Alla kategorier Inredningsarkitekt Stockholms län Stockholm Östermalm B & G Inredningar AB

B & G Inredningar AB

Karlavägen 72, 114 59 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om B & G Inredningar AB

• Andreas O
    Andreas O skrev om B & G Inredningar AB
    Jag är chockad över deras bristande affärsmässighet. Jag skulle köpa ett kök från Bulthaup och bad om en offert. Jag var tydlig med att jag inte ville bli blåst på priset eftersom jag vet att Euron är svag och att jag skulle ta in en offert på samma kök från Tyskland. Tjejen i affären säger att jag ska få deras absolut lägsta pris och att jag inte ska oroa mig. Sagt och gjort kommer offerten som ligger mer än 100 tkr över den tyska. Jag påpekar detta och då skrattar tjejen i telefonen och går ner 30 tkr! Jag säger att det inte räcker och att jag kommer beställa köket från Tyskland och om de vill matcha priset får de ringa tillbaks inom 4h. Eftersom ingen ringer beställer jag köket från Tyskland. Dagen efter ringer de igen något skamset och är beredda att matcha priset. Jag säger att tåget har gått och att de missat affären. De var så chockade över detta och frågade om så verkligen var fallet. Jag fick mitt kök från Tyskland och använde samma firma som B&G för att installera det. Sammanfattningsvis kan jag bara konstatera att de försökte lura mig och misslyckades. Hoppas ingen annan går på den minan.

Karlavägen 72, 114 59 Stockholm