Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Bagel Street Cafe

Bagel Street Cafe

Sankt Eriksgatan 80, 113 62 Stockholm — Visa karta

Österlånggatan 17, 11131, Stockholm
Österlånggatan 17
Maude W:
Spännande menu, mct folk och hög stämning.

Restauranger nära Bagel Street Cafe:

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Maria A:
Fantastisk god mat och trevligt bemötande.

Dalagatan 28, STOCKHOLM
På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och cater... Läs mer ›
Husse S:
mycket bra lunch och bra salladsbuffe!!! Men bäst av allt är AW där speciellt Ons-Fre så har dom en fin tilltuggs buffe som man gillar nå...

Västmannagatan 48, Stockholm
Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Kara... Läs mer ›
Ebba J:
Fantastiska smaker, helt klart den bästa sushin jag har ätit!

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
Åsa Ö:
Fantastiskt god mat, trevligt bemötande och bra service!

Läs vad 11 kunder tycker om Bagel Street Cafe

• Sara S
    Sara S skrev om Bagel Street Cafe
    Bagel Street gör grymma och prisvärda bagels på riktigt amerikanskt manér.SKulle trots namnet på stället önska att de hade fler salladsalternativ för oss som numera inte får äta bröd men som vill njuta av deras atmosfär tillsammans med vänner som älskar bagels.
  • Hans J
    Hans J skrev om Bagel Street Cafe
    Mycket goda bagels! Och trevliga medarbetare!
    Sara S gillar detta
  • Jacob K
    Jacob K skrev om Bagel Street Cafe
    lite för dyrt men väldigt goda bagels. Dem gör även en riktigt bra latte och säljer bagels utan pålägg
    Sara S gillar detta
  • Björn W
    Björn W skrev om Bagel Street Cafe
    Riktigt goda bagels, bra service och helt ok lokaler. En solid 4:a helt enkelt.
  • Robert C
    Robert C skrev om Bagel Street Cafe
    Bagel Street på St. Eriksgatan är ett café jag stötte på medan jag var ute på en cykeltur i somras. Detta är inte bra för min plånbok, den gråter. Inte för att priserna är exceptionellt höga, utan för att tjejerna som jobbar där är mycket trevliga och svåra att slita sig från.

Man kommer in, det är ganska litet, ganska mörkt. Men så fort man börjar prata kaffe så märker man att de är intresserade. Genuin kaffekärlek, jämfört med det andra Bagel Street som ligger på sidan av Götgatan (kommer inte ihåg exakt adress).

Är man någon som behöver käka ute under arbetsdagen och ofta väljer McDonalds så kan jag absolut rekommendera att istället lägga pengarna på en rysligt god Bagel. Priserna är nämligen i samma prisklass, med skillnaden att det är fantastiskt gott med en välgjord bagel över någon halvsunkig "burgare" med 13% chans till nästan goda pommes.

Och något för oss grafikertyper är deras väldigt trevliga grafiska profil. Rent och snyggt, inge vidrig "wannabe-litet-italienskt-café" med snuskiga serifer och script utan anledning. Här har vi något jag endast kan döma som en modifierad Helvetica, vitt mot svart bakgrund, stiligt visitkort.

Jag har inget negativt att säga egentligen. Visst kan det vara någon extra personal som inte riktigt har koll på kaffet, visst sitter dem ute på rökpauser lite för ofta, kanske att utemöblerna är otympliga. Men allt väger upp då man får sitt kaffe, en pratsund och ett leende :)

Bra jobbat Bagel Street, ni har fått er en kund.
    Reco.se, Tim V, Nikke L gillar detta
  • Sara S
    Sara S skrev om Bagel Street Cafe
    Fantastiska bagels med flertalet variationmöjligheter. Dessutom rätt lagom centralt och rätt go´ personal.
  • Charlotta M
    Charlotta M skrev om Bagel Street Cafe
    Fin inredning och redig meny. Trevlig personal. Oslagbara bagels!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Bagel Street Cafe
    Bagel Street är mitt och min pappas favvocafé det är litet mysigt, ligger centralt och otroligt goda smörgåsar. kanske ett litet minus fr priserna, men det kan man ju faktiskt säga om de flesta stockholmscaféer. om ni skall åka hit kan jag rekomendera att ta tunnelbanan, stationen st eriksplan ligger precis previd, men det är lite marigt att parkera bilen.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Bagel Street Cafe
    Bagel Street är ett lite annorlunda café som serverar en massa olika bagels, och man får själv välja bröd och fyllning. De är riktigt stora och funkar som lunch för man blir alltid mätt, och de är dessutom riktigt prisvärda. Lokalen kändes lite rörig när vi var här, men det är ju perfekt att ta med sig mackan om man inte vill sitta där.
  • Damian G
    Damian G skrev om Bagel Street Cafe
    Hit ska man gå om man vill ha goda bagels med flera olika fyllningar. Det är inte många som har liknande koncept. Då Cafet ligger i en ganska liten lokal måste man ha tur för att få plats. Men det går även bra att ta takeaway. Så är du sugen på en Bagel och befinner dig vid Sankteriksplan så ta en titt.
  • Nils v
    Nils v skrev om Bagel Street Cafe
    Bra och unikt koncept. Trevlig personal och bra bagels som dock på dåliga dagar kan vara lite mosiga. På det stora hela dock klart värt ett besök. Underligt nog varierar kvaliteten från dag till dag men när det är som bäst är deras bagels väldigt goda och mättande. Personalen är oftast väldigt tillmötesgående och kaffet är helt ok.

Sankt Eriksgatan 80, 113 62 Stockholm