Backman Bil

Backman Bil

Ring 0303-23 08 08 www.backmanbil.se

Välkommen till Backman Bil! Vi erbjuder dig ett stabilt utbud av begagnade bilar. Allt från familjebilen, sportbilen och stadsbilen till gamla klassiker från 50- 60- och 70talet. Om du använder dig av oss på Backman Bil lovar vi att guida dig på vägen till en bra bilaffär. Vi erbjuder ett flertal olika alternativ för finansiering...

191 omdömen om Backman Bil

Leif N
Skrev om Backman Bil

Blev väl omhändertagen och uppfyllde mina förväntningar med råge. Bilen jag köpte en impala -66 cupe och var helt enligt beskrivningarna. Jag är jätte nöjd med både bil och hur jag blev i mottagen så skulle jag köpa flera eller en annan jänk så blir de hos dom.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Joakim E
Skrev om Backman Bil

Lätt och smidig affär Lätta o göra med Tog emot en väl

Göran S
Skrev om Backman Bil

Trevligt bemötande Ärliga om bilens skick Snabba svar, "SMS" Ett helt och hållet bra möte. Köpte en Cadillac 1960. Göran.

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 307 omdömen 4.5 av 307 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Ingela Och Torgny N

Min mans dröm blev uppfylld. Vi blev så bra bemötta att vi köpte en Chrysler new port 68. De erbjöd sig att se till att den kom hem från Kungälv till Finja. En komplett affär från början till slut. Vi är första gångs ägare,men vi känner att vi alltid kan höra av oss till Backman bil vid behov. Vi längtar till våren nu.

Thord F
Skrev om Backman Bil

Proffsigt och bra bemötande. Många intressanta objekt av hög kvalite’

Thomas A
Skrev om Backman Bil

Köpte en Camaro och blev mycket bra bemött. Köpte bilen utan att kolla på den men fick beskrivning på skicket av säljaren via telefon och skicket på bilen stämde mycket väl överens med beskrivningen. Ett stort plus var att jag fick bilen hemkörd. Mycket nöjd med att köpa bil av Backman Bil.

ANDERS S
Skrev om Backman Bil

Bästa bilförsäljare jag har träffat! mycket bra bemött och mycket hjälpsamma och utan krångel, alla underbara bilar som man kan provsitta i, tills jag fann den rätta bilen för mig, Cadillac Cab 1965. Tack Jimmy! Vi ses! Anders S

Thord A
Skrev om Backman Bil

Mycke bra förväntningarna hade vi inte aldrig varit där. Upplevelsen var mycke bra köpte en bil

Royne V
Skrev om Backman Bil

Chevrolet Babel Air 1955 Back to the 50’s :-)

Lars H
Skrev om Backman Bil

Gött, en hel del snack oxå, hörsammat en och annat, så det blev helt oki, så nu körs det en Cadillac 73 a

Jan-eric A
Skrev om Backman Bil

Mycket trevligt att köpa bil av backman bil

Sebastian P
Skrev om Backman Bil

Bra bemötande och trevliga bilar

Magnus N
Skrev om Backman Bil

Trevlig personal köpte min första jänk ifrån jimmy han var ärlig och väldigt bra bemötande

Anders K
Skrev om Backman Bil

Väldigt trevlig bemötande bra ordning

Mats Ingemar B
Skrev om Backman Bil

Trevligt bemötande och en fantastisk service. Det blir fler köp hos Backmansbil

Robert S
Skrev om Backman Bil

Ett kanonställe. Vänligt bemötande och sakligt. No problem. Kan varmt rekommenderas

Rolf K
Skrev om Backman Bil

Fick ett bra bemötande från Backman bil och mycket foton på bilen. Bilen var i det skick dom sa att den skulle vara Nöjd kund.

Fredrik J
Skrev om Backman Bil

Bra bil och väldigt trevlig personal

Ingemar T
Skrev om Backman Bil

Har köpt en Cadillac -63 cabb fick problem med cabben pratade med Jimmie inga tjafs problemet löst. Sånt gillar jag. Kan rekommendera dom.

Juul S
Skrev om Backman Bil

Köp av Impala. Mycket nöjd med ert bemötande och förväntningarna.

Ann S
Skrev om Backman Bil

Hos Backman Bil hittade jag min drömbil. Jag blev bemött av kunnig och proffsig personal som gjorde mitt bilköp tryggt. Jag rekomenderar varmt Backman Bil.

Ulf B
Skrev om Backman Bil

Köpte bil Med vänlighet få service och svar på dom var hjälpsamma och fick svar på frågorna och lite till Fick bra bemötande och service hjälpsamma och trevliga

Anders H
Skrev om Backman Bil

Sålde en bil inga problem snapt och smidigt

Morgan J
Skrev om Backman Bil

Pontiac Chieftian 53 Ordning o reda Trevligt kunnigt bemötande Gött kaffe Tittar gärna in om vägarna går förbi mvh morgan

Michael S
Skrev om Backman Bil

Bra bemötande,inte för mycket sälj Enkel o bra information dom fixade allt efter några dagar fick jag ett problem med bilen då blev jag hänvisad till en verkstad o Backman betalade servicen inget tjafs Mycket nöjd med Backman ger ett kompetent o seriöst intryck

Per A
Skrev om Backman Bil

Väldigt trevligt o tillmötesgående en positiv upplevelse

Tony Ö
Skrev om Backman Bil

Köpte en bil som motsvarade mina förväntningar, vänligt bemötande, helt klart godkä t

RASMUS B

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Allt fungerade klockrent. Riktigt bra service

Jan-christer N
Skrev om Backman Bil

En fantastisk fin familjeföretag som med värme och vänlighet och en serviceminded som man inte tror finns längre. Rekommenderas varmt av oss.

Peder O
Skrev om Backman Bil

Mycket trevlig upplevelse av Backman Bil. Hade kontakt med Jimmy och Jannike som hjälpte till med att förmedla en bil och jag fick en riktigt professionell upplevelse från början till slut. Kan absolut rekommendera detta företag om du ska köpa, sälja eller byta bil.

Per H
Skrev om Backman Bil

Köpte en bil . Blev vänligt bemött ,trevliga försäljare och personal . Alltid roligt åka dit och titta på bilar blir alltid vänligt bemött.

Therése Mariann Marie W

Jag köpte en camaro 75a. Alla var jätte trevliga och väldigt tillmötesgående med mina önskemål. En väldigt bra upplevelse helt enkelt. Många tack

Lena S
Skrev om Backman Bil

Trevligt bemötande och fin service. Är nöjd med bilköpet.

Bengt S
Skrev om Backman Bil

En bil som jag köpte av en kunnig och trevlig försäljare. Backman bil levde upp till de förväntningar jag hade.

Jan-olof J
Skrev om Backman Bil

Dom sålde en bil för mig och jag tyckte dom var bra på alla sätt

Glenn L
Skrev om Backman Bil

Rak å kunnig personal framförallt Jimmy ger dom en stor eloge

Michael L
Skrev om Backman Bil

Köpte en buick wildcat-66 4dr/ht.. blev vänligt bemött och seriöst.Trevliga människor, samt jag kände Kent levererarde bilen . Väldig kul och intressant.Jag tipsar gärna vänner och bekanta om Backmans bil😃

Tony J
Skrev om Backman Bil

Mycket seriös bilhandlare som har riktigt fina bilar. Som dom är på bild och hur dom beskrivs är så det är i verkligheten.

Bo K
Skrev om Backman Bil

Blev hjälpt av Backmans bil att sälja min bil detta skedde på ett mycket profisionelt sätt från start till mål. Kan varmt rekommendera Backmans. Bo Karlsson

Giertz S
Skrev om Backman Bil

Kan bara ge ett jätte stort beröm

Roger R
Skrev om Backman Bil

Köpte en Ford T-bird i februari. Mycket trevlig och kunnig personal, kände mig trygg med den affären. Har av väderskäl inte provat den så mycket, men förutsätter att den motsvarar mina förväntningar när det så blir dags. 👍👍👍

Jesper R
Skrev om Backman Bil

Köpte en Pontiac firebird 69 Cab. Mina förväntningar har helt klar uppnåtts. Gott bemötande och god hjälp genom hela köpet. Även god hjälp vid frågor efteråt. Rekommenderas helt klart!

Romanna Ö
Skrev om Backman Bil

En fin känsla av förtroende får man när man går in på backman bil. Man får svar på sin frågor och man åker hem nöjd och glad med sitt nya inköp!

Håkan C
Skrev om Backman Bil

Köp av en veteran bil Vi blev mycket väl bemötta. Försäljaren presentation av bilen stämde mycket bra.

Christer J
Skrev om Backman Bil

Allt perfekt med bemötande ärlighet från början till slut kommer rekommendera backmans bil Kungälv till alla mina vänner och kontakter mvh Christer

Lars F
Skrev om Backman Bil

Gjorde ett bra jobb kan verkligen rekommendera dom.

Charles K
Skrev om Backman Bil

Backman började med att hjälpa mig med att sälja bilen som jag hade, sedan så hjälpte dom mig med att hitta min dtömbil. Jag förklarade va jag ville ha,å dom fixa de. 😁👍 jätte tacksam mvh Challe

Stefan P
Skrev om Backman Bil

stort tack till Jimmy för mycket bra service. Rekommenderar varmt andra att handla bil utav honom.

Tony S
Skrev om Backman Bil

Köpte en otroligt ärlig och bra bil. Jag är mycket nöjd med affären.

Geert V
Skrev om Backman Bil

Köpte en Vito efter att ja har tittad på bilen i lugn och ro och fått all info som jag behövde.