Alla kategorier Gym Stockholms län Täby Balance Training Balance - Täby

Balance - Täby

Eskadervägen 2-4, 182 52 Täby — Visa karta

Balance i Näsby Park är en av våra mindre anläggningar med samma premiumkänsla som på både City och Solna. Är du redan medlem i något av de gymen? Inga problem, du tränar här också utan extra kostnad bara du hämtar ett personligt passerkort.

Här kan du träna kondition och styrka, cirkelträna med Milon eller träna med personlig tränare. Eftersom våra öppettider är väldigt generösa kan du träna nästan när du vill på dygnet, men ibland är lokalen obemannad och vi kan inte erbjuda handduk eller träningskläder i nuläget.

Träna kan du dock fortfarande göra och vi välkomnar dig varmt till Balance i Täby!
Mån-Sön: 05:30-22:00

Läs vad 67 kunder tycker om Balance - Täby

• Tarja B
    Tarja B skrev om Balance - Täby
    Att börja träna på Balance Näsby Park är en av de bästa saker jag gjort på länge! Att satsa på sig själv har inte varit min första prioritet på länge! PT Marcus Edlund har fått mig att älska träning och som bonus har jag tappat en hel del kilon:) Lokalerna är ljusa och fina, lagom med folk som tränar, bra maskiner med andra ord väldigt trevligt!
  • Eric S
    Eric S skrev om Balance - Täby
    Utmärkt, vänligt och engagerat
  • Caroline M
    Caroline M skrev om Balance - Täby
    Fint, bra och trevligt bemötande =)
  • Marie E
    Marie E skrev om Balance - Täby
    Alltid trevligt bemötande från personalen. Bra öppettider och utbud av träningsredskap. Skulle vara ett plus om det gick att få till lite bättre luftkonditionering så att det inte blir så varmt spinning-rummet under passen där. En maskin som saknas är en maskin där man kan träna mage med motstånd, så att det inte bara är maskin nr 3 i Milon som finns att tillgå. Är över lag väldigt nöjd med Balance!
  • Merete F
    Merete F skrev om Balance - Täby
    Mycket nöjd, rent och fräsht :)
  • Mona E
    Mona E skrev om Balance - Täby
    Den nuvarande personalen är supertrevlig, alltid ett vänligt ord när man träffas, oerhört viktigt för mig som kund. Fräsch, ljus, fin och välstädad lokal med fantastisk tillgänglighet. Ej hög, störande musik.
  • Anna-karin N
    Anna-karin N skrev om Balance - Täby
    Jag är väldigt nöjd med Balace. Först introduktion med härliga Markus var väldigt bra. Det är smidigt att nära där jag bor så känns väldigt bra. Rent, fräscht och relativt lugnt.
  • Pär S
    Pär S skrev om Balance - Täby
    Bra träningsapparater "Milon" bättre tränare på de lärarledda classerna Yogan och Spinning det enda jag jan sakna är en bastu.

/P
  • Barbro K
    Barbro K skrev om Balance - Täby
    Hej,

Jag har tränat på Balance sedan de öppnade i Näsby Parks Centrum. Jag har också hela tiden fått hjälp av en personlig tränare och det är jag väldigt nöjd med. De tränare jag har anlitat är dels väldigt kunniga men också väldigt trevliga och inspirerande. Även de andra som arbetar på Balance är glada och trevliga personer som har skapat en atmosfär som är väldigt positiv.
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Balance - Täby
    Super bra träning, duktig personal och trevlig stämning.
    Rena och fräscha omklädningrum.
    Både spinning och yogan som är med ledare är super.
  • Lars B
    Lars B skrev om Balance - Täby
    Jag har haft ganska lite kontakt med personalen och har inte köpt några tilläggstjänster.
  • Senait H
    Senait H skrev om Balance - Täby
    Jag trivs att träna på balance det passar för mig menar jag träning förmen med miljö maskinerna Jag brukar träna minst 2 gånger i
    vecka och jag gillar det
  • Jessica G
    Jessica G skrev om Balance - Täby
    Sen Hernan slutade och sen även när Jenny slutade har det inte varit lika roligt att gå till Balance. De var fyllda av pep och energi - och de var faktiskt där. Nu är det extremt energifattigt, personalen säger inte hej, sitter mest och kollar sina telefoner... Det är extremt trist och jag går dit nu, gör min grej och går. Skulle inte rekommendera nya att bli medlemmar
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Balance - Täby
    Ett gym där lokalens storlek, personalens personliga stil och den avslappnade atmosvären tillsammans med valet av gruppträningspass drar till sig en variation av kunder som verkar vara ett vinnande koncept.
  • Gerd T
    Gerd T skrev om Balance - Täby
    Bra och trevligt bemötande. Köpt PT assistans tre gånger. Bra med avgiftsfria klasser, annars rätt dyrt. Skulle önska att det fanns något avgiftsfritt pass i veckan anpassat för seniorer också. Samt mer inspirerande musik i lokalerna.
  • Johan P
    Johan P skrev om Balance - Täby
    Personalen är trevlig vid bemötande. De är inte alltid bemannade med receptionist etc. Priset är väldigt högt till vad man får(endast gymträning med hantlar/stänger). Jag har tidigare betalat 1500kr/år men betalar nu 600kr/månad. Vart vungen att byta på grund av flytt och avståndet och bristen på andra gym i närheten. Skulle det finnas ett gym till inom gångavstånd med mer humana priser skulle jag byta direkt.
  • Irene P
    Irene P skrev om Balance - Täby
    Bra bemötande, både på anläggning och kundtjänst.
    Vi har både årskort och PT timmar och har aldrig haft problem med kontakt eller hjälp. I anläggningen är personalen trevlig, finns tillgängliga och atmosfären är välkomnande.
    Jag hoppas personalen får ett lika bra omhändertagande av sina överordnader som vi kunder får av personalen.
  • Erik S
    Erik S skrev om Balance - Täby
    Bemötandet var överraskande varmt och välkomnande, jag köpte ett gymkort och fick 2h pt-tid till det.
    Med två opererade knän, stor överrörlighet, astma och 2 år på SCÄ var självkänslan inte på topp. Men min tränare lyssnade och tog hänsyn till mina svårigheter sedan tidigare som påverkar både förmåga och prestation, och tog snabbt fram alternativa övningar för samma muskelgrupper utan att få det att kännas som sjukgymnastik, vilket var ett enormt lyft som i sin tur lede till att upplevelsen hamnade långt över förväntningarna.
    Så nu varje gång jag tränar bygger jag inte bara upp min förlorade muskulatur, utan även min förlorade självkänsla. Vill verkligen tacka alla på Balance som alltid möter en med ett leende och min pt som gav mig utmaningar och trodde på mig.
    Stort tack, ni är bäst!
    E.S
  • Johan A
    Johan A skrev om Balance - Täby
    Lugn miljö, moderna lokaler, trevligt bemötande.
  • Louise I
    Louise I skrev om Balance - Täby
    En förbättring har skett den senaste veckan. Anna, den nya PTn har startat cirkelfys-träningar 2 ggr/v. Jag har verkligen saknat aktiviteter i grupp med en personlig ledare. Det känns mycket roligare att kombinera träningen med milonmaskinerna med något pass som leds av en tränare. Nu känns det som om det har blåsts nytt liv på Balance. det känns som en mer levande träningslokal och både den nya platschefen och Anna (PT) är engagerade och glada. Nu tror jag att man kan locka fler kompisar att börja på Balance.
  • Hans B
    Hans B skrev om Balance - Täby
    Mycket bra. Trevlig personal med god serviceanda
  • Britt-Marie C
    Britt-Marie C skrev om Balance - Täby
    Ett fantastiskt gym - rent, fräscht, trevlig personal - toppen helt enkelt!
  • Henry L
    Henry L skrev om Balance - Täby
    Från början, hösten 2015, var min hustru och jag mycket nöjda och rekommenderade Balance till alla vi känner. Personalens trivsel och goda humör smittade av sig på alla oss som tränade. Då vi kom tillbaka efter förra sommarsäsongen upplevde vi en klar försämring i engagemang och intresse för oss besökare. Nu känner vi att det kanske har vänt. Stämningen känns mer positiv. Vi delar vår tid hos Balance mellan Milon (som jag uppskattar mycket) och övervåningen. Har inte köpt något tillägg utöver startpaketet.
  • Johan L
    Johan L skrev om Balance - Täby
    I regel bra. Dock lite "småsur" platschef. Övriga mkt trevliga och serviceinriktade.
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Balance - Täby
    Trivs mycket bra. Trevligt gym o personal 😊👍
  • Isabella F
    Isabella F skrev om Balance - Täby
    Grymt bra! Trevlig personal, personligt, lugnt, rent och fräscht och bra träningsutbud.
  • Bo L
    Bo L skrev om Balance - Täby
    För några veckor sedan skickade jag ett mail till er där jag sade att jag i stort sett är nöjd med allt utom bemanningen i receptionen. Jag hade värvat en kompis som ev ville börja på Balance men vid den tid jag hade bestämt med Malin ca 0900) var receptionen obemannad och det fanns ingen att fråga. Min kompis återkom sedan flera dagar följd och försökte hitta ngn att få upplysningar av utan att lyckas. Han förlängde då istället sitta avtal med en av era konkurrenter. Där gick ni miste av ny ny kund
  • Kristina Ö
    Kristina Ö skrev om Balance - Täby
    Lätt att ta dig dit
    Bra träning för hela kroppen
    Tar lagom med tid
    Bra omklädningrum och duschar
    Bra små frotelappar till träning
    Ganska tråkig musik
    Trevlig personal
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Balance - Täby
    jag har tränat och haft pt timmar och är mycket nöjd med detta då jag har känner att det har blivit ett bra resultat
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Balance - Täby
    Att träna på Balance passar mig utmärkt, jag går när det passar mig och det är rent och snyggt.
    Kanske tycker jag att personalen ska säga "hej" lite oftare. Mycket tid tycks gå åt till att sitta vid datorn.
    Jag skulle uppskatta mycket att personalen mer rör sig runt de som tränar med några råd eller dyl.
    (några gör det mer än andra)
  • Per-anders Å
    Per-anders Å skrev om Balance - Täby
    Bra och bättre med kvinnlig chef.
    Lite otydligt vad gäller PT-timmar vid introduktion.
    Behöves en bild som visar hur man stretsar.
  • Anette H
    Anette H skrev om Balance - Täby
    Trevligt bemötande. Köpt ca 25 pt timmar. Otroligt kunnig och duktig PT.
    För det mesta rent och snyggt.
  • Eva L
    Eva L skrev om Balance - Täby
    Gott bemötande och bra hjälp, någon gång lite kort svar. Känns "bekvämt" att komma dit. Ingen prestige
  • Julia Å
    Julia Å skrev om Balance - Täby
    Bra på alla sätt förutom att det är för få pass.
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Balance - Täby
    Ok. Det har varit ok. Ja går på ett litet gym på västkusten som erbjuder ca 10 lärarledda spinningpass i veckan. Ledare är medlemmar som ej är anställda. Mkt bra. Förväntar mig inte att detta kan uppnås här.
  • Marita M
    Marita M skrev om Balance - Täby
    Genomgång av Milo när jag blev medlem.
    Samt i år en toppen PT för minaryggbesvär.
    Bara positiv bemötande av personalen.
  • Berit S
    Berit S skrev om Balance - Täby
    Har tyvärr inte tränat så mycket , har inte varit riktigt kry , men dom gånger jag varit där har jag varit helt nöjd .
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Balance - Täby
    Trevligt bemötande, rent och frascht, sällan köer.
  • Sirkka-Liisa W
    Sirkka-Liisa W skrev om Balance - Täby
    Snyggt gym, trevliga tränare/ personal. Man känner sig alltid välkommen och uppmärksammad. Milan fungerar perfekt för mig.
  • Maud M
    Maud M skrev om Balance - Täby
    Trevlig glad personal, bra spinningledare
  • Eric A
    Eric A skrev om Balance - Täby
    Bra gym :) saknar enbart en maskin för träning av magen :) som inte ingår i milon :)
  • Johan M
    Johan M skrev om Balance - Täby
    Bra miljö dvs. rent, snyggt och trevligt gym, som har alla redskap man kan förvänta sig av ett komplett gym. Trevlig personal
  • Torbjörn H
    Torbjörn H skrev om Balance - Täby
    Jag har varit kund ca ett år. Bemötande vid introduktionen var bra, även om jag blev ombokad med kort varsel. Fick en extra PP-timme för det. Jag hann dock aldrig ta ut PP-timmarna innan de gick ut. Jag tycker inte de borde vara tidsbegränsade. Jag har inte haft någon kontakt med personalen efter det.
  • Mona L
    Mona L skrev om Balance - Täby
    Första besöket, inklusive träning
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Balance - Täby
    Jag tycker att Balance är mycket bra (fräscht, ny teknik, bra öppettider) och rekommenderar det till vänner. Prisvärt.
  • Lars R
    Lars R skrev om Balance - Täby
    Bra gym, kassa omklädningsrum (klaustrofobiskt trånga)
  • Caj B
    Caj B skrev om Balance - Täby
    Mycket positiv upplevelse av introduktionen. Väl omhändertagen av alla. Mycket trevlig personal.

Nu känns det mer anonymt för mig. Kan bero på att jag kör efter eget huvud och gör min grej. Fortsatt nöjd med tillgänglighet, utbud och öppettider
  • Henrika T
    Henrika T skrev om Balance - Täby
    Jättebra familjärt och trevligt gym. Engagerad personal, duktiga PTs och bra blandning på folk. Risk för trängsel i det mycket trånga omklädningsrummet.
  • Cecilia D
    Cecilia D skrev om Balance - Täby
    Trevligt men lite skakigt när det gällde bokning av de instruktionstillfällen som ingick i medlemsskapet. Men träningsanläggningen är toppen, väldigt fräsch och fin, bra maskiner. Har inte köpt några varor eller tjänster så de kan jag inte uttala mig om.
  • Peter S
    Peter S skrev om Balance - Täby
    Mycket trevligt gym. Rent & snyggt & trevlig personal. Dessutom alldeles utmärkta redskap och maskiner.

Mer från Balance Training

Eskadervägen 2-4, 182 52 Täby