Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Norrmalm Balance Training Balance - City

Balance - City

Lästmakargatan 10, 111 44 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Balance City!

Vi är ett modernt och lättillgängligt gym vid Stureplan sedan 2006. Här får du en helhetslösning för din träning med tillgång till stora rymliga lokaler, gruppträning och mycket mer!

Som medlem i Balance City får du också tillgång till våra övriga anläggningar, smidigt för dig som vill ha tillgång till ditt gym oavsett var du är. Du får alltid chans att provträna inna du bestämmer dig och när du blir medlem ingår 2h med en personlig tränare. Vi vill att du ska känna dig trygg och hemma när du motionerar!
Öppet just nu

• Patrick S
    Patrick S skrev om Balance - City
    Toppen! Alltid bra träning med grymma PT:s Läs mer
  • Malin L skrev om Balance - City
    Ville börja träna. vilket jag har gjort. Bra miljö, bra klasser på bra tider, inte för mycket folk, lever upp till mina förväntingar Läs mer
  • Niklas B skrev om Balance - City
    Bra! Lite dålig lukt i början av manliga omklädningsrum. Läs mer
  • Anders B skrev om Balance - City
    Samtliga PT verkar väldigt trötta Läs mer
  • Felicia E skrev om Balance - City
    Alltid trevlig personal. Toppen med Björn axenprodukterna. Klippkort på handdukar skulle vara en god ide. Läs mer
  • Jinyan L skrev om Balance - City
    For BodyPump instructors: Emma is better than Emilija, Emilija is better than Viktors. Emilija cannot follow the correct music tempo, like 4/4, 3/1, 2/2. I think it is a basic requirement for BodyPump instructors. Emma is hard-working and qualified. Viktors speaks a lot of stuff unrelated to BodyPump.

And I think Balance is lack of Lesmills classes, like BodyCombat, BodyBalance, BodyJam...... For Lesmills fans, Balance is not the right choice of gym. Läs mer
  • Magnus B skrev om Balance - City
    Trevligt bemötande, aldrig överfullt och bra duschmöjligheter Läs mer
  • Anders A skrev om Balance - City
    Trevlig personal och fräscha lokaler. Läs mer
  • Fannie W skrev om Balance - City
    Fantastiskt trevligt gym med bra personal som alltid välkomnar med ett leende!
    Synd att regler så som telefonsamtal i omklädningsrum etc inte respekteras längre bara.

I övrigt så levererar alltid balance med personal en bra upplevelse av gymbesöken! Läs mer
  • Jeanette R skrev om Balance - City
    Jättebra gym, trevlig personal och fina lokaler Läs mer
  • Fanny D skrev om Balance - City
    Ungdomskort. Väldigt bra gym med bra och många maskiner. Gymmet är väldigt stort och har ett brett utbud. Fräscha lokaler, duschar och omklädningsrum med bra produkter.
    Personalen är nästan alltid väldigt trevlig. Kommunikationen kan ibland vara lite dålig på gymmet, korten kan kosta olika beroende på vem man pratar med osv.

I det stora hela är det ett väldigt bra gym, nästan alltid bra bemötande och trevlig perosnal. Lite väl dyrt dock. Läs mer
  • Jennifer S skrev om Balance - City
    Bra med möjlighet till olika slags träning på ens egna vilkor.
    Yin yoga pass bör vara längre, 90’ Läs mer
  • Carl E skrev om Balance - City
    Mycket bra och professionellt
    Jag känner mig alltid inspirerad Läs mer
  • Karin S skrev om Balance - City
    Trevlig personal
    Bra läge
    Ok rent o fräscht Läs mer
  • Yassin E skrev om Balance - City
    Mycket trevligt gym med hjälpsam personal. De har ett bra utbud av pass och funktionella redskap. Läs mer
  • Karin H skrev om Balance - City
    Supertrevligt gym med ett stort utbud av klasser. Personalen är väldigt hjälpsamma och trevliga.
    Här finns något för alla! Läs mer
  • Netta K skrev om Balance - City
    Stadets bästa träningsställe! Riktigt bra energi, toppen tränare, mycket variation. Luftigt, hög intergritet, härliga resultat! Läs mer
  • Daniela L skrev om Balance - City
    Utbudet på Balance är utmärkt! Trevlig personal och fräscha lokaler. Läs mer
  • Sara W skrev om Balance - City
    Jag är supernöjd med Balance och jag tycker att gruppklasserna är väldigt bra!
    På slutet upplever jag dock att det ibland är väldigt lång kö för att checka in när man kommer till gymmet. Idag när jag skulle träna och hade bråttom till ett lunchpass var det 15 personer före mig i kön i receptionen. Läs mer
  • Åsa L skrev om Balance - City
    Bra utbud och superbra service och bemötande. Läs mer
  • Gustaf K skrev om Balance - City
    Trevlig personal, bra utbud och skönt med skoskåp och få kläder på plats Läs mer
  • Mats L skrev om Balance - City
    trevlig personal och familjärt gym. Läs mer
  • Maria T skrev om Balance - City
    Väldigt trevlig och professionell personal! Alltid rent och snyggt! Läs mer
  • Dariush G skrev om Balance - City
    Snyggt. Rent. Trevlig receptionspersonal. Oengagerade PT's Läs mer
  • Johan C skrev om Balance - City
    Utmärkt!
    Bastun funkar inte alltid, och har den senaste tiden inte riktigt kommit upp i temperatur.
    Önskar också att få se fler skivstångsställningar =) Läs mer
  • Jasmine F skrev om Balance - City
    Personligt bemötande, alltid välstädat, bra utbud av maskiner och gruppträningarna är roliga och har riktigt bra instruktörer. Känns härligt med Björn Axén-produkter för hårtvätt och styling samt Rituals-tvål i duschen! Läs mer
  • Per F skrev om Balance - City
    Bra stämning
    Bra PT och service Läs mer
  • Klas E
    Klas E skrev om Balance - City
    Bra gym, alltid rent och trevlig personal. Läs mer
  • Lina M skrev om Balance - City
    Bra med kläder, handduk, bra utbud av maskiner, rent och fräscht. Hade dock önskat bodylotion i omklädningsrummet samt möjlighet att steama/stryka sitt plagg man bytar om till sen. Läs mer
  • Ulrika B skrev om Balance - City
    Mycket bra bemötande, dvs trevlig personal
    Ibland smutsigt i duscharna = mindre bra
    Dyrt. Orättvis prismodell, vet de som har rejäl rabatt och betalar mindre.
    Borde finnas hudkräm i omklädningsrummen. Inte bara hårprodukter.
    Men överlag, mycket bra ändå. Läs mer
  • Kristoffer R skrev om Balance - City
    Gick på Balance för rehab av ett knä. Fungerade bra och framförallt praktiskt. Läs mer
  • Linda S skrev om Balance - City
    Månadsträning inkl kläder & skor. Utmärkt bemötande och Balance levde upp till mina förväntningar. Testade några månader men logistiken funkar inte för mig avseende jobb, boende etc. Kommer istället jogga och träna hemma för att hinna med. Läs mer
  • Georg N skrev om Balance - City
    Blivit lite för fullt. Svårt att hitta skåp och byta om vissa tider. Ni får bromsa kundintaget nu. Läs mer
  • Shahid H skrev om Balance - City
    It's a great place for work out! Läs mer
  • Alexia M skrev om Balance - City
    I think it's a very expensive gym considering what you get for the price. I think there isn't many locations which makes it difficult to go to. Overall, not very good value for money. Läs mer
  • Emma S skrev om Balance - City
    Jag tycker att Balance är ett kanongym, lite dyrt men absolut värt varenda krona! Läs mer
  • Kristian B skrev om Balance - City
    Bra service fräscha lokaler bra personal professionella pts Läs mer
  • Fredrik C skrev om Balance - City
    Helt OK ställe. Det är inte för mycket folk utom vid lunch. Personalen är trevlig. Det finns dock en del underliga figurer som hänger där. Läs mer
  • Adrienne L skrev om Balance - City
    Balance är alltid en härlig oas att fly till, trevligt bemötande och fräscht! Bra gymmöjligheter och bastu! Läs mer
  • Marc H skrev om Balance - City
    Min PT är kunnig, engagerat och villig att tillpassa sig mitt hektiska tidsschema. Läs mer
  • Andriy K skrev om Balance - City
    Overal great, but it's sad I cannot postpone subscription in case of vacation Läs mer
  • Linda K skrev om Balance - City
    Balance är toppen! Stor variation av klasser och alltid trevlig personal. Läs mer
  • Stefan C skrev om Balance - City
    Jag tycker att man sedan dag ett har fått ett personligt och trevlig bemötande. De vågar fråga hur man mår och faktiskt vara intresserade. Jag brukar köpa frukter, proteinprodukter och även ibland lås till skåpen. Det är en väldigt familjär och trivsam stämning på Balance.
    Det bästa med Balance som gym tycker jag är att det är så olikt min förväntansbild på ett gym. Det är nästan aldrig köer, mycket personal i lokalerna, bra instruktörer och fina lokaler. Alltid rent och snyggt och bonus för schyssta hårprodukterna.
    har bara positiva upplevelser av Balance Läs mer
  • Patrick S skrev om Balance - City
    Snälla, vänliga och serviceinriktade Läs mer
  • Kristina L skrev om Balance - City
    Mycket trevlig och hjälpsam personal, Läs mer
  • Representant för Boons skrev om Balance - City
    Har provar många gym genom åren, men inget håller så bra nivå som Balance. Alltid rent, trevlig personal och bra stämning. Bra utbud av klasser och bra maskinpark gör det till min favoritgym. Läs mer
  • Stefan D skrev om Balance - City
    Bra med träningsmaskiner, rent i omklädningsrum och duschar. Läs mer
  • Kristina L skrev om Balance - City
    Balance är verkligen ett grymt gym. Bra instruktörer, bra service, bra utrustning och bra lokaler. Läs mer
  • Jenni C skrev om Balance - City
    Personalen är alltid glad och man känner sig välkommen och sedd. Alla frågor får snabbt svar. Fräscha omklädningsrum och duschar. Läs mer
  • Jimmie R skrev om Balance - City
    Hej!

jag tycker servicen är bra och alla är trevliga och hjälpsamma men kvaliten i omklädningsrummen har försämrats senaste året. Ofta så är hårvax och liknade slut eller står torkade i burkarna vilket det aldrig var förut annars ett trevligt gym. Läs mer

Mer från Balance Training

Lästmakargatan 10, 111 44 Stockholm