Alla kategorier Städhjälp Uppsala Håbo BA Prima Care

BA Prima Care

Kiselvägen 49, 746 41 Bålsta — Visa karta

Prima Care hjälper dig med vardagslyx såsom hemstädning. Vi gör så att du kan komma hem och njuta av doften från nytvättade golv, ordning och reda, rena bänkar och bord och puffade kuddar i soffan. Vi gör så att ni kan njuta av den inbjudande känslan som bara ett rent hem kan uppnå. Du kan med vår hjälp med gott samvete slappna av och ägna dig åt andra saker som är viktiga för just dig, t.ex umgås med familj och vänner, odla dina intressn eller kanske rent av bara koppla av. Vi erbjuder dig ett enklare sätt att öka din livskvalité.

Hos Prima Care har du alltid samma person som städar hemma hos dig. Du får en personlig och lyhyrd kontaktperson med stort servicemind som du alltid kan ringa om du har frågor eller funderingar. Vi har endast utbildad och erfaren personal som också är kontrollerad mot polisens register. Vi har en kvalitetsansvarig som säkerställer att vi håller våra löften. Vi erbjuder också automatisk hantering av RUT-avdraget. Vi innehar en heltäckande ansvarsförsäkring samt 100% kundgaranti! Varmt välkommen till oss på Prima Care!

Läs vad 3 kunder tycker om BA Prima Care

Barnängsgatan 52C, 11648, STOCKHOLM