Badrumsverket AB

Badrumsverket AB

Om du är i behov av en badrumsrenovering ska du vända dig till oss på Badrumsverket.
Din badrumsrenovering blir fackmässigt utfört enligt gällande regler och rekommendationer. Vi ser till att alltid hålla hög kvalitet i varje steg under hela renovering processen. Just kvalitet är ett av våra tre kärnvärden. De andra två är professionalitet och service. Det innebär att vi alltid tar hand om dig på ett proffsigt och schysst sätt, för att du ska vara en av våra hundratals nöjda kunder. Vi erhåller även våtrumscertifikat och uppfyller även kraven för Branschregler Säker Vatteninstallation!

Läs vad 64 kunder tycker om Badrumsverket AB 2

2022-03-17 Insamlad av företaget
    Väldigt hjälpsamma och arbetet blev jättebra!
    2021-08-26 Insamlad av företaget
    Totalrenovering av badrum och tvättstuga. Supertrevligt bemötande och proffsigt utförande. Uppskattade flexibiliteten angående när jobbet skulle utföras och resultatet motsvarade alla våra förväntningar.
    2021-06-04 Insamlad av företaget
    Proffsiga, tydliga, trevliga och tillmötesgående!
    Kommer absolut anlita dom igen när det blir dags för nästa badrumsrenovering.
    2021-06-03 Insamlad av företaget
    Renoverade vårt badrum som blev superfint. Trevligt bemötande från första besöket, och väldigt smidiga att samarbeta med. Rekommenderar varmt!
    2020-12-31 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Badrumsverket AB för VS arbeten i ett badrum i Nacka och vill rekommendera företaget för kvaliteten och servicen. Vi är super nöjda!
    2020-12-29 Insamlad av företaget
    Proffsig, flexibil, super trevligt och hjälpsam. Helt enkelt den bästa företag att jag ha jobbat med.. Evangelos svara alltid när man ringer och han leverera i topp klass. Super nöjd med badrum renovering och kan absolut rekommendera detta företag. Om det fanns plats för 6 reco stjärna skulla han fått det :)
    2020-12-26 Insamlad av företaget
    Vi har totalrenoverat ett badrum om ca 7 kvm. Badrumsverket h ar varit mycket noggranna, hållit rent efter sig på arbetsplatsen och varit väldigt diskreta, trevliga och artiga. Kan varmt rekommendera Badrumsverket AB.
  • Besjan B
    2020-12-22 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och skickliga hantverkare,
    Rekommenderar starkt.
    2020-12-21 Insamlad av företaget
    Anlitade Micke och hans team för en totalrenovering av köket vilket även innefattar att lyfta innertak till nock med synliga balkar och en hel del speciallösningar. Slutresultatet blev helt fantastiskt och jag är super nöjd! Micke är pålitlig, alltid samarbetsvillig, noggrann och har stort tålamod och löser de flesta utmaningar som kan uppstå under ett så stort projekt. Jag kan varmt rekommendera Micke och hans team som jag anlitat fler än en gång.
  • 2020-11-16 Insamlad av företaget
    Jag blev väldigt nöjd med slut resultat av renoveringen.
    Deadlinen hölls och Badrumsverket Ab var smidiga att ha att göra med!
    2020-10-24 Insamlad av företaget
    Jag är supernöjd med Badrumsverket i kvalitet service. Väldigt proffsigt och väl bemötande i alla frågor kring planeringen av min renovering.
  • Faramarz N
    2020-07-13 Insamlad av företaget
    Noggrant Fint arbete. Lagom pris, fin bemötande.
    2020-07-09 Insamlad av företaget
    Badrummet i lägenheten är numera mitt favoritrum, så snyggt och praktiskt! Detsamma gäller köket i stugan. Vi får så många komplimanger av vänner när de kommer på besök!
    Tack Badrumsverket!
    2020-07-07 Insamlad av företaget
    Fick badrummet renoverat och är jätte nöjd. Seriösa och trevliga hantverkare.
    2019-12-11 Insamlad av företaget
    Tack Badrumsverket AB!

Vi fick hjälp med renovering av badrum och vi är jättenöjda med det utförda arbetet. Bra bemötande, snabba och proffsiga handverkare med känsla för detaljer.
    Ett väldigt bra utfört jobb. Supernöjda.

Amadeo
  • Vicki M
    2019-12-05 Insamlad av företaget
    Badrumsverket är proffsiga, flexibla och alltid tillgängliga. Projektledaren hjälpte till att lösa oförutsedda problem som dök upp och hantverkarna städade upp efter sig varje dag. Vi är jätte nöjda med Badrumsverket. De jobbar noggrant och med hög kvalitet.
    2019-11-18 Insamlad av företaget
    Badrumsverket har gjort ett super fint badrum för oss och hele vejen igenom processen har vi fått bra rådgivning om välj av badrumsmöbler, kvalitet osv. Båda Micke och Evangelos är jätte trevlige och har bra kommunikation med sine kunder. Vi skulle definitivt rekommendera Badrumsverket.
    2019-11-10 Insamlad av företaget
    Vi renoverade vår tvättstuga och kompletterade med en dusch. Badrumsverket var mycket lätta att ha att göra med, lätta att få kontakt med och inte minst kom med välgenomtänkta lösningar. Mycket nöjda och kan rekommendera företaget.

/Annika
    2019-11-07 Insamlad av företaget
    Badrum renovering
    Bemötande var Professionellt
    Badrum blev jäte fint.
    2019-05-30 Insamlad av företaget
    Duktiga, kreativa, lätta att ha att göra med.
    2019-04-25 Insamlad av företaget
    Vi ville totalrenovera vårt badrum med separat tvättavdelning. Efter att vi erhållit diverse offerter valde vi Badrumsverket för jobbet och det har vi aldrig ångrat.
    Det började redan med en mycket bra specificerad offert och fortsatte under hela byggtiden med en utmärkt kommunikation med Evangelos. Han var väldigt lyhörd för våra önskemål och hittade en lösning för allt.
    Proffsiga hantverkare som kan sitt jobb.
    Resultatet blev ännu finare än vi hade föreställt oss. Det kunde inte ha blivit bättre.
    Vi kan utan tvekan varmt rekommendera Badrumsverket.
    Sonja och L-G
  • 2019-03-30 Insamlad av företaget
    Evangelos lämnade en mycket bra specificerad offert på samtliga kostnader och vi hade en bra kommunikation med honom hela tiden. Hantverkarna var på tid, städade undan efter sig varje dag, även i trapphuset och , och gjorde allting efter de ritningar vi gjort. Grovsoporna transporterades bort från trottoaren med jämna mellanrum. Man höll den angivna tiden för renoveringen och resultatet blev fantastiskt. Det lilla badrummet fick en helt annan dimension. För en av de första gångerna så har vi varit riktigt nöjda med ett badrumsarbete. Evangelos har alltid varit tillgänglig på mobil och själv dykt upp för att kontrollera av arbetet. Vi är extremt nöjda med det som Badrumsverket åstadkommit och kan varmt rekommendera det företaget till alla som funderar på att renovera sitt badrum.
    Anna&Björn
    2019-02-27 Insamlad av företaget
    Jag anlitade Badrumsverket för en totalrenovering av mitt badrum.
    Vi är väldigt nöjda med resultatet och alla synpunkter jag hade under byggets gång hanterades snabbt och utan problem.
    Tidplanen hölls också bra.
    Bra bemötande och lätta att ha och göra med.
    Plus i kanten för oväntat bra städning av lägenheten efter att renoveringen färdigställts.
    2019-01-30 Insamlad av företaget
    Badrumsverket renoverade vårt badrum och har varit väldigt professionella, lyhörda och hjälpsamma genom hela processen. Projektledaren Evangelos har svarat på frågor i tid och otid, alltid lika hjälpsam och vänlig. De var dessutom snabba och hade konkurrenskraftiga priser. Kan starkt rekommendera Badrumsverket.
  • Ceasar S
    2018-12-19 Insamlad av företaget
    Underbar service och ödmjuka hantverkare. Väldigt skönt att ha en personligkontakt där mina frågor blivit besvarade rätt fort 💪🏻
    Rekommenderas!
    2018-12-19 Insamlad av företaget
    Jag har renoverat badrummet efter vatten skada.mycket bra bemötande, mycket bra jobb och snyggt, trevlig och lyhörd hantverkare, jag fick vad jag tänkte mig, jag anlita dem en gång till om det blir tillfälle. Mycket nöjd
    2018-11-07 Insamlad av företaget
    Detaljerad och tydlig offert, proffsiga och duktiga hantverkare, bra kontakt med projektledaren, dammfri badrumsrenovering och det var rent och städat efter hantverkarna varje dag. Mycket nöjd!
  • 2018-10-24 Insamlad av företaget
    Badrumsverket byggde om vårt badrum och det blev otroligt fint och bra! Hela processen från första besöket till slutfinishen har gått väldigt smidigt och enligt plan både tidsmässig och kostnadsmässig. De är väldigt trevliga och professionella och vi rekommenderar dem absolut! Vi har redan själva anlitat dem för att göra nästa duschrum och toalett.
  • Ulrik P
    2018-07-13 Insamlad av företaget
    Badrumsrenovering.
    Vi har blivit proffsigt bemötta hela tiden. De har alltid svarat på mailen o sms.
    Vi hade såklart höga förväntningar o alla har infriats. Vi är nöjda o skulle gärna använda oss av dom igen.
  • Åke T
    2018-06-12 Insamlad av företaget
    Badrumsverket fick jobbet att renovera mitt 8 m2 stora badrum. I jobbet ingick att flytta på avloppsbrunn samt 2 nya avlopp, lägga klinkers och kakel. Utöver detta så installerade dom badkar, handfat och drog om all vatten och även el.
    Evangelos är en mycket kompetent och professionell person som är mycket enkel att ha att göra med. Han uppfyller allt han lovar och gör det även snabbt.
    Han har även en mycket bra koll på övriga hantverkare och styr upp jobbet mycket bra.
    Jobbet som gjordes uppfyllde mina krav med råge och dom problem som uppstod löstes mycket snabbt och smidigt.
    I offerten lovade han att alt skulle vara klart inom 3 veckor och det löftet höll han.
    Sammanfattningsvis så kan jag säga att jobbet blev mycket bra utfört och Evangelos är en trevlig person som håller det han lovar.
    2018-05-15 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Badrumsverket för renovering av badrum. Trevliga och lätta att göra med. Arbetet utfördes på ett professionellt sätt. Vi är mycket nöjda. Rekommenderas.
    2018-04-06 Insamlad av företaget
    Jag är starkt rekommenderar Badrumsverket AB.Arbetet har gått utmärkt från början till slut.Allt har gått som planerat och i tid.Lätt att kommunicera med projektledare Mike som lätt tillgänglig ,håller sitt ord och ger bra råd och tips .Tack till Evangelos och alla medarbetare.
    youssef
    2018-04-06 Insamlad av företaget
    Badrumsverket genomförde stambyte och renovering av vårt gamla badrum i källaren på en 30-talsvilla. Vi är supernöjda med slutresultatet. Priset och tidsaspekten var rimliga och överensstämde väl med det som stod offerten. Det har varit lätt att kommunicera med Evangelos v.g. önskemål och dylikt. När det blev strul med värmepannan i samband med renoveringen kom Evangelos och hans kollegor till och med ut under helgen för att försöka lösa problemet.

Badrumsverket kan verkligen rekommenderas!
    2018-02-25 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med Badrumsverket. Gav proffsigt och lugnt bemötande och man fick tid att ställa frågor och resonera.
  • Pia S
    2017-12-07 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd med resultatet av min badrumsrenovering. Verkligen proffsigt gjort! Inga sopor lämnades i trapphuset och bilning gjordes endast under tillåten tid. Projektledaren var alltid tillgänglig och vänlig. Dessutom gick det fortare än jag trodde.
    2017-10-09 Insamlad av företaget
    Väldigt proffesionellt företag, ärliga, trevliga samt lyhörda.

Skulle utan tvekan rekommendera Badrumsverket.

Jag älskar mitt nya badrum!

Tack Badrumsverket!
    2017-09-20 Insamlad av företaget
    Badrumsverket renoverade vårt badrum med ett utmärkt resultat. De har proffsiga och trevliga hantverkare. Kan verkligen rekommendera Badrumsverket.
    2017-09-09 Insamlad av företaget
    Efter några år sökande, anlitade vi Badrumsverket AB, ett seriöst ansvarsfullt företag som bygger förtroende och kvalité från dag ett. Vi fick mycket välskriven och detaljerad offert med dokumentation på certifikat för våtrum, företagsförsäkring och F-skatt, vilket de andra hantverkare hade svårt och komma med.
    Badrumsverket AB gjorde ett fantastisk jobb med omsorg och kvalité, i vårt badrum. De var klara före tidsplanen, projektledaren Evangelos är professionell , ansvarsfull, prestigelös och ödmjuk kille, som höll ord hela vägen. Jag kallar honom en hjälte som räddar den omtalade branschen, Sverige behöver flera byggföretag som Badrumsverket. Stort Tack!
    2017-09-09 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, noggranna och flexibla hantverkare som inte lämnar något åt slumpen. Samarbetet mellan olika yrkesgrupper: el, VVS. och plattsättare skedde smidigt utan väntetider. Högt kvalitet på material och proffsiga hantverkare.
    Rekommenderar varmt Badrumsverket AB
    2017-09-07 Insamlad av företaget
    Fantastiska och ärliga hantverkare! Mycket lätt att ha och göra med, kommunikationen fungerade bra och renoveringen av mitt badrum blev över mina förväntningar. Rekommenderas!
    2017-09-03 Insamlad av företaget
    Ett korrekt och proffsigt bemötande från början till slut, tydligt offert och jobbet blev som de lovade. Mycket nöjd!
    2017-06-26 Insamlad av företaget
    >Badrumsverket har gjort om två badrum. Vi har köpt produkter och tjänster. Der har varit trevliga, duktiga hållit tider och kostnader. Vi är mycket nöjda. De är inte helt klara men jag vill gärna rekommendera dem.
    2017-05-02 Insamlad av företaget
    När jag fick förfrågan om vad jag tyckte om Badrumsverket i september 2016 var jag nöjd. På ytan är det fortfarande snyggt, men tyvärr är det en hel del som inte har fungerat och Badrumsverket har inte varit mycket svårt att nå även om det har varit allvarliga brister ex toalett som runnit hyllor som inte monterats.
    Det installerades också en jordfelsbrytare men strömmen slogs inte av och detta har varit stora bekymmer och dyrbart för mig ex diskmaskin, skrivare, dator och telefon som inte har fungerat.
    Varför jag vill påpeka detta är att jag hoppas att ingen annan skall råka ut för detta!
    Det skall inte enbart vara fint på ytan utan det skall fungera också utan att kunden skall få extrautgifter och bekymmer!
  • Carl M
    2017-04-05 Insamlad av företaget
    Efter att ha tagit in 6 offerter valde vi att gå vidare med Badrumsverket då dom låg bra till i pris men framförallt då Evangelos hade en mycket bra och tillmötesgående attityd till våra idéer som var allt annat än standard. Detta bemötande var något vi saknade i flera av de andra företag vi kontaktade. Inget var omöjligt och vi diskuterade fram lösningarna på ett konstruktivt sätt. Evangelos, Goran och dom andra har gjort ett toppenjobb och hållit allt dom lovat inom tidsramen specad på offert. Att renovera badrummet är krävande, men Badrumsverket städade fint efter sig hela tiden och höll en proffsig attityd, något som vi uppskattat mycket. Resultatet blev kanon, rekommenderar dom varmt till alla!
    2017-02-26 Insamlad av företaget
    Otroligt nöjda med Badrumsverket. Ända från första besöket till slutet under vår totalrenovering av badrummet. Väldigt professionella, noggranna, och otroligt bra på att kommunicera. Allt blev dessutom klart tidigare än utsatt tidsplan. De känner även av vad kunden önskar sig i slutändan, och rekommenderar ändringar om man önskar något som kanske inte blir så bra i slutändan. Kvalitet rakt igenom. Rekommenderas varmt!!
    2016-12-13 Insamlad av företaget
    Badrumsverket levererade verkligen efter mina högt ställda förväntningar. Mycket bra kommunikation och tillgänglighet processen igenom, med en schysst inställning om att göra om och göra rätt för att vi skulle bli nöjda med resultatet. Jobbade snabbare än utsatt tidsplan. Väldigt nöjda med slutresultatet och uppfattar att priset motsvarade leveransen. En seriös firma som vi kan rekommendera helt enkelt!
    2016-10-25 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med Badrumsverket de helrenoverade vårt badrum med bästa tänkbara resultat. Allt gjordes enligt tidplan och offert. Mycket proffsig och trevlig personal.
    2016-10-19 Insamlad av företaget
    Professionellt, trevligt, lugnt - väldigt nöjd med mitt nya badrum och kan varmt rekommendera Badrumsverket.
    2016-06-22 Insamlad av företaget
    Badrumsverket leverade ett jättefint badrum efter alla konstens regler. De höll tider, var lösningsfokuserade och väldigt flexibla efter våra önskemål. Det jag uppskattade mycket var även deras känsla för estetik. När vi önskade något som inte skulle bli så fint i slutändan sa de detta, tack.
    Vi har nu ett grymt snyggt badrum!!

Jag kan varmt rekommendera badrumsverket .
    2016-06-22 Insamlad av företaget
    Professionell bemötande .arbetet har utförts enligt tidsplanen. Jag är mycket nöjd med min nya badrum