3 rekommendationer

175 62 Järfälla — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Fredrik Grapne

• Ewa K
    Ewa K skrev om Fredrik Grapne en del av BalkongRutan Mälardalen AB
    Inga konstigheter, allt fungerade fint!
  • Jovanka G
    Jovanka G skrev om Fredrik Grapne en del av BalkongRutan Mälardalen AB
    Trevlig och lätt tillgänglig personal samt ett gott bemötande , gör att alla får en femma ifrån mig
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Fredrik Grapne en del av BalkongRutan Mälardalen AB
    Jag är nog vad man kan kalla en enkel konsument som har överseeende med det mesta. Men i min relation med balokongrutan tog mitt tålamod slut. Sammanfattningsvis så tog det 3 månader lägre att slutföra arbetet än utlovat och så missade vi möjligheten att nyttja vår inglasning innan det blev för kallt att sitta ute samt att det var en arbetsplats under 6-8 veckor då man förpliktar sig att hålla undanplockat när montörerna var på plats. Som "plåster på såren FI k vi ca 5% rabatt på slutpriset. Om ni använder balongrutan var inte godtrogna konsumenter som oss utan se till att ställa motkrav i deras standardavtal. Det är utformat på en sådant sätt att de inte har några förpliktelser mot dig som konsument. Justera med ett vite utifrån utlovad leverans. Kontakten med samordnaren på företaget fungerade samt att de montörer som de hyrde in var trevliga och bra att ha och göra med. Problemet ligger i att det är ett sälj som antagligen är helt frikopplat mot organisationen så de känner inget ansvar för leveransen.
David Öström
Patrik Andersson