Bader Bygg och Entreprenad AB

Bader Bygg och Entreprenad AB

Call 073-373 24 87 www.baderbygg.se

About company

Välkommen till Bader Bygg och Entreprenad AB! Vi drivs av högt engagemang, drivna medarbetare och ett slutresultat med hög kvalitet. Vi har stor erfarenhet inom byggbranschen och erbjuder tjänster inom projektering, bygglovsansökan, bygg- och projektledning samt byggnationer av alla dess slag. Våra fyra kärnvärden inom organisationen...

8 omdömen om Bader Bygg och Entreprenad AB

Margareta B
Wrote about Bader Bygg och Entreprenad AB

Vi beställde och installerade ett helt nytt kök. Vitvaror via Stima och köksskåp från Bäcklunda. Bader bygg utförde installationerna. Vi hade en rörmokare som stängde av vattnet och senare kopplade in vattnet och diskmaskinen. En elektriker som kopplade bort strömmen och senare kopplade in vitvarorna. En plattsättare som satte upp kaklet över diskbänken. En målare som gjorde de sista finjusteringarna. Samtliga dessa hantverkare var mycket bra att ha att göra med och de gjorde mycket bra jobb. Det stora jobbet gjordes...

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Göran N
Wrote about Bader Bygg och Entreprenad AB

Balkongräcke och fasadrenovering mycket bra och vänligt bemötande

Robert E
Wrote about Bader Bygg och Entreprenad AB

Vi har anlitat många byggare för olika projekt i vårt hus och dessa killar står ut i mängden. Dessa byggkillar kan sina saker, de är lösningsorinterande och flitiga. Vi kommer definitiv använda dom igen till våra framtida projekt. Med vänlig hälsning Robban

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Järnet S
Wrote about Bader Bygg och Entreprenad AB

Bra grabbar ! ordning och reda, leverans i tid enligt överenskommelse.

Björn  S
Wrote about Bader Bygg och Entreprenad AB

Bader Bygg gjorde ett utomordentligt bra jobb med att byta ut en fasad samt balkongsidor på vårt radhus. Allting gjordes snabbt och bra under tiden som beräknades från början. Vill verkligen rekommendera Bader Bygg.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Michael A
Wrote about Bader Bygg och Entreprenad AB

Vi gjorde om ett rum med ny vägg och innertak i huset. Bader Bygg var väldigt tillmötesgående genom hela processen och gav ett seriöst intryck både i projekteringsstadiet men även genom hela byggprocessen. Tydlig materialspec och snabbt utförande utifrån vad som var överenskommet. Vi anlitade Bader Bygg på rekommendation och fick det som var utlovat och ett mycket bra resultat.

Mikael L
Wrote about Bader Bygg och Entreprenad AB

De utförde jobbet proffisgt och snabbt. Var trevliga och kom med förbättrande tips och förde alltid dialog och frågade innan de gjorde något som förbättrade eller avvek från ursprungsplanen. Rekommenderas.

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 71 omdömen 4.8 av 71 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Kenneth S
Wrote about Bader Bygg och Entreprenad AB

Jag har anlitat dessa killar flertalet gånger och kan varmt rekommendera dom till andra att göra samma sak. Bader Bygg tar sitt ansvar och har en oerhört hög servicegrad, trevliga. Bästa rekommendationer Kenneth Ståhl