Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Norrmalm Balance Training Balance Training - City

Balance Training - City

Lästmakargatan 10, 111 44 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Balance City!

Vi är ett modernt och lättillgängligt gym vid Stureplan sedan 2006. Här får du en helhetslösning för din träning med tillgång till stora rymliga lokaler, gruppträning och mycket mer!

Som medlem i Balance City får du också tillgång till våra övriga anläggningar, smidigt för dig som vill ha tillgång till ditt gym oavsett var du är. Du får alltid chans att provträna inna du bestämmer dig och när du blir medlem ingår 2h med en personlig tränare. Vi vill att du ska känna dig trygg och hemma när du motionerar!
Öppet just nu
Mån-Tor: 06:15-22:00
Fre: 06:15-21:00
Lör-Sön: 10:00-19:00

Läs vad 6 kunder tycker om Balance Training - City

• Rickard E
    Rickard E skrev om Balance Training - City
    Balance är den bästa anläggningen att träna på. Alltid bra bemötande och bra service från personalen. Sedan är det inte överdrivet mycket folk där heller när man kommer från jobbet. Det är toppenfräscht och modernt, det enda är väl att priset går att diskutera!
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Balance Training - City
    Enormt bra bemötande på alla sätt och vis och enormt fräsht i träningslokalen och dushar. Kan varmt rekommenderas. Sedan att även deras klasser är enormt bra är även det ett super plus!
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Balance Training - City
    Jag har tränat på Balance i flera år, och tycker fortfarande att det är det klart bästa gymmet! Gick många år på Sats, men tröttnade på deras "passar alla"-attityd.

Balance är mer personligt, lite vuxnare kan jag tycka. Snygg inredning, bra planlösning, fräscha omklädningsrum, schampo/balsam i duscharna etc..

Bra pass har de också, med stor bredd! Bästa pilates-klasserna i stan (om man inte kan gå på studio då).
  • K
    K skrev om Balance Training - City
    Har provtränat två gånger på Lästmakargatan, och om jag jobbade lite närmare och inte hade fullt upp med att segla på sommarhalvåret och träna ashtangayoga på vinterhalvåret skulle jag köpa träningskort här bums. Bra och roliga pass, fräscha lokaler/gym, trevlig stämning med en känsla av toppkvalitet utan att det känns snobbigt utan faktiskt mer familjärt. Att det finns riktigt bra schampoo, balsam och duschkräm i duscharna, spelas bra musik i den fräscha bastun och finns så bra hårtorkar i omklädningsrummet att de fick mig att inse att min därhemma nog behöver uppgraderas ger plus i kanten.
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Balance Training - City
    Helt klart ett av Stockholms bästa gym ;) och så säger jag inte bara för att jag jobbar där som instruktör. För att förutom mig själv så är det otroligt trevlig personal och snyggt och fräsht i gymmet. Kan varmt rekommendera det!!
  • Helena  S
    Helena S skrev om Balance Training - City
    Toppenfräsch träningsanläggning med förstklassigt gym och ett brett utbud av träningspass. Har en genomtänkt och snygg design! Och som om detta inte vore nog, ett mkt personligt välkomnande :) Ser fram emot att komma igång med träningen här, motivationen är på topp! Tilläggas kan att jag börjar jobba på Balance i Solna inom en snar framtid och jag hoppas att vi ses där :)

Lästmakargatan 10, 111 44 Stockholm