Balkongrutan Mälardalen AB

Balkongrutan Mälardalen AB

www.balkongrutan.se
  • BadgeFiveYears

Funderar du på att glasa in din balkong eller altan? Vi på Balkongrutan är specialister och har lång erfarenhet av inglasning till balkonger, altaner och uterum. Produktionen sker i Finland och vi följer hela kedjan noggrant, från kontrollmätning till produktion och montage. Vi jobbar alltid efter vår tydliga och omfattande...

614 omdömen om Balkongrutan Mälardalen AB

Sedan starten hos Reco 2017

Johan W
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Kunnig personal, bra kundsupport som faktiskt hjälper en, tydlig offert

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Johan, Vi är så glada att höra detta för det är precis allt vi strävar efter! Stort tack för ditt omdöme och att du valde oss som leverantör. Mvh Balkongrutan

Teresa P
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Seriöst bemötande av säljaren. Väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Teresa, Så kul att höra att du är nöjd med helheten! Vi är tacksamma för att du gav oss förtroendet att glasa in din balkong och hoppas du ska trivas med din investering. Mvh Balkongrutan

Mattias J
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Jag fick jättegott och trevligt bemötande redan från det initiala mötet inför inglasningen av min balkong. Konkurrensmässigt pris, och hjälp med bygglov var mycket uppskattat. Inglasningen gick snabbt och smidigt över en dag, och den har fungerat helt som förväntat sedan dess. Min BRF reagerade på att det lämnades kvar skuret glas på parkeringen (vet ej hur mkt det var, styrelsen städade undan det), men utöver det har allt varit toppen!

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Mattias, Vår uppgift att är att du som kund ska vara mer än nöjd och det känns som vi lyckats bra. Våra montörer skär aldrig i glas men om ett glas går sönder så ska vi självklart ta hand om det så inte föreningen behöver anstränga sig. Tack för att du valde att glasa in balkongen med oss och tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp framledes. Mvh Balkongrutan

Margareta J
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Jag blev bra bemött både i telefon och när montören kom hit. Jag behövde solskydd till min inglasade balkong. Han hade fått en fel gardinlängd, för kort. Men kom tillbaka efter sin semester och satte dit en i rätt längd. Sen har det ju varit höst och vinter så det har inte behövts så mycket solskydd. Men nu hoppas jag att det blir varmt och sol snart så jag får användning av solskyddet.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Margareta, Härligt att höra och tack för din beställning! Bra att du känner dig nöjd och hoppas du får mycket nytta av inglasningen med tillhörande solskydd som svalkar i värmen :) Mvh Balkongrutan

Stefan O
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Bra personal. Trevligt bemötande.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Stefan, Stort tack för ditt omdöme och kul att du fick en bra upplevelse med oss. Mvh Balkongrutan

Anneli T
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Till en början var allt bra fast dom ändrade tider för första möte några gånger. Dom hade måttat fel på glasen (höjden var fel även efter 2 mättningar) men monterade dessa ändå utan att meddela oss. Jag fick fota och blanda in brf:en för att få detta åtgärdat eller kompenseras , kompensationen som erbjöds var typ 2% i rabatt för strulet (vilket skämt till förslag!) och vi avböjde och ville ha nya glas, det skylldes på massa olika saker att detta var EU regler och inom normen osv. Varken VD eller försäljningschef ville...

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Anneli, Det var verkligen tråkigt att höra om din upplevelse. Många gånger gör vi rätt men ibland blir det fel och i det här fallet har vi misslyckats och ber så mycket om ursäkt för det. Hoppas ändå att du ska njuta av din inglasade balkong och tveka inte att höra av dig till oss om det uppstår problem framledes. Mvh Balkongrutan

Roger A
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Kanon bra från säljare till montör,

Senad K
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

En riktig trevlig kunnig personal som man får bra tips.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Senad, Så kul att höra och tack för att du köpte inglasning av oss! För oss är det otroligt viktigt att alla kunder är nöjda och tack för att du rekommenderar oss vidare till andra. Mvh Balkongrutan

Agneta Linnea S
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Det blev riktigt bra till och med mycket bättre än vi hade hoppats på. Fantastiskt mottagande från start till mål. Mycket duktiga montörer som kom med kreativa lösningar på plats. Vi gjorde 2 stycken inglasade uterum och båda med glastak vilket verkligen är att rekommendera. Den bästa investeringen på länge, värt vartenda krona.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Agneta, Det är underbart att få reaktioner och omdömen som detta! Varje dag kämpar vi för att nå perfektion och det är inte helt lätt. Vi anser oss vara specialister på balkonginglasning och är stolta över att dina förväntningar uppfylldes. Stort tack för att du valde oss som leverantör! Mvh Balkongrutan

Rickard E
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Proffsigt från första mötet till sista skruven var monterade. Tydlig och enkel offert med möjliga tillval. Snygg och stabil lösning. Dessutom lackerade i samma nyans som balkongräcket. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar verkligen Balkongrutan som leverantör.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Rickard, Det låter fantastiskt och vi kan inte vara mer stolta! Vi jobbar aktivt för att ge alla våra kunder bästa möjliga helhetsupplevelse och är så glada när vi lyckas! Tack för din rekommendation! Mvh Balkongrutan

Gun Elin H
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Vi glasade in en terrass med ca 30 meter jobbet som sådant sköttes med bravur av snabba killar vi är så nöjda dock med ett gundantag vi blev lovade att få reda på om man kunde göra en riktigt inglasning av en bit av terrassen tyvärr hr Balkongrutan inte hörts av i frågan efter inglasningen en liten besvikelse annrscallt toppen

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Gun, Härligt att du är nöjd med arbetet och montörerna. Vi ska kolla upp detta angående möjlighet att glasa in del av terrassen också så vi kontaktar dig under dagen. Ledsen för att du inte fått återkoppling på detta i tid. Tusen tack för förtroendet! Mvh Balkongrutan

Suniyyah H
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Helt nöjd med balkongen! Var några reklamtionsärenden efter uppsättningen men med bra kommunikation och flexibilitet är jag fortfarande väldigt nöjd!

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Suniyyah, Tusen tack för att du valde oss som leverantör och för oss är det en självklarhet att ställa upp och lösa reklamationer snabbt och smärtfritt. Bra att du upplever att kommunikationen smidig och vi är så tacksamma. Mvh Balkongrutan

Jan L
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Proffsiga killar från offert till installation!

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Jan, Tack för din rekommendation och hoppas du ska trivas länge med din nya inglasning från oss! Berätta gärna för grannar om din upplevelse :) Mvh Balkongrutan

Anne F
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Det blev riktigt bra, nöjd kund i Knivsta

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Anne, Kul att höra och glöm ej att meddela alla i föreningen om oss som önskar glasa in sin balkong! Tack för att du valde att köpa inglasning av oss på Balkongrutan. Mvh Balkongrutan

Lena K
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Trevlig försäljare och bra jobb av teknikern

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Lena, Det låter toppen och då kan vi också känna oss nöjda. Tack för förtroendet och tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp framöver! Mvh Balkongrutan

Gisli J
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Värmaren borrat fel så det finns extra hål i taket. Behöver vara mer tidligt i kontrakten hur svea bank hanterar sina kunder. Annars supernöjd med själva inglasningen

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Gisli, Då får vi komma ut och täcka igen de extra borrhålen så det ser bra ut. Eftersom att du valt att dela upp betalningen via vår partner Svea ekonomi så måste dialogen gällande kontrakt och betalning gå via dem. Kul att du är nöjd med inglasningen och tack för att du valde oss som leverantör! Mvh Balkongrutan

Anna Ö
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Balkonginglasning Bra kontakt och trevligt bemötande av såväl säljare såsom installatör. Tråkigt var dock att glaset var smutsigt när allt var klart

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Anna, Tack för din rekommendation! När det kommer till att putsa glas så ingår det ej i avtalet men vi förstår din känsla när du köper en produkt för mycket pengar. När vi monterade din inglasning så var det som kallast och mörkast ute och då är det svårt att utföra detta med gott resultat. Mvh Balkongrutan

Carina N
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Mycket bra bemötande och diskussion. Vi hade dock kommit överens om antal glasrutor vilket blev ändrat efter att våra beställning gjorts. Blev slutligen bra. Fick inglasningen gjord relativt snabbt. Lite småfel fanns dock efteråt. Vissa har åtgärdats andra inte. Sammanfattningsvis en bra konkurrent jämfört med andra firmor gällande prisbilden. Valde delad inglasning med solskydd till varje glasruta upptill.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Carina, Det tackar vi för och gällande antalet glas så vill vi alltid leverera det som är bäst för er som kund. Om glasen blir för breda så finns det risk för att det blir för tung belastning då inglasningen har en hängande konstruktion. Är glasen för smala så finns det risk för att de kan tilta och det försvårar också när man vill använda vädringsfunktionen på öppningsglasen. Det är alltså av yttersta vikt för oss att glasen blir uppdelade i rätt bredd och detta övgörs alltid ihop med vår kontrollmätning. Stort tack för att du valde oss som leverantör! Mvh Balkongrutan

Jakob H
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Kommunikationen var bra. De alternativ jag hade vid val av glas var tydligt & det slutgiltiga priset var enkelt att förstå. Planeringen för både uppmätning av balkong & själva installationen av glaset gick bra & tiderna som bestämdes hölls.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Jakob, Det känns bra att du är nöjd med hela processen och att det gick som planerat. Vi tackar så mycket för förtroendet och hoppas du får mycket glädje av din nya investering! Mvh Balkongrutan

Gustaf F
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Väldigt nöjd över resultatet och väldigt duktig kille som installerade allt och visade hur allt fungerade

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Gustaf, Härligt att höra om din upplevelse och vi ska låta hälsa montören såklart! Tack för att du valde oss som leverantör! Mvh Balkongrutan

Eva S
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Bara positivt. Möjligen skulle installatören ha informerat oss att metallspån hamnat på uteplatsen under oss så vi hade kunnat ta bort det eller kontaktat grannarna. Nu löste det sig ändå.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Eva, Kul att höra och gällande metallspån så är det alltid lite som hamnar hos grannen tyvärr då allt arbete sker med kapning av material på balkongen. Vi ska se till att montörer informerar bättre i fortsättningen att ni som kunder kan informera grannar eller att montören går ner och tittar hur det ser ut nedanför. Vi tackar för förtroendet och hoppas du ska trivas med din nya inglasning. Mvh Balkongrutan

Omar A
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Prisvärt! Bra service! Duktiga säljare!

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Omar, Det låter toppen och vi är tacksamma för att du valde att köpa inglasning av oss! Mvh Balkongrutan

Torbjörn H
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Nöjda med produkten, inglasning av balkong, när den är klar vilket vi anser höjer betyget däremot är vi inte nöjda med processen fram till färdig produkt. Fel mätt, lång väntan på nya delar, svårt att nå företaget, ersättningen för väntan av delar och färdigställande för låg. Dålig att vi inte kan betala utan avikostnad via till exempel autogiro. Dock mycket nöjd när det väl blev klart. Slutbetyg 3.7 av 5

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Torbjörn, Tack för ditt ärliga omdöme. Ibland blir det fel och den mänskliga faktorn infinner sig, men det betyder inte att vi är nöjda där. Vi tar till oss av detta och är ledsna för att det drog ut på tiden. När man gör ett köp med finansiering via vår samarbetspartner Svea ekonomi så går det att få autogiro men avikostnaden på 55 kr per månad går ej att få bort, men där måste vi vara tydligare i införsäljningen med vad som gäller i fortsättningen. Stort tack för att du valde oss som leverantör! Mvh Balkongrutan

Hardik K
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Good service. Really good experience using this service.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hi Hardik, So nice to hear and thank you for choosing us for your balconyglazeing! Best regards Balkongrutan

Maria W
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Bra och proffesionellt bemötande i hela processen.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Maria, Kul att höra om din upplevelse och tack för förtroendet att få glasa in din balkong! Mvh Balkongrutan

Mirjana S
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Smidigt, snabbt, snyggt! Bra pris!

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Mirjana, Det tackar vi för och hoppas att du ska trivas länge med din inglasning framöver! Mvh Balkongrutan

Lusine I
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Väldigt nöjd, jätte fin jobb .

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Lusine, Det låter toppen och vi är så tacksamma för att du köpte inglasning från oss! Mvh Balkongrutan

Kim N
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Bra bemötande från både säljaren och montören. Montören gjorde ett jättefint jobb, han va både snabb och väldigt trevlig. Ett jobb som var beräknad att ta en dag tog bara en halv. Jag fick skjuta upp monterings datumet någon gång men det var inga problem och inga sura miner från deras sida alls. Jag är jättenöjd.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Kim, Härligt att höra om din upplevelse! Vi är tacksamma för att du valde oss som leverantör och hoppas du ska få mycket nytta av din nya inglasning. Mvh Balkongrutan

Kurt P
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Har i isande kyla elva minus fått vår balkong inglasad av proffsiga montören Adnan från Balkongrutan. Allt har fungerat bra dom har skött byggnadslovs handlingar och allt som hör till.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Kurt, Våra montörer kämpar verkligen på i detta väder men det är inget som stoppar oss :) Kul att du är nöjd med inglasningen och bemötandet och hoppas att du ska trivas med din investering. Mvh Balkongrutan

Esref A

Proffsigt och trevlig personal

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Esref, Tack för din rekommendation och att vi fick förtroendet att montera inglasning hos dig! Mvh Balkongrutan

Dietmar H
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Inte billigast och inte dyrast. Men bra bemötande och duktiga montörer. Man får vad man köpt. Det är jag väldigt nöjd med.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Dietmar, Det stämmer hos oss får man en kvalitetsprodukt till bra pris. Härligt att du fick ett bra bemötande och tack för att du valde att köpa inglasning från oss! Mvh Balkongrutan

Jennie F
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Glasade in balkongen. Bra service och uppföljning!

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Jennie, Tack för ditt omdöme och hoppas du får mycket nytta av din inglasning! Mvh Balkongrutan

Lars P
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Bra inledning av ett problem

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Lars, Vi återkommer till dig i nästa vecka med datum att se över inglasningen. Tack för att du valde att köpa inglasning av oss! Mvh Balkongrutan

Gregor G
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Bra kvalite, tillförlitliga och kundorienterade!

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Gregor, Tusen tack för ditt omdöme och hoppas att kommunen beviljar inglasning nu till din andra balkong :) Mvh Balkongrutan

Lennart L
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

All till belåtenhet alla tider som var bokade hölls Perfekt inga väntetider trevlig bemötande av montör Hälsningar Lennart Lindkvist

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Lennart, Det låter ju toppen och tack för att du valde oss som leverantör! Mvh Balkongrutan

Inger S
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Har anlitat Balkongrutan för inglasning vid tre tillfällen och är helt nöjd med deras arbete..

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Inger, Att du valt att köpa från oss tre gånger säger allt och vi är så tacksamma för detta! Om du flyttar igen så vet var vi finns ; ) Mvh Balkongrutan

May J
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Jag rekommenderar verkligen Balkongrutan. Jättebra och välgjort arbete. Trevlig personal. Jag är jättenöjd.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej May, Så kul att höra och tack för att du väljer att rekommendera oss vidare till andra! Mvh Balkongrutan

Mariam A
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Vi glasade in vår balkong och vi är supernöjda. Allt från försäljning till montering gick supersmidigt. All personal som vi fick möta var väldigt professionella och trevliga. Det gick väldigt snabbt att få allt monterat. Vi rekommenderar Balkongrutan starkt!

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Mariam, Underbart att höra! Tack så mycket för fina ord och vi är så tacksamma för att vi fick möjligheten att montera inglasning hemma hos er! Fortsätt gärna att rekommendera oss till andra är ni snälla :) Mvh Balkongrutan

Chandra S
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

I'm delighted with the excellent work you did on my new balcony glazing this summer. It undoubtedly enhanced my Balcony', ensuring extended enjoyment of summers ahead. I would definitely recommend your work and company for Balcony Glazings.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hi Chandra, It sounds fantastic and please continue to recommend us to neighbors and others. Thank you for the order and for allowing us to perform glazing at your place! Best regards Balkongrutan

Tekali T
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Det tog så långt tid ( väntetiden) sen de första som kom och fixade rammen, kom in med skorna, spåret på skorna sitter kvar, försökte tvätta bort det, det gick inte.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Tekali, Eftersom att du beställt både tak och inglasning från oss så tar det längre tid än de som endast köper inglasning. Din bostadsrättsförening har också en kulör på aluminiumprofilerna som ej är standard vilket också förlänger leveranstiden ytterligare. Vår inglasning är måttbeställd just efter din balkong så det är inget vi har på lager. Våra montörer har alltid arbetsskor på sig då de annars kan skada sig men de ska alltid lägga papp genom hela lägenheten till balkongen för att ej skada golvet. Vi tackar dig för att du valde att köpa tak och inglasning från oss. Mvh Balkongrutan

Tommy H
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Inget speciellt att säga då det gick snabb och enkelt. Var rakt på sak och monteringen gick snabbt

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Tommy, Allt verkar gått bra och vi är mer än nöjda efter dessa ord! Stort tack för att du valde oss som leverantör! Mvh Balkongrutan

Anders N
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Mycket trevligt bemötande.,Det inglasade uteplatsen blev över förväntan jättefint vi har tillbringat mycket tid därute, och väldigt bra utfört jobb.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Anders, Kul att du fick en bra upplevelse och att vi levererade över förväntan! Vi tackar så mycket för förtroendet och hoppas du får mycket nytta av inglasningen i många år framöver. Mvh Balkongrutan

Kerstin B
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Trevlig informatör! Trevlig montör! Balkongen blev bra, synd att den blev mindre. Mvh Kerstin Berns

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Kerstin, Tack för ditt omdöme och vi låta hälsa alla inblandade. Tack för att du valde oss som leverantör! Mvh Balkongrutan

Per L
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Vi är nöjda med Balkongrutan! Mycket trevlig säljare och installatör. Det ska sägas att det regnade in så fort första regnet kom MEN installatören var här direkt och åtgärdade det. Det var proffsigt. Nu glasade vi in för bara några månader sedan, men än så länge är vi väldigt nöjda!

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Per, Härligt att höra om er upplevelse! Vi ska låta hälsa säljare och montör såklart. Inglasningen är först och främst ett kvalificerat vindskydd där det kan leta sig in lite vatten om det regnar och blåser mycket mot glasen, men självklart kommer vi alltid ut och tittar på en lösning. Hör av er igen om ni behöver hjälp så finns vi här för er : ) Mvh Balkongrutan

Petra N
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Trevligt bemötande utan att vara för säljande. En mindre justering behövdes efter installation och det ordnades utan problem.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Petra, Det tackar vi för och ibland behöver vi justera inglasningarna ett tag efter montage då det är rörliga delar i produkten. Bra att du fick återkoppling snabbt och att det löste sig smidigt. Mvh Balkongrutan

Victoria V
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Mycket bra bemötande samt snabbt och bra utförande. Hade några följdfrågor som jag snabbt fick återkoppling på.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Victoria, Det låter ju toppen om vi lyckades göra dig nöjd i alla led. Stort tack för förtroendet och njut av din nya inglasning : ) Mvh Balkongrutan

Dag S
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Trevligt bemötande av säljare och montör. Bra pris.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Dag, Tack för ditt omdöme och kul att du är nöjd med vårt bemötande! Hoppas du ska trivas med din nya inglasning. Mvh Balkongrutan

Anna A
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Inglasning av uteplats. Valde mellan Balkongrutan och en annan leverantör. Den andra leverantören mailade bara en offert och en ritad bild medans Balkongrutan kom snabbt på gratis hembesök och säljaren Viktor hade med sig bilder på olika lösningar vilket hjälpte oss att bestämma vad vi ville ha. Efter 8 veckor kom allt och montören Lauri var mycket trevlig och kunnig och byggde klart allt på 4 timmar. Allt blev helt perfekt och vi kommer njuta av vårt uterum i många år. Kan verkligen rekommendera Balkongrutan!

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Anna, Det är så trevligt att få omdömen som dessa! Vi är mycket tacksamma för att du valde oss som leverantör och hoppas du ska njuta av inglasningen många år framöver! Rekommendera oss gärna till grannar :) Mvh Balkongrutan

Joakim S
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Mycket trevligt bemötande. Köpte inglasning av balkong. Hade blivit 5 av 5 om det inte varit för "skräp" som lämnades i min lägenhet.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Joakim, Tack för ditt omdöme och självklart är det tråkigt att det lämnades skräp kvar. Vi tar detta med montageavdelningen och tackar dig för att du valde att köpa inglasning av oss. Mvh Balkongrutan

Laila Birgitta A
Skrev om Balkongrutan Mälardalen AB

Till en början väl mött. Leveransen dröjde nästan hela sommaren. Sedan blev montörer barn sjukt. Det händer. En vecka försenat där. Vid efterbeställning av ett solskydd, för det blev fel vid första beställningen, så har jag betalat men ni har inte levererat.Hör gärna av er.

Svar från Balkongrutan Mälardalen AB

Hej Jan, Det tar alltid 8-10 veckor att få sin inglasning monterad och otur att det blev sjukligheter. Vi tar kontakt med dig direkt gällande det sista solskyddet och planerar in montage. Tack för att du valde oss som leverantör! Mvh Balkongrutan