Badrumsverket AB, sid 2

Hasselstigen 2, 169 38 Solna — Visa karta

Om du är i behov av en badrumsrenovering ska du vända dig till oss på Badrumsverket.
Din badrumsrenovering blir fackmässigt utfört enligt gällande regler och rekommendationer. Vi ser till att alltid hålla hög kvalitet i varje steg under hela renovering processen. Just kvalitet är ett av våra tre kärnvärden. De andra två är professionalitet och service. Det innebär att vi alltid tar hand om dig på ett proffsigt och schysst sätt, för att du ska vara en av våra hundratals nöjda kunder. Vi erhåller även våtrumscertifikat och uppfyller även kraven för Branschregler Säker Vatteninstallation!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 53 kunder tycker om Badrumsverket AB

• 2014-11-26

Åsa skrev om Badrumsverket AB
    Mycket duktiga och proffisionella hantverkare. Jobbar snabbt och noggrant. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    Badrumsverket, Evangelos P gillar detta
  • 2014-11-26

Sevim H skrev om Badrumsverket AB
    Väldig trevlig person lätt att prata med. Badrumsrenovrering

Tjänsterna var de höll den tid de har lovat att renovreringenskulle vara klar. Produkterna har jag själv valt. Läs mer
    Badrumsverket gillar detta
  • 2014-11-25

Anneli S skrev om Badrumsverket AB
    Mycket nöjd med arbetet. Bra bemötande och dem håller vad dom lovat. Kommer i tid och arbetet blir gjort enligt planen. Inga överraskningar ekonomiskt. Allt har flutit på som jag önskade. Läs mer
    Badrumsverket, Evangelos P gillar detta

Hasselstigen 2, 169 38 Solna