Badrumsdax

Box 2834, 187 28 Täby — Visa karta

Välkommen till Badrumsdax!

Vi är ett byggföretag som är specialister på badrum och våtrumsutrymmen. Vi jobbar stenhårt för att varje projekt ska bli så bra som möjligt och avslutar aldrig vårt arbete innan du som kund är helt nöjd.

Hos oss får du insatta projektledare och kompetenta hantverkare som alltid har ett kvalitetstänk, både vad det gäller utförande och material. Dessutom har vi en rimlig prissättning på alla jobb. Kontakta oss så hjälper vi dig med din badrumsrenovering!

Läs vad 44 kunder tycker om Badrumsdax

• Åsa J
    Åsa J skrev om Badrumsdax
    Efter helrenovering av mitt badrum har jag bara gott att säga om Badrumsdax, från första besöket till sista fix. Systemet med en projektledare, genom vilken jag skötte all kommunikation, samt att ha alla hantverk inom firman medverkar förmodligen till smidigheten. Min projektledare (Johan) visste vad han pratade om, var lyhörd, hjälpsam och smidig. Om ni ser några bilder av mitt nya badrum vill jag bara säga att det är jag som valt allt som är i, ett jobb i sig, och även här kunde jag ha en dialog om mått, lösningar och även smaksaker. Priset var i mellanklass av de offerter jag tog in. Ingen saltning tillkom och tidplanen hölls.Jag har redan en vän som nog kommer att anlita er snart! Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Badrumsdax
    ”Badrumsrenoveringen har fungerat bra. Från första kontakten till planering och uppföljningar. Tidplanen har följts tack vare det och skickliga hantverkare. Jag och min fru är verkligen nöjda med resultatet.
    Hans Andersson” Läs mer
  • Fille L
    Fille L skrev om Badrumsdax
    En badrumsrenovering av högsta klass utförd av Badrumsdax. Kommer att använda mig av Badrumsdax igen och rekommenderar även andra att göra detsamma. Tack.
    //nöjd kund Läs mer
  • Johanna O
    Johanna O skrev om Badrumsdax
    Anlitade Badrumsdax för renovering av vårt badrum. Vi som kunder hade många tankar och bestämda åsikter om hur badrummet skulle se ut för att passa huset, och killarna på badrumsdax var mycket tillmötesgående och kom med egna förslag på speciallösningar. De höll både tidsplan och offert, och var ordningssamma och serviceinriktade. Vi kommer absolut att använda oss av dem igen vid nästa tillfälle. Läs mer
  • Vladi S
    Vladi S skrev om Badrumsdax
    Badrumsdax is High quality constructions company! Made one bathroom perfectly nice at My house. Handyman kept clean Every day and held a proper behavior.
    Glad to recommend this company.
    /V Läs mer
  • Michael E
    Michael E skrev om Badrumsdax
    Kan rekommendera Badrumsdax starkt, mycket proffsiga, trevliga, snabba och allt detta till ett mycket bra pris. Trivs jättebra i vårt nya helrenoverade badrum. Läs mer
  • S J
    S J skrev om Badrumsdax
    Skickliga hantverkare med yrkesstolthet - engagerad projektledare med hög servicekänsla!
    Mycket nöjd med badrumsrenoveringen. Rekommenderar gärna Badrumsdax!
    S J Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Badrumsdax
    Jag kan varmt rekommendera Badrumsdax. Skickliga hantverkare, bra kommunikation under hela projektet och snabba på att hitta bra kostnadseffektiva lösningar. Jag kommer absolut använda dem igen för nästa renovering! Läs mer
  • Jonatan
    Jonatan skrev om Badrumsdax
    Det är la gött med hantverkare som vet vad dom pysslar med. Gött att vara nöjd som kund. Badrumsrenoveringen gick helt enligt plan, tidsplan, ekonomi och kvalitet enligt överenskommelse. Tyvärr hade jag beställt lite för lite kakel men grabbarna hjälpte till med att beställa och hämta nytt.

Jonatan Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Badrumsdax
    Jag har nu under våren 2017 använt Badrumsdax för att totalrenovera mitt badrum. Alla medarbetarna jag mötte i firman uppträdde mycket trevligt och lyssnade och kom med förslag. Arbetet utfördes med stor noggrannhet och helt efter mina önskemål. Resultatet kunde inte ha blivit bättre. Enda problemet var att pga sjukdom tog arbetet längre tid än beräknat. Grannar i huset där jag bor har redan bett om kontaktuppgifter till Badrumsdax då de säger sig vilja använda Badrumsdax för sina arbeten efter att ha sett mitt nya badrum. Priset var dessutom inte högre, utan t o m något lägre, än i offerter jag fick från andra firmor. Läs mer
  • Martin M
    Martin M skrev om Badrumsdax
    Strålande arbete med utmärkt precision inresultatet.
    Kommunikation och servicekänsla var utmärkt. Lite ändringar och tillägg som löstes smärtfritt.
    Så nöjda med vårat nya badrum.
    !!! Läs mer
  • George
    George skrev om Badrumsdax
    Jag kan varmt rekommendera Badrumsdax till er som funderar på att anlita deras tjänster👍. Ett seriöst företag från början till slut!
    George Läs mer
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Badrumsdax
    Vi är jätte nöjda med vårt badrum! Priset vi fick var billigare än en annan badrumsfirma och offerten höll hela vägen. Har absolut inget att klaga på, lättsamma att diskutera med och trevliga. Vi har tänkt att fixa till gäst toaletten i vinter och kommer då att kontakt Badrumsdax igen. Kan varmt rekommenderas!

Fredrik och Hanna Läs mer
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Badrumsdax
    Very nice job performed by tjis guys.
    Bathroom renovation went perfectly Well. I Will gladly recommend tjis company to my neigjbours and others.
    //:) Läs mer
  • Viktor K
    Viktor K skrev om Badrumsdax
    Badrumsdax har utfört ett suveränt jobb hos oss i Nacka. Två st badrum, en st tvättstuga och en liten wc. En ganska omfattande renovering som har skötts väl i allt från idéer, utförande till projektledning och ansvar gällande material osv.
    Renoveringen har varit ganska komplex då vi haft höga krav på finish samt en hel del unika tillval i bla badrummen. Vi har även under resans gång ändrat oss ett flertal ggr, även det har fungerat klanderfritt. Vi kan inte annat än lämna våra varmaste rekommendationer till Badrumsdax.
    Tack för denna gång! Läs mer
  • Micke
    Micke skrev om Badrumsdax
    Hej vill bara säga tack för ert jätte bra badrums jobb hemma i mitt radhus i Stockholm.
    Tiden höll, priset höll och resultatet mer än höll :))
    Varma rekommendationer, kommer att använda Badrumsdax igen.
    Tack tack Micke Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om Badrumsdax
    Vi tog in 6 offerter för vår badrumsrenovering och fick redan vid första mötet med Johan på Badrumsdax en jättebra känsla. Proffsigt bemötande, bra idéer och vi fick snabb återkoppling vid offertfrågor. Detta höll i sig under hela projektet och alla vi träffade (Tibor, Tomas, Lukas och Linus) var väldigt service minded och duktiga proaktiva hantverkare. Vi är jättenöjda med arbetet som Badrumsdax gjorde hos oss, kan verkligen rekommendera dem och kommer absolut att kontakta dem igen när det är dags för nästa projekt. Läs mer
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Badrumsdax
    Har låtit helrenovera min lägenhet, kök, badrum, golvläggning, el mm.
    Arbetet har krävt precis planering samt en fungerande tidsplan vilket har skötts mycket väl av Badrumsdax. En löpande dialog har förts kring diverse ändringar samt tillkommande arbeten vilket även det har fungerat som det ska.
    Slutresultatet är helt klart mycket godkänt och jag känner att mitt val av entreprenör varit helt rätt.

Gunnar Stockholm Läs mer
  • John J
    John J skrev om Badrumsdax
    Absolut toppklass! Önskar jag hittat er tidigare. Min fru och jag är väldigt nöjda med vårt badrum. Som taget ur en modern inredningstidning😀.
    Vi rekommenderar Badrumsdax till alla våra vänner, även de vi inte känner.

JJ Läs mer
  • Leif K
    Leif K skrev om Badrumsdax
    Lejde badrumsdax för att göra om vårt badrum i sollentuna innan jul. Var väldigt viktigt för oss att få klart till jul så vi var lite nerösa innan men allt gick galant och vi fick ett helt färdigställt fint badrum i tid som vi ville. Bra info kring allt innan och under renoveringen så full poäng ger vi badrumsdax! Läs mer
  • T
    T skrev om Badrumsdax
    Har totalrenoverat mitt badrum och gästtoalett. Badrumsdax höll tid och pris, var mkt trevliga och tillmötesgående. Mycket nöjd med resultatet! Riktiga proffs som jag absolut kan rekommendera! Läs mer
  • Tom Peder M
    Tom Peder M skrev om Badrumsdax
    Jag anlitade badrumsdax under september för en total renovering av min badrum i Solna. Jag tog in offerter från fyra andra företag och jag kände fort att badrumsdax var det företag som var mest pålitligt då man inte använder sig av underentreprenörer utan har mycket bra koll på hela renoveringsfasen och dessutom var bemötandet väldigt bra. Resultatet blev överförväntan och man höll det utlovade priset, alla hantverkare som har varit inblandande har varit mycket proffsiga. /Peder Molin, Solna Läs mer
    Lilian Ö gillar detta
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Badrumsdax
    Lät Badrumsdax renovera mitt badrum på nedre plan i höstas och nu gjorde dom precis klart mitt badrum på övre plan. Eftersom dom hade gjort ett badrums till mig tidigare så hade jag ju förväntningar på ett lika fint badrum - och det blev det! :) Tack igen! Annelie Läs mer
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Badrumsdax
    Vi har precis renoverat vårt badrum ute i Österåker. Vi hade en genomgång i början av renoveringen och sen åkte vi iväg på semester. Vi hade väl förväntat oss byggkaos och ett ofärdigt badrum när vi kom hem men så var det inte.. puhh. Allt var klart och inget kaos :). Nöjda!! Läs mer
  • Anonym A
    Anonym A skrev om Badrumsdax
    Helt okej! Blev inte klara i tid men annars ett företag man kan Läs mer
  • Monica E
    Monica E skrev om Badrumsdax
    Badrumsdax har renoverat mitt duschrum och jag är verkligen supernöjd. Allt har fungerat mycket bra och smidigt. Det blev precis så snyggt gjort som jag hoppats på. En liten skada i en golvplatta fixades snabbt till. Super! Kontakten och återkoppling vid frågor har fungerat klanderfritt.....jag rekommenderar Badrumsdax å det varmaste.
    Monica Läs mer
  • Pia O
    Pia O skrev om Badrumsdax
    Vill rekommendera Badrumsdax väldigt proffsiga hantverkare supernöjd med mitt badrum
    Hälsningar Pia O Läs mer
  • Ingrid V
    Ingrid V skrev om Badrumsdax
    Jag har låtit Badrumsdax omhänderta hela min renovering av tvättstugan. Det har fungerat klanderfritt. Jag är tämligen nöjd. Tydlig kommunikation och transparant prissättning är ett extra plus kanten.

Varma Hälsningar Ingrid Läs mer
  • Kalle S
    Kalle S skrev om Badrumsdax
    Tack Badrumsdax för våra två nya badrum i huset! Vi är nöjda med hantevrkarna, kvalitetstänket och slutresultatet.
    Vi kommer att rekommendera er till grannar och bekanta. God fortsättning önskar vi er på 2016.

Kalle med familjen! Läs mer
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Badrumsdax
    Mycket bra bemötande och utförande av vårt badrum. Det enda som gör att det inte blir högsta betyg är ett smärre slarv som inte hade med hantverket att göra och som inte påverkade slutresultatet. Företaget Badrumsdax rekommenderas utan förbehåll, de är utan tvekan att lita på. Läs mer
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Badrumsdax
    Vi blev mycket nöjda med vårt badrum. Snyggt gjort, alla som jobbat har varit väldigt trevliga och hjälpsamma! Läs mer
  • Ole J
    Ole J skrev om Badrumsdax
    Badrumdax har renoverat vårt badrum. Det blev mycket bra och vi är helt nöjda.
    Tomas och Johan är mycket bra företagare som man kan lita på.
    I samband med rivningen av det gamla badrum hade en av deras medarbetare otur med ett lite missöde, som blev rättat till utan minsta diskussion. Läs mer
  • Tompa A
    Tompa A skrev om Badrumsdax
    Blev lite orolig första dan när rivaren va på plats och råkade slita ner spegeln så det hördes ett kraftigt kras från badrummet.
    Ja, jag var hemma då och ja, spegeln gick i kras, visst den skulle ändå slängas så det gjorde ju inget förutom att jag blev
    skrämd. Men i övrigt så har det varit helt klart en väl godkänd renovering i utsatt tid med ett fenomenalt slutresultat gällande själva kaklingen, Edvard hette plattsättaren, otroligt komppetent hantverkare. Jag valde även att ha dolda rör i badrummet som jag inte ångrar en sekund, så snyggt. Ni på Badrumsdax får gärna lämna ut mitt telefonnummer till kommande kunder så ska jag ställa upp som referens. Hls Tompa A Läs mer
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Badrumsdax
    Vi är jätte nöjda med hela renoveringen! Bra organiserat, ordning och reda, slutresultat som är högsta klass. Kommer säkerligen att kontakta Badrumsdax när det är dax igen :))

Ullis & Jocke Sollentuna Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Badrumsdax
    Klart jag kan lämna en reko. Tummen upp o tack för ett fint badrum! //Per i Vallentuna Läs mer
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Badrumsdax
    Haft med hantverkare tidigare att göra och kan säga att jag inte varit imponerad tills vi träffade på Badrumsdax, trevliga killar som skötte om badrumsrenoveringen utan några konstigheter. Allt flöt på bra och vi fick ett mycket fin badrum på 4 veckor. kan inta annat än ge dom 5 stjärnor. Patrik och Annika/S-tälje Läs mer
  • Maggan L
    Maggan L skrev om Badrumsdax
    Renoverade mitt badrum i början av december och är väldigt imponerad över Badrumsdax. Har renoverat flera gånger förut men inte har jag stött på sådana här proffsiga killar. Det största plusset för mig som är så petig är att det hela tiden var en insatt projektledare att prata med under renoveringen. Jag kände att jag själv inte behövde hålla koll på hantverkarna som jag har fått göra tidigare. Här flöt det på smidigt hela vägen. Tack så mycket för en smidig renovering och tack för ett fint badrum! Hör av mig när det är dags för övervåningen :) //Maggan Läs mer
  • Hassan
    Hassan skrev om Badrumsdax
    jätte nöjd me min nya badrum. duktig projektledare ohc hantverkare. vill rekommendera företaget. tack så mycket,
    //hassan järfälla Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Badrumsdax
    Jag anlitade Confid Sverige AB i en badrumsrenovering i min lägenhet i Gustavsberg och måste säga att de är i särklass det bästa byggbolag jag har anlitat (har sedan tidigare genomfört två badrumsrenoveringar). Bra bemötande från första dag. Tomas och Johan proffsiga projektledare, bra att diskutera med och alltid trevligt bemötande. Inte heller några strul med kostnader. Tidplanen hölls med bravur.De hantverkare som anlitades jobbade hårt för att hålla planen och gjorde ett bra jobb. Stor flexibilitet vad gäller att lösa olika frågor - verkligen KUNDFOKUS från början till slut!! Läs mer
  • Emanuel H
    Emanuel H skrev om Badrumsdax
    Vi anlitade Confid bygg i samband med an badrumsrenovering samt omläggning av golv i en sekelskifteslägenhet i centrala Stockholm. Genom Thomas och Johan projektledning och insatser kom vi i kontakt med duktiga hantverkare som utförde arbetet med bravur, höll tiden och kostnaden till punkt och pricka!
    De höll oss informerade löpande och tog sig genom överraskningar som det nästan alltid blir när man bygger upp i en gammal lägenhet. Vi ger Confid bygg våra varmaste rekommendationer !

Emanuel Hagwall Läs mer
  • Ali
    Ali skrev om Badrumsdax
    I'm very pleased with my new bathroom! Thank you! A specieal thanks to the projekt leader Thomas for help with all the planning. I can strongly recommend Confid if you want to renovate your bathroom! Läs mer
  • Lars-Åke O
    Lars-Åke O skrev om Badrumsdax
    Confid renoverade min tvättstuga på Lidingö och jag är helnöjd. Rekommenderas! Mvh, L-Å Läs mer
  • Philip
    Philip skrev om Badrumsdax
    Supernöjd med mitt nya kök! Stort tack till lyhörd projektledare och proffsiga snickare.. Rekommenderas starkt! /Philip, Östermalm Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Badrumsdax
    Ville ha hjälp med en enklare "refresh" av mitt badrum.. Kontaktade Confid Bygg & Badrum som kom hem till mig och tittade på arbetet. Fick prisförslag dagen därpå som jag sen godkände. Dom påbörjade tre dagar senare och slutförde jobbet på några dagar. Är helnöjd och rekommenderar verkligen företaget. Kändes tryggt och proffsigt hela vägen :). Läs mer

Box 2834, 187 28 Täby