Alla kategorier Gym Stockholms län Solna Balance Training Balance - Solna

Balance - Solna

Gårdsvägen 10, 169 70 Solna — Visa karta

Balance i Solna blev snabbt en favorit för både träningsintresserade solnabor och arbetande i Frösunda efter öppningen 2009. Med sina rymliga lokaler och familjära atmosfär finns det något som passar alla och väntetid vid träningsmaskinerna är ett okänt begrepp.

Här kan du träna i grupp eller ensam, med personlig tränare eller helt virtuellt. Och med hjälp av Balance Kids kan även de allra minsta få röra på sig eller pyssla när mamma eller pappa får lite egentid.

Kom in för att provträna, boka PT-pass eller köpa medlemskort. Som medlem ingår 2 timmar med personlig tränare samt tillgång till alla Balance anläggningar!

Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 06:15-22:00
Fre: 06:15-21:00
Lör-Sön: 09:00-18:00

Läs vad 65 kunder tycker om Balance - Solna

• Åsa-helena B
    Åsa-helena B skrev om Balance - Solna
    Trevlig personal och bra utrustning inklusive boxningsäck.
  • Helene B
    Helene B skrev om Balance - Solna
    Bra bemötande from första dagen, alltid en fröjd att komma och träna när man möts av glad personal i receptionen. Personalen är alltid hjälpsamma och inget är något problem. Superproffsiga instruktörer och PT. Har även fått hjälp av eran duktiga sjukgymnast och mitt ryggont försvann och det är jag väldigt tacksam för.
    BÄSTA betyget från mig :-)
  • Marie Ö
    Marie Ö skrev om Balance - Solna
    Jag trivs mycket bra där. Härlig blandning av människor, allt i från helt otränade till de i toppform. Familjär stämning.

Mitt enda minus är att jag tycker det var roligare klasser före Les Mills-konceptet.
  • Borgel J
    Borgel J skrev om Balance - Solna
    Trevligt ställe att träna på.
  • Eleni J
    Eleni J skrev om Balance - Solna
    Väldigt bra gym med bra utbud. Supertrevlig personal och alltid glada i receptionen.
  • Christina J
    Christina J skrev om Balance - Solna
    Jag är super-nöjd, från början till slut.
  • Lars N
    Lars N skrev om Balance - Solna
    Mycket professionellt bemötande, varje dag. Rena och välskötta lokaler. Längtar redan till nästa pass!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Balance - Solna
    Mycket bra gym med varierat utbud.
  • Lis K
    Lis K skrev om Balance - Solna
    Jag trivs där. Alltid trevligt bemötande när man kommer och går.
    Rent ,fräscht. Allt man behöver för en härlig träningsstund.
  • Maj-Len F
    Maj-Len F skrev om Balance - Solna
    Som pensionär är det viktigt att hålla igång sin kropp både med styrka och balans. Det kan jag få på Balans.
  • Eva L
    Eva L skrev om Balance - Solna
    Jättetrevligt gym med bra bemötande!
    Dessvärre för dyr när man jämför med andra gym i närheten.
    Magnus B gillar detta
  • Linda A
    Linda A skrev om Balance - Solna
    Alltid jättetrevligt bemötande, bra instruktörer som är ydliga och har go-anda. Stort plustecken med all schampoo/balsam/tvål inne i omklädningsrummet och möjligheten att hyra handduk.
  • Pia N
    Pia N skrev om Balance - Solna
    Bra bemötande och mina förväntningar har infriats.
    PT tränar och det fungerar utmärkt för en utsliten kropp.
    Hyr handuk vilket är mycket bekvämt och uppskattat.
    Alltid trevligt bemötande vid ankomst och när man lämnar anläggningen.
    Plus för att det är alla typer av personer som tränar på anläggningen.
    //Pia
  • Jakub T
    Jakub T skrev om Balance - Solna
    Fräsch och stort gym med många maskiner ,fria träningsbyxor för styrka och kondition.Brett gruppträningsschema och Milon cirkel.Trevlig personal och duktiga PTs /gruppinstruktörer
  • Helen J
    Helen J skrev om Balance - Solna
    Bemötandet är oftast trevligt och de hälsar för det mesta sina kunder. Jag har haft mina tre introduktioner med en PT. Tyckte att jag fick mycket nyttig information angående träning, tyckte mindre om Milo träning. Tycker att det är bekvämt att man slipper konka schampo och tvål till träningen. Plus för detta att allt finns där.
  • Britt W
    Britt W skrev om Balance - Solna
    Mycket trevligt bemötande från receptionspersonalen. Inspirerande och kunniga ledare för oss som går på seniorpassen.
  • Eva M
    Eva M skrev om Balance - Solna
    Alltid ett mycket trevligt, välkomnande och vänligt bemötande. Jag kände mig aldrig tvingad att teckna abonnemanget. Inget problem att dela upp betalningen då jag ville maxa friskvårdsbidraget. Lena lärde sig efter ett par gånger vad jag heter, jag hinner inte fram till disken förrän hon lagt fram mina kläder och handduken. Alltid i rätt storlek! Vi byter alltid ett par ord. Ingenting är omöjligt. Allt finns att låna.
  • Göran H
    Göran H skrev om Balance - Solna
    Hej, Har nyligen köpt årskort där 2 st PT träning ingick. Fick mail av PT med fråga om datum. Gav förslag men sedan har jag inte hört att dyft. Känns som han var tvungen att kontakta med inte hade tid att följa upp. Annars bra med öppettider, träningsyta redskap och läge på gymet,
  • Amalia B
    Amalia B skrev om Balance - Solna
    Stort, fräscht , bra utbud av skivstänger och vikter! Bra utbud av klasser. Lättillgängligt!
  • Robert Å
    Robert Å skrev om Balance - Solna
    Bra öppettider, gott om plats. Fräscht
  • Maria E
    Maria E skrev om Balance - Solna
    Bra gym. Bra pass. Bra bemötande i receptionen. Älskar morgonspinningen. Skulle kunna öppna kl: 6.00 istället för kl:6.15. 15 minuter gör mycket för den som jobbar. Bra med produkter i duschen samt staylingprodukter. Dåligt att vi "gamla" medlemmar behöver betala för Milon. Jag vägrar betala för den och kan därför inte få tillgång till allt som finns på gymmet. Pga detta sjunker betyget något, tyvärr.
  • Michael D
    Michael D skrev om Balance - Solna
    Kanonbra gym med bra utbud, faciliteter, tillgänglighet och personal.
  • Per S
    Per S skrev om Balance - Solna
    Hej

Jag har köpt årskort via Peab samt att jag har gått på Massage hos Ulrika Blomqvist. Jag har även haft ett PT pass med Ulrika där hon ställt in maskinerna för Milonrundan.
    Jag är supernöjd med allt, jag har inget att klaga på.
  • Gösta A
    Gösta A skrev om Balance - Solna
    Bra introduktion av en PT. Därefter har jag gått regelbundet när jag är hemikring. Alltid positiv stämning i reception och inne i träningslokalerna. Rent o snyggt.
  • Helena N
    Helena N skrev om Balance - Solna
    Mycket trevligt, högt kvalité och stort utval av träningstyper. Kunniga ledare.
  • Naomi A
    Naomi A skrev om Balance - Solna
    Tycker om Balance, framför allt personalen som uppmuntrar och är sköna.
    När jag gett feedback på ngt har de vart lyhörda och utvecklat det, vilket jag uppskattar.
    Klasserna är bra, kan dock tycka att de har för få kvällspass och helgpass, annars är det en fantastik träningsanläggning.
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Balance - Solna
    Bemötandet har varit mycket bra av all personal jag har mött. I början fick jag en bra instruktion av Milon samt genomgång med en tränare av rörelser anpassade till mig. Jag har dock mestadels gått på seniorpassen tre gånger i veckan. Det upplever jag som mycket bra. Det är däremot lite för mycket folk ibland och det är inte alltid som alla kommer med. Kanske lite fler pass? Jag är positivt överraskad över stämningen på Balance. Uppskattar även kaffestunden efter seniorpasset .
  • Christoffer M
    Christoffer M skrev om Balance - Solna
    Bra mycket bra trevligt bbbbbbbbbbbbbbaaaaass
  • Annica L
    Annica L skrev om Balance - Solna
    jag får alltid trevligt bemötande av personalen. jag har månadsprenumeration och drar varje månad. faktureringen har krånglat lite och jag har fått ringt upp.

mycket nöjd
  • Anders N
    Anders N skrev om Balance - Solna
    Balance Solna är ett gym med "premium-känsla". Personalen är alltid trevlig och hjälpsam. Jag har varit medlem i två omgångar. 2013/2015 samt igen från januari 2017.

Det enda som jag tycker skulle må bra av en liten uppfräschning är duscharna.
  • Ola J
    Ola J skrev om Balance - Solna
    Trevligt och familjärt gym med personlig service
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Balance - Solna
    Bemötande av personalen på plats är alltid utmärkt och personligt, bra service! Det är nödvändigt eftersom det är en så stor anläggning som kan kännas opersonlig om man som jag kommer från Sturebadet Haga Frösunda. Utmärkt att man har öppet medlemskap också. Och omklädning, duschar är bra, fördel med schampo o hårprodukter. Toppen för mig är Sergios zumba, det önskar jag mig mer av på vardagar dagtid, han är värd hela månadskostnaden. Generellt saknar jag fler pass på eftermiddagar. Seniorgympan kl 9 är för tidigt för mig. 10-11 funkar bättre eller eftermiddagspass som alternativ. Då kunde jag få med min 94-åriga mamma också. Mer dansträningspass önskar jag mig, eller kombination gymping/dans, så som härliga Susanne Lanefeldt hade på Haga. Instruktörer som är både personliga, energigivande och professionella som hon och Sergio är outstanding, alla drar väl i dem förmodar jag, men önska kan man ju!
  • Ing Britt J
    Ing Britt J skrev om Balance - Solna
    Har alltid fått ett bra bemötande både i receptionen och för övrigt.
  • Karl N
    Karl N skrev om Balance - Solna
    I dyraste laget, men bra utrustning
  • Inger G
    Inger G skrev om Balance - Solna
    Alltid trevligt bemötande.
    Efter 5 PT timmar lyckades jag med bedriften att stå på händer, som var mitt mål. Jag fyller75 år om 1månad.
  • Chiman Y
    Chiman Y skrev om Balance - Solna
    Jätte bra ställa att koppla bort vardagen
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Balance - Solna
    Jag är pensionär & uppskattar gruppträningen för seniorer. Milon träningen är också bra, då man tränar hela kroppen. Trevlig personal & bra träningsinstruktörer på seniorträningen
  • Tommy R
    Tommy R skrev om Balance - Solna
    utmärkt och trevlig personal och de som tränar där
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Balance - Solna
    Välkomnande och professionellt mottagande med kunnig personal i receptionen. Lena och Jimmy. Gymmet är mycket välutrustat och väl underhållet. All personal jag mött har en positiv attityd. Jag hade höga förväntningar på ett gym som positionerar sig sim ett premiumerbjudande och det lever Balance upp till
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Balance - Solna
    Jag får alltid väldigt bra bemötande av personal i receptionen, det är bara en man som jag tror tillhör ledningen som inte hälsar vilket bir väldigt märkbart då andan på Balance signalerar något helt annat! Anders tex skiner som solen och pratar och hejar med alla.
    Jag är en nöjd senior på Balance, tycker att Ni gott och väl lever upp till mina förväntningar
  • Lena J
    Lena J skrev om Balance - Solna
    Toppenbra. Fräscht. Bra utbud på pass. Inte så fullt med folk. Trevlig personal. Flexibilitet när man glömt ngt. Tyop handuk. Fräscha människor på passen. Ingen svettlukt som annars är standrad på typ SATS.
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Balance - Solna
    Vänligt, serviceminded, positiva.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Balance - Solna
    Bra bemötandet från början till avslut
  • Björn T
    Björn T skrev om Balance - Solna
    Stort, med många maskiner.
    Mycket trevlig personal.
    Lite dyrt.
  • Lars D
    Lars D skrev om Balance - Solna
    Mycket bra service alltid.Glada och hjälpsamma!
  • Bo L
    Bo L skrev om Balance - Solna
    Artig, trevlig och hjälpsam personal. Tidvis för mycket folk i omklädningsrum/duschar.
    Svårt att få plats på seniorträning
  • Helena S
    Helena S skrev om Balance - Solna
    Fräscht, modernt och fint. Personligt bemötande. Blandade åldrar och storlekar där man kan komma som man är och alltid vara välkommen.
  • Catarina D
    Catarina D skrev om Balance - Solna
    alltid vänligt bemötande
    Yogasalen nere är alltid för kall och har en hopplös fläkt
    Bra med pass på helgerna
  • Robert S
    Robert S skrev om Balance - Solna
    Ett utmärkt välutrustat gym med bra och tillmötesgående personal samt hög standard på städning och allmän hygien i lokalerna.
  • Mats B
    Mats B skrev om Balance - Solna
    Sammantaget en mycket positiv upplevelse. Vänlig personal som alltid är tillmötesgående.
    Skulle gärna se bättre utbud av morgonpass på tisdag och torsdag, helst något i stil med bodypump.

Gårdsvägen 10, 169 70 Solna