BA Prima Care AB

BA Prima Care AB

www.baprimacare.se
  • BadgeFiveYears
4.5

Prima Care hjälper dig med vardagslyx såsom hemstädning. Vi gör så att du kan komma hem och njuta av doften från nytvättade golv, ordning och reda, rena bänkar och bord och puffade kuddar i soffan. Vi gör så att ni kan njuta av den inbjudande känslan som bara ett rent hem kan uppnå. Du kan med vår hjälp med gott samvete slappna...

153 omdömen om BA Prima Care AB

Inger H

Hej Om ni damsuger 1 gång i månaden och dammar 2 gången blir det bra. Mvh Inger

Titti & Brian T
Skrev om BA Prima Care AB

Vi har städning 1 g var 14e dag. Agneta är proffsig noggrann och snabb. Dessutom trevlig och lyhörd. Vi är mycket nöjda.

Inger N
Skrev om BA Prima Care AB

Jag blev mycket väl bemött vid första kontakt och senare kontakt Slutstädningen utfördes mycket bra Jag är supernöjd

SHAHZADA HATIM M
Skrev om BA Prima Care AB

arbetet utfördes enligt överenskommelse och i tid

Senja L

Hej Min mor Senja upplever städningen noggrann med trevlig personal

Peggy Charlotte C
Skrev om BA Prima Care AB

Bra återkoppling på förändringar Nuvarande medarbetare lätt att prata med

Rosemaj W
Skrev om BA Prima Care AB

Kommunen hade avtal med dem så de städade hos min mor. Avtalet avslutades för att hemtjänsten skulle erbjuda städning istället mot betalning. Så jag bestämde att min mor skulle köpa tjänsten istället av BA Prima Care AB. Detta för min mor alltid varit så nöjd med de och de har alltid lyssnat på henne. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar de starkt till andra som behöver hjälp.

Karl Ingvar E
Skrev om BA Prima Care AB

Nöjd med min städare, bra kvalité och jättetrevlig! Jättebra att det alltid är samma, kontinuitet.

Thomas G
Skrev om BA Prima Care AB

Städningen är bra. kommunikationen är bra om något behöver ändras av mig själv eller om någon i deras personal är sjuk t.ex. Har fungerat utan anmärkning i ett par år. Rekommenderas!

Allena K
Skrev om BA Prima Care AB

Väldigt god dialog med Betty på kontoret. Hon löser problem snabbt och enkelt. Nöjd även med städningen, hade gett full pott om städaren hade varit lite mer engagerad i att exempelvis dammtorka under prylar när tid funnits. Räknat med 4 timmars städhjälp men hon brukar gå efter 3 timmar för det mesta.

Ewa F
Skrev om BA Prima Care AB

Jag är nöjd med företaget. Tycker att städningen är lite för dyr jämngott med andra företag.

Jan J
Skrev om BA Prima Care AB

Allt ar fungerat mycket bra; städningen är perfekt! Överenskommelser om städdag har fungerat mycket bra, trots att vi själva har strulat några gånger. Vår kontaktperson (Betty) har sett till att allt fungerat. mvh Jan

Irma M
Skrev om BA Prima Care AB

Jag har tvätt och städ var fjortonde dag Jag är helt nöjd med min hjälp Han är jättebra

Elsie A

Är nöjd med städning var 14:e dag

Tatjana Z
Skrev om BA Prima Care AB

Enklt att komma överens om allt, bra personal

Dorothy E
Skrev om BA Prima Care AB

Trevliga tjejer som jobbar snabbt och effektivt

Fikre H
Skrev om BA Prima Care AB

Bra personal Trevlig o tillmötesgående o ett väl utfört arbete

Lars N
Skrev om BA Prima Care AB

Det funkar bra med deras tjänster.

Gunilla J
Skrev om BA Prima Care AB

Bra städat, lätt att få kontakt med företaget.

Olle A
Skrev om BA Prima Care AB

Mycket nöjd. Seriös och mycket noggrant utfört arbete.

Kurt Ove G
Skrev om BA Prima Care AB

Jag upplever städningen bra , samt Agneta som har ett bra bemötande som som är minst lika viktigt för kunden. mvh Kurt Granlund

Ulla S
Skrev om BA Prima Care AB

Jag blir alltid väl bemött av min städhjälp Hon är alltid glad och trevlig och får mig att må bra Jag är väldigt nöjd

Stefan O
Skrev om BA Prima Care AB

Den person som städar hos oss gör ett fantastiskt jobb. Kan rekommenderas starkt!!

Mira H
Skrev om BA Prima Care AB

Noggrann personal bra bemötande samt lätt att komma i kontakt med ansvarig för företaget

david c
Skrev om BA Prima Care AB

Mycket proffsiga och flexibla. Alltid trevliga. Deras personal är över förväntan. Förut hade vi en katt som hårade rätt rejält. De gånger BA Prime Care hade varit hos mig och jag bjöd på middag samma kväll eller kvällen efter undrade min gäster om de inte hade sett henne (hon var mycket social) om jag hade gjort mig av med katten. Och om Du kommer på något som du glömt att be dem om att göra så är det inga problem. En gång hade de "upplärning" så de var två stycken. Då blev de klara mycket tidigare. Då gick de inte hem...

Jeanette P
Skrev om BA Prima Care AB

Jag var supernöjd med både bemötandet och städningen.

Carl-martin H
Skrev om BA Prima Care AB

Vi har städ som kommer varannan vecka. Supernöjd med allt ifrån första bokning till utförd städning, service, flexibilitet vid förändringar i schemat och allt man kan tänka sig. Rekommenderas starkt!

Samrawit N
Skrev om BA Prima Care AB

Vi ville börja med att tack för eran tjänst på ambassadens vägnar, Prima AB är väldigt professionella och flexibla. Har en lösning på allt. Trevliga och noggranna. Ibland kan det kännas olustigt att ha någon firma/hantverkare hemma hos sig, men med Prima Care AB känns mer som familj. Vi på Ambassaden varmt rekommendera dem för hemstädning, flyttstädning, visningsstädning och säkert mycket annat som vi ännu inte fått tillfälle att prova. STORT TACK för eran professionalism Mvh Etiopien Ambassad

Britta G
Skrev om BA Prima Care AB

Har städhjälp en gång per månad. Ingen städning efter stelt schema utan anpassad efter mina önskemål. Utmärkt chef som lyssnar på kunden! Duktiga och trevliga lokalvårdare som inte alltid förstår svenskan så bra.

Karin A
Skrev om BA Prima Care AB

Den ordinarie städaren är lugn och metodisk i sitt arbete. När vi haft vikarie har städningen inte alls skett på samma sätt. Vi kanske skulle ha gett tydliga instruktioner eftersom det nog hade behövts för att arbetet skulle ha blivit bra.

Senja L
Skrev om BA Prima Care AB

Städningen har varit i stort sett bra, jag upplever bara att den som städar varit lite ovarsam med dammsugaren och stött i väggar.

Åke F
Skrev om BA Prima Care AB

vi i familjen har blivit bra bemött av företaget. Vi förväntade oss att ha en bra dialog med företaget, dom ringer upp vid frågor och vi kommer alltid bra överens med ledningen. Vi har bestämt oss för att ha en speciell dam för att städa hemma hos oss, och som städar så att vi är mer än nöjda, men när hon inte kommer, så måste vi säga att vi inte är riktigt nöjda med de så kallade reserv-städarna.

Dödsbo Maj-Britt F
Skrev om BA Prima Care AB

Supertrevligt bemötande och ett fint utfört jobb

Kemal D
Skrev om BA Prima Care AB

Gott bemötande, bra resultat :)

Gunilla J
Skrev om BA Prima Care AB

Städtjänst Uppskattar att det är samma person som kommer varje gång. Företaget finns i vårt närområde.

Helen J
Skrev om BA Prima Care AB

Alltid bra bemött och fixar så det blir bra.flexibla och pålitliga. Jag har haft fönsterputs och städning. Fönsterputs utmärkt. Först städtjejen var outstanding. Nuvarande bra..

Jan J
Skrev om BA Prima Care AB

Mycket väl städat. Kommer i rätt tid. Vänligt bemötande.

Svante N
Skrev om BA Prima Care AB

Hon har börjat fuska,kattspya under sängen inte borta

Leif W
Skrev om BA Prima Care AB

Alltid god kontakt och väl bemött. Kanonfin städning.

NINA H
Skrev om BA Prima Care AB

Min städare kom först 30 minuter försent då han inte hittat p-plats. Sedan hade städaren inte egen utrustning och använde min dammsugare etc. Han hade dammsugaren påslagen, även när han inte använde den, så den blev överhettad och slutade fungera helt. Det gjorde att den sista timmen kunde han inte dammsuga upp alla de högarna av damm han sopat ihop. Samt hann städaren inte att dammsuga under vare sig sängen eller soffan. Sedan fakturerar företaget mig för 5h som föga var den tiden han städade. De skickade två fakturor...

Lars Anders E
Skrev om BA Prima Care AB

Trevlig person som städade. Storstädning av lägenhet.

Birgitta T
Skrev om BA Prima Care AB

Alltid trevliga och tillmötesgående då man ringer. Bra och proffsig personal.

Cecilia R
Skrev om BA Prima Care AB

Jag har haft hemstad varannan vecka (4 timmar/gång under två år). Till en börjar var jag ganska nöjd men när min ordinarie städerska var sjuk så kom vikarier som var väldigt slarviga. Detta berättade jag för chefen men det ignorerades. Helt plötsligt hade en administrationsavgift lagts till på fakturan och priserna höjs utan förvarning. Droppen för mig var ändå när min ordinarie städare var tvungen att vara borta en längre tid så gick med att prova på en vikarie under denna tiden. Vikarien hade sönder vår toalett och...

Lennart F

..................................

Anni Ö

Bra städat. Är nöjd och kan rekommendera BA prima care

Johanna J

Väldigt bra, kan rekommendera

Rolf W
Skrev om BA Prima Care AB

Mycket bra bemötande. Duktig pålitlig städpersonal. Passar avtalade tider. Vi har 14-dagars städning av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda.

Barbro B
Skrev om BA Prima Care AB

Viktigast för mig är att jag har samma städare, att det är en förtroendegivande person och att det blir rent. Allt funkar bra.

Svar från BA Prima Care AB

Hej Barbro Tusen tack för dina fina ord om oss, Vi tackar så jätte mycket föratt du har tagit dig tid för att lämna omdöme. Vi har alltid samma personal hos kund förutom sjukdom och semester. Vi är så tacksamma att vi har er som kund

Maria D
Skrev om BA Prima Care AB

Seriösa. Strukturerade. Duktiga på återkoppling och information. Vår städerska:mkt bra, vänlig och tar sitt yrke mkt seriöst

Svar från BA Prima Care AB

Hej Maria Tusen tack för dina fina ord om oss, Vi tackar så jätte mycket föratt du har tagit dig tid för att lämna omdöme. Vi är så tacksamma att vi har er som kund

david c
Skrev om BA Prima Care AB

Mycket professionellt första intryck! De ville besöka och vi diskuterade vad som skulle göras! Och det var dem som kom med förslaget att om det var ngt som jag under resans gång ville ha gjort så var det inga problem! Jag hade då en katt som hårade rejält! Men som några goda vänner sade när de kom på middag efter BA varit där: Har ni kvar katten? Jag personligen kan bara se BA som en enda sak: Gudasänt David Callgren

Svar från BA Prima Care AB

Hej David Tusen tack för dina fina ord om oss, Vi tackar så jätte mycket föratt du har tagit dig tid för att lämna omdöme. Vi är så tacksamma att vi har er som kund