Badrummera AB

Badrummera AB

Ring 073-358 15 85 www.badrummera.se

Välkommen till Badrummera! Vi hjälper dig med allt vad gäller kök, badrum, våtrum och VVS. Vi samabetar med erfarna och duktiga hantverkare och jobbar alltid för att leverera högsta möjliga kvalitet till ditt projekt. Oavsett om du ska renovera badrummet eller köket, installera ett nytt värmesystem eller bygga en tvättstuga...

6 omdömen om Badrummera AB

Christer Ö
Skrev om Badrummera AB

Har fått hjälp med tvättstuga och två badrum, som varit till stor belåtenhet. HIttar bra lösningar, snabba åtgärder och med hög kvalité. Tänka på att kommunicera lite bättre under projektets gång, men varit flexibla med att hitta lösningar om de varit något som gått enligt plan. Kan bara ge badrummera massa +++++++++++

Grzegorz Ś
Skrev om Badrummera AB

Har varit blandat med några projekter med Badrummera AB. Dom gjorde allt med Sakervatten regler och BKR. Man ser att kvalitet är alltid viktigast!!

Peter S
Skrev om Badrummera AB

Mycket bra firma att anlita från ax till limpa. Skickliga hantverkare, håller offert, kommer i tid och avslutade jobbet inom utsatt tid. Vi är väldigt nöjda med Badrummera.

Jörgen H
Skrev om Badrummera AB

Bra bemötande från start. De fixade renovering av relax/toalett/tvättstuga galant. Vi är mycket nöjda. Ibland kanske de inte dök upp tiden som dom sa, men vilken hantverkare gör det :-) // Jörgen

Tomas R
Skrev om Badrummera AB

De har bytt ut vårat kök och var genom hela processen seriösa, professionella och duktiga. Höll både budget och tidsramar!

Jonas R
Skrev om Badrummera AB

Badrummera är den bästa byggfirman jag haft någonsin och då har jag anlitat många genom åren. Väldigt duktiga och väldigt noggranna. Hela källarrenoveringen gick helt smärtfritt trots att flera svårigheter dök upp längs vägen. Stark rekommendation!