Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Huddinge B&B Städservice

B&B Städservice, sid 2

Pyramidbacken 6, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

B&B Service AB är ett dynamiskt och växande företag med ett brett utbud av tjänster inom städ och flytt. Vår ambition är att utveckla vår miljökompetens och främja en hållbar utveckling.
Professionell rengöring av hotell, banker, idrottshallar, butiker, kontor, villor och lägenheter ingår i vårt ordinarie program.Vi kan även stå till tjänst med bl a flytt-transport, flyttstädning, storstädning, trappstädning, golvvård, hemservice och trädgårdsservice. Vidare kan våra kunder få hjälp i hemmet med sysslor som strykning och fönsterputsning.

B&B är för det första mån om att anställa kompetenta medarbetare som är engagerade i sina arbetsuppgifter.
För att säkra och öka kvalitén i vårt arbete genomgår vår personal en kontinuerlig kompetensutveckling. Detta sker för att vi skall kunna tillgodose våra kunders förväntningar på högkvalitativa tjänster. För det andra är vi måna om moderna, miljövänliga städmetoder och rengöringsmedel för att vi känner ett ansvar för våra kunders närmiljö. En tredje viktig punkt i vår affärspolicy är ett personligt och vänligt bemötande och en snabb, tillförlitlig service. Vi ställer höga krav på oss själva för att uppnå vårt främsta mål: Kunden skall i alla lägen vara fullständigt nöjd med våra tjänster! Både privata och affärskunder kan räkna med perfekta resultat på basis av lång erfarenhet, kompetens och professionella kvalifikationer! Renhet på högsta nivå är kännetecknande för B&B.
Mer info under: www.bbstadservice.se och www.bbflyttservice.se

Välkommen till B&B Service AB!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 68 kunder tycker om B&B Städservice

Birgitta J skrev om B&B Städservice
    B&B utförde uppdraget väldigt väl. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Birgitta J
    Hej Birgitta,
    Toppen! Tack för att du delade med dig!

Charlotte L skrev om B&B Städservice
    Mycket bra och effektiv städningshjälp Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Charlotte L
    Hej Charlotte,
    Härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig.

Verifierad kundrelation
    Niclas B skrev om B&B Städservice
    Är nog Sveriges bästa och trevligaste städbolag som kan och vill hjälpa sin kund/er med god service och kunnande inom städning. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Niclas B
    Hej Nicklas
    Så roligt att läsa att du är så nöjd med oss! Stor tack för att du delade med dig.

Carl T skrev om B&B Städservice
    Riktigt bra och proffsigt när man anlitar B B Städservice Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Carl T
    Hej Carl,
    Kul att höra att du är så nöjd! Tack för att du delade med dig!
  • 2017-02-14

Jenny W skrev om B&B Städservice
    Vi har fått hjälp med städning. Det har varit toppenbra! Kvalité och bemötande/service är mycket bra. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Jenny W
    Hej Jenny,
  • 2017-02-14

Lea M skrev om B&B Städservice
    BB Städservice är lätta att nå och har jättetrevlig personal som vi har fullt förtroende för. Vi kan verkligen rekommendera Borko och hans team! Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Lea M
    Hej Lea,
    Toppen! Tack för att du delade med dig!
  • Johan E

2017-02-14

Johan E skrev om B&B Städservice
    Är mycket nöjd med Borko och personalen på B&B Städservice. Jag har använt dem i många år, både privat och professionellt. Fantastisk service och alltid gott bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Johan E
    Hej Johan,

att du är så nöjd med vår långåriga service hos dig gör oss glad och stolt! Att vi ska fortsätta att göra vårt bästa är en självklarhet för oss :-)
  • Monica J

Monica J skrev om B&B Städservice
    Jag kan bara säga att jag fått jättefint bemötande när jag har utnyttjat B&B Städservice för fönstertvätt och flytt. Alltid lätt att nå och snabb service samt vänliga och ordentliga. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Monica J
    Hej Monica!

Tack för de positiva orden som du skrev om oss! Vi är mycket glada över ditt fina omdöme.
    Allt gott önskar

Linda L skrev om B&B Städservice
    B&B är pålitliga, nogranna och flexibla. Samma personal kommer vis varje tillfälle och vid semester har man i god tid ordnat vikarie. Det är ordning och reda med personal och admin och städningen är tipp topp. Bättre städfirma går inte att finna. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Linda L
    Hej Linda,
    Vad kul att höra om att du känner dig nöjd med både administration och städning!!! Tack tack för din rekommendation.
  • johan h

johan h skrev om B&B Städservice
    Städning av kontorslokaler.

Mycket gott bemötande vid kontakt med företaget.
    Väldigt duktig tjej som har hand om städningen i våra lokaler.
    Gör det lilla extra för att allt skall vara så bra som möjligt! Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar johan h
    Hej Johan!
    Ditt omdöme om vårt arbete blev mycket uppskattat hos oss.
    Vi vill att du ska veta att vi gör allt vi kan för att fortsätta att leverera en lika god service även framöver!
    Allt gott önskar
  • Lisa  H

Lisa H skrev om B&B Städservice
    B&B Städservice är den bästa städfirman. De är kompetenta, noggranna och flexibla! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Lisa H
    Hej Lisa,
    Dina positiva omdömen om oss ger oss "vind i ryggen" och samtidigt en förpliktelse att fortsätta jobba så att du kan känna dig nöjd med vårt arbete även i fortsättningen :-)

Trevlig helg,

Carl V skrev om B&B Städservice
    Vi anlitade B&B Städservice för veckostädning, fönsterputs under ca 4 årstid och även flyttstäd, vi är mycket nöjda!! /Carl & Anna i Järlasjö Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Carl V
    Hej Carl och Anna.
    Tack för era rekommendation.Härligt att Ni är så nöjd!

Joachim L skrev om B&B Städservice
    Har haft B&B som leverantör av städtjänster i flera år och är väldigt nöjd. Bra bemötande och hög servicenivå. Kvaliteten på jobbet är också hög. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Joachim L
    Hej Joachim,
    härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig.

Trevlig vecka,

Anna-Maria P skrev om B&B Städservice
    Vi på CHG-MERIDIAN Sweden AB har haft B&B Städservice i 9 år nu. De städar en gång i veckan. Vi har alltid blivit trevligt bemötta med fantastisk god service. När vi har bett om hjälp med saker har vi alltid fått svaret "vi ordnar det"! Vi har alltid rent o fräscht på måndag morgon när vi kommer till arbetet. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Anna-Maria P
    Hej Anna-Maria,

vi på B&B är stolta och glada att vi har lyckats så bra med vår service på ert kontor under alla dessa 9 år!
    Naturligtvis kommer vi att göra vårt bästa för att tjänsterna förblir på samma nivå även i framtiden!

Bästa hälsningar,

Lotta R skrev om B&B Städservice
    Väldigt nöjd med årliga återkommande fönsterputsning, mycket effektiva. Vid anlitande av bolaget för storstädning är vi också belåtna med utfört jobb och effektivitet. Läs mer
    2017-02-14 Borko K svarar Lotta R
    Hej Lotta,
    Roligt att du är nöjd med oss! Tack för din rekommendation.

Ha en fortsatt fin dag,
    Borko
  • Viktoria L

Viktoria L skrev om B&B Städservice
    Vi har haft regelbunden hemstädning från B&B i mer än 5 år och "nöjda kunder" är verkligen något som de lever upp till. De är alltid måna om att vi som kund ska vara nöjda med jobbet de utför och efterfrågar regelbundet feedback på sina uppdrag. Läs mer
    2017-02-14 Borko K svarar Viktoria L
    Hej Viktoria,
    Tack för din rekommendation. Skönt att allt fungerar till belåtenhet!
    Vad glada vi blir att höra att du trivs med oss!
    Ha en fortsatt fin dag,
    Borko

Jessika L skrev om B&B Städservice
    Får alltid respons på frågor och problem. Blir tagen på allvar och saker justeras. Läs mer
    2017-02-13 Borko K svarar Jessika L
    Hej Jessika,
    Tack för din rekommendation! Vad härligt att allt fungerar bra och att du är nöjd :-)

• Susanna K

Susanna K skrev om B&B Städservice
    B&B Städservice har under flera år levererat en otroligt hög kvalité på sina tjänster. Både städning, flytt och transporter. Jag är otroligt nöjd och rekommenderar dem till alla! Läs mer
    2017-02-13 Borko K svarar Susanna K
    Hej Susanna,
    Tack för din rekommendation.Härligt att du är så nöjd!

Pyramidbacken 6, 141 75 Kungens kurva