Badrumsdax Sverige AB

Badrumsdax Sverige AB

Välkommen till Badrumsdax! Vi är ett byggföretag som är specialister på badrum och våtrumsutrymmen. Vi jobbar stenhårt för att varje projekt ska bli så bra som möjligt och avslutar aldrig vårt arbete innan du som kund är helt nöjd. Hos oss får du insatta projektledare och kompetenta hantverkare som alltid har ett kvalitetstänk,...

33 omdömen om Badrumsdax Sverige AB

Mats A
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Ännu en gång har ni levererat ett badrum i toppklass! :) Använde badrumsdax i min gamla villa för 2 år sen blev supernöjd och ville såklart använda dom igen. Precis samma hjälpsamma och proffsiga byggare den här gången och allt blev som jag ville ha! Rekommeraras starkt!

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
sara l
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Hej!! Badrumsdax har renoverat en liten wc och ett större badrum med bastu hos oss. Hela renoveringen har fungerat mycket bra, sju veckor tog det totalt. Ett särskilt tack till Daniel som fungerat som huvudsnickare för just vår renovering, med en yrkesskicklighet som vi inte stött på förut och en arbetsmoral över förväntan. Kommunikationen har fungerat väl med alla inblandade. Vi vill tacka för all hjälp med att hämta material och alla tips på hur/var vi hittar mest prisvärda produkter. Helt klart ett heltidsprojekt...

Tintin B
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

STÖRSTA möjliga VARNING för detta företag! Badrumsdax utförde totalrenovering av vårt badrum vilket slutade i följande fel: BAKFALL, vattnet rinner ut ur duschen, glömt golvvärme i halva badrummet, fula fogar och felaktig kakling, felkopplad el. Fel placering av en mängd inredning. Badrumsdax; har vägrat erkänna eller ta ansvar för några av dessa fel (trots underkänd besiktning). De har varit omöjliga att samarbeta med och stundtals obehagliga i kontakten. Det hela blev en mardröm som slutade i tingsrätten. Vi har...

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Pia Ä
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Badrumsdax helrenoverade vårt badrum. De är seriösa och proffsiga , dessutom flexibla när tidsplanen inte riktigt fungerade pga strul med leveranser. Vi kan verkligenn rekommendera Badrumsdax.

Hanna N
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Vi anlitade Badrumsdax för helrenovering av existerande badrum. Ett ganska stort badrum delades av och blev till ett mindre badrum samt en klädkammare. Kontakten fungerade mycket bra längs hela projektet, från första svar på offertförfrågan till slutligt färdigställande. Alltid tillgängliga och snabba på att svara på frågor. Alla hantverkarna som var involverade var jättetrevliga, proffsiga och höll rent och snyggt omkring sig. De var på plats varje dag och blev klara en dryg vecka innan utlovat slutdatum. Uppenbart noga...

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Andreas E
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Jag har haft många kontakter med hantverkare genom åren men har ALDRIG upplevt något liknande i samband med att vi anlitade Badrumsdax!! Från första kontakten till vårt färdiga badrum har alla involverade agerat 100%-hit. Vi har absolut inget negativt att säga, vilket är en enorm bedrift utifrån att renoveringen tog 4 veckor, precis som planerat. Jag kan inget annat än att varmt rekommendera Badrumsdax till alla som vill ha med vänliga, servicemedvetna proffs att göra. Stort tack Johan och Thomas!!

Sofia S
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Rekommenderar badrumsdax till alla som ska renovera!! Seriösa, ambitiösa och punktliga med alla angivna tidsfrister. Tryggt företag där man kan få bra feedback på egna idéer kring renoveringen.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
David O
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Vi har renoverat en tvättstuga med varmvattenberedare och dusch. Vi vart rekommenderade av en annan tidigare kund till badrumsdax som också var super nöjd. Vi fick ett bra säljmöte och en proffsig offert. Alla intyg var på plats. Efter det tog det ca 4 veckor från 0-100%. Väldigt väl genomför arbete och snyggt genomfört med bra resultat. Bra dialog övertiden.

Hans A
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

”Badrumsrenoveringen har fungerat bra. Från första kontakten till planering och uppföljningar. Tidplanen har följts tack vare det och skickliga hantverkare. Jag och min fru är verkligen nöjda med resultatet. Hans Andersson”

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Johanna O
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Anlitade Badrumsdax för renovering av vårt badrum. Vi som kunder hade många tankar och bestämda åsikter om hur badrummet skulle se ut för att passa huset, och killarna på badrumsdax var mycket tillmötesgående och kom med egna förslag på speciallösningar. De höll både tidsplan och offert, och var ordningssamma och serviceinriktade. Vi kommer absolut att använda oss av dem igen vid nästa tillfälle.

Malin H
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Jag kan varmt rekommendera Badrumsdax. Skickliga hantverkare, bra kommunikation under hela projektet och snabba på att hitta bra kostnadseffektiva lösningar. Jag kommer absolut använda dem igen för nästa renovering!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Malin P
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Vi tog in 6 offerter för vår badrumsrenovering och fick redan vid första mötet med Johan på Badrumsdax en jättebra känsla. Proffsigt bemötande, bra idéer och vi fick snabb återkoppling vid offertfrågor. Detta höll i sig under hela projektet och alla vi träffade (Tibor, Tomas, Lukas och Linus) var väldigt service minded och duktiga proaktiva hantverkare. Vi är jättenöjda med arbetet som Badrumsdax gjorde hos oss, kan verkligen rekommendera dem och kommer absolut att kontakta dem igen när det är dags för nästa projekt.

John J
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Absolut toppklass! Önskar jag hittat er tidigare. Min fru och jag är väldigt nöjda med vårt badrum. Som taget ur en modern inredningstidning😀. Vi rekommenderar Badrumsdax till alla våra vänner, även de vi inte känner. JJ

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Leif K
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Lejde badrumsdax för att göra om vårt badrum i sollentuna innan jul. Var väldigt viktigt för oss att få klart till jul så vi var lite nerösa innan men allt gick galant och vi fick ett helt färdigställt fint badrum i tid som vi ville. Bra info kring allt innan och under renoveringen så full poäng ger vi badrumsdax!

Tess M
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Har totalrenoverat mitt badrum och gästtoalett. Badrumsdax höll tid och pris, var mkt trevliga och tillmötesgående. Mycket nöjd med resultatet! Riktiga proffs som jag absolut kan rekommendera!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Tom Peder M
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Jag anlitade badrumsdax under september för en total renovering av min badrum i Solna. Jag tog in offerter från fyra andra företag och jag kände fort att badrumsdax var det företag som var mest pålitligt då man inte använder sig av underentreprenörer utan har mycket bra koll på hela renoveringsfasen och dessutom var bemötandet väldigt bra. Resultatet blev överförväntan och man höll det utlovade priset, alla hantverkare som har varit inblandande har varit mycket proffsiga. /Peder Molin, Solna

Lilian Ö gillar detta
Annelie S
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Lät Badrumsdax renovera mitt badrum på nedre plan i höstas och nu gjorde dom precis klart mitt badrum på övre plan. Eftersom dom hade gjort ett badrums till mig tidigare så hade jag ju förväntningar på ett lika fint badrum - och det blev det! :) Tack igen! Annelie

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Monica E
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Badrumsdax har renoverat mitt duschrum och jag är verkligen supernöjd. Allt har fungerat mycket bra och smidigt. Det blev precis så snyggt gjort som jag hoppats på. En liten skada i en golvplatta fixades snabbt till. Super! Kontakten och återkoppling vid frågor har fungerat klanderfritt.....jag rekommenderar Badrumsdax å det varmaste. Monica

Pia O
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Vill rekommendera Badrumsdax väldigt proffsiga hantverkare supernöjd med mitt badrum Hälsningar Pia O

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Ingrid V
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Jag har låtit Badrumsdax omhänderta hela min renovering av tvättstugan. Det har fungerat klanderfritt. Jag är tämligen nöjd. Tydlig kommunikation och transparant prissättning är ett extra plus kanten. Varma Hälsningar Ingrid

Kalle S
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Tack Badrumsdax för våra två nya badrum i huset! Vi är nöjda med hantevrkarna, kvalitetstänket och slutresultatet. Vi kommer att rekommendera er till grannar och bekanta. God fortsättning önskar vi er på 2016. Kalle med familjen!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Niklas L
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Mycket bra bemötande och utförande av vårt badrum. Det enda som gör att det inte blir högsta betyg är ett smärre slarv som inte hade med hantverket att göra och som inte påverkade slutresultatet. Företaget Badrumsdax rekommenderas utan förbehåll, de är utan tvekan att lita på.

Caroline W
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Vi blev mycket nöjda med vårt badrum. Snyggt gjort, alla som jobbat har varit väldigt trevliga och hjälpsamma!

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 648 omdömen 3.7 av 648 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Ole J
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Badrumdax har renoverat vårt badrum. Det blev mycket bra och vi är helt nöjda. Tomas och Johan är mycket bra företagare som man kan lita på. I samband med rivningen av det gamla badrum hade en av deras medarbetare otur med ett lite missöde, som blev rättat till utan minsta diskussion.

Tompa A
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Blev lite orolig första dan när rivaren va på plats och råkade slita ner spegeln så det hördes ett kraftigt kras från badrummet. Ja, jag var hemma då och ja, spegeln gick i kras, visst den skulle ändå slängas så det gjorde ju inget förutom att jag blev skrämd. Men i övrigt så har det varit helt klart en väl godkänd renovering i utsatt tid med ett fenomenalt slutresultat gällande själva kaklingen, Edvard hette plattsättaren, otroligt komppetent hantverkare. Jag valde även att ha dolda rör i badrummet som jag inte ångrar...

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Patrik J
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Haft med hantverkare tidigare att göra och kan säga att jag inte varit imponerad tills vi träffade på Badrumsdax, trevliga killar som skötte om badrumsrenoveringen utan några konstigheter. Allt flöt på bra och vi fick ett mycket fin badrum på 4 veckor. kan inta annat än ge dom 5 stjärnor. Patrik och Annika/S-tälje

Maggan L
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Renoverade mitt badrum i början av december och är väldigt imponerad över Badrumsdax. Har renoverat flera gånger förut men inte har jag stött på sådana här proffsiga killar. Det största plusset för mig som är så petig är att det hela tiden var en insatt projektledare att prata med under renoveringen. Jag kände att jag själv inte behövde hålla koll på hantverkarna som jag har fått göra tidigare. Här flöt det på smidigt hela vägen. Tack så mycket för en smidig renovering och tack för ett fint badrum! Hör av mig när det är dags för övervåningen :) //Maggan

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Hassan
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

jätte nöjd me min nya badrum. duktig projektledare ohc hantverkare. vill rekommendera företaget. tack så mycket, //hassan järfälla

Emanuel H
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Vi anlitade Confid bygg i samband med an badrumsrenovering samt omläggning av golv i en sekelskifteslägenhet i centrala Stockholm. Genom Thomas och Johan projektledning och insatser kom vi i kontakt med duktiga hantverkare som utförde arbetet med bravur, höll tiden och kostnaden till punkt och pricka! De höll oss informerade löpande och tog sig genom överraskningar som det nästan alltid blir när man bygger upp i en gammal lägenhet. Vi ger Confid bygg våra varmaste rekommendationer ! Emanuel Hagwall

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Ali
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

I'm very pleased with my new bathroom! Thank you! A specieal thanks to the projekt leader Thomas for help with all the planning. I can strongly recommend Confid if you want to renovate your bathroom!

Lars-Åke O
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Confid renoverade min tvättstuga på Lidingö och jag är helnöjd. Rekommenderas! Mvh, L-Å

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 105 omdömen 4.5 av 105 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Philip
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Supernöjd med mitt nya kök! Stort tack till lyhörd projektledare och proffsiga snickare.. Rekommenderas starkt! /Philip, Östermalm

Anna J
Skrev om Badrumsdax Sverige AB

Ville ha hjälp med en enklare "refresh" av mitt badrum.. Kontaktade Confid Bygg & Badrum som kom hem till mig och tittade på arbetet. Fick prisförslag dagen därpå som jag sen godkände. Dom påbörjade tre dagar senare och slutförde jobbet på några dagar. Är helnöjd och rekommenderar verkligen företaget. Kändes tryggt och proffsigt hela vägen :).

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen