Alla kategorier Kök Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Ballingslöv Bromma

Ballingslöv Bromma

Ulvsundavägen 134, 168 67 Bromma — Visa karta

Välkomna till oss i Bromma.Tillsammans har vi många års erfarenhet, och är experter inom området. Gemensamt med våra egna hantverkare känner vi oss trygga med ta ut Svängarna lite extra. Som gör att köket känns personligt och mer spännande.Vardagsglädje är väl när vi mitt i vardagen inser hur bra vi har det!

Läs vad 8 kunder tycker om Ballingslöv Bromma

• Fredrik C
    Fredrik C skrev om Ballingslöv Bromma
    Förvisso bra service kring själva ritandet och måttandet, men Ballingslöv är ett ruttet företag. När man kommit förbi första fasen av processen och är redo att lägga beställning, då uppstår problemen. 10 veckor för att producera köket (trots standardstommar?). Men kräver att ha en leveransvecka när de SKA leverera, men vill inte låsa sig till en specifik dag. Dvs, snickarna som jobbar vet alltså inte om köket kommer på måndagen eller på fredagen. Då kan man väl tänka sig att man kan bestämma en vecka innan vilken dag man vill ha det levererat? Nope, det går inte, Ballingslöv klarar inte av att lagerhålla varor så att säga, det går faktiskt inte. Då måste det magasineras med omfattande kostnader.

Sen kommer grädden på moset. För att verkligen gardera att allt blir rätt. De vill ha betalt för köket innan det levereras, gärna hela beloppet. Inte direkt premium....

Så individuella personer gör bra jobb, produkterna kanske är bra, men företaget är ruttet
  • Anita J
    Anita J skrev om Ballingslöv Bromma
    Fantastiskt bemötande från början till slut. Vi har fått stöd i val av produkter liksom när i tiden vissa leveranser bör ske för att logistiken ska fungera då monteringen utfördes av annan fackman.
    Sammanfattning: Proffsigt!
  • Greger A
    Greger A skrev om Ballingslöv Bromma
    Bra införsäljning från Bromma och bra hjälp under bygget
    Urusel hanterande från fabrik med underleveranser samt felskickade och
    sena varor
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Ballingslöv Bromma
    Jag har köpt ett kök av Nina Pajari. Jag fick jättebra bemötande.
  • Urban H
    Urban H skrev om Ballingslöv Bromma
    Jag har köpt ett nytt kök samt installations hjälp.
    Upplevelsen har varit över förväntan.
  • Reza F
    Reza F skrev om Ballingslöv Bromma
    Jag gillar verkligen de anställda och deras bemötande. De kommer med konstruktiva lösningar och vill verkligen kundens bästa.
  • Viking S
    Viking S skrev om Ballingslöv Bromma
    Bra bemötande när jag skulle ordna ett nytt kök.

Vi diskuterade fram och tillbaka och gjorde ett par olika förslag större innan jag kunde bestämma mig. Jag ställde en del hel knepiga frågor som besvarades utmärkt. Sedan diskuterades det förslag jag valde. Jag gjorde en del ändringar för att få till det färdiga köket. Resultat blev utmärkt och jag är riktigt nöjd. Skönt med folk som kan sina grejer.

Mycket nöjd själv och ett rejält lyft jämfört med tidigare kök. :)
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Ballingslöv Bromma
    Bra kundkontakt men vissa delar som jag beställde kom inte med först utan fick efterbeställas.

Ulvsundavägen 134, 168 67 Bromma