6 rekommendationer

175 62 Järfälla — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Angelito Oliva

• Lena E
    Lena E skrev om Angelito Oliva en del av BalkongRutan Mälardalen AB
    Vi fick vår balkong inglasad i juni. Vi hade mycket god och regelbunden kontakt med Angelito. Vi fick ett proffsigt bemötande både från honom och Balkongrutan som företag. Måttbeställningen och därefter monteringen gick smidigt och utfördes av mycket kunnig personal. Allt har fungerat perfekt för oss och vi har kunnat använda balkongen mycket under denna kalla sommar. Trots hårt regnande har vi inte fått in en droppe regn.
  • Per W
    Per W skrev om Angelito Oliva en del av BalkongRutan Mälardalen AB
    Bra respons från företaget och hedervärd närvaro av Angelito.
    Inglasning ger ett proffsigt intryck med ett snyggt genomfört arbete.
    Företaget bör räkna in och leverera lösning med hängrännan för kunden.
    Det räcker inte med rekommendation av leverantör av h-ränna.
    Per W.
  • Sophie K
    Sophie K skrev om Angelito Oliva en del av BalkongRutan Mälardalen AB
    Han som gjorde jobbet trevlig o bra!!
    Obehagligt att de ville ha betalt 10 dgar netto" o detta i julens röda dagar!! Dessutom r det väl olagligt att kräva med sådana villkor? Vilket jag inte visste,utan
    Vill få slutbesiktningen klar,så allt blir klart!
    Så är det inte idag! Hänger i ovetande utan besked.vilket inte känns bra. Svårt att ge ett sammanfattande betyg pga av allt detta.
  • Anja L
    Anja L skrev om Angelito Oliva en del av BalkongRutan Mälardalen AB
    Bra information och snabb installastion men fortfarande ingen efter besiktning av oberoende besiktningsman!installera nu i december och betala i slutet av januari, sa Angalito men fakturan kom innan jul med kort betalning! Han ringde även och påminde om fakturan i början av januari som man enligt lag har 30 dagar på sig att betala. Annars fungerar inglasningen bra och vi är nöjda.
  • Jan K
    Jan K skrev om Angelito Oliva en del av BalkongRutan Mälardalen AB
    Hej
    Han var väl ok men jag fick intrycket att priset som är våldsamt högt satt för några glasskivor dessutom enkelglas 82000 gällde både övre och undre delenövredelen på balkongen sedan ville man ha ytterligare 14000?! För undre halvan vilket man då ej tar
  • Tove R
    Tove R skrev om Angelito Oliva en del av BalkongRutan Mälardalen AB
    Duktig säljare, men efter att avtalet var påskrivet har det varit omöjligt att få kontakt med honom. Jag har mailat/ ringt flertalet gånger för att påtala saker som blivit fel, varit trasigt etc. Har aldrig fått någon som helst återkoppling utav honom.
David Öström
Patrik Andersson