Badrumsrenoverarna

Badrumsrenoverarna

www.badrumsrenoverarna.se
  • Badge2019
4.4

Badrumsrenoverarna i Sverige AB renoverar i hela Stockholmsområdet med omnejd. Kapacitet från ombyggnationer för privatpersoner till kompletta stambyten i flerbostadshus. Strävar efter ständiga förbättringar och arbetar för att Du ska känna Dig trygg i Din badrumsrenovering. Kvalitet är en av byggstenarna i företaget och...

73 omdömen om Badrumsrenoverarna

Sedan starten hos Reco 2015

Irawati R
Skrev om Badrumsrenoverarna

Bemötandet var mycket bra, lätt att ta kontakt med och få återkoppling av Jerry som var ansvarig. Jag valde helrenovering på sju dagar vilket fungerade utmärkt, jag fick hjälp med beställning och hämtning av allt material. Ansvarig kontaktperson/projektledare i mitt fall var Gunnar, som var mycket hjälpsam i alla lägen, svarade alltid på sms och telefon och kom med nya lösningar vid behov. Renoveringen tog precis sju dagar och det var verkligen värt den extrakostnaden för snabb renovering! Sammanfattningsvis ger jag högsta betyg och rekommenderar Badrumsrenoverarna varmt.

Emelie Elsa Birgitta O
Skrev om Badrumsrenoverarna

Vi fick hjälp med att renovera hela vårt badrum. Arbetet genomfördes utan problem och vi är nöjda med resultatet och hela processen. Kan varmt rekommendera Badrumsrenoverarna och Jerry!

Maciej Z
Skrev om Badrumsrenoverarna

Uppdraget: sänkning av badrumsgolvet i en fastighet från 1920-talet, vilket innebar en total omgörning av badrummet. Extra svårt, eftersom beställaren under hela byggprocessen befall sig utomlands. Bedömning och intryck: Utförlig offert, snabb respons på alla följdfrågor. Sakkunnig rådgivning. Smidig kontakt med hantverkare, skickliga, tillmötesgående, kreativa och snabba. Höll tidsplanen och lämnade lägenheten i ett skick som nästan inte krävde finstädning. Hög nivå på finishen på alla detaljer. Jag skriver inte "exceptionellt"...

Anna H
Skrev om Badrumsrenoverarna

Efter att ha försökt få offerter från flera företag som visade noll intresse av vårat lilla badrum från 1987 så träffade jag Jerry från Badrumsrenoverarna. Jag kände direkt att det här var rätt person och firma för jobbet och offert fick vi inom 1-2 veckor! Tydlig kommunikation och ett genuint intresse av att förstå sin kunds önskemål. Jerry kom flera gånger och tittade, bedömde och gav råd vilket kändes otroligt tryggt. Sen när Gunnar äntrade scenen och satte igång så gick allting väldigt fort och smidigt! Metodiskt och...

Marie P
Skrev om Badrumsrenoverarna

Intrycket vid vårt första möte bestod hela jobbet igenom. Vi valde rätt företag. Vi har haft proffsiga hantverkare här som gjort ett snyggt jobb. De felaktigheter som dök upp har de fixat till med en självklarhet och snyggt och smidigt. Vi har fått ett riktigt fint badrum, vilket flera som varit här också har uttryckt. Tack! //Marie, barnen och Nero, Södertälje

Jan N

Genomgående hög kvalitetskänsla

Svar från Badrumsrenoverarna

Tack Jan för ert omdöme och förtroende. Kvalité från start till slut är en process som aldrig upphör, vi jobbar ständigt med förbättringar och det märks på besiktningsutlåtandena. Slutbesiktningen hos er blev som man förväntar sig av Gunnar, inga anmärkningar. Tack för samarbetet! Jerry

Micaela H
Skrev om Badrumsrenoverarna

Mycket oseriöst bolag (Jerry)som inte svarar på mail eller i telefonen. Tar ej heller ansvar för fel som gjorts eller saker som bolaget haft sönder hos kund. Kan verkligen INTE rekommendera detta bolag. Bra att ha en advokat eller jurist med i processen tills att jobbet är godkänt och slutfört.

Svar från Badrumsrenoverarna

Jag förstår att du känner dig besviken och kränkt över det som inträffat. Att vi hamnade i Tingsrätten är något vi är väldigt ledsna över, något som inte ska behövas. Tyvärr är det den sista utvägen vi har som entreprenör när stora belopp innehålls. Att få en opartisk bedömning. Entreprenaden är godkänd av en besiktningsman och vi har överlämnat alla kvalitetsdokument. Att det ibland uppkommer meningsskiljaktigheter gällande vad som är överenskommet är inget ovanligt. Vi ska tillsammans tolka det vi var överens om och...

Christina A
Skrev om Badrumsrenoverarna

Högsta betyg till Badrumsrenoverarna. Superbra hantverkare. Fixade allt med stor proffsighet. Kände mig helt trygg i deras händer. Bra pris för ett få ett fantastiskt tjusigt badrum. Känner för att alltid ha ett glas champagne med mig när jag duschar där inne.

MARIKA B
Skrev om Badrumsrenoverarna

Efter mycket letande efter en firma som kunde fixa vårat lilla gamla badrum hittade jag badrumsrenoverarna. Fantastiska och trevliga killar som fixade badrummet, vi är såååå nöjda/ Marika o Lasse Benn västerhaninge

Karin Margareta T
Skrev om Badrumsrenoverarna

Badrumsrenoverarna har hjälpt oss med badrum, gästtoalett samt duschrum med toalett, samtliga i gamla hus. Jerry med personal är jättetrevliga och dom löser de problem, som ibland dyker upp i gamla hus. Vi är jättenöjda med våra tre rum. Rekommenderas varmt.

Svar från Badrumsrenoverarna

Tack Karin! Det har varit ett stort nöje att få samarbeta med er vid tre tillfällen. Dialogen och klarheten med utformningen av badrummet har varit på topp. Hälsningar Jerry

Monica E
Skrev om Badrumsrenoverarna

Vi var mycket nöjda med Badrumsrenoverarna. Den ansvarige Jerry var toppen liksom resultatet. Allt gick väldigt smidigt. Rekommenderar den verkligen. Monica

MARIE K
Skrev om Badrumsrenoverarna

Badrumsrenoverarna gjorde vårt badrum exemplariskt. Vi hade önskemål om att klä en vägg med karosseripanel och det löste de utan problem. Alla hantverkarna var kanonduktiga, städade upp efter varje besök och var extremt noggranna i sitt arbete. Efter avslutat arbete har vi INGET alltså verkligen INGET att anmärka på. Det blev helt enligt våra önskemål och det blev perfekt. Så, nej de är kanske inte billigast i stan men man får absolut valuta för varenda krona. Rekomenderas varmt!

Claes Magnus Thorsten F R
Skrev om Badrumsrenoverarna

Anlitade Badrumsrenoverarna för en renovering av ett gammalt slitet badrum på 3 kvm. Vi tog ett flertal offerter, badrumsrenoverarnas var inte den billigaste offerten, men intrycket vi fick efter första mötet med Jerry gjorde att vi valde dem utan att tveka. Mycket proffesionellt och seriöst bemötande. Under hela renoveringen fick vi bra återkoppling från Jerry och de höll tidsplanen på 5 veckor trots att det dök upp oförutsedda problem med golvet under rivningen. Gunnar som ledde arbetet på plats gjorde ett fantastiskt...

PER ERNST SIMON L
Skrev om Badrumsrenoverarna

Vi var väldigt nöjda med renoveringen av lägenhetens badrum. Dels hölls tiderna med god marginal, dels blev det väldigt snyggt. Kristoffer som stod för det mesta av själva jobbet var både duktig och trevlig att ha att göra med. Jerry hanterade också grannar och fastighetsskötare på ett exemplariskt vis.

HENRIK J
Skrev om Badrumsrenoverarna

Jättebra val för den som vill ha en helentreprenad. Slutresultatet blev kanon och Jerry tar fullt ansvar för hela projektet och ser till att allt håller hög kvaltet. Vi totalrenoverade badrummet där kostnaden inte var det lägsta, men men vi fick valuta för pengarna!

Jonas Vilhelm Ronny G
Skrev om Badrumsrenoverarna

Anlitade Badrumsrenoverarna för renovering av mitt badrum. Blev väldigt nöjd med resultatet. Från Micke som rev och tålmodigt fick regla nytt eftersom allt var snett ;) till el och vatten som hade riktigt bra tålamod med mig och min bostadsrättsförening och deras VV vidare till Leszek som kaklade riktigt bra. Om man ska klaga på något så är det Jerry som är lite busy vilket är förklarligt med tanke på resultatet som Badrumsrenoverarna levererar. Bra jobb - Mycket att göra menar jag med det ;) tack.!

Jonas Vilhelm Ronny G gillar detta
Svar från Badrumsrenoverarna

Tack Jonas! Alltid lika trevligt när vi får beröm för gubbarna. De gör ett bra jobb. Är mycket stolt över dem. Ja, det stämmer om mig, det är inte alltid lätt att få tag i den ansvarige. Jag försöker dock ringa upp så snart som möjligt. Tack igen, för att vi fick renovera ditt fina badrum. Jerry

Per-Olof S
Skrev om Badrumsrenoverarna

Anlitade Badrumsrenoverarna för att göra om mitt badrum, är mycket nöjd med resultatet.

Madeleine K
Skrev om Badrumsrenoverarna

Anlitade Badrumsrenoverarna för att få kaklat väggen runt diskbänk och spis. Fick förträfflig hjälp av Jarek som gjorde ett fantastiskt fint och bra jobb. Är helnöjd!

Svar från Badrumsrenoverarna

Tack Madeleine för den fina rekommendationen. Vi försöker i den mån det finns tid mellan badrumsrenoveringarna att hjälpa till med övriga kakelsättningar. Plattsättarna håller en hög kvalité på de arbeten som de utför. //Jerry

Julia H
Skrev om Badrumsrenoverarna

Anlitade Badrumsrenoverarna då jag ville göra om min WC till ett badrum. Utrymmet var litet och medan en annan firma var skeptiska till att det skulle gå att fixa var Badrumsrenoverarna mycket lösningsfokuserade. Vi flyttade en vägg och tog därmed en liten bit av hallen. Detta resulterade i ett badrum i högsta standard och trots att det fortfarande är få kvadratmeter nyttjas varende millimeter på bästa sätt. Jag är mycket nöjd med resultatet och skulle varmt rekommendera Badrumsrenoverarna, inte minst till dig som har en krångligare renovering på gång!

Bengt D
Skrev om Badrumsrenoverarna

Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi började lägga märke till att vårt badrumsskåp hängde lite snett. Och om man försökte justera, glappade det ut lite från väggen. Uppenbarligen har ett av fästena i väggen börjat ge upp. Vi kontaktade Badrumsrenoverarna och åberopade den 10-åriga garantin. VD-Jerry dök upp och konstaterade det vi själva lagt märke till. Någon vecka senare dök fixar-Kristoffer upp och lagade det glappande fästet....

Birger N
Skrev om Badrumsrenoverarna

Badrumsrenoverarna utførte renovering av badrom i Karlstad på 8 dager! Imponerende. Dette var en totalrenovering med fjerning av gammel kakel, ny gulvbunn og ny gulvstöp med varmekabler. Deretter ny kakel og klink. I tillegg ble det levert og lagt 25 m2 parkett i øvrig 3 rom. Alle arbeider ble levert fagmessig og av meget god kvalitet iht. offert og innen avtalt tidsfrist. Profesjonelt, trivelig og dyktig personale på alle nivå. Jeg kan varmt rekommendere Badrumsrenoverarna.

Martin A
Skrev om Badrumsrenoverarna

Näst intill ingen kundkontakt. Byte av projektledare två gånger under projektets gång. Uppskattad projektlängd i offert 4-5 veckor. Det tog 8 veckor. Avslutade inte alla restpunkter efter slutbesiktning. Jag föreslog en förlikning men jag fick aldrig svar på det. Så nu ett år efter avslutat projekt har jag fortfarande inte betalat slutfakturan. Resultatet blev dock bra och jag är mycket nöjd med de hantverkare som gjorde jobbet. Men projektledning och framförallt företagsledningen är ju under all kritik.

Sebastian
Skrev om Badrumsrenoverarna

Trevlig säljare med namnet Jerry gjorde hembesök, inget att anmärka på den punkten (han var hjälpsam). Vad gäller kvalitet på arbete så bör det vara av yppersta kvalitet med tanke på offerten eller det som vederbörande kallade för "prisidè". Offerten uppgick till ca 50 000 (femtiotusen) svenska kronor per m2 (kvadratmeter), detta utan att varken kakel eller klinker ingick, ej heller badrumsporslin ingick i offerten. Summa som anges avser innan eventuella avdrag (ROT). Känner ni er frikostiga så är Badrumsrenoverarna definitivt fiman för er. Om kvaliteten kan inget yppas dock.

Per Joakim F
Skrev om Badrumsrenoverarna

Vi har anlitat badrumsrenoverarna för helrenovering av badrum under hösten/vintern 2018 och vi är väldigt nöjda med slutresultatet! God finish i alla detaljer. Arbetet klart på utsatt tid och till angiven kostnad. Tydlig offert och arbetsprocess. Vi hade Hubert som hantverkare och han gjorde ett kanonjobb, engagerad och tillgänglig! Bland annat uppstod en vattenläcka under en helg och då kom Hubert med en gång och åtgärdade problemet. Joakim Flink Huddinge 073-9207626

Britt W
Skrev om Badrumsrenoverarna

Hade funderat länge på att totalrenovera mina två badrum. Efter många berättelser av vänner om hur renoveringar absolut inte ska gå så hittade jag Badrumsrenoverarna på nätet. Det jag fastnade för var deras koncept ” badrum på 7 dagar” . Både vänner och grannar var skeptiska minst sagt men det förtroende som Jerry på Badrumsrenoverarna gav under alla möten, mail mm gjorde att det gick från att vara bara jobbigt till att det faktiskt är kul att få hjälp med renovering. Deras samarbete med Konradsson är fantastiskt. Jag åkte...

Olle W
Skrev om Badrumsrenoverarna

Har anlitat Badrumsrenoverarna för vårt badrum. De var korrekta och seriösa vid avtalstecknandet och utförde därefter arbetet som vi var nöjda med även om en viss fördröjning under sommaren skedde. Rekommenderar företaget eftersom de håller skrivna avtal och tar ansvar för sitt arbete.

Jacob K
Skrev om Badrumsrenoverarna

Efter samtal med flera aktör bestämde vi oss för Badrumsrenoverarna AB. Bra och seriöst, klara avtal som gör att man kan släppa kontrollen och bara vänta in sitt nya badrum. Jerry (VD) var ofta och kvalitetssäkrade och tog altid kontakt om det var något som vi behövde ta ställning till. Är i det hela mycket nöjd med denna affär.

Yngve S
Skrev om Badrumsrenoverarna

Badrumsrenoverarna har levererat renovering av badrum och tvättstuga, ursprungligen byggda 1991. Jag fick ett mycket positivt intryck av Janne, (säljare), som besökte mig inför offerten. Efter att ha jämför offerten med några kollegor i branschen, valde jag Badrumsrenoverarna. De var varken billigast eller dyrast, men jag uppfattade dem som seriösa och pålitliga. De erbjöd också en bra rabatt på material och inredning, som jag beställde och köpte av dem. Redan från första arbetsdagen blev jag uppmanad att inte diskutera...

Svar från Badrumsrenoverarna

Tack Yngve för ett konstruktivt och ärlig recension om hur det fungerar hos Badrumsrenoverarna. Vi försöker i det yttersta att få kommunikationen att fungera, tyvärr fallerar det ibland. Det finns en arbetsplatspärm där allt skrivs in, måttsatta skisser och en arbetsbeskrivning. Det kan inte gå fel om det inte vore för den mänskliga faktorn. Vi har då som ett extra krav när vi överlämnar projekten att allt ska vara godkänt av en besiktningsman, då vet jag att vi kan vara stolta över projektet och att du som kund...

Andreas N
Skrev om Badrumsrenoverarna

Det här är ingen slutgiltig recension av företaget Badrumsrenoverarna, den kommer när badrumsrenoveringen är färdig hos oss. När det kommer att ske är högst oklart då projektledar-Jerry de senaste veckorna allt som oftast undviker att svara på sms och inte heller svarar i telefon ( endast idag flera försök ). De utlovade 5-6 veckorna är nu uppe i 11 och fortfarande utan slutdatum. Återkopplingen till oss är i det närmaste obefintlig och det som utlovades vid offertering samt det som står på företagets hemsida stämmer ej...

Martin A gillar detta
Johan R
Skrev om Badrumsrenoverarna

Valde Badrumsrenoverarna att utföra ett jobb bestående av rivning av befintligt badrum, återuppbyggnad med kakling och klinkring efter att ha fått en tydligt specad offert. Jobbet sköttes bra under ledning av Hubert som var på plats hos oss, och som var mycket bra att ha att göra med. Slutresultatet blev mycket bra. /Johan

Andreas L
Skrev om Badrumsrenoverarna

Nytt badrum på 10 dagar. Fanns en del brister vid slutbesiktning, främst från rörmokare och badrummet blev något försenat. Badrumsrenoverarna tog bristerna på allvar och löste dem så snart de kunde. Trots dessa förseningar är jag nöjd med slutprodukt och bemötande från entreprenör.

Karin B
Skrev om Badrumsrenoverarna

Jag renoverade ett mindre badrum med nytt kakel och klinker samt ny inredning. Jag gjorde en offertförfrågan och fick bäst pris från Badrumsrenoverarna. Jag har blivit trevligt och proffsigt bemött av alla inom företaget och badrummet blev klart i tid enligt avtal. Jag kan därför varmt rekommendera Badrumsrenoverarna. Mvh Karin Byström i Sundbyberg

Svar från Badrumsrenoverarna

Tack Karin för ditt fina omdöme! Kristoffer har varit nöjd med att utföra badrumsrenoveringen tillsammans med er. Badrumsrenoverarna

Andrzej L
Skrev om Badrumsrenoverarna

Jag har köpt en grundlig renovering av mitt badrum.Jag är mycket nöjd.Alla arbeten har utförs med soliditet och i rätt tid. Jag kan rekommendera dem till mina bekant!

Svar från Badrumsrenoverarna

Hej Andrzej, Tack för att vi fick förtroendet att vi fick göra ditt badrum. Pawel och Hubert har varit väldigt nöjda med att vara hos dig. Kommunikationen har fungerat kanon bra med dig. Hälsningar, Badrumsrenoverarna.

Onno V
Skrev om Badrumsrenoverarna

Stay far away from Badrumsrenoverarna! Initially the communication went reasonably smooth. Had contact with one of their employees on a regular basis and had a pleasurable experience when he came by for the offert. After the offert was written things started going downhill from there. A date was agreed to start the work and during the work there was some contact with our contact person. After the initial work was completed, communication started to get slower and slower and it became harder to get in touch with them....

Thomas R
Skrev om Badrumsrenoverarna

Från första mötena med Jerry Rofors med kollegor upplevde jag ett professionelt och trevligt bemötande. Mina förväntningar på beställda arbeten uppfylldes. Jag kan därför ge Badrumsrenoverarna högsta betyg.

Svar från Badrumsrenoverarna

Tack Thomas! Vi är glada över att vi fick förtroendet att göra ert badrum. Hubert hälsar att han är mycket nöjd med ert sammarbete, det gick smidigt från första stund. Vi på Badrumsrenoverarna

Stylianos V
Skrev om Badrumsrenoverarna

Bra och vänligt bemötande, proffsig badrumsrenovering, seriöst och ambitiöst. Levde upp och överträffade mina förväntningar!

Svar från Badrumsrenoverarna

Tack Stylianos! Det har varit jätte trevligt att få vara din leverantör av badrumsrenoveringen som gick smidigt. Hubert hälsar! Vi på Badrumsrenoverarna

Piere N
Skrev om Badrumsrenoverarna

Bra bemötande. Bra kundkontak som hela tiden återkopplade under arbetstiden. Enkelt att hålla sig uppdaterad på vad som hände & hur vi låg till. Löste problem som man stötte på och var tydliga med kostnader. Lyssnade och åtgärdade synpunkter på utfört jobb direkt utan att gnälla. Bra kundfokus!

Victor P
Skrev om Badrumsrenoverarna

Vi bestämde oss för att renovera vårt badrum i våras då vi skulle på en längre resa under sommaren och inte ville vara hemma då badrummet renoverades. Badrumsrenoverarna, BR, kom till oss redan dagen efter jag kontaktade dem och återkom efter bara några dagar med en offert samt lovade att renovera under just de veckor vi var borta. Jätteskönt. Vi träffade BR flera gånger innan renoveringen startade och stämde av hur vi ville ha badrummet så medan vi var i annat land så påbörjade och avslutade BR renoveringen av vårt...

Susanne I
Skrev om Badrumsrenoverarna

Inför vår totalrenovering av vårt badrum och efter ett antal offerter valde vi Badrumsrenoverarna. De gjorde helt enkelt det bästa intrycket! Renoveringen löpte på enligt plan och vi är jättenöjda med resultatet! De smärre justeringar som uppstod löste de snabbt och professionellt. Vi rekommenderar gärna företaget och om vårt behov uppstår igen kommer vi absolut anlita dem!! Med vänlig hälsning / Susanne i Hägersten

Svar från Badrumsrenoverarna

Tack Susanne! Det känns skönt att från den dagen vi skrev kontraktet med start 7 månader senare, startade vi på dagen utan några problem. Slutbesiktningen blev utan anmärkningar. Det känns väldigt bra att besiktningsmannen gör besiktning vid två tillfällen, en trygghet för er. Tack åter en gång, för att vi fick förtroendet att göra ert badrum som blev jättefint. Vi på Badrumsrenoverarna

Fredrik M
Skrev om Badrumsrenoverarna

Vi har nu gjort vårt andra badrum med badrumsrenoverarna. Det förra gjorde vi för två år sedan och nu var det dags igen. Även denna gången blev vi mycket nöjda med resultatet. Den löpande dialogen kring status, under projektets gång, gör mig trygg och det märks att de kan byggnormer då detta följs upp hela tiden för varje steg som tas.

Svar från Badrumsrenoverarna

Tack Fredrik, för att vi fick förtroendet att göra ert fina badrum. Det känns också bra att vi har en auktoriserad besiktningsman från BKR som utförde besiktningen med ett godkänt resultat. Vi önskar er lycka till med badrummet. Badrumsrenoverarna

Ann J
Skrev om Badrumsrenoverarna

Vi anlitade Badrumsrenoverarna för att göra om vår mörka, slitna tvättstuga. Resultatet blev fantastiskt fint och alla var väldigt noggranna. Det var också alltid lätt att få tag i projektledaren, på mejl eller telefon. Vi rekommenderar dem varmt!

Svar från Badrumsrenoverarna

Tack Ann! Det har varit mycket trevligt att få göra renoveringen hos er. Per och Hubert hos oss är väldigt nöjda med er som kund, de har alltid blivit trevligt bemöta. Tvättstugan blev från den mörkaste till den ljusaste platsen i huset. Ni gjorde ett jätte bra val av kakel, klinker och inredning som vi fick leverera till er fina tvättstuga. Återigen ett stort tack för att vi fick förtroendet att renovera er tvättstuga. Badrumsrenoverarna.

Daniel M
Skrev om Badrumsrenoverarna

Proffsigt bemötande. Kunniga hantverkare. Är det något man inte är nöjd med så gör de om det. Inga bekymmer på den punkten. Rekommenderas varmt.

Svar från Badrumsrenoverarna

Tack Daniel för fina ord! Vi är så glada över att vi fick göra Ert fina badrum!

Micaela B
Skrev om Badrumsrenoverarna

Alltid ett trevligt bemötande. Håller mig som kund informerad om vad som pågår under renoveringen. Jag har byggt om mitt badrum och slängt ut badkar. Satt in en ny duschhörna. Klinkat golv med värme och nytt kakel på väggarna. Jag har även låtit bygga en vit marmorbänk som täcker tvätt och torktumlare. Det gör att jag har plats för mina nytvättade kläder. Jag är jättenöjd mitt badrum är som en dröm som blivit sann. Jag har ett duschrum också och nu låter jag Badrumsrenoverarna göra om det med samma inredning som i mitt stora badrum.

Svar från Badrumsrenoverarna

Tusen tack Micaela - det är så roligt att vi återigen fått äran att komma hem och renovera hos Dig. Här kan ni läsa om Micaelas badrumsrenovering. http://www.badrumsrenoverarna.se/reportagebadrumsrenoveringskarholmen

Clara
Skrev om Badrumsrenoverarna

Riktigt oseriöst företag, efterfrågade en offert gällande renovering av tvättstuga i min förening. Bokade in dag och tid, ingen dök upp. Fick kontakt med säljaren Catharina och bokade in en ny tid. Ingen dök upp då heller och efter det så har ingen svarat på telefon eller sms. Tråkigt att de har så dålig respekt för sina potentiella kunders tider.

Svar från Badrumsrenoverarna

Vi kan bara beklaga att det blev en miss första mötet då vår säljare blev sjuk - sådant kan hända och det är såklart alltid tråkigt när möten blir inställda. Andra mötet bekräftades aldrig då all kontakt skedde via sms och vi ej fick någon respons. Missförstånd som resulterar i en anonym rekommendation. Tråkigt och ledsamt. Lycka till med er tvättstugerenovering! Med vänlig hälsning Badrumsrenoverarna

Mattias N
Skrev om Badrumsrenoverarna

Tyvärr kan jag inte ett fint omdöme. Ni gick igenom golvet hos min granne, och igenom mitt tak. Mitt tak och badkar blev förstört och ni skulle åtgärda det omgående. Det tog 5 MÅNADER!!! Sen jag frågar efter en låg kompensation för all denna väntan, så får jag inget. Ni tyckte att det var tillräckligt att ni åtgärdat. Jag försöker ringa VD:n, men får veta att "han nästan aldrig svarar" och att jag bör maila. Jag mailar.. men får inget svar (Det har gått två veckor sen jag mailade nu)

Andreas J
Skrev om Badrumsrenoverarna

Vi anlitade Badrumsrenoverarna hösten 2015 för att totalrenovera ett gammalt badrum från 1962, men ville i samma veva riva några väggar och lägga nytt golv för att göra ett närliggande förråd till ett hemmagym. Jag hade läst några bra recensioner på nätet, och efter vårt första möte med Ken Lindekrantz som är Kundansvarig så kändes allting väldigt förtroendeingivande. Ken var väldigt noggrann och förstod alla våra önskemål i genomgången hur vi tänkt oss badrummet och gymmet, och allting utmynnade i en tydlig och detaljerad...

Frank J
Skrev om Badrumsrenoverarna

Bemötandet från start tills idag är för mig och min hustru mycket gott. Information och kommunikation är A och O för att få ett så bra resultat som möjligt. Det som vi har beställt har BadrumsR fullföljt på ett mycket bra sätt. De missar som har skett har kunnat fixas på för oss ett positivt sätt. Detta är ett företag som vi varmt kan rekommendera för andra. Den dagen vi renoverar köket så finns redan BadrumsR i våra tankar. Detta gäller även VVS, kakel och El som har varit här.

Christoffer F
Skrev om Badrumsrenoverarna

Efter att ha hittat Badrumsrenoverarna på nätet skickade jag ett mail med en förfrågan om vad en helrenovering av ett badrum på strax under 3m2 skulle kosta. Det jag frågade om var att helkakla och klinker, golvvärme, spottar i taket, ny toalett, dusch, badrumsmöbler samt flytt av befintlig golvbrunn. Det tog lång tid att få svar så först hade jag gett upp hoppet men när jag fick svar så gick det desto fortare. Badrumrenoverarna skickade över ett prisförslag enligt mina önskemål. Jag tyckte att förslaget såg bra ut....

Marianne S
Skrev om Badrumsrenoverarna

Bra planering och genomförande, lätt att kommunicera med företaget, snabb återkoppling, jag är mycket nöjd med resultatet.

Johanna S
Skrev om Badrumsrenoverarna

Vi renoverade ett litet badrum som var gammalt och väldigt slitet. Tog ut allt och satte in nytt.