Balance Of Nea

Lindvägen 6, 194 92 Upplands väsby — Visa karta

4.9 i betyg av av 75 omdömen
VÄLKOMMEN TILL EN NY TYP AV TRÄNING :-)
Postural pass träning! Vill du korrigera och koppla ihop din kropp? Detta gör jag med hjälp av mjuka posturala övningar vilka minskar stelheter och olika smärt problematik.
Träningarna görs i Upplands Väsby hos K4 Naprapati & Träning på torsdagar. För mer info gå in på www.bokadirekt.se där passträningarna även bokas per gång.

Balance Of Nea låter dig varva ned och ta det lugnt en stund eller kanske behöver Du hjälp med onda/ömma muskler?

Massage lindrar vid många tillfällen. Vid stress, träningsvärk eller smärta orsakad av spända muskler eller ansträngda muskelfästen kan en djupgående eller avslappnande massage hjälpa kroppen slappna av ordentligt.

Hos mig kan du välja mellan olika typer av massage och behandlingar för lugnare kropp och sinne. Klassisk Massage, Healing (Reiki) Massage, Lymfmassage, Naturlig Facelift massage. Jag gör även behandlingar som ansiktszonterapi och ekologisk ansiktsbehandling.
Nytt från 2018!
Postural träning enligt Optimum-metoden. En mjukare träning till smärtfrihet!! För mer info se: www.optimum-metoden.se
Jag arbetar även som läkeörtsterapeut med våra svenska läkeörter, som går att finna ute i vår natur.

För dig som är student, långtidssjukskriven eller pensionär finns behandlingar till rabatterat pris. (gäller ej redan rabatterade paket)

Välkommen!

Läs vad 75 kunder tycker om Balance Of Nea

Charlotte B skrev om Balance Of Nea
    Carina erbjuder den mest proffsiga massage jag någonsin upplevt. Läs mer
    2017-04-03 Carina S svarar Charlotte B
    Tack Charlotte, jag blir alltid lika glad att Du blir så nöjd. Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning Carina
    Agilokliniken - City
    4.7 / 5 i betyg — 422 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Är mycket nöjd efter första besök. Kommer att göra några besök till. Kan varmt rekommendera Markus som en bra naprapat, mindre snack mer job"

Veronie L skrev om Balance Of Nea
    Bättre bemötande kan man inte få!
    Glad å härlig människa och man får en riktig energiboost :) mycket skratt :)
    Helkroppsmassage som var över förväntan.
    Har man varit där 1 gång, kan man inte låta bli att boka in ytterligare behandlingar <3 Läs mer
    2017-04-03 Carina S svarar Veronie L
    Veronie, jag blir glad av dina fina ord. Tack! Delad glädje = dubbel glädje. Välkommen när Du behöver en boost igen. Kram Carina

Marie J skrev om Balance Of Nea
    Bemötandet är toppenbra! Får tips och råd om vilka produkter som bör användas. Generöst med provprodukter.
    Använder deras tvålar, cerat, oljor som jag älskar, de är naturliga och har alltid fräscha dofter. Läs mer
    2017-04-03 Carina S svarar Marie J
    Tack Marie för din fina recension. Välkommen snart igen, kram Carina
    Agilokliniken - Tumba
    4.8 / 5 i betyg — 287 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag gick dit för att fixa min stela nacke. Hade inga problem med att fixa en tid . Personalen är få men super trevliga. Jag kom tidigt t"
  • Eva A

2017-04-03

Eva A skrev om Balance Of Nea
    Utmärkt bemötande, trevlig personal, fina lokaler, lugn och skön miljö.
    Kan varmt rekommendera de för alla.
    Kommer gärna tillbaka dit. Läs mer
    2017-04-04 Carina S svarar Eva A
    Tack Eva, det känns väldigt roligt att Du uppskattar hur jag arbetar och även hur Du upplever min lokal. Tack så mycket för din fina rekommendation. Mvh Carina

Pernilla G skrev om Balance Of Nea
    Jag har varit hos Balance Of Nea för att få massage och ansiktszonterapi. lätt att boka via nätet och jag har fått bra återkoppling om jag undrat över något. Jag har varit väldigt nöjd med de behandlingar jag tagit och fått bra information och även tips att tänka på efter besöket. Det är ett företag jag varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
    2017-04-03 Carina S svarar Pernilla G
    Tack Pernilla för din fina rekommendation. Välkommen igen på en skön behandling när Du behöver en stund för Dig själv. Kram Carina
    Företagsmassagen
    4.3 / 5 i betyg — 168 omdömen
    Badge2019
    "Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål."

Karin K skrev om Balance Of Nea
    Alltid trevligt bemötande, provat olika massager som jag är väldigt nöjd med.
    Även köpt olika oljor fått väldigt bra information om vad som passar mig.
    Sammanfattningsvis är jag jättenöjd. Läs mer
    2017-04-03 Carina S svarar Karin K
    Karin, jag är glad att jag kan hjälpa till och tackar för dina fina ord. Välkommen igen . Kram Carina

Christina L skrev om Balance Of Nea
    trevligt bemötande.Trevlig lokal.Varit på klassisk massage. Bland den bästa massagen jag varit på. Läs mer
    2017-04-06 Carina S svarar Christina L
    Tack Christina, jag blir så glad att jag kan leva upp till dina förväntningar. Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning Carina
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 201 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Testar NBE1000 och och det känns jättebra hittills, en bit in i kuren, Louise känns kunnig, genuint intresserad av att behandlingen ska ge r"
    Kristina S
  • Henrik S

2017-04-03

Henrik S skrev om Balance Of Nea
    Proffsigt och bra bemötande. Rekommenderas! Läs mer
    2017-04-03 Carina S svarar Henrik S
    Jag tackar för din rekommendation Henrik. Du är så välkommen tillbaka när eller om Du känner att Du behöver hjälp igen. Med vänlig hälsning, Carina

Karin B skrev om Balance Of Nea
    Bra och kunnig massör med ett fantastiskt handlag och vilka att förklara för kunden hur kroppen fungerar. Läs mer
    2017-03-30 Carina S svarar Karin B
    Roligt att Du gillar mitt handlag och kunnande. Tack Karin för din fina ord. Mvh Carina
    Agilokliniken - Södermalm
    4.7 / 5 i betyg — 494 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag har tinnitus och låsningar i käken, och Natalie Medjordshagen på Aglio har lyckats otroligt bra med att hjälpa mig låsa upp låsningarna."

Kristina S skrev om Balance Of Nea
    Superbra, stort engagemang och mycket kunskap. Mina varma rekommendationer! Läs mer
    2017-03-29 Carina S svarar Kristina S
    Tack Kristina för din fina rekommendation. Välkommen igen på en skön behandling när Du behöver en stund för Dig själv. Med vänlig hälsning Carina

Eva I skrev om Balance Of Nea
    Jag har fått hjälp med hennes tjänster (massage) och även köpt hennes produkter som jag tyckte att var mycket goda.
    Produkterna är ekologiska och passade mig.
    Tycker jätte mycket om hennes tvål. Läs mer
    2017-03-29 Carina S svarar Eva I
    Tack Eva för din fina recension. Roligt att Du gillar mina produkter också. Ha det bra och så ses vi igen, Vänliga hälsningar Carina
    Egen tid
    4.3 / 5 i betyg — 265 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Supernöjd med Egen Tids gravidyoga! Så skönt att få anpassad rörelse och meditation under en tid i livet när kroppen är i stor förändring. M"

Carl S skrev om Balance Of Nea
    Tjänsten är väldigt bra och man får bra bemötande och personlig rådgivning vilket uppskattas på hög grad. Jag kan lugnt rekommendera till andra som behöver den här tjänsten. Läs mer
    2017-03-28 Carina S svarar Carl S
    Tack Carl för din fina rekommendation. Vi ses igen när du behöver mjuka upp dig lite igen från allt pluggande. Ha det så bra så länge. Mvh Carina

Anna Maria B skrev om Balance Of Nea
    Trevligt och vänligt bemötande.
    Klassisk massage.
    Levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2017-03-28 Carina S svarar Anna Maria B
    Tack Anna Maria för din fina recension. Välkommen tillbaka när Du behöver en stunds skön massage eller kanske en annan behandligen igen. Mvh Carina
    Agilokliniken - Arenastaden
    4.7 / 5 i betyg — 162 omdömen
    Badge2019
    "-Låsning rygg/nacke -bra bemötande -att få hjälp med problemet /låsningarna och få förebyggande övningar - känner att jag blir behandl"

Monica E skrev om Balance Of Nea
    GÅR PÅ MASSAGE HOS CARINA,HON ÄR VÄLDIGT PERSONLIG , ENKEL OCH TILLGÄNGLIG. HON TAR VARJE KUND SOM DEN ÄR SKAPT. HAR MYCKET IDEER OCH KUNSKAP OCH GER GÄRNA TIPS SOM KAN HJÄLPA JUST MIG.
    HAR BEHÖVT HENNE VÄDIGT AKUT OCH DÅ FANNS HON DÄR. MAN KÄNNER SIG BEKVÄM NÄR MAN KOMMER TILL DEN LILLA FINA STUGAN PÅ TOMTEN. Läs mer
    2017-03-28 Carina S svarar Monica E
    Det är jag som tackar för ditt förtroende, Monica. Tack för dina fina ord, de värmer. Mvh Carina

Annika B skrev om Balance Of Nea
    En härlig massage som stannar kvar o kroppen länge! 💐🤗 Läs mer
    2017-03-28 Carina S svarar Annika B
    Vad bra att känslan sitter i länge för dig Annika, det känns väldigt bra för mig också för då har jag gjort ett bra jobb. Tack :-) Mvh Carina
    Östermalms House Of Beauty
    4.9 / 5 i betyg — 228 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Maria är en utav de skickligaste jag träffat om inte skickligaste. Har både prövat IPL, Renova radiofrekvens samt dermapen behandling. Varit"
    Giulietta Y

Dennis E skrev om Balance Of Nea
    Proffsiga, lyssnar på sina kunder. Läs mer
    2017-03-28 Carina S svarar Dennis E
    Dennis, det känns otroligt bra att Du uppskattar hur jag arbetar och tack så mycket för din fina ord. Mvh Carina

Emilia W skrev om Balance Of Nea
    Jag har varit en kund till Balance of nea sedan början och har alltid varit nöjd med både produkter, tjänster och kundbemötande. Varm och trygg miljö med det lilla extra. Läs mer
    2017-03-28 Carina S svarar Emilia W
    Tack Emilia för din fina recension. Vi ses snart igen. Kram Carina
  • Reco tipsar!
    Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    4.9 / 5 i betyg — 277 omdömen
    Badge2020
    "Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk"

Charlotte S skrev om Balance Of Nea
    Kompetent inom sitt område, vänlig, positiv och superbra massör. Läs mer
    2017-03-27 Carina S svarar Charlotte S
    Tack Charlotte för din fina rekommendation. Vad glad jag blir att Du gillar min massage så mycket. Du är välkommen tillbaka när Du behöver en stund för Dig själv igen. Mvh Carina

Lisa M skrev om Balance Of Nea
    Välbefinnande i all bemärkelse. Läs mer
    2017-03-27 Carina S svarar Lisa M
    Tack Lisa för din fina recension. Välkommen tillbaka när Du behöver en stund för Dig själv igen. Mvh Carina

Helena P skrev om Balance Of Nea
    Vi har haft företagsmassage under 1 års tid som fungerat otroligt bra. Vi har varit väldigt nöjda med både upplägg, kommunikation och behandlingar så vi kan varmt rekommendera Balance of Nea till framtida kunder. Läs mer
    2017-03-27 Carina S svarar Helena P
    Tack Helena för din fina rekommendation. Det är alltid trevligt att träffa er och få ge lite avkoppling och cirkulationsbefrämjande massage. Personalen mår så mycket bättre av denna typ av friskvård. Mvh Carina

Håkan G skrev om Balance Of Nea
    Bra. Gillar när massören tar i.
    Familjärt. Var hemma i Carinas villa. Hon höll på med att bygga eget hus för verksamheten.
    Snabba tider vid bokning. Läs mer
    2017-03-27 Carina S svarar Håkan G
    Tack Håkan för din fina recension. Huset är klart så välkommen tillbaka när Du behöver en stunds klassisk massage igen. Mvh Carina

Christina W skrev om Balance Of Nea
    Väldigt bra bemött.Proffsigt Jag har fått hjälp med min rygg och nacke. Fått mycket bra råd samt blivit rekommenderad hjälpmedel Läs mer
    2017-03-27 Carina S svarar Christina W
    Tack Christina för din fina recension. Skönt att din rygg och nacke inte stör så mycket längre. Det betyder att Du använt råden väl och att Du tar hand om Dig själv bra. Välkommen tillbaka när Du behöver en stund för Dig själv igen eller behöver hjälp med något. Mvh Carina

Anna-lena A skrev om Balance Of Nea
    Alltid ett trevligt bemötande. Flexibelt med tider. Prisvärt. Stor variation av behandlingar. Läs mer
    2017-03-27 Carina S svarar Anna-lena A
    Tack Anna-Lena för din fina recension. Välkommen tillbaka när Du känner behov av en skön behandling igen. Mvh Carina

Susanne C skrev om Balance Of Nea
    Jätteduktig på sitt arbete, bra intuition och känsla. Rekommenderar alla att gå dit, helade mig totalt med 2 behandlingar. Läs mer
    2017-03-27 Carina S svarar Susanne C
    Tack Susanne för din fina rekommendation. Roligt att effekten blev så bra på kort tid. Ha det fint och välkommen igen. Mvh Carina
  • Andreas K

2017-03-19

Andreas K skrev om Balance Of Nea
    Fantastiskt bra , noggran och bra kunskap inom området. Avslappnad känsla direkt vilket skapar harmoni från början. Rekommenderas starkt Läs mer
    2017-03-27 Carina S svarar Andreas K
    Tack Andreas för din fina rekommendation. Välkommen tillbaka när Du behöver en stund för Dig själv igen. Mvh Carina