Sft Bredbandsgruppen AB

Sft Bredbandsgruppen AB

Ring 08-562 466 00 www.bredbandsgruppen.se
2.3

Bredbandsgruppens mål är att bli den ledande leverantören av installations- och servicetjänster baserade på bredband.

9 omdömen om Sft Bredbandsgruppen AB

Hans H
Skrev om Sft Bredbandsgruppen AB

Snabb leverans av TV och installation, kunnig personal, mycket nöjd

Leonard K
Skrev om Sft Bredbandsgruppen AB

Undvik till varje pris!!!!!!!!! Ingen ordning och reda, skickat ut felaktiga fakturor och sen svarar dom varken på epost, telefon eller via sin faktureringsstjänst billogram för att ta ansvar för sin felaktiga faktura (för en tjänst som är utförd hos någon annan människa men av någon anledning är skickad till mig).

Sven
Skrev om Sft Bredbandsgruppen AB

Anlita ej detta företag. De är oseriösa, kommer med bortförklaringar till varför de missar besök och utbildar inte sin personal.

Marcus H
Skrev om Sft Bredbandsgruppen AB

Inte deras jobb. Trots att två på telenor sagt att dom ska göra jobbet.

Unkuta L
Skrev om Sft Bredbandsgruppen AB

45 min väntar i telefon. Kundtjänst som skrattar öppet om en i telefon.

Hugo
Skrev om Sft Bredbandsgruppen AB

Jättetrevlig och kompetent ung herre som hjälpte mig med att installera min nya teve.

Maria T
Skrev om Sft Bredbandsgruppen AB

Riktigt dåligt bemötande och hittar på svepskäl för att inte komma, inte bara en gång. Nu har det gått över 2 veckor sedan felanmälan. Förstår inte hur stora bolag som Bredbandsbolaget, Viasat och Tele2 kan jobba med dem. Uruselt. Uppdatering - 2 veckor senare kommer de inte på utsatt tid - ringer och säger att de är inte de som ska göra jobbet. Detta visste de 2 veckor innan. Jag har aldrig varit med om mer oseriösa personer. Ringer och ljuger dessutom att det inte går att lösa snabbt utan att de är normalt att vänta...

JAN-OLOV V
Skrev om Sft Bredbandsgruppen AB

Är det här Sveriges sämsta bredbandsinstallatör? Jag väntade 21 december hela eftermiddagen, ingen montör kom, jag bokade ny tid till 22 januari hela eftermiddagen, ingen montör kom. Hur kan det vara en intellektuellt övermäktig uppgift att komma på avtalad tid till avtalad plats och utföra avtalat arbete?

Henrik H
Skrev om Sft Bredbandsgruppen AB

Mycket trevliga och kompetenta tekniker. Jag hade en tekniker på besök som installerade en trådlös router, med väggmontering. Jobbet utfördes både snyggt och snabbt och jag är 100% nöjd.