Alla kategorier Optiker Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Bågar & Glas AB

Bågar & Glas AB

Kornhamnstorg 47, 111 27 Stockholm — Visa karta

Linnégatan 21, 11447, STOCKHOLM

Optiker nära Bågar & Glas AB:

Ringvägen 63, STOCKHOLM
Din personliga optiker på Södermalm, vi hjälper dig att hitta rätt glasögon, båg... Läs mer ›
Katarina D:
Tack för utmärkt service och trevligt bemötande!

Hammarby Allé 32, STOCKHOLM
Hos oss är synundersökningen och det personliga bemötandet i fokus. Vi erbjuder ... Läs mer ›
Magdalena S:
Toppen från början till slut! Även nöjd med mina linser som blev resultatet av min synundersökning.

Linnégatan 21, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Klarsynt Östermalm! Vi hjälper dig hitta rätt glasögon och l... Läs mer ›
Margot W:
Jag köpte glassögon för ca 3 år sedan. Jag upplevde bemötandet som positivt och professionellt.

Läs vad 5 kunder tycker om Bågar & Glas AB

• charlotte n
    charlotte n skrev om Bågar & Glas AB
    Slarvigt och okänsligt bemötande. Uselt protokoll med felaktiga glasögon som följd.Okunnig och snorkig personal. Dessutom betydligt högre pris än hos nästa optiker som var mycket kunnig. Läs mer
  • Anon a
    Anon a skrev om Bågar & Glas AB
    Dåligt bemötande och alldeles för dyrt.
    Köp bågarna här och ta dom någon annanstans för slipning. Då slipper ni bekymmer med
    personalen och det överdrivna priset. Läs mer
  • Alessandro
    Alessandro skrev om Bågar & Glas AB
    Jättetrevliga som jobbar i butiken! De var duktiga. Läs mer
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Bågar & Glas AB
    Stans bästa optiker när det gäller att ha koll på glasögonmodet. Alltid det senaste från de roligaste märkena, som Wasuma, Oliver Peoples, Paul Smith, Theo, Mikli, Dita och en massa fler.

Dessutom, och kanske framför allt, är de duktiga optiker. Och kombinationen duktiga optiker som dessutom har grym koll på det senaste inom glasögon gör att de verkligen förtjänar sitt namn, Bågar & Glas.

Om Kornhamnstorg ligger avigt till för dig har de även en butik på Norrlandsgatan. Läs mer
  • Leo
    Leo skrev om Bågar & Glas AB
    Fantastiskt bra mottagande vid första besöket.
    Jättebra hjälp med att hitta rätt bågar för mig.
    Jag gjorde min synundersökning på torsdagen, och glasögonen var färdiga att hämta redan på måndagen!! Läs mer

Kornhamnstorg 47, 111 27 Stockholm