Alla kategorier Optiker Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Bågar & Glas AB

Bågar & Glas AB

Kornhamnstorg 47, 111 27 Stockholm — Visa karta

Hammarby Allé 32, 12061, STOCKHOLM
Birgitta L:
Trevligt bemötande o proffsig syntest, jag är mycket nöjd. Birgitta Landin Carlsson

Optiker nära Bågar & Glas AB:

Ringvägen 63, STOCKHOLM
Din personliga optiker på Södermalm, vi hjälper dig att hitta rätt glasögon, båg... Läs mer ›
Lars B:
Man blir mycket vänligt bemött, allt fungerar klanderfritt, alls löften infrias med råge. Särskilt bör framhållas att synprövning, tillpassn...

Hammarby Allé 32, STOCKHOLM
Hos oss är synundersökningen och det personliga bemötandet i fokus. Vi erbjuder ... Läs mer ›
Birgitta L:

Läs vad 5 kunder tycker om Bågar & Glas AB

• charlotte n
    charlotte n skrev om Bågar & Glas AB
    Slarvigt och okänsligt bemötande. Uselt protokoll med felaktiga glasögon som följd.Okunnig och snorkig personal. Dessutom betydligt högre pris än hos nästa optiker som var mycket kunnig.
  • Anon a
    Anon a skrev om Bågar & Glas AB
    Dåligt bemötande och alldeles för dyrt.
    Köp bågarna här och ta dom någon annanstans för slipning. Då slipper ni bekymmer med
    personalen och det överdrivna priset.
  • Alessandro
    Alessandro skrev om Bågar & Glas AB
    Jättetrevliga som jobbar i butiken! De var duktiga.
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Bågar & Glas AB
    Stans bästa optiker när det gäller att ha koll på glasögonmodet. Alltid det senaste från de roligaste märkena, som Wasuma, Oliver Peoples, Paul Smith, Theo, Mikli, Dita och en massa fler.

Dessutom, och kanske framför allt, är de duktiga optiker. Och kombinationen duktiga optiker som dessutom har grym koll på det senaste inom glasögon gör att de verkligen förtjänar sitt namn, Bågar & Glas.

Om Kornhamnstorg ligger avigt till för dig har de även en butik på Norrlandsgatan.
  • Leo
    Leo skrev om Bågar & Glas AB
    Fantastiskt bra mottagande vid första besöket.
    Jättebra hjälp med att hitta rätt bågar för mig.
    Jag gjorde min synundersökning på torsdagen, och glasögonen var färdiga att hämta redan på måndagen!!

Kornhamnstorg 47, 111 27 Stockholm