BA Prima Care AB

Sköldvägen 9, 746 50 Bålsta — Visa karta

Prima Care hjälper dig med vardagslyx såsom hemstädning. Vi gör så att du kan komma hem och njuta av doften från nytvättade golv, ordning och reda, rena bänkar och bord och puffade kuddar i soffan. Vi gör så att ni kan njuta av den inbjudande känslan som bara ett rent hem kan uppnå. Du kan med vår hjälp med gott samvete slappna av och ägna dig åt andra saker som är viktiga för just dig, t.ex umgås med familj och vänner, odla dina intressen eller kanske rent av bara koppla av. Vi erbjuder dig ett enklare sätt att öka din livskvalité.

Hos Prima Care har du alltid samma person som städar hemma hos dig. Du får en personlig och lyhörd kontaktperson med stort servicemind som du alltid kan ringa om du har frågor eller funderingar. Vi har endast utbildad och erfaren personal som också är kontrollerad mot polisens register. Vi har en kvalitetsansvarig som säkerställer att vi håller våra löften. Vi erbjuder också automatisk hantering av RUT-avdraget. Vi innehar en heltäckande ansvarsförsäkring samt 100% kundgaranti! Varmt välkommen till oss på Prima Care!

Läs vad 42 kunder tycker om BA Prima Care AB

• 2019-09-08

Lennart F skrev om BA Prima Care AB
    De städar fyra rum, kök och två badrum. Personalen är okej i sitt bemötande när de kommer och under deras vistelse. Skulle till annan rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-07-17

Anni N skrev om BA Prima Care AB
    Väldigt bra och noga städat i början men blev sämre och sämre med tiden trots påpekanden. Läs mer
  • 2019-07-16

Penny Robertson-pearce P skrev om BA Prima Care AB
    Beställde storstädning och var mycket nöjd med resultatet.
    Blev bra bemött vid beställning av tjänsten och fick ganska omgående en tid. Läs mer
  • 2019-07-16

Carina E skrev om BA Prima Care AB
    Noggranna, trevliga, supernöjd med städningen
    Rekommenderar dom varmt Läs mer

Mikaela Lannergren M skrev om BA Prima Care AB
    Hade fått ok från Prima över vad som skulle flyttstädas, ändå missades flertalet saker vilket föranledde böter från fastighetsskötaren. Det va synd, i övrigt trevlig personal och bemötande på Prima. Läs mer

Ulf S skrev om BA Prima Care AB
    Jag har anlitat företaget flera gånger med uppdrag att städa vissa utrymmen i radhuset som kök, toalettrum, badrum och klinkergolv.
    Jag har alltid varit ytterst nöjd med resultatet och alltid blivit mycket vänligt bemött. Läs mer

Malin Jansson M skrev om BA Prima Care AB
    Sveriges bästa städbolag! Jag har varit nöjd kund i minst 4 år. Betty som driver det har service i sitt DNA och ger den bästa, mest hjärtliga service. Vi blir alltid oerhörd nöjda med resultatet och det är en självklarhet att välja ett städbolag som har samhällets alla rekommenderade skyddsnät för sina anställda plus lite till. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-07-13

Stefan O skrev om BA Prima Care AB
    Vi har använt oss av hemstädning av de i 4 år och det har alltid fungerat perfekt.
    Kan klart rekommenderas Läs mer

Per Loftén P skrev om BA Prima Care AB
    Städning
    Mycket bra. Vi hörs av kontinuerligt/ har de önskemål/frågor ringer de. Har jag frågor/önskemål ringer jag.
    Välstädat: de lever verkligen upp till det.

Bra trevlig personal. Läs mer

Sthlm Väst S skrev om BA Prima Care AB
    Städning av kontor. Trevlig och noggrann man som städade. Vi är nöjda. Läs mer
  • Kerstin inger margareta G

2019-07-12

Kerstin inger margareta G skrev om BA Prima Care AB
    Företaget höll avtal och överenskommelser. Städkvaliteten varierade dock. Läs mer

Ulla B skrev om BA Prima Care AB
    Fungerar utmärkt. Städning 2ggr månaden under flera år. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Ritva Liisa Valenkamph R

2019-07-12

Ritva Liisa Valenkamph R skrev om BA Prima Care AB
    Städning
    Välbemött
    Bra jobb det blev mycket bra
    Nöjd Läs mer
  • David S

2019-07-11

David S skrev om BA Prima Care AB
    Har dammsugning i lokalerna varannan onsdag, och varannan onsdag är det mycket rent. :) Läs mer
  • 2019-07-10

Wiklunds Åkeri Ab W skrev om BA Prima Care AB
    Städningen funkar perfekt.
    Bra städat och trevlig personal. Läs mer
  • 2019-07-10

Sara A skrev om BA Prima Care AB
    Jag hade varannan vecka-städning hemma med BA Prima care. Bästa servicen med det lilla extra vaje gång. Som att de kunde läsa mina behov utan att det tog längre tid eller kostade mer.

Nu i annan stad lyckas jag inte hitta någon städfirma som ens är i närheten... Läs mer
  • 2019-05-03

Daniel H skrev om BA Prima Care AB
    Beställde en storstädning av vårt hus om 140kvm.

Fick ett väldigt positivt och proffetionellt bemötande genom hela processen.

Mycket nöjd med resultatet där de var väldigt noggrana och effektiva. Motsvarade mina förväntningar helt! Läs mer
  • Kristina P

2019-05-02

Kristina P skrev om BA Prima Care AB
    Min första erfarenhet var så där men efter att ha bytt städare är jag mycket nöjd.
    Mina kontakter med Betty har varit mycket goda. Läs mer
  • 2019-04-28

Maj Ingegerd O skrev om BA Prima Care AB
    Mycket bra bemötande från ledningen, dock är jag ej riktigt nöjd personal som städar då de ej kan svenska ordentligt och förstår vad jag vill ha hjälp med.
    Jag kan inte spara under facebook då jag inte är med där. Läs mer
  • 2019-04-28

John P skrev om BA Prima Care AB
    Allt bra, inget mer att säga men jag måste skriva 30 tecken så jag drar ut lite på omdömet. Läs mer
  • 2019-04-26

michaela t skrev om BA Prima Care AB
    Vår brf handlade upp ny firma för trapphusstädning. Vi är mycket nöjda med BA Prime Care ab. Det är rent och fint i trapphusen. Kontakten är bra med dom och fakturering sker utan krångel. Vi kan varmt rekommendera BA Prime Care ab. Läs mer
  • 2019-04-26

Lena W skrev om BA Prima Care AB
    Väldigt nöjd med deras arbete, trevlig personal.
    Kommer nu att ha städning varannan vecka. Läs mer
  • Erik S

2019-04-25

Erik S skrev om BA Prima Care AB
    Proffigt bemötande. Blir lika förvånad varje gång hur rent det är när vi kommer hem igen! Läs mer
  • 2019-04-25

Johan F skrev om BA Prima Care AB
    Bra och kvalitativ städservice. Rekommenderas. Läs mer
  • david c

2019-04-25

david c skrev om BA Prima Care AB
    Helt fantastiska. Så oerhört nogranna och om det är något extra som skall göras så ber man bara om det, inga problem!

Vi hade katt och när man kom hem efter städning så fanns där inte ett enda katthår.

Att inte fler anlitar denna städföretag är för mig obegripligt.

Tusen tusen tusen tack för att ni finns Läs mer
  • 2019-04-25

Elisabeth j skrev om BA Prima Care AB
    Köpte slutstädning av min mosters hus( dödsbo). Läs mer
  • 2019-04-24

Anna F skrev om BA Prima Care AB
    Jag köper städ 1gg/vecka. Det fungerar bra, jag har haft samma städerska under en tid nu. Flexibelt inför sommar och eventuella andra tider när man vill ha ett uppehåll. Läs mer
  • Caroline K

2019-04-23

Caroline K skrev om BA Prima Care AB
    Vi hade hemstädning varannan vecka.

Det blev ganska rent. Men vissa saker gjordes aldrig rent så som dörrposter trots att vi poängterade det eller att sätta i nya soppåsar när de gamla togs ut.

Vi ville ha en städerska som vi kunde kommunicera med men hon förstod inte mycket svenska tyvärr. Så det var svårt att förmedla när vi ville att någonting skulle göras annorlunda.

Städerskan hade mitt telefonnummer och lyckades ringa mig när hon var på fest. 2 gånger...

Vi skulle få hem avtal på städning och för att lämna ut nyckel men det kom aldrig. Så vi behövde alltid vara hemma kl. 9 när hon skulle komma och när hon 4 timmar senare skulle gå. Ibland försov hon sig, upp till 2 timmar.

När till slut vår dammsugare gick sönder efter att hon varit hos oss så kontaktade vi företaget och undrade vem som skulle stå för byte av delar. Dom hävdade då att det inte var något fel på maskinen när hon varit hos oss två dagar innan.

Då fick det räcka så vi sa upp avtalet. Läs mer
  • 2019-03-28

Monica S skrev om BA Prima Care AB
    Hej! Jag har ju bara städning och det är värt mycket för mig. Läs mer
  • 2019-03-26

Annika R skrev om BA Prima Care AB
    Jag sökte hemstädning via offerta och blev uppringd av Betty på prima care. Jag kände mig väl informerad efter samtalet och bestämde mig ganska fort för att anlita dem. Jag har fått mitt hem städat två gånger och är supernöjd. Jag valde var 4e vecka och det är till ett förmånligt pris. Det är lätt att få kontakt med Betty och man får snabbt svar. Läs mer
  • 2019-03-23

Christa K skrev om BA Prima Care AB
    Jag har köpt städtjänsten och är mycket nöjd.

Med vänlig hälsning

Brista Bolland Käppe Läs mer
  • 2019-03-21

Lena J skrev om BA Prima Care AB
    Städ varannan vecka. Trevlig och pålitlig personal men inte 100% nöjd med städresultatet. Ingen övrig kontakt med BA Prima Care. Läs mer

Björn S skrev om BA Prima Care AB
    Städning var fjortonde dag. Är väl ganska bra. Sökte först efter en storstädning men är helt ok Läs mer

Cecilia H skrev om BA Prima Care AB
    Hemstäd.
    Hade förväntat mig ett samtal vid i ledning av städ, inte bara leverans av personal som varken pratade svenska eller engelska. Men väl utförd städning! Läs mer

Majlis S skrev om BA Prima Care AB
    Får städning 1ggr/månad och det görs på ett utomordentligt sätt. Mycket bra. Läs mer

Carina Å skrev om BA Prima Care AB
    Städ varannan v.
    Har aldrig träffat eller talat med någon fr företaget förutom vår städare.
    Funkar fint. Läs mer
  • 2019-03-18

Fredrik C skrev om BA Prima Care AB
    Haft hemstädning där under 1 1/2 år till en början funkade allt perfekt sen byttes det städare och tid utan att det meddelades samt att när jag flyttade och dom skulle flyttstäda som hörde dom aldrig av sig. Läs mer
  • 2019-03-18

Grundligt och rent. Superbra fönsterputsning. Läs mer
  • Josefine S

2018-09-26

Josefine S skrev om BA Prima Care AB
    Mycket bra flyttstädning, kommer att rekommendera er för andra som behöver städ hjälp
    Tack 👍 Läs mer
  • Malin J

2017-06-21

Malin J skrev om BA Prima Care AB
    Överlägset bäst i klassen! Vi har använt oss av BA i över ett år och är supernöjda. Det är noggrant, bra kvalitet, man känner sig trygg och glad. Ägaren Betty är helt fantastisk, hon ser till att allt funkar, kollar att man är nöjd och minsta grej gör hon allt för att hjälpa till med. Läs mer

Sköldvägen 9, 746 50 Bålsta