Badrumsverket AB

Badrumsverket AB

badrumsverket.se
  • Badge2022

Behöver du hjälp med badrumsrenovering i Stockholm? Då är Badrumsverket AB lösningen för dig! Vi är experter på badrumsrenoveringar och arbetar alltid enligt de senaste reglerna och rekommendationerna. Med en fast tidsplan och pris kan du känna dig trygg genom hela processen. Vi är flexibla och effektiva och anpassar oss efter...

81 omdömen om Badrumsverket AB

Sedan starten hos Reco 2014

Anders J
Skrev om Badrumsverket AB

Vi är nöjda med vår badrumsrenovering och arbetet stämde överens med offerten efter våra ändringar. Snabb återkoppling och bra kontakt under hela renoveringen.

Marina K
Skrev om Badrumsverket AB

Jag är mycket nöjd med Badrumsverket. Allt utfördes enligt offerten och enligt tidsplan Mitt badrum har blivit superfint. Trevligt bemötande från första besöket, och väldigt smidiga att samarbeta med. Rekommenderar varmt!

Lena S
Skrev om Badrumsverket AB

Synnerligen blandad upplevelse vad gäller totalrenovering av badrum. Väl mycket som inte varit till belåtenhet. Värst har det varit att vi efter att allt var klart kände avloppslukt som kom till och från. Det tog ETT ÅR innan till slut Evangelos kom och upptäckte att toaletten var lite felmonterad. Därtill flera missar som påverkat bla det estetiska, tog fel färg på fogmassan trots textade lappar om vilka vi önskade på de olika kaklen. De olika kaklen passade inte ihop såsom vi önskat, varför fick vi reda på dagen innan...

Leon N
Skrev om Badrumsverket AB

Badrumsverket och Evangelos fick i uppdrag att totalrenovera vårt badrum med partiellt stambyte. Det var en gammal toalett där vi önskade göra mycket speciallösningar och tillval. Redan från början gav Evangelos ett professionellt och tillmötesgående intryck med en lösningsorienterad inställning. Trots våra komplicerade önskemål var det aldrig prat om att det skulle vara svårt/omöjligt utan endast fokus på hur det skulle genomföras. Resultatet överträffade dessutom våra högt ställda önskemål och visioner. Hantverkarna...

Maria T
Skrev om Badrumsverket AB

Badrumsverket renoverade vårt badrum januari/februari 2021 och vi är mycket nöjda med resultatet. Micke var alltid hjälpsam och noggrann med att alla regler skulle följas vilket även blev tydligt då vårt försäkringsbolag nyligen besiktigade vårt hus. Badrummet var mycket välgjort och följde alla standarder.

Ellen L
Skrev om Badrumsverket AB

Är jättenöjd med hela processen från början till slut, bra kommunikation och fint resultat. Rekommenderar verkligen badrumsverket!

Fabian R
Skrev om Badrumsverket AB

Resultatet blev så himla bra och vi är jätteglada över hur vårt badrum blev. Vi tog in offerter från flera företag. Badrumsverket var snabbast på att svara och hade den tydligaste offerten och vi valde därför att anlita Badrumsverket. Kommunikationen har fungerar väldigt bra under hela processen, badrummet blev klart i tid utan förseningar, varje kväll var det fint städat för att det skulle påverka oss så lite som möjligt. Vi fick också bra och tydliga råd när våra idéer inte skulle fungera i verkligheten. De visade...

Niklas P
Skrev om Badrumsverket AB

Badrumsverket hjälpte oss med totalrenoveringen av badrum, där vi bla bytte gjutjärnsavlopp och flyttade golvbrunn. Vi fick nytt snyggt badrum med dold rördragning. Ordning och redan från offert till färdigt resultat, som också blev klart som planerat tidsmässigt. Rekommenderas!

Gertie Anneli Maria A
Skrev om Badrumsverket AB

Är verkligen förvånad över alla positiva recensioner Detta har varit vår värsta uppevelse av hantverkare någonsin. Har metervis med dokumentation av allt som gått fel. OCH de är fortfarande skylidiga oss pengar!

Svar från Badrumsverket AB

Det är tråkigt! Vi gjorde verkligen vårt bästa, men det verkar som att kunden från början försökte skapa problem för att sänka priset.

Leila K

Fantastisk arbete! Supernöjd! Rekommenderar starkt

Evelina G
Skrev om Badrumsverket AB

Jag blev jättenöjd. Snälla och proffsiga. Rekommenderas.

Martina K
Skrev om Badrumsverket AB

Anlitade Badrumsverket AB för helrenovering av badrum. Bra kommunikation med Evangelos under arbetets gång och de oväntade problem som uppstod löstes på bästa sätt. Trevliga, hjälpsamma och höll rent efter sig. Fick i slutändan ett jättefint badrum!

Ida G
Skrev om Badrumsverket AB

Badrumsverket totalrenoverade mitt badrum efter en vattenskada och jag kunde inte vara mer nöjd. De var professionella och oerhört noggranna, svarade snabbt och var tillgängliga och tillmötesgående vid frågor och funderingar. Jag upplevde dem som engagerade och lyhörda och att alla var väldigt måna om att det skulle blir bra och att jag skulle vara nöjd. Badrumsverket överträffade mina förväntningar och levererade otroligt bra service, med stor respekt för mig som kund och slutresultatet. Jag skulle absolut rekommendera Badrumsverket till andra som vill göra om sitt badrum.

Martin S
Skrev om Badrumsverket AB

Jag är jättenöjd med mitt nya badrum! Skickligt och smidigt utfört arbete, dessutom trevligt bemötande. Rekommenderas starkt!

Charlotte N
Skrev om Badrumsverket AB

Vi är otroligt nöjda med Badrumsverket och Micke! Från dag ett har de varit hjälpsamma, proffsiga, noggranna och enkla att ha att göra med och få kontakt med. Vi gjorde en total renovering av vårt badrum och resultatet blev till och med bättre än vi hade kunnat tro! Under processens gång uppstod lite oförutsedda problem men Micke och hans kollegor löste allting proffsigt och smidigt och hade konstant kontakt med oss för att uppdatera om vad som skedde. Vi är som sagt otroligt nöjda och rekommenderar varmt Badrumsverket, vi kommer garanterar att använda oss av dem i framtiden med!

DEJAN L
Skrev om Badrumsverket AB

Allt utfördes enligt offerten och enligt tidsplan. Allt gick smidigt och vi är jättenöjda med resultatet!

Christina P
Skrev om Badrumsverket AB

Mycket professionellt utfört arbete. Så himla nöjd! Rekommenderas starkt!

Mathiesha  D
Skrev om Badrumsverket AB

Outstanding quality. Quick renovation and friendly employees. Easy communicating of esthetics.

Sara N
Skrev om Badrumsverket AB

Väldigt hjälpsamma och arbetet blev jättebra!

Kenny S
Skrev om Badrumsverket AB

Totalrenovering av badrum och tvättstuga. Supertrevligt bemötande och proffsigt utförande. Uppskattade flexibiliteten angående när jobbet skulle utföras och resultatet motsvarade alla våra förväntningar.

Henrik J
Skrev om Badrumsverket AB

Proffsiga, tydliga, trevliga och tillmötesgående! Kommer absolut anlita dom igen när det blir dags för nästa badrumsrenovering.

Sara O
Skrev om Badrumsverket AB

Renoverade vårt badrum som blev superfint. Trevligt bemötande från första besöket, och väldigt smidiga att samarbeta med. Rekommenderar varmt!

Wesley S
Skrev om Badrumsverket AB

Proffsig, flexibil, super trevligt och hjälpsam. Helt enkelt den bästa företag att jag ha jobbat med.. Evangelos svara alltid när man ringer och han leverera i topp klass. Super nöjd med badrum renovering och kan absolut rekommendera detta företag. Om det fanns plats för 6 reco stjärna skulla han fått det :)

Carl P
Skrev om Badrumsverket AB

Vi har totalrenoverat ett badrum om ca 7 kvm. Badrumsverket h ar varit mycket noggranna, hållit rent efter sig på arbetsplatsen och varit väldigt diskreta, trevliga och artiga. Kan varmt rekommendera Badrumsverket AB.

BESJAN B
Skrev om Badrumsverket AB

Mycket bra bemötande och skickliga hantverkare, Rekommenderar starkt.

Mikaela S
Skrev om Badrumsverket AB

Anlitade Micke och hans team för en totalrenovering av köket vilket även innefattar att lyfta innertak till nock med synliga balkar och en hel del speciallösningar. Slutresultatet blev helt fantastiskt och jag är super nöjd! Micke är pålitlig, alltid samarbetsvillig, noggrann och har stort tålamod och löser de flesta utmaningar som kan uppstå under ett så stort projekt. Jag kan varmt rekommendera Micke och hans team som jag anlitat fler än en gång.

Can Canatan C
Skrev om Badrumsverket AB

Jag blev väldigt nöjd med slut resultat av renoveringen. Deadlinen hölls och Badrumsverket Ab var smidiga att ha att göra med!

Karim S
Skrev om Badrumsverket AB

Jag är supernöjd med Badrumsverket i kvalitet service. Väldigt proffsigt och väl bemötande i alla frågor kring planeringen av min renovering.

Faramarz N
Skrev om Badrumsverket AB

Noggrant Fint arbete. Lagom pris, fin bemötande.

Helene N
Skrev om Badrumsverket AB

Badrummet i lägenheten är numera mitt favoritrum, så snyggt och praktiskt! Detsamma gäller köket i stugan. Vi får så många komplimanger av vänner när de kommer på besök! Tack Badrumsverket!

Asli K
Skrev om Badrumsverket AB

Fick badrummet renoverat och är jätte nöjd. Seriösa och trevliga hantverkare.

Amadeo R
Skrev om Badrumsverket AB

Tack Badrumsverket AB! Vi fick hjälp med renovering av badrum och vi är jättenöjda med det utförda arbetet. Bra bemötande, snabba och proffsiga handverkare med känsla för detaljer. Ett väldigt bra utfört jobb. Supernöjda. Mvh Amadeo

Vicki M
Skrev om Badrumsverket AB

Badrumsverket är proffsiga, flexibla och alltid tillgängliga. Projektledaren hjälpte till att lösa oförutsedda problem som dök upp och hantverkarna städade upp efter sig varje dag. Vi är jätte nöjda med Badrumsverket. De jobbar noggrant och med hög kvalitet.

Louise H
Skrev om Badrumsverket AB

Badrumsverket har gjort ett super fint badrum för oss och hele vejen igenom processen har vi fått bra rådgivning om välj av badrumsmöbler, kvalitet osv. Båda Micke och Evangelos är jätte trevlige och har bra kommunikation med sine kunder. Vi skulle definitivt rekommendera Badrumsverket.

Annika J
Skrev om Badrumsverket AB

Vi renoverade vår tvättstuga och kompletterade med en dusch. Badrumsverket var mycket lätta att ha att göra med, lätta att få kontakt med och inte minst kom med välgenomtänkta lösningar. Mycket nöjda och kan rekommendera företaget. /Annika

Milltos T
Skrev om Badrumsverket AB

Badrum renovering Bemötande var Professionellt Badrum blev jäte fint.

Hedvig S
Skrev om Badrumsverket AB

Duktiga, kreativa, lätta att ha att göra med.

Sonja Ö
Skrev om Badrumsverket AB

Vi ville totalrenovera vårt badrum med separat tvättavdelning. Efter att vi erhållit diverse offerter valde vi Badrumsverket för jobbet och det har vi aldrig ångrat. Det började redan med en mycket bra specificerad offert och fortsatte under hela byggtiden med en utmärkt kommunikation med Evangelos. Han var väldigt lyhörd för våra önskemål och hittade en lösning för allt. Proffsiga hantverkare som kan sitt jobb. Resultatet blev ännu finare än vi hade föreställt oss. Det kunde inte ha blivit bättre. Vi kan utan tvekan varmt rekommendera Badrumsverket. Sonja och L-G

Anna / Björn R
Skrev om Badrumsverket AB

Evangelos lämnade en mycket bra specificerad offert på samtliga kostnader och vi hade en bra kommunikation med honom hela tiden. Hantverkarna var på tid, städade undan efter sig varje dag, även i trapphuset och , och gjorde allting efter de ritningar vi gjort. Grovsoporna transporterades bort från trottoaren med jämna mellanrum. Man höll den angivna tiden för renoveringen och resultatet blev fantastiskt. Det lilla badrummet fick en helt annan dimension. För en av de första gångerna så har vi varit riktigt nöjda med ett...

Robin G
Skrev om Badrumsverket AB

Jag anlitade Badrumsverket för en totalrenovering av mitt badrum. Vi är väldigt nöjda med resultatet och alla synpunkter jag hade under byggets gång hanterades snabbt och utan problem. Tidplanen hölls också bra. Bra bemötande och lätta att ha och göra med. Plus i kanten för oväntat bra städning av lägenheten efter att renoveringen färdigställts.

Emilie C
Skrev om Badrumsverket AB

Badrumsverket renoverade vårt badrum och har varit väldigt professionella, lyhörda och hjälpsamma genom hela processen. Projektledaren Evangelos har svarat på frågor i tid och otid, alltid lika hjälpsam och vänlig. De var dessutom snabba och hade konkurrenskraftiga priser. Kan starkt rekommendera Badrumsverket.

Ceasar S
Skrev om Badrumsverket AB

Underbar service och ödmjuka hantverkare. Väldigt skönt att ha en personligkontakt där mina frågor blivit besvarade rätt fort 💪🏻 Rekommenderas!

Ramzi A
Skrev om Badrumsverket AB

Jag har renoverat badrummet efter vatten skada.mycket bra bemötande, mycket bra jobb och snyggt, trevlig och lyhörd hantverkare, jag fick vad jag tänkte mig, jag anlita dem en gång till om det blir tillfälle. Mycket nöjd

Badrumsverket AB S och St E gillar detta
Miki H
Skrev om Badrumsverket AB

Detaljerad och tydlig offert, proffsiga och duktiga hantverkare, bra kontakt med projektledaren, dammfri badrumsrenovering och det var rent och städat efter hantverkarna varje dag. Mycket nöjd!

Badrumsverket AB S och St E gillar detta
Christoffer H
Skrev om Badrumsverket AB

Badrumsverket byggde om vårt badrum och det blev otroligt fint och bra! Hela processen från första besöket till slutfinishen har gått väldigt smidigt och enligt plan både tidsmässig och kostnadsmässig. De är väldigt trevliga och professionella och vi rekommenderar dem absolut! Vi har redan själva anlitat dem för att göra nästa duschrum och toalett.

Ulrik P
Skrev om Badrumsverket AB

Badrumsrenovering. Vi har blivit proffsigt bemötta hela tiden. De har alltid svarat på mailen o sms. Vi hade såklart höga förväntningar o alla har infriats. Vi är nöjda o skulle gärna använda oss av dom igen.

Åke T
Skrev om Badrumsverket AB

Badrumsverket fick jobbet att renovera mitt 8 m2 stora badrum. I jobbet ingick att flytta på avloppsbrunn samt 2 nya avlopp, lägga klinkers och kakel. Utöver detta så installerade dom badkar, handfat och drog om all vatten och även el. Evangelos är en mycket kompetent och professionell person som är mycket enkel att ha att göra med. Han uppfyller allt han lovar och gör det även snabbt. Han har även en mycket bra koll på övriga hantverkare och styr upp jobbet mycket bra. Jobbet som gjordes uppfyllde mina krav med råge...

Alexander F
Skrev om Badrumsverket AB

Vi anlitade Badrumsverket för renovering av badrum. Trevliga och lätta att göra med. Arbetet utfördes på ett professionellt sätt. Vi är mycket nöjda. Rekommenderas.

Youssef Z
Skrev om Badrumsverket AB

Jag är starkt rekommenderar Badrumsverket AB.Arbetet har gått utmärkt från början till slut.Allt har gått som planerat och i tid.Lätt att kommunicera med projektledare Mike som lätt tillgänglig ,håller sitt ord och ger bra råd och tips .Tack till Evangelos och alla medarbetare. youssef

Susanne K
Skrev om Badrumsverket AB

Badrumsverket genomförde stambyte och renovering av vårt gamla badrum i källaren på en 30-talsvilla. Vi är supernöjda med slutresultatet. Priset och tidsaspekten var rimliga och överensstämde väl med det som stod offerten. Det har varit lätt att kommunicera med Evangelos v.g. önskemål och dylikt. När det blev strul med värmepannan i samband med renoveringen kom Evangelos och hans kollegor till och med ut under helgen för att försöka lösa problemet. Badrumsverket kan verkligen rekommenderas!