Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Norrmalm Balance Training Balance - City

Balance - City

Lästmakargatan 10, 111 44 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Balance City!

Vi är ett modernt och lättillgängligt gym vid Stureplan sedan 2006. Här får du en helhetslösning för din träning med tillgång till stora rymliga lokaler, gruppträning och mycket mer!

Som medlem i Balance City får du också tillgång till våra övriga anläggningar, smidigt för dig som vill ha tillgång till ditt gym oavsett var du är. Du får alltid chans att provträna inna du bestämmer dig och när du blir medlem ingår 2h med en personlig tränare. Vi vill att du ska känna dig trygg och hemma när du motionerar!
Mån-Tor: 06:15-22:00
Fre: 06:15-21:00
Lör-Sön: 10:00-19:00

Läs vad 47 kunder tycker om Balance - City

• Anton N
    Anton N skrev om Balance - City
    Jag älskar Balance City! Optimalt läge, trevlig personal och generösa lokaler. Det kan som på alla gym bli lite trångt bland skåpen just vid peak-tiderna. Jag brukar försöka träna på alternativa tider. Då är det som en dröm...
    Generöst med maskiner, cyklar mm. Bra klasser! Jag tänker börja med cross-fit pass snart, det ser bra ut.
    Rituals och Björn Axen tillhandahålls. Toppen!
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Balance - City
    Jag saknar hantalar över 40kg, 42,5 45, 47,5 50kg
    Tack
  • Afsaneh G
    Afsaneh G skrev om Balance - City
    Jag har varit kunden sedan början på Lästmakargatan. Saknar dock att vi trogna kunder som köper PT inte får några bra erbjudanden vid förnyelse. Blev besviken vid senaste förnyelsen då de tänkte klippa upp skåpet utan påminnelse. Skule uppskata någon bra lotion hos damerna och att duscharna uppdateras - de är förskräckliga!
  • Göran L
    Göran L skrev om Balance - City
    Positiv upplevelse. Receptionen alltid positiv. Köpt PT-tjänst.,fungerade bra. Svårt logga in och hitta i hemsidan. Svårt att hitta schematider.
  • A m
    A m skrev om Balance - City
    Från topp till ett mer vardagsgym, ngt har hänt oklart vad. Inte riktigt på tå, inte lika serviceorienterat. Diffust, men kan exemplifiera med en liten inte så mrkvärdig detalj. Tidigare var det telefonförbud i lokalerna - nu verkar ingen bry sig.
  • Viacheslav K
    Viacheslav K skrev om Balance - City
    Allt bra!
  • Ann-louise U
    Ann-louise U skrev om Balance - City
    Bra bemötande i reception och av ledarna på passen.
  • Markus H
    Markus H skrev om Balance - City
    **Bra bemötande/service
    **Dålig service och underhåll av cyklar (wattbikes)
    **Dålig ventilation --> köp in fler fläktar!
    **Alldeles för varmt i konditionsrummen --> sänk temperaturen!
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Balance - City
    Tillmötesgående, snabba, trevliga samt hjälpsamma.
  • Jonatan F
    Jonatan F skrev om Balance - City
    Toppen, bra service och kvalitet.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Balance - City
    Personalen är toppen och tränarna bra. Jag har svart kort med träningskläder och jag tycker inte om de nya linnena som kommit. Jag tycker att det är dags för ett förnyat koncept av träningskläderna. Vidare är duschmunstyckena i damernas duschar ofta trasig och läcker. Toppen om det åtgärdas.
  • Oscar C
    Oscar C skrev om Balance - City
    Väldigt nöjd! Trevlig och positiv personal.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Balance - City
    Jag har en väldigt positiv erfarenhet av Balance. Mycket bra bemötande från första stund. Jag har tränat en del själv men också med PT sedan flera månader. Mycket nöjd.
  • Robert B
    Robert B skrev om Balance - City
    Mycket trevligt gym, där jag varit medlem sedan 2008..? Trevliga tränare och personal i repan.
    Bra med "riktiga" vikter + lyftplattformar, Crossfit-prylar och Kettlebells - gillar fokus på funktionell träning för oss som gillar det. I övrigt rent och snyggt
  • Emil H
    Emil H skrev om Balance - City
    Bemötandet på Balance är fantastiskt. Du möts av ett leende och en personlig hälsning varje gång. Tillgängligheten med skoskåp och klädservice är toppen!
  • Catherine C
    Catherine C skrev om Balance - City
    Alla är trevliga, jättrebra lärare är alla kunniga och hjälpsamma.
  • Tony F
    Tony F skrev om Balance - City
    Jag är en mycket nöjd kund. De är alltid väldigt trevliga och tillmötesgående. Löser alltid allt. Rätt attityd!
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Balance - City
    Sveriges bästa gym, bra instruktörer och trivsamt
  • Bronwynn W
    Bronwynn W skrev om Balance - City
    Bra bemötande
    Vänliga personal
  • Louise H
    Louise H skrev om Balance - City
    Jag trivs jätte bra! Alltid trevligt bemötande mm.
    Bra omklädningsrum.
  • Karl D
    Karl D skrev om Balance - City
    Bästa gymmet i Sverige. Finns inte på flest locations och är inte billigast men du får kläder och eget skåp så du kan spontant gå in å gymma när du vill utan förberedelser. Trevlig lokal med go personal mitt i city.
  • Lars N
    Lars N skrev om Balance - City
    Alltid trevligt bemötande från personalen.
  • Julia B
    Julia B skrev om Balance - City
    Varit medlem på Balance sedan 2008. Aldrig funderat på att byta gym. Främst på grund av den fantastiska personalen. Håller en jämn, bra, nivå på gruppträningen. Fräscha anläggningar och allt man kan önska sig i gymväg (kört i City, Solna och Täby)
  • Robert W
    Robert W skrev om Balance - City
    Bemötandet har genomgående varit positivt och bra. Jag använder gymmet för egen träning och har ännu inte köpt några "tilläggstjänster". De lever upp till förväntningarna. På minussidan har varit att man har dröjt lite med att åtgärda trasiga löparbanor och att det är ganska trångt i herrarnas omklädningsrum.
  • Tatu K
    Tatu K skrev om Balance - City
    på Balance är personalen fantastiskt trevliga och bra alltid glada och hjälpsamma ser till att man får bästa möjliga starten på morgonen när man kommer till gymmet förr klagade jag på att bastun inte va rengjord nu mera är den alltid städad på morgonen
  • Karin W
    Karin W skrev om Balance - City
    Trevlig personal i receptionen.
    Vid ett tillfälle gjorde jag mig illa och fick snabbt prata med en massör på plats.
  • Carina S
    Carina S skrev om Balance - City
    Engagerad och personlig personal.
  • Johnny L
    Johnny L skrev om Balance - City
    Helt suveränt gym på Lästmakargatan .Blev medlem 2006. Jag har sedan start upplevt ett personligt bemötande av de anställda. Lokalerna är generösa. Jag tränar alltid själv. Tycker det finns stort utbud av maskiner, fria vikter, kondis maskiner. Har inga planer på att köpa PT. Tänker börja med någon grupp träning längre fram.
    Sammanfattningsvis ett fantastiskt gym med engagerad personal. unikt :)
  • Lena T
    Lena T skrev om Balance - City
    Balance är ett välkomnande och prestigelöst gym dör det är lätt att trivas. Milon och pass (som man oftast får plats på) gör träningen enkel.
  • Paola H
    Paola H skrev om Balance - City
    Fantastiskt gym. Varm bemötande i receptionen. Fräscha omklädningsrum med högkvalitativa hårprodukter. Bra kompletterande tjänster för de som även vill ha kläder och handduk i sitt abonnemang. Fantastiska instruktörer. Man får alltid plats på klasserna utan att behöva planera i förväg som med SATS och likaså är bokskapskänslan från SATS nowhere to be found at Balance. Fräscht och rent överallt. Rekommenderas!!
  • Kevin S
    Kevin S skrev om Balance - City
    Trevlig personal. Bra öppettider. Har allt jagbehöver.
  • Malin L
    Malin L skrev om Balance - City
    Hej!
    Tack jag tycker bemötandet till stora delar är bra.
    De flesta i rec är väldigt närvarande så finns det väll ngn som trillar emellan.
    Entre ute är ofta smutsig och skräpig på helgerna , skulle vara bra om ngn sopade och rensade upp där samt att städpersonalen inte satt där och rökte. löpbanden är inte heller alltid rengjorda om man kommer vid öppning på helgen. Skulle önska tidigare öppettider både vardag och inte minst helg. I övrigt bästa gymmet i stan.))
  • Amanda G
    Amanda G skrev om Balance - City
    Jättebra. Lätt att få plats på pass. Fräscht och trevlig personal.
  • Richard V
    Richard V skrev om Balance - City
    Alltid trevligt bemötande, hög service, fantastiska lokaler, bra utbud. Är sedan länge trogen kund.
  • Anna H
    Anna H skrev om Balance - City
    Bra gym med många olika saker att välja mellan. Bastun ett +.
  • Cinzia C
    Cinzia C skrev om Balance - City
    Underbara lokaler, bra service, fantastisk personal och bästa PT iallafall min
  • Josephine G
    Josephine G skrev om Balance - City
    Alltid trevligt bemötande, bra service o bra instruktörer/pass.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Balance - City
    Jag är mycket nöjt med Balance, jag har äntligen börjat träna på riktigt och längtar dit
  • Johan B
    Johan B skrev om Balance - City
    Förutom att ligga väldigt centralt är Balance också trevligt, rent och fräscht!
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Balance - City
    Jag skaffade medlemskap för ca sex år sedan och började med enklare medlemskap där jag tog med kläder själv men för ca 1.5 år sedan uppgraderade jag till Black där kläder och handduk ingår och jag ångrar inte detr valet.varenda krona det kostar mer e värt att lsippa släåpa kläder och all den tvätt som blir när man tränar ganska mytcket. Servicen är konon, utbudet kanon och man känner att man e somen stor familj på Balance.
  • Per B
    Per B skrev om Balance - City
    Alltid lika trevliga och tillmötesgående när man kommer till gymmet. Bra omklädningsrum, duschar mm. Bra omväxlande träningsmaskiner.
    Bra valuta för pengarna!
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Balance - City
    Balance är den bästa anläggningen att träna på. Alltid bra bemötande och bra service från personalen. Sedan är det inte överdrivet mycket folk där heller när man kommer från jobbet. Det är toppenfräscht och modernt, det enda är väl att priset går att diskutera!
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Balance - City
    Enormt bra bemötande på alla sätt och vis och enormt fräsht i träningslokalen och dushar. Kan varmt rekommenderas. Sedan att även deras klasser är enormt bra är även det ett super plus!
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Balance - City
    Jag har tränat på Balance i flera år, och tycker fortfarande att det är det klart bästa gymmet! Gick många år på Sats, men tröttnade på deras "passar alla"-attityd.

Balance är mer personligt, lite vuxnare kan jag tycka. Snygg inredning, bra planlösning, fräscha omklädningsrum, schampo/balsam i duscharna etc..

Bra pass har de också, med stor bredd! Bästa pilates-klasserna i stan (om man inte kan gå på studio då).
  • K
    K skrev om Balance - City
    Har provtränat två gånger på Lästmakargatan, och om jag jobbade lite närmare och inte hade fullt upp med att segla på sommarhalvåret och träna ashtangayoga på vinterhalvåret skulle jag köpa träningskort här bums. Bra och roliga pass, fräscha lokaler/gym, trevlig stämning med en känsla av toppkvalitet utan att det känns snobbigt utan faktiskt mer familjärt. Att det finns riktigt bra schampoo, balsam och duschkräm i duscharna, spelas bra musik i den fräscha bastun och finns så bra hårtorkar i omklädningsrummet att de fick mig att inse att min därhemma nog behöver uppgraderas ger plus i kanten.
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Balance - City
    Helt klart ett av Stockholms bästa gym ;) och så säger jag inte bara för att jag jobbar där som instruktör. För att förutom mig själv så är det otroligt trevlig personal och snyggt och fräsht i gymmet. Kan varmt rekommendera det!!
  • Helena  S
    Helena S skrev om Balance - City
    Toppenfräsch träningsanläggning med förstklassigt gym och ett brett utbud av träningspass. Har en genomtänkt och snygg design! Och som om detta inte vore nog, ett mkt personligt välkomnande :) Ser fram emot att komma igång med träningen här, motivationen är på topp! Tilläggas kan att jag börjar jobba på Balance i Solna inom en snar framtid och jag hoppas att vi ses där :)

Lästmakargatan 10, 111 44 Stockholm