Alla kategorier Gym Stockholms län Solna Balance Training Balance - Solna

Balance - Solna

Gårdsvägen 10, 169 70 Solna — Visa karta

Balance i Solna blev snabbt en favorit för både träningsintresserade solnabor och arbetande i Frösunda efter öppningen 2009. Med sina rymliga lokaler och familjära atmosfär finns det något som passar alla och väntetid vid träningsmaskinerna är ett okänt begrepp.

Här kan du träna i grupp eller ensam, med personlig tränare eller helt virtuellt. Och med hjälp av Balance Kids kan även de allra minsta få röra på sig eller pyssla när mamma eller pappa får lite egentid.

Kom in för att provträna, boka PT-pass eller köpa medlemskort. Som medlem ingår 2 timmar med personlig tränare samt tillgång till alla Balance anläggningar!

Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 06:15-22:00
Fre: 06:15-21:00
Lör-Sön: 09:00-18:00

Läs vad 323 kunder tycker om Balance - Solna

• Nadia G
    Nadia G skrev om Balance - Solna
    Bra öppettider, jag gillar att kunna träna tidigt på morgonen. Läs mer
  • Bo L
    Bo L skrev om Balance - Solna
    Bra träningsgrupper
    Mycket bra individuell träningsformer
    Trevlig personal, känns alltid vara väkommen
    Tillgängligeett till PT
    Gör mycket för oss som tränar på Balance
    Möjlighet till träning på flera anläggningar
    Känner att kroppen mår bra och utvecklas
    Prisvärd träning till rätt pris,
    God Balance med fin kroppsbalance Läs mer
  • Karolina E
    Karolina E skrev om Balance - Solna
    Trevligt gym där det sällan känns trångt. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Balance - Solna
    Gott om valmöjligheter från gruppträning till styrketräning. Saknar dock riktiga lyftar flak för tyngre lyft. Läs mer
  • Sonja H
    Sonja H skrev om Balance - Solna
    Fantastiskt bra gym med excellent service. Läs mer
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Balance - Solna
    Har träningskort och man blir ALLTID bemött med ett leende när man kommer dit. Har provat Boot camp och spinning och det har varit mycket trevliga och peppande ledare på båda dessa typer av aktiviteter. Många olika maskiner, lösa vikter, trx band och andra typer av träningsutrustning vilket gör att man kan kombinera mycket i sin träning. Läs mer
  • Vildan B
    Vildan B skrev om Balance - Solna
    Smiling and positive staff, clean environment and active training program everyday. Läs mer
  • Robert F
    Robert F skrev om Balance - Solna
    Jag är mkt nöjd med allt hos Balance, thanx Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Balance - Solna
    Proffsigt och välskött gym.
    trevlig personal Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Balance - Solna
    Mitt intryck är att personalen har stor fokus på mig som kund , känd som okänd kund . Ett inslag som uppskattas enormt. Personalen har glimten i ögat, en egenskap som man kommer långt med i en kund relation. Träningsmässigt så utgår jag ifrån resultat i min träning och de PT som jag har anlitat har levererat enligt vår gemensamma plan och över min förväntan. Administrativt så hade jag lite uppförsbacke i början av 2018 , men det hanterades av personalen på plats föredömligt. Så jag rekommendera varmt Balance Solna . Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Balance - Solna
    Brett och bra utbud av olika träningsformer/klasser.
    Kompetenta instruktörer.
    Trevlig och glad personal.
    Ett plus för fri tillgång till svetthanddukar, duschkräm, schampo och hårprodukter.
    Stora rymliga ljusa lokaler med mycket utrustning. Läs mer
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Balance - Solna
    Det finns träningsformer för alla med utgångspunkt från ålder och i vilken form man befinner sig i. Milon är för mig en av de bästa formerna om man vill göra något snabbt med snabbt resultat.
    Många pass av olika slag och bra PT finns det också. Läs mer
  • Olav Johan Erik C
    Olav Johan Erik C skrev om Balance - Solna
    Trevlig stämning ! Bra maskiner ! Bra utbud av maskiner för samtliga muskelgrupper. Läs mer
  • Christian J
    Christian J skrev om Balance - Solna
    Ett riktigt gym med sköna utrymmen och plats för allt typ av utrustning samt riktigt proffsiga instruktörer. Världsklass - precis som det ska vara samtidigt som en avslappnad miljö :-) Läs mer
  • Albina U
    Albina U skrev om Balance - Solna
    Trevlig och serviceminded personal
    Rent och ordning på grejerna
    Bra utbud Läs mer
  • Ninos I
    Ninos I skrev om Balance - Solna
    Fräscht, bra utrustning, saknar egentligen bara boxercise/boxningspass men de kanske finns och att jag har missat det. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Balance - Solna
    Träningskort med reducerat pris.
    Vänligt och proffsigt.
    Förväntningarna har infriats OK med företaget. Läs mer
  • Nicklas E
    Nicklas E skrev om Balance - Solna
    Bra service i reception, tjänstvilliga o positiva Läs mer
  • Marko P
    Marko P skrev om Balance - Solna
    Alltid bra bemötande på Balance.
    Bra utbud av gym utrustning.

Mer speglar på herr sidan eftersom manga star I timmar och fixar till sig så för mig som behöver bara 2 min finns det ingen plats för.
    Sänka musiken lite eftersom manga har egen music med sig.
    Bland top 3 gym jag har haft medlemskap på. Läs mer
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Balance - Solna
    Alltid jättebra stämning och rent och snyggt! Läs mer
  • Åse A
    Åse A skrev om Balance - Solna
    Ett gym lite över det vanliga, alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Balance - Solna
    Personligt bemötande, fräscha omklädningsrum, bra utrymme i gymmet! Toppbetyg om det funnit några fler pass att välja mellan. Läs mer
  • Jill L
    Anna R skrev om Balance - Solna
    Trevlig och hjälpsam personal. Fräscha lokaler och omklädningsrum. Läs mer
  • Anna-lena W
    Anna-lena W skrev om Balance - Solna
    Väldigt trevlig personal och bra lokaler. Det som är mindre bra är att de tog bort barnvaktningen på vardagarna och att det skulle vara trevligt med högre takhöjd någonstans för att tex göra Wall balls. Men i det stora hela ett riktigt bra ställe! Läs mer
  • Ida S
    Ida S skrev om Balance - Solna
    Solna Balance är trevligt att stiga in i med hur personalen välkomnar en, lokalen är fräsch och det finns all typ av material/utrustning för att göra ens egen träning rolig! Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Balance - Solna
    Seniorträning
    Alltid trevligt bemötande. Bra maskiner och utrustning.
    Rent i dusch-och omklädningsrum.
    Kaffe, kaka och tillfälle att alla samlas efter träningen uppskattas. Läs mer
  • Catharina M
    Catharina M skrev om Balance - Solna
    Vänligt bemötande! Vi har medlemskap som pensionärer. Läs mer
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Balance - Solna
    Ett ord: FANTASTISKT! Man känner sig som hemma, varenda gång man kommer in.

Personalen är ohört trevliga och hjälpsamma! Önskar man ett lugnt, rent och väll orginserat gym så ska man besöka Balance Solna! Har provat på allt från privata dyra gym, SATS osv men inget slår detta!!

Håller dem till i utvecklingen och forsätter uppdatera sina maskinen, håller rent och erbjuder bra produkter till sina medlemmar, så finns det inget skäll att inte fortsätta vara en lojal kund :)

Och tack till världens bästa PT- Zeljka! Och till tjejerna Emelie & Julia i receptionen. Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Balance - Solna
    Började i SUndbyberg för 2 år sedan, Milon träning

Trevlig engagerad personal

Tråkigt att Sundbybergsgymmet stängde, det begränsar träningsmöjligheterna. Läs mer
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Balance - Solna
    Trevligt bemötande, hög tillgänglighet, ingen trängsel Läs mer
  • Nina N
    Nina N skrev om Balance - Solna
    Bra gym med kunder av alla kategorier, ålders, kön, tränade ock icke lika tränade som står för utmaningarna att träna.
    Alltid vänliga i repan. Bra storlek på anläggningen.
    Tips att göra i damernas omklädnings rum att ta bort lounge möbler och istället göra smala hyllor/bänk med spegel och belysning för att avlasta fixet efter träning med smink etc.
    Kan vara bra med lite mera variationer i medelmskap men vill inte heller ha kaos med för mycket medlemar. Håll det som det är annars måste jag söka mig till nytt och det sager alla jag känner som går hos er också. Vi är så glada som det är. Läs mer
  • Viktor N
    Viktor N skrev om Balance - Solna
    Balance - där människor trivs! Speciellt på Claes boxningspass! Läs mer
  • Alf K
    Alf K skrev om Balance - Solna
    Trevliga och kunniga personal. Många klasser att välja mellan Läs mer
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Balance - Solna
    Trevligt bemötande, mycket hjälpsamma från personalen.
    Jätte bra utbud av maskiner och tillgång till kläder är guld värt.
    Rent och fina lokaler och omklädningsrum.
    Kan inte bli bättre helt enkelt, detta gym är tipp topp. Läs mer
  • Margareta D
    Margareta D skrev om Balance - Solna
    Fantastiskt fint bemötande! Tränar där på Milon samt seniorträning. Mycket duktig ledare samt tränare. Alla helt underbara. Läs mer
  • Ola W
    Ola W skrev om Balance - Solna
    Trevlig och kunnig personal. Bra utbud på schemalagda kurser. Bra maskiner och fria vikter. Jag är trogen kund sedan fyra år och mycket nöjd. Rekommenderar Balance varmt. Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Balance - Solna
    Anser att musiken i omklädningsrummet är alldeles för hög och för jobbig nästan jämt. Om man dessutom tränar samma tid flera gånger i veckan så får man höra samma musik. Tex 60-tals rock (hysterisk)....och då är det samma typ av musik under lång tid så man får ingen variation om man är i omklädningsrummet en timme. Har pratat med anställda flera gånger och skrivit en förslagslapp och lagt i lådan. De anställda som jag pratat med i Solna har reagerat olika men de flesta håller med mig om att volymen har varit hög och att det är lite jobbig musik för att vara i ett omklädningsrum. Jag har även pratat med tjejer/damer inne i omklädningsrummet (ca 10 st) och alla utom en tyckte att musiken var jobbig. Musiklistorna köps tydligen in men man måste kunna rikta vilken lista man spelar inne i omklädningsrummet...eller? För information är jag sjukskriven för stress och ångest och upplever då musiken som extra jobbig kanske men fler än jag tycker den är för hög och jobbig. En anställd hos er hade stor förståelse för hur jag kände en dag när jag var där...som småbarnsförälder uppskattar man tystnad väldigt mycket innan hämtning på förskolan. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Balance - Solna
    Alltid trevligt bemötande, allt funkar bra Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Balance - Solna
    Hej, jag är väldigt nöjd med balance,trevligt bemötande, bra träning och rent o snyggt. Läs mer
  • Marjaneh S
    Marjaneh S skrev om Balance - Solna
    Jag har varit kund sen de öppnade och haft samma tränings kort. Men har nu valt att uppgradera mitt kort där det ingår kläder och handduk. Bästa jag gjort. Finns ingen anledning att inte gå nu. Bemötandet är alltid på topp vare sig det är när man kommer dit, får Mail eller tom blir kontaktad. Tycker att de har väldigt bra deals för att värva vänner.
    Enda stora förvåningen och lite besvikelsen är att man tagit bort barnpassningen på dagarna.när jag hade småbarn så var det helt underbart att kunna lämna in de den timmen man skulle träna. Ett sådant stort gym med så stort utbud och så modern är det väldigt trist att man valt att ta bort den tjänsten. Det är det enda nackdelen och besvikelsen. Tom de obemannade gymen börjar nu erbjuda vissa timmar av barnpassning för att det är det man vill ha.
    Annars är det här det bästa gymmet på alla sätt. Rent fint, bra maskiner . Alltid tillgängligt. Läs mer
  • Bernt M
    Bernt M skrev om Balance - Solna
    Över lag trevligt bemötande från personalen. Motsvarar mina förväntningar vad gäller utrustning och erbjudanden. Läs mer
  • Ingela F
    Ingela F skrev om Balance - Solna
    Hej! Ny kund hos Balance I Solna. Har ett avtal där det ingår träningskläder handduk o eget lite värdeskåp. Toppenanläggning o de som jobbar där håller samma höga nivå som anläggningen. Vänliga, intresserade och kunniga. Jag är mer än nöjd. Det är ett riktigt lyft att slippa ta med sin egen träningbag. Lyig känsla som jag uppskattar i vardagen. Läs mer
  • Torbjörn H
    Torbjörn H skrev om Balance - Solna
    Snyggt, rent, trevlig personal. Bra seniorträning. Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om Balance - Solna
    Bra service trevliga PT o alla som leder gruppass! Varierade pass , bra utrymme rent fräscht jämt! Enda som fattas är en swimmingpool !!!jag bor nära så gymmet känns som hemma, all personal är alltid trevliga o hjälpsamma om man glömt nåt kan man låna allt!! Läs mer
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Balance - Solna
    Bemötandet är alltid super!
    Lokaler och renlighet känns väldigt bra!
    Öppettider skulle kunna bättre under helgen. (öppna tidigare och stänga senare) Läs mer
  • Humberto J
    Humberto J skrev om Balance - Solna
    GYM.
    They offered proper initial setup and initial tips.
    Facilities are clean, temperature and music are appropriate.
    I have added the help of PE, who was also great.
    In Summary it is up to expectations, and I can recommend. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Balance - Solna
    När jag först kom till Balance bemöttes jag jätte trevligt. Jag hade aldrig varit där innan när jag skulle köpa mitt gymkort men de va trevliga och visade mig runt. Varje gång man kliver in i genom dörren bemöts man av ett glatt leende och ett hej. Jag är under 18 så två PT tider blev det också. De va lärorikt och roligt. Själv tränar jag mest med kompisar då vi har blivit sjukt många ungdomar som börjat träna på Balance. De är ett kul gym med mycket variation och det är väldigt fräscht vilket var typ det första jag tänkte på. Jag har rekommenderat palace till många av mina vänner redan. Läs mer
  • Marjan I
    Marjan I skrev om Balance - Solna
    Bra bemötande, bra service!
    Lever upp till de förräntningar man hade när man köpte årskortet. Läs mer
  • Ibrahim M
    Ibrahim M skrev om Balance - Solna
    Mkt bra bemötande, bra o positiv personal Läs mer

Mer från Balance Training

Gårdsvägen 10, 169 70 Solna