Bad & Rum

Bad & Rum

Ring 08-501 514 10 bad-rum.nu

Bad & Rum är ett 20 år gammalt företag med mycket erfaren och svensktalande personal. Vi är totalentreprenörer och hjälper till med både badrum och andra utrymmen. Många företag riktar in sig på alla typer av beställare men vi på Bad & Rum har valt att specialisera oss på att utföra uppdrag till privatpersoner och bostadsrättsföreningar....

67 omdömen om Bad & Rum

Erik Jan Hugo T

Renoverade vårt badrum i vintras och rekommenderar Bad och Rum starkt. Peter var tydlig och rak i kommunikationen och alltid trevlig och för alltid dialog kring frågor så alla parter är överens. Nästa gång vi renoverar ett badrum ringer vi Peter! Tack för ett grymt jobb och fint badrum vi har fått!

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 104 omdömen 4.5 av 104 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Molly Z
Skrev om Bad & Rum

Vi genomförde en badrumsrenovering med Bad & Rum som vi är mycket nöjda med. Alla har varit väldigt trevliga och skickliga. Kan rekommenderas.

Britt-Marie P
Skrev om Bad & Rum

Vi fick en god kontakt redan från första besöket. Alla hantverkare var väldigt professionella och dessutom trevliga. Vi fick vår gäst-wc renoverad och vi uppskattade särskilt hur hela arbetet hölls ihop av projektledaren och att vi själva inte behövde tänka på att kontakta och boka in respektive hantverkare. Vi blev väldigt nöjda över resulterade, och våra förväntningar uppfylldes definitivt.

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 648 omdömen 3.7 av 648 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Peter H
Skrev om Bad & Rum

Vi köpte ombyggnad av en mindre tvättstuga, bastu och hall till en stor tvättstuga samt renovering av en toalett. Vi blev mycket bra bemötta av företaget, vl hade en bra dialog under hela byggnadstiden och allt flöt på bra. Vi blev mycket nöjda med slutresultatet.

Ivo M
Skrev om Bad & Rum

Väl bemött. Förväntningarna blev uppfyllt 100 %. Gäller badrum renovering blev alla önskemål uppfyllt. Vi kan bara rekommenderar Bad & Rum till intressenter. Mvh Ivo Mill

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Gunnel L
Skrev om Bad & Rum

Vi är helt nöjd med renoveringen av våra badrum och bemötandet med samtliga hantverkare

Bengt W
Skrev om Bad & Rum

Bad & Rum renoverade vårt duschrum. Allt fungerade väldigt bra, från det första mötet med Peter, tidsplanen följdes, arbetet utfördes noggrant och vi blev nöjda med resultatet. Samarbetet med Peter upplevde vi som mycket smidigt.

Svar från Bad & Rum

Hej Bengt Trevligt att ni är nöjda. Tack för en fin recension! Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Lena R
Skrev om Bad & Rum

Vi är mycket nöjda med renoveringen av vårt badrum. Bad & rum höll de utlovade tiderna och gjorde ett väldigt bra jobb. Det var lätt att kommunicera med dom och de svarade snabbt i telefon. All personal var trevliga , kompetenta och lätta att ha att göra med. Vi kan varmt rekommendera att anlita Bad & Rum.

Svar från Bad & Rum

Hej Lena Tack för en fin recension, det värmer. Fint att ni är nöjda med vår insats. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Thomas Ö
Skrev om Bad & Rum

Klockrent från första stund Hade referenser på dem redan innan och det höll. Komplett badrum.

Svar från Bad & Rum

Hej Thomas Fint att vi levde upp till dina förväntningar och att ni är nöjda. Välkommen åter om ni önskar hjälp igen. MVH Peter

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Hans P
Skrev om Bad & Rum

Trevligt och seriöst bemötande av samtliga inblandade i projektet. Bra och kvalitativt arbete. Utfört enligt tidsplanen.

Svar från Bad & Rum

Hej Hans Tack för ett fint omdöme, det värmer. Välkommen åter om ni önskar hjälp igen framöver. MVH Peter

Rut F
Skrev om Bad & Rum

Bra kvalitet. Höll tidsplan. Goda råd under gång.

Svar från Bad & Rum

Hej Rut Tack för omdömet! Fint att du är nöjd med vår insats. Vi återkommer gärna om du önskar hjälp en annan gång. MVH Peter

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Peter L

Pålitlig Håller tider Noggrannt

Svar från Bad & Rum

Hej Peter Trevligt att du uppskattar vårt uppdrag och att slutresultatet var till belåtenhet. Välkommen åter om du önskar hjälp framöver. MVH Peter

Peter B
Skrev om Bad & Rum

Vi rekommenderar verkligen Bad och Rum i Mälardagen. De har varit pålitliga, lösningsorienterade och resultatet på arbetet har blivit mycket bra. De är kunniga hantverkare i ordets rätta bemärkelse och har förutom nytt badrum, hall och gästtoalett. Hjälpt oss att renovera och bevara ett originalkök från 60-talet.

Svar från Bad & Rum

Hej Peter Tack för ett jättefint omdöme! Trevligt att ni är nöjda. Välkommen åter om hjälp önskas framöver. MVH Peter

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Malin L
Skrev om Bad & Rum

Vi har bara haft en mycket bra upplevelse av företaget. Bra kommunikation och ett mycket bra hantverk. Vi kommer anlita företaget för ytterligare en renovering och vi rekommenderar företaget till våra vänner.

Svar från Bad & Rum

Tack för förtroendet Malin! Trevligt att ni är nöjda och att ni vill anlita oss igen. det värmer! MVH Peter

Ann-britt S
Skrev om Bad & Rum

Mycket trevligt bemötande! Renoveringen av vårt badrum flöt på enligt plan och blev proffsigt utförd!

Svar från Bad & Rum

Tack för fint omdöme Ann-Britt! Fint att ni är nöjda. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 75 omdömen 4.8 av 75 omdömen
BadgeFourYears

Pär H
Skrev om Bad & Rum

Renovering av badrum och tvättstugan. Mycket trevligt och proffsigt bemötande under hela projekten inkl förslag på lösningar till det bättre. Anlitade rum&bad på rekommdation och hade med detta högt ställda förväntningar. Några missar gjordes som resulterar i att jag inte ger högt betyg.

Svar från Bad & Rum

Hej Pär Här kommer ett lite försenat tack för ditt omdöme. Fint att du uppskattade vår insats. Jag hoppas att de misstag du upplevde inte påverkar ditt förtroende för oss om du önskar hjälp framöver. MVH Peter

Laura G
Skrev om Bad & Rum

Renoverade badrum på landet. Mycket bra utfört arbete, höll tidsplanen och leverans. Trevlig bemötande.

Svar från Bad & Rum

Hej Laura! Tack för rekommendationen! Vad fint att ni är nöjda med vår insats. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Sylvia L
Skrev om Bad & Rum

Renovering av badrum inkl flytt av vägg. Vi blev mycket väl bemötta och företaget visade lyhördhet för korrigeringar under byggets gång. Bygget genomfördes inom utsatt tid och den huvudansvarige på plats var mycket kunnig och en trevlig bekantskap. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med att vi valde Bad & Rum för detta projekt.

Svar från Bad & Rum

Hej Sylvia! Tack för rekommendationen! Vad fint att ni är nöjda med vår insats. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Lars Håkan S
Skrev om Bad & Rum

Mycket bra från start till slut. Finns inget att anmärka på en firma jag varmt kan rekommendera.

Svar från Bad & Rum

Hej Håkan Tack för fint omdöme. Trevligt att ni är nöjda med vår insats. Välkommen åter om hjälp önskas framöver. MVH Peter

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Hans A
Skrev om Bad & Rum

Renovering av badrum Bemötandet var mycket bra Förväntningarna var också 100 Allt blev skitbra

Svar från Bad & Rum

Hej Hans Trevligt att du är nöjd och att allt blev till belåtenhet. Välkommen åter om du önskar hjälp igen framöver. MVH Peter

Gertrud Ö
Skrev om Bad & Rum

Helrenovering av vårt badrum och det blev precis så fint som vi önskade. Jättetrevliga hantverkare och noggrann dokumentation. Kan verkligen rekommenderas!

Bad & Rum och Isabell H gillar detta
Svar från Bad & Rum

Hej Gertrud Fint att ni uppskattar vår insats och rekommenderar oss, det värmer! Välkommen åter framöver om hjälp önskas. MVH Peter

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Barbro L
Skrev om Bad & Rum

Jag köpte en totalrenovering av badrum, med flytt av vägg, ny inredning och kakel och klinker. Arbetet utfördes professionellt och i nära kontakt med mig. Jag är mycket nöjd med resultatet, det blev precis som jag tänkt mig.

Svar från Bad & Rum

Tack för ett fint omdöme Barbro. Trevligt att du är nöjd med vår insats. Välkommen åter om du önskar hjälp igen. MVH Peter

Ole H
Skrev om Bad & Rum

Andra gången vi anlitat bad & rum. Super!

Svar från Bad & Rum

Tack för uppskattningen Ole! Fint att ni är nöjda. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Erik L
Skrev om Bad & Rum

Funkade smidigt och bra Bra bemötande och genomförande

Svar från Bad & Rum

Hej Erik! Tack för rekommendationen! Vad fint att ni är nöjda med vår insats. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Sofie J
Skrev om Bad & Rum

Renoverade badrummet och resultatet blev fantastiskt, samt process och kommunikation inför och under arbetets gång.

Svar från Bad & Rum

Hej Sofie! Trevligt att ni är nöjda. Tack för den fina rekommendationen, det värmer! Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 180 omdömen 4.8 av 180 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Jan E
Skrev om Bad & Rum

Vi är mycket nöjda med deras arbete och bemötande. Med vänlig hälsning Jan Emmervall

Svar från Bad & Rum

Hej Jan Tack för fin rekommendation. Fint att ni är nöjda med vår insats. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver.

MONICA A
Skrev om Bad & Rum

Vi fick höra om Bad_rum av bekanta. Hade initialt kontakt med Peter som gav ett mycket förtroendeingivande intryck. Ansvarig för jobbet blev Thomas, som gjorde ett utmärkt jobb. Lösningar diskuterade vi efter hand. Slutresultatet blev vi mycket nöjda med.

Svar från Bad & Rum

Hej Monica Vad trevligt att vi levde upp till era förväntningar och att rekommendationen från era bekanta ledde till ett uppdrag hos er. Fint att ni är nöjda med slutresultatet. Välkomna åter om ni önskar hjälp framöver! MVH Peter

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

DANIEL Ö
Skrev om Bad & Rum

Vi fick offert och sen bara peka i kataloger vad vi ville ha. Peter beställde åt oss. De höll tidsplanen och kostnad. Vi hade en läcka mitt under arbetet som vi upptäckte på en helg. Trots att det var helg fick vi tag i dem och fick hjälp. Jag trodde det skulle vara krångligt att göra om badrum men det var enkelt.

Svar från Bad & Rum

Hej Daniel Tack för fin rekommendation. Fint att ni är nöjda med renoveringen, Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Emelie Ö
Skrev om Bad & Rum

Bad och Rum gjorde en helrenovering av ett mindre badrum hos oss. Fint bemötande hela vägen, vi fick råd och stöd och allt sköttes proffsigt. Mycket nöjda!

Svar från Bad & Rum

Hej Emelie Tack för en fin rekommendation, det värmer! Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Maja T
Skrev om Bad & Rum

Renovering av badrum samt kakel i kök. Supernöjda! Resultatet blev väldigt bra. Allt gick snabbt och smidigt. Vi är väldigt nöjda med Peter!

Svar från Bad & Rum

Hej Maja Trevligt att ni är nöjda med vårt uppdrag hos er. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver! MVH Peter

Susanne D
Skrev om Bad & Rum

Jättenöjd med badrumsrenovering en. Trevligt och proffsigt bemötande av alla. Noggrann offert och super nöjd med arbetet dom gjorde.

Svar från Bad & Rum

Hej Susanne Vad trevligt att ni är nöjda med badrumsrenoveringen. Välkommen åter om hjälp önskas framöver. MVH Peter

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Jocke N
Skrev om Bad & Rum

Utmärkt och proffsigt bemötande. Snabbt och effektivt arbete. Min ”lilltoa” blev jättebra. Kan varmt rekommendera dem.

Svar från Bad & Rum

Hej Jocke Tack för fin rekommendation,, det värmer! Välkommen åter om du önskar hjälp framöver. MVH Peter

Martina H
Skrev om Bad & Rum

Noggranna, professionella trevliga och höll tidsplanen. Allt för ett bra pris. Rekommenderas varmt!

Svar från Bad & Rum

Hej Martina Vad trevligt att du är nöjd med vår renovering. Välkommen åter om hjälp önskas framöver. MVH Peter

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Agneta A
Skrev om Bad & Rum

Dom renoverade vårt badrum. Vi fick bra kontakt redan från början och hela vägen genom renoveringen. Tycker att det blev precis som vi hade hoppats. Trevliga hantverkare och vi kan verkligen rekommendera detta företag.

Svar från Bad & Rum

Hej Agneta Trevligt att vi levde upp till era förväntningar. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Maud F
Skrev om Bad & Rum

Renovering av badrum. Blev proffsigt och engagerat bemött. Förväntningarna levde de upp till. Bra, enkla och hjälpsamma. Följde tidsplanen väl. Gjorde ett proffsig jobb. Rekommenderar dem.

Svar från Bad & Rum

Hej Maud Tack för en fin rekommendation, det värmer! Välkommen åter om ni önskar hjälp en annan gång. MVH Peter

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Mikael S
Skrev om Bad & Rum

Tydlig offert/avtal, välorganiserat arbete och utfört enligt plan med bra kommunikation. Resultat, kvalitet mycket bra & enligt våra förväntningar/förhoppningar. Alla som arbetade med & i renoveringen var mycket trevliga. Det var en omfattande totalrenovering av 12 m2 badrum som vi är mycket nöja med. Rekommenderas!

Svar från Bad & Rum

Hej Mikael Tack för den fina rekommendationen. Trevligt att ni är nöjda. Välkommen åter om ni önskar hjälp med någon renovering framöver.

Lotta K
Skrev om Bad & Rum

Trevliga o skickliga. Löste problem när jag kom med önskemål. Kan absolut rekommendera dem om jag behöver renovera fler badrum. Tack Peter för ett utmärkt jobb.

Svar från Bad & Rum

Hej Lotta! Tack för en fin rekommendation, det värmer. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver! MVH Peter

Jasmina H
Skrev om Bad & Rum

Jättenöjd med min badrumsrenovering och alla kontakter med Peter samt underleverantörer som elektriker, målare och rörmokare. Rekommenderar verkligen företaget till alla som vill renovera badrum! Fick snabb återkoppling, realistisk feedback på vad som som var möjligt och inte var möjligt och ett stort plus var att tidsplanen höll.

Svar från Bad & Rum

Hej Jasmina Tack för fin rekommendation. Kul att ni är nöjda med vår insats. Vi kommer gärna tillbaks om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Niclas S
Skrev om Bad & Rum

Trevliga, duktiga och vi är jättenöjda med slutresultatet!

Svar från Bad & Rum

Hej Niclas Tack för omdömet! Trevligt att ni är nöjda med vår renovering. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Ove A
Skrev om Bad & Rum

Peter Kangasharju gjorde ett jättebra arbete och var väldigt servicevänlig och förtroendefull. Korrekt i informationen och pålitlig. Kan absolut rekommenderas.

Svar från Bad & Rum

Hej Ove Tack för ett trevligt omdöme. Fint att du är nöjd! Välkommen åter om du önskar hjälp framöver. MVH Peter

Daniel Ö
Skrev om Bad & Rum

Gjorde om en helt badrum. Bad&rum beställde material, allt vi behövde göra var att peka i en katalog. Arbetet tog tre veckor, vi fick en tidsplan och den höll dom. Priset var överenskommet och inga överraskningar där. Jag kommer anlita Peter till vårt andra badrum.

Svar från Bad & Rum

Hej Daniel! Tack för ditt fina omdöme. Trevligt att allt var till belåtenhet. Vi återkommer gärna! MVH Peter

EVA-MARIA G
Skrev om Bad & Rum

Vi gjorde om två badrum i följd, och var fullständigt trygga med att ha Peter och hela hans team hos oss. Kompetens i hela ledet, bra sammanhållet och framför allt utmärkt resultat. Och så hade vi trevligt ihop.

Svar från Bad & Rum

Hej Eva-Maria Tack för den fina rekommendationen, det värmer. Instämmer i att det var trevligt att jobba hos er. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Åsa B
Skrev om Bad & Rum

Vi gjorde en badrumsrenovering. Och det gjordes fantastiskt bra. Vi är supernöjda.

Svar från Bad & Rum

Hej Åsa Tack för rekommendationen. Trevligt att ni är nöjda. Välkomna tillbaks om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Lovisa E
Skrev om Bad & Rum

Mitt minimala badrum med utmaningar att få plats med allt jag önskade fixade Peter m fl på ett förträffligt sätt. Peter besitter ett hantverkskunnande som kändes tryggt från start till mål och han var alltid tillgänglig och tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera Bad & Rum.

Svar från Bad & Rum

Hej Lovisa! Tack för en jättefin rekommendation, det värmer! Välkommen åter om du önskar hjälp en annan gång. MVH Peter

Per L
Skrev om Bad & Rum

Vi köpte offert på helrenovering av vårt badrum och processen kändes väldigt smidig från första hembesök till färdigt resultat. En mycket konkurrenskraftig offert som höll priset in i mål. Arbetet uppskattades ta 3-4 veckor och tiden hölls. Projektledaren och plattsättaren Peter skötte löpande information väldigt bra och något vi verkligen uppskattade var att kontakten om vi ville något extra funkade utmärkt via telefon och mejl. Snabb och trevlig återkoppling. Vi är supernöjda med arbetet och älskar vårt nya fina badrum!...

Svar från Bad & Rum

Hej Per Tack för fin rekommendation, det känns bra att ni är nöjda. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. MVH Peter

Lena C
Skrev om Bad & Rum

Helt nytt badrum. Genomfördes i den tid som sagts till som det verkar fullgod kvalitet. Alltid trevligt bemötande.

Svar från Bad & Rum

Hej Lena Tack för att du tog dig tid att skriva en fin rekommendation, det värmer. Välkommen åter om du önskar hjälp framöver. MVH Peter

Susanna T
Skrev om Bad & Rum

Badrumarenoveringen gick smidigt och snabbt tack vare Peter och hans företag. Tydlig och enkel kommunikation med bra klargörande om vad som ingick i priset. Flexibel på att göra förändringar i upplägget vid behov. Klart inom utsatt tid och vi är supernöjda med resultatet.

Svar från Bad & Rum

Hej Susanna! Tack för den fina rekommendationen, det värmer. Återkom gärna om ni önskar hjälp med någon annan renovering. MVH Peter

MARCUS S
Skrev om Bad & Rum

Hej! Jag har anlitat Bad & Rum vid två olika tillfällen, och fick båda gångerna ett otroligt proffsigt intryck, bemötande och slutresultat. En mycket tydlig projektplan fanns också med från början så att båda parter var överrens om vad som ingick och ej, så att det inte blev några konstigheter. Förutom att jag är jättenöjd med resultatet så är jag framförallt extra nöjd med att det har varit en sådan bra kommunikation genom hela renoveringen - både i form av tidsplaner, praktiska lösningar efter möjlighet på plats....

Svar från Bad & Rum

Hej Marcus! Tack för uppskattningen. Fint att ni är nöjda med vår insats. Välkommen tillbaks om du önskar hjälp framöver. MVH Peter

Kajsa G
Skrev om Bad & Rum

Hej! Vi renoverade ett badrum från grunden. Bad och rum gjorde ett utmärkt arbete som vi blev mycket nöjda med. Ett litet skönhetsfel i elinstallationen av badrumsskåpet rättades till snabbt.

Svar från Bad & Rum

Hej Kajsa Tack för ditt fina omdöme. Fint att skönhetsfelet rättades till snabbt. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver.

Henrik S
Skrev om Bad & Rum

Företaget Bad & Rum får våra varmaste rekommendationer. De var kunniga, punktliga, noggranna, effektiva och pålitliga. I vårt fall gällde det en badrumsrenovering och vi uppskattade verkligen deras engagemang och lyhördhet för våra materialval. Dessutom var de väldigt trevliga att ha att göra med, vilket onekligen är en fördel när de ska vara i ens bostad i flera veckor.

Svar från Bad & Rum

Hej Henrik Tack för det fina omdömet, det värmer. Ni var också trevliga att ha att göra med. Välkommen åter om ni önskar hjälp framöver. Mvh Peter