Badrumsprecision AB

Klangfärgsgatan 11, 426 52 Västra frölunda — Visa karta

Välkommen till Badrumsprecision AB!

Vi är specialister på Kakel- och klinkerläggning men kan även hjälpa dig med storformatssättning och millimeterfog. Med vårt nätverk av diverse underleverantörer kan vi även agera totalentreprenad. Hos oss på Badrumsprecision AB möts du alltid av proffsiga hantverkare som är lätta att ha och göra med.

Kvalitetsstämplar:
AA Soliditet
Ansvarsförsäkring
Våtrumsbehörighet enligt BBV

Vi sätter rätt förväntningar för att sedan leverera en lösning som du ska bli nöjd med. Nöjda kunder är det viktigaste av allt - därför håller vi alltid vad vi lovar. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 10 kunder tycker om Badrumsprecision AB

• 2020-09-13

Birgitta B skrev om Badrumsprecision AB
    Klinkergolv i hall och gästtoalett och nytt sanitetsporslin. Trevligt och personligt bemötande och lätt att komma i kontakt med när jag hade frågor eller önskningar. Jag är väldigt nöjd. Återkommer gärna för fler jobb. Läs mer
  • 2020-09-05

Alexandra J skrev om Badrumsprecision AB
    Sämsta uruslaste skit företag vi någonsin haft att göra med, har fått reklamera i princip ALLT dom gjort, 1års försening och fortfarande inte klara, olika hantverkare från dag till dag, ljuger om precis allt!
    Underkända vid 3 olika besiktningar, och skiter i att åtgärda reklamationer genom att ta betalt innan dom är färdiga och svarar sen inte i varken telefon eller Mail, fuskar med tätskikt och förstör människors liv, dom har varit uppe i rätten och förlorat minst 1ggr och endast varit aktiva sedan 2018, det säger en hel del!
    Anlita för allt i världen INTE detta företaget om du ska renovera något!
    Andra hantverkare kallar dom klåpare och oseriösa hantverkare!
    Fall i badrum ej godkänt, kaklat över fönsterkuber, skarvar vattenrör i väggar, förstört badrumsinredning, och repat sönder golvsilar och dörrar, monterat upp skåp upp och ner, gjort sönder golvvärmen, kakelsättningen tandar överallt, städar inte efter sig alls, och täcker inte golv med papp, har själva fått prata med deras underleverantörer vilket står på deras hemsida att man bara ska ha en kontakt, har fått 3 olika projektledare som ej är projektledare och kan ingenting om någonting och är ej lyhörda alls, gör som dom själva tycker utan att fråga kunden, det som gör att detta företaget går in och förstör folks hem är 100% okunskap och stressar upp saker utan precision!
    Finns med på lexbase.se

Gör inte samma misstag som oss!
    Välj INTE detta företaget! Läs mer
  • 2020-06-15

Sara S skrev om Badrumsprecision AB
    Kom i kontakt genom bekanta och dom satte klinker i hall och kök. Vi målade också om stora delar av lägenheten och det blev hur bra som helst. Kan varmt rekommendera. Vill tacka plattsättaren för alla mina konstiga frågor om mönster och fram och tillbaka. Men grymt fint blev det.
    Mvh Sara Läs mer
  • 2019-10-29

Bo s skrev om Badrumsprecision AB
    Hej.
    Kontakten med företaget före och under reparationen av våra badrum har varit väldigt bra. De har skickat bilder på vad de gjort ,vilket ser bra ut hittills. Renoveringen är inte helt klar och vi är inte i Sverige och kan bedöma på plats, därav fyra ringar.
    MVH
    Catharina och Bosse Läs mer
  • 2019-10-28

Christoffer j skrev om Badrumsprecision AB
    VI byggde ett nytt badrum samt la klinker i bastu och tvättstuga.

Fick ett väldigt bra bemöttande och kände att vi hade en bra dialog gällande materialval och planeringen av badrummet.

Ett extra plus till att de alltid fanns tillgängliga vi telefon / sms dag som kväll under hela vårt projekt.

Badrummet blev kanonfint. Läs mer
  • 2019-10-26

Madeleine C skrev om Badrumsprecision AB
    Snyggt och välgjort arbete! Bra och trevlig kommunikation. Några kommunikationsmissar inom företaget gjorde att arbetet tog lite längre tid än vi räknat med, men på det hela taget är vi mycket nöjda! Läs mer

Erik S skrev om Badrumsprecision AB
    Dålig kommunikation, fick åka hem och gå igenom en Ikea ritning för att snickaren trodde saker fattades vilket det inte gjorde. Tog jävligt lång tid.... Läs mer

Pierre J skrev om Badrumsprecision AB
    Tvättstuga. Totalt katastrof, 11 veckor försening, ingen kommunikation, ingen information, ingen info om kostnad förändring, usla hantverkare, otrevliga, SÄMSTA BOLAG VI NÅGONSIN ANLITAT. Läs mer

Ghiasuddin S skrev om Badrumsprecision AB
    Efter mycket googling och omdömen på nätet blev det Badrumsprecision AB. De renoverade vårt badrum och slog bort en vägg därtill så badrummet skulle bli större.

Mycket seriösa och duktiga hantverkare. Vi fick vara med från start till mål och hade kontinuerlig dialog. Det fanns en del utmaningar (gammalt badrum och vi hade specifika önskemål) men det skötte dem utmärkt. Tidplanen hölls. Rekommenderas varmt! Läs mer

Annika M skrev om Badrumsprecision AB
    De gjorde mitt badrum. Trevliga och noggranna och väldigt nöjd med resultatet 👌🏻😊!!! Rekomenderas!! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte