Alla kategorier Flyttstäd Uppsala Håbo BA Prima Care AB

BA Prima Care AB

Sköldvägen 9, 746 50 Bålsta — Visa karta

Prima Care hjälper dig med vardagslyx såsom hemstädning. Vi gör så att du kan komma hem och njuta av doften från nytvättade golv, ordning och reda, rena bänkar och bord och puffade kuddar i soffan. Vi gör så att ni kan njuta av den inbjudande känslan som bara ett rent hem kan uppnå. Du kan med vår hjälp med gott samvete slappna av och ägna dig åt andra saker som är viktiga för just dig, t.ex umgås med familj och vänner, odla dina intressen eller kanske rent av bara koppla av. Vi erbjuder dig ett enklare sätt att öka din livskvalité.

Hos Prima Care har du alltid samma person som städar hemma hos dig. Du får en personlig och lyhörd kontaktperson med stort servicemind som du alltid kan ringa om du har frågor eller funderingar. Vi har endast utbildad och erfaren personal som också är kontrollerad mot polisens register. Vi har en kvalitetsansvarig som säkerställer att vi håller våra löften. Vi erbjuder också automatisk hantering av RUT-avdraget. Vi innehar en heltäckande ansvarsförsäkring samt 100% kundgaranti! Varmt välkommen till oss på Prima Care!

Läs vad 21 kunder tycker om BA Prima Care AB

• 2019-04-26

Lena W skrev om BA Prima Care AB
    Väldigt nöjd med deras arbete, trevlig personal.
    Kommer nu att ha städning varannan vecka. Läs mer
  • Erik S

2019-04-25

Erik S skrev om BA Prima Care AB
    Proffigt bemötande. Blir lika förvånad varje gång hur rent det är när vi kommer hem igen! Läs mer
  • 2019-04-25

Johan F skrev om BA Prima Care AB
    Bra och kvalitativ städservice. Rekommenderas. Läs mer
  • david c

2019-04-25

david c skrev om BA Prima Care AB
    Helt fantastiska. Så oerhört nogranna och om det är något extra som skall göras så ber man bara om det, inga problem!

Vi hade katt och när man kom hem efter städning så fanns där inte ett enda katthår.

Att inte fler anlitar denna städföretag är för mig obegripligt.

Tusen tusen tusen tack för att ni finns Läs mer
  • 2019-04-25

Elisabeth j skrev om BA Prima Care AB
    Köpte slutstädning av min mosters hus( dödsbo). Läs mer
  • 2019-04-24

Anna F skrev om BA Prima Care AB
    Jag köper städ 1gg/vecka. Det fungerar bra, jag har haft samma städerska under en tid nu. Flexibelt inför sommar och eventuella andra tider när man vill ha ett uppehåll. Läs mer
  • Caroline K

2019-04-23

Caroline K skrev om BA Prima Care AB
    Vi hade hemstädning varannan vecka.

Det blev ganska rent. Men vissa saker gjordes aldrig rent så som dörrposter trots att vi poängterade det eller att sätta i nya soppåsar när de gamla togs ut.

Vi ville ha en städerska som vi kunde kommunicera med men hon förstod inte mycket svenska tyvärr. Så det var svårt att förmedla när vi ville att någonting skulle göras annorlunda.

Städerskan hade mitt telefonnummer och lyckades ringa mig när hon var på fest. 2 gånger...

Vi skulle få hem avtal på städning och för att lämna ut nyckel men det kom aldrig. Så vi behövde alltid vara hemma kl. 9 när hon skulle komma och när hon 4 timmar senare skulle gå. Ibland försov hon sig, upp till 2 timmar.

När till slut vår dammsugare gick sönder efter att hon varit hos oss så kontaktade vi företaget och undrade vem som skulle stå för byte av delar. Dom hävdade då att det inte var något fel på maskinen när hon varit hos oss två dagar innan.

Då fick det räcka så vi sa upp avtalet. Läs mer
  • 2019-03-28

Monica S skrev om BA Prima Care AB
    Hej! Jag har ju bara städning och det är värt mycket för mig. Läs mer
  • 2019-03-26

Annika R skrev om BA Prima Care AB
    Jag sökte hemstädning via offerta och blev uppringd av Betty på prima care. Jag kände mig väl informerad efter samtalet och bestämde mig ganska fort för att anlita dem. Jag har fått mitt hem städat två gånger och är supernöjd. Jag valde var 4e vecka och det är till ett förmånligt pris. Det är lätt att få kontakt med Betty och man får snabbt svar. Läs mer
  • 2019-03-23

Christa K skrev om BA Prima Care AB
    Jag har köpt städtjänsten och är mycket nöjd.

Med vänlig hälsning

Brista Bolland Käppe Läs mer
  • 2019-03-21

Lena J skrev om BA Prima Care AB
    Städ varannan vecka. Trevlig och pålitlig personal men inte 100% nöjd med städresultatet. Ingen övrig kontakt med BA Prima Care. Läs mer

Björn S skrev om BA Prima Care AB
    Städning var fjortonde dag. Är väl ganska bra. Sökte först efter en storstädning men är helt ok Läs mer

Cecilia H skrev om BA Prima Care AB
    Hemstäd.
    Hade förväntat mig ett samtal vid i ledning av städ, inte bara leverans av personal som varken pratade svenska eller engelska. Men väl utförd städning! Läs mer

Majlis S skrev om BA Prima Care AB
    Får städning 1ggr/månad och det görs på ett utomordentligt sätt. Mycket bra. Läs mer

Carina Å skrev om BA Prima Care AB
    Städ varannan v.
    Har aldrig träffat eller talat med någon fr företaget förutom vår städare.
    Funkar fint. Läs mer
  • 2019-03-18

Fredrik C skrev om BA Prima Care AB
    Haft hemstädning där under 1 1/2 år till en början funkade allt perfekt sen byttes det städare och tid utan att det meddelades samt att när jag flyttade och dom skulle flyttstäda som hörde dom aldrig av sig. Läs mer
  • 2019-03-18

Grundligt och rent. Superbra fönsterputsning. Läs mer
  • Josefine S

2018-09-26

Josefine S skrev om BA Prima Care AB
    Mycket bra flyttstädning, kommer att rekommendera er för andra som behöver städ hjälp
    Tack 👍 Läs mer
  • Malin J

2017-06-21

Malin J skrev om BA Prima Care AB
    Överlägset bäst i klassen! Vi har använt oss av BA i över ett år och är supernöjda. Det är noggrant, bra kvalitet, man känner sig trygg och glad. Ägaren Betty är helt fantastisk, hon ser till att allt funkar, kollar att man är nöjd och minsta grej gör hon allt för att hjälpa till med. Läs mer

Sköldvägen 9, 746 50 Bålsta