Alla kategorier Gym Stockholms län Täby Balance Training Balance - Täby

Balance - Täby

Eskadervägen 2-4, 182 52 Täby — Visa karta

Balance i Näsby Park är en av våra mindre anläggningar med samma premiumkänsla som på både City och Solna. Är du redan medlem i något av de gymen? Inga problem, du tränar här också utan extra kostnad bara du hämtar ett personligt passerkort.

Här kan du träna kondition och styrka, cirkelträna med Milon eller träna med personlig tränare. Eftersom våra öppettider är väldigt generösa kan du träna nästan när du vill på dygnet, men ibland är lokalen obemannad och vi kan inte erbjuda handduk eller träningskläder i nuläget.

Träna kan du dock fortfarande göra och vi välkomnar dig varmt till Balance i Täby!
Öppet just nu
Mån-Sön: 05:30-22:00

Läs vad 128 kunder tycker om Balance - Täby

• Robert G
    Robert G skrev om Balance - Täby
    Bra gym nära hemmet mitt i centrum..bra öppet tider, enkelt att ta sig dit.. Läs mer
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Balance - Täby
    Jag är medlem. Tycker allt är jättebra. Trevlig personal.
    Man är alltid välkommen. Jag har haft årskort sedan ni
    öppnade i Täby.
    Med vänlig hälsning /Gunilla Läs mer
  • Ove T
    Ove T skrev om Balance - Täby
    Rent, Gott om plats, Bra lokaler, trevliga och motiverande cykelvideos på storskärm, enastående bra personlig tränare,
    vänlig tillmötesgående personal. Åker gärna de 10x2 km trott andra träningsanläggningar ligger närmare min bostad Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Balance - Täby
    Jättenöjd med gymmet, har verkligen fått igång min lust att träna. Mitch är fantastiskt bra som PT. Det enda som kan förbättras är temperaturen då det blir extremt varmt på övervåningen vid konditionsmaskinerna. Det vore toppen om det fanns fläktar där. Läs mer
  • Gunnar O
    Gunnar O skrev om Balance - Täby
    Allt bra.Trevlig personal.Kan verkligen rekomenderas. Läs mer
  • Charlotte G
    Charlotte G skrev om Balance - Täby
    Bästa möjligheten till lättillgänglig träning med hög kvalitet. Sååå nöjd. Läs mer
  • Kenneth E
    Kenneth E skrev om Balance - Täby
    Månadsabonnemang pensionär.
    3 timmar PT med Mitch Läs mer
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Balance - Täby
    Balance är ett mycket personligt gym där man känner sig som hemma. Personalen är mycket trevlig och engagerad. Det är rent och fräscht och utrustningen håller toppklass. Läs mer
  • Christina N
    Christina N skrev om Balance - Täby
    Jag tycker att Balance i Täby uppfyller de krav som jag har på ett gym. Trevlig och positiva tränare, fräscha lokaler, lätt att komma på de tider som passar mig. Trevligt med fika på torsdagsförmiddagarns. Ett bra gym, helt i min smak. Eftersom vi är många pensionärer som tränar är det mycket bra att vi kan frysa några månader om året eftersom vi, många av oss, är bortresta, antingen månader till sommarställen och varmare breddgrader på vintern. Tack för det, så kan vi fortsätta att träna när vi kommer hem. Läs mer
  • Malin W
    Malin W skrev om Balance - Täby
    personlig träning- kom igång-paket . Proffsigt och trevligt bemötande. Inte "bara" träningstips utan även råd om kosthållning och balans i livet :) Läs mer
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Balance - Täby
    Litet, mysigt och familjärt med mycket trevlig personal. Speciellt Marcus Edlund, Sofia (platschef) och Jenny. Älskar att träna i Näsby Park! Läs mer
  • Simon M
    Simon M skrev om Balance - Täby
    Härligt&fräscht gym.
    Bra maskiner och redskap.
    Personalen är jätte trevliga och hjälpsamma.

Kombon av detta gör detta till det bästa gymmet!!!

Tack för att ni finns! Läs mer
  • Amber G
    Amber G skrev om Balance - Täby
    Känner mig som hemma på Balance, är där ofta och blir alltid bra bemött av personal! Läs mer
  • Per Olof R
    Per Olof R skrev om Balance - Täby
    Har köpt årskort samt paket med 3 PT-timmar.
    Blev mkt positivt bemött trots hög ålder. Förväntningarna var inte så höga, de har överträffats med råge.
    Det känns positivt att gå till gymmet; med generösa öppettider går det att hitta tider när det inte är trängsel och väntetider.

Hemsida och fakturering/kommunikation borde kunna bli bättre, känns som att man inte riktigt hänger med. T.ex. kan jag inte ens få faktura på e-mejl, än mindre som e-faktura!! Läs mer
  • Jane H
    Jane H skrev om Balance - Täby
    I sin hel het riktigt bra! Men saknar lite olika pass ex Zumba eller något i grupp. Läs mer
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Balance - Täby
    Har varit medlem i ca 3 år och har alltid fått ett positivt bemötande. Milon cirkel-
    träning är kanon + friheten att utnyttja även övriga maskiner när man så vill.
    Det är rent o snyggt i omklädningsrum o dusch liksom i träningslokalen
    Min enda önskan är att solskydd sätts på fönstren i entréplanet.
    Rekommenderar alltid Balance o har därigenom värvat nya medlemmar. Läs mer
  • Tobias M
    Tobias M skrev om Balance - Täby
    Bästa bästa, inte för mycket folk och trevlig proffesionell personal Läs mer
  • Nina S
    Nina S skrev om Balance - Täby
    Har ungdomskort, har blivit jättebra bemött av företaget och PT. Förväntade mig en plats där jag kunde träna helt enkelt och det är det. Tycker Balance är jättebra! Läs mer
  • Henry L
    Henry L skrev om Balance - Täby
    Balance ger mig en allsidig genomgång av kroppen Läs mer
  • Richard F
    Richard F skrev om Balance - Täby
    Närhet, bra miljö, bra människor, bra träningsutrustning, bra PT. Läs mer
  • Farzaneh K
    Farzaneh K skrev om Balance - Täby
    Balance är fint miljö att träna, mycket bra bemötande av personalen, otroligt bra PT som verkligen satsar på individens

Mycket nöjd. Läs mer
  • Joseph O
    Joseph O skrev om Balance - Täby
    Vänlig och en mycket rengöring gym. Maskinerna är förstklassiga Läs mer
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Balance - Täby
    Jättetrevlig personal. Fräscha lokaler. Bra pass. Bra helt enkelt. Läs mer
  • Lena P
    Lena P skrev om Balance - Täby
    trevliga, flexibla stor variation på träningen vilket gör att jag tycker det är kul att träna för första gången på länge. Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Balance - Täby
    Jag köpte ett årskort och när jag kom till balance till mitt första PT pass så blev jag inte bemött som om jag var mycket yngre ellr som ett barn. Jag blev bemött som vilken annan "kund" som helst.

Min upplevelse på balance har varit jätte bra. Jag gillar verkligen de långa öppettiderna vilket ger en möjlighet till att gå dit nästan vilken dag som helst. Läs mer
  • Teija E
    Teija E skrev om Balance - Täby
    Trevlig anläggning och bra personal. Läs mer
  • Maryam K
    Maryam K skrev om Balance - Täby
    Fräsch,ljus, trevlig lokal med kunnig personal. Det enda som saknas på denna anläggning är barnpassning. Läs mer
  • Svante Ö
    Svante Ö skrev om Balance - Täby
    Rent o fräscht. Bra maskiner. Jättebra service. Jag har använt en personlig tränare, Jenny, som är helt suverän! Läs mer
  • Kirsti J
    Kirsti J skrev om Balance - Täby
    På Balance blir jag alltid positivt bemött och det smittar av sig på mig och övriga i dessa ljusa, fräscha lokaler. Det här är ett toppen ställe att sköta om sin fysik. Jag har köpt PT - timmar som passar mina behov och alltid varit super nöjd! Tränar på Balance regelbundet med kompisar och mår bra! När jag får besök från utlandet så ser jag till att de kommer till Balance och de blir förvånade och upplever Balance som det bästa Gymmet!!! Wow/ Kirsti Läs mer
  • Martina W
    Martina W skrev om Balance - Täby
    bra, fräscht, trevlig personal. Det enda jag tycker saknas är en öppen yta där man kan göra övningar/stretcha. Den som finns är aningen liten. Läs mer
  • Filippa N
    Filippa N skrev om Balance - Täby
    Trevligt, familjärt och snyggt. Allt finns som behövs, förutom bastu! Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Balance - Täby
    Supertrevlig personal, mysig atmosfär och mkt bra utrustning Läs mer
  • Louise L
    Louise L skrev om Balance - Täby
    Personligt och fräscht i perfekt läge! Läs mer
  • Johan E
    Bra maskiner
    Trevlig personal Läs mer
  • Kaisa T
    Kaisa T skrev om Balance - Täby
    Bra öppettider, aldrig för mycket folk, bra virtuella pass. Rent och fräscht!

Vore kanon om det kunde erbjudas handduk efter dusch, men i annat fall utmärkt! Läs mer
  • Elisabet H
    Elisabet H skrev om Balance - Täby
    Jag blev rekommenderad balance och har nu i några år haft kort.. De är alltid trevliga och hälsar på en när man är där och tränar. Bra med öppettiderna.

Det är alltid fräscht och ljust i lokalerna men nu har jag sett att de inte lagat spännena på cyklarna i Milon vilket ger ett tråkigt intryck. Det gäller att hålla efter annars känner man inte att det är underhållet i lokalen. Gäller även mattorna som man stretchar på. Några är trasiga med hål. Slutligen är jag inte så glad i att de sätter upp handskrivna lappar tex för kampanjen med militärinslag. Ser inte så proffsigt ut. Har dessutom varit det i månader.. Läs mer
    2018-05-03 Magnus B svarar Elisabet H
    Tack för din rekommendation. Vi skall genast åtgärda det du skriver, inte bra, men vi lovar att bli bättre.
  • Pedram S
    Pedram S skrev om Balance - Täby
    Jag är väldigt nöjd med personal och miljö på Balance , tippas till alla .. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Balance - Täby
    Bra att gymmet är tydligt uppdelat så att det inte blir rörigt och stökigt nät många tränar samtidigt. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Balance - Täby
    Aktivt,omväxlande,fräscht,inspirerande! Läs mer
  • Christine V
    Christine V skrev om Balance - Täby
    Mycket proffsigt bemötande av Sofia först och nu Jenny ( PT ) Jag har i 2 månader bara cyklat på träningscykel och gjort övningar på bänken efter en stenosoperation som misslyckats ( januari - 18 ) Senaste 2!veckorna har jag tränat med Milon och rodd och skidåkarträning. Utmärkt PT- instruktion och uppföljning - 10 poäng av 10 möjliga. Lugn, kunnig handledning. Bra lokaler trots att underbar är liten. God stämning! Läs mer
    2018-05-09 Sofia G svarar Christine V
    Tack Cristine! Kul att höra din feedback och om din resa! :) /Sofia
  • Kajsa K
    Kajsa K skrev om Balance - Täby
    Tycker att Balance i Näsbypark är väldigt fräscht! Det ligger nära där jag bor, vilket är ett stort plus. Personalen är alltid trevliga och ytterligare ett plus i kanten är de självinställda passen vid spinningen! Läs mer
  • Inger A
    trevlig personal
    lite små omklädningsrum Läs mer
  • Josefine H
    Josefine H skrev om Balance - Täby
    Balance levde upp till alla mina förväntnignar, gällande en skön stämmning, organiserad tillvaro och fina lokaler.
    Ungdom- betalning varje månad Läs mer
  • Jakob A
    Jakob A skrev om Balance - Täby
    Trevlig personal, bra utrustning och relativt rimligt pris. Skulle gett 5 stjärnor om det fanns bastu Läs mer
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Balance - Täby
    Mycket trevligt bemötande av trevlig och glad personal.
    Bra att det finns ordnade pass så man får ledsagning och sällskap av andra som tränar.
    Lite trånga utrymmen för ombyte och tyvärr ingen bastu. Läs mer
  • Maj-lis K
    Maj-lis K skrev om Balance - Täby
    Fräscht och fint, trevligt bemötande, bra att kunna frysa träningstiden vid behov. Läs mer
  • Annika N
    Annika N skrev om Balance - Täby
    Fint och rent gym. Trevlig personal. Tror att det skulle löna sig att expandera till fler o större lokaler i Näsbypark. Vore kul att delta i fler tränarledda pass. HIT, Core, mfl.
    Yogan tex är alltid fullbokad och där måste man boka nytt pass så fort ett är avklarat. Läs mer
    2018-05-09 Sofia G svarar Annika N
    Hej Annika! Vi ska se vad vi kan göra åt dina önskemål! Håll ögonen öppna så kommer info inom kort :) /Sofia
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Balance - Täby
    Mkt trevlig och tillmötesgående personal!

Enda bristen är det alldeles för trånga omklädningsrummet! Läs mer
  • Svante R
    Svante R skrev om Balance - Täby
    Täby Balance är ett fräscht, bra & trevligt gym! Jag trivs med att träna där! Läs mer

Mer från Balance Training

Eskadervägen 2-4, 182 52 Täby