Ballingslöv Bromma

Ballingslöv Bromma

Ring 08-26 25 50 www.ballingslov-bromma.se
3.4

Välkommen till Ballingslöv i Bromma! Drömmer du om ett ordentligt kök? Sluta drömma och besök vår hemsida för inspiration. Vi på Ballingslöv i Bromma har en rad olika tjänster som gör din väg mot ett nytt kök lite lättare. - Hembesök -> Vi optimerar ditt kök kostnadsfritt i ert hem. - Offert -> Vi utför en CAD-ritning efter...

18 omdömen om Ballingslöv Bromma

Reija A
Skrev om Ballingslöv Bromma

Lång leveranstid, fel delar levererade, efter över ett år fortfarande ingen kompensation som var lovad.

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

Harmit K
Skrev om Ballingslöv Bromma

Processen pågår med att se om Ballingslov lyckas lösa de problem de orsakat genom att först mäta fel garderoberna till samtliga rum sedan försökt åtgärda det med ”korrekta” mått så forsätter det saknas delar. Man får som kund höra att det är vårt fel att vi signerade en leverans utan att be chauffören stanna i 2h för det skulle det ta att gå igenom de 30-40 delar. Att vi måste kolla att allt de skickar är korrekt i samband med leverans är omöjligt. Jag fick sitta två timmar med säljaren över telefon när de skickade de felaktiga...

Harmit K och Reija A gillar detta
ERIC S
Skrev om Ballingslöv Bromma

Deras kundservice är under all kritik. Jag har mailat och ringt flera gånger men får aldrig något svar och det är aldrig någon som ringer tillbaka. Nöjd med produkten men personalen i Bromma är jag inte imponerad av.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Sheri S
Skrev om Ballingslöv Bromma

Vi valde köket Line kulör - Varmgrå och det är fint kök. Men det är många punkter som gör att antal stjärnor faller kraftigt. Från den dagen vi satt och planerade köket (december 2020), så är vi fortfarande inte klara. Det var många defekter. Efter varje leverans av nya luckor efter defekt-rapportering, så fick vi nya luckor med nya defekter. Vi valde att montera köket själva (egen snickare) och pga väldigt många defekt fick vi betala extra. Jag kontaktade Inredarna i Bromma (butikschefen Nina https://www.ballingslov.se/bromma/kontakt)...

HADEEL NABIL A
Skrev om Ballingslöv Bromma

Hej igen, Ballingslöv Bromma under all kritik! efter att jag har skrivit min tidigare rekommendation ringer platschefen Nina mig för att ändra rekommendationen och att de vill och ska åtgärda felen, detta var den 6 augusti 2021! Idag den 19 april 2022 har inget nytt hänt... Jag trodde att det var slarv från säljaren men sanningen är att hela Bromma-ledningen verkligen är under all kritik. Jag förväntar mig inget av dem och kommer definitivt inte anlita Ballingslöv alls, jag rekommenderar dem inte alls. Mejl och sms...

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
REBIN R
Skrev om Ballingslöv Bromma

Precis köpt Kök, garderober och badrumskommod med helhetslösning från Ballingslöv Bromma. Slutresultatet blev fantastiskt och vi kunde inte vara nöjdare. Vi blev bra omhändertagna från början till slut. Väldigt skönt att använda montering från samma företag som vi planerade och beställde köket ifrån, upplevde det som att många problem kunde lösas snabbt och att vi som kund slapp bli så mycket iblandade. Trots några leveransproblem med vitvaror pga. pandemi så kan jag varmt rekommendera att ta hjälp av Ballingslöv Bromma.

Fredrik C
Skrev om Ballingslöv Bromma

Precis avslutat en köksrenovering med Ballingslöv Bromma. Köket håller hög kvalitet och blev fint, men... Många eskaleringar under projektet som tagit musten ur hela familjen. Upprepade förseningar i projektet, felaktiga och uteblivna leveranser av material, felmonteringar, material som saknas, undermåliga renoveringsarbeten som behövt göras om, sönderhackat golv bara för att nämna några problem som vi haft i detta projekt. Skulle aldrig anlita Ballingslöv Bromma igen.

Reija A och HADEEL NABIL A gillar detta
Harriet A
Skrev om Ballingslöv Bromma

Jag letade nytt kök och besökte många liknande företag i Bromma. Sebastian som svarade när jag ringde och kunde presentera ett förslag redan efter några timmar. Nu blev det inte alls det jag tänk när jag kom till butiken, man hinner ändra sig några gånger på vägen. Sebastian fick fria händer och hans förslag vann. Jag är jättenöjd med hela processen och kan slappna av då Sebastian varit med mig och kontrollmätt. Ballingslöv får bästa tänkbara betyg av mig.

Lennart L
Skrev om Ballingslöv Bromma

Vi beställde kök och valde egna hantverkare för installation. Vi är nöjda med köket men servicen från butiken efter att vi lagt beställning samt fått leverans var direkt undermålig. Vi fick upprepat jaga leverans information, jaga på om kompletteringar som behövde göras. Det tog Ballingslöv i Bromma 5 månader!!! att leverera en täcksida i rätt mått. Jag hade valt en annan butik än denna ifall ni funderar på ett Ballingslöv kök.

Matilda A
Skrev om Ballingslöv Bromma

Kunniga och mycket bra service!

Peter A
Skrev om Ballingslöv Bromma

Kök. Fungerade bra. Ja. Tycker inte om sådana här enkäter. (>30 tecken)

Jennie J
Skrev om Ballingslöv Bromma

Bra service, fina luckor, trevligt bemötande!

Ulla B
Skrev om Ballingslöv Bromma

Ballingslövs kök med vitvaror från Electrolux. Mycket bra bemötande. Förväntningarna var ett komplett fungerande kök. Företaget levde inte helt upp till förväntningarna. Datorbaserat planeringsverktyg klarade inte räkna fram höjden på högskåp med ugnar, sockel och överskåp nytt överskåp behövde beställas. Vid leveransen saknades en spot och driver till bänkbelysningen. Dörrstängare saknades till samtliga skåp förutom lådorna. 2 sockel lådor kunde inte användas , mer sockel fick efterbeställas. Förhoppningsvis kommer...

Alexander
Skrev om Ballingslöv Bromma

Ballingslöv i Bromma är i särklass den bästa kökbutiken i sthockholm, man blir alltid lika väll mött och personalen hjälper oftast till så gott det går. Nytänkande och en grym butik helt enkelt. Ett bra tips till alla där ute som är ute efter helplanslösningar samt badrum. Jag tycker att företaget har något bra på gång och det kommer säkert bara bli bättre med tiden.

Anna-lena
Skrev om Ballingslöv Bromma

Perfekt ställe att gå till om man vill ha hjälp med allt son handlar om kök/badrum/förvaring. Trevligt bemötande och fräsch butik.

Ag A
Skrev om Ballingslöv Bromma

Helt nytt kök! Mycket trevligt bemötande! Kan varmt rekommendera företaget!

Kalle J
Skrev om Ballingslöv Bromma

Vi renoverade vårat badrum genom Ballingslöv Bromma och använde oss även utav deras egna montörer som skötte hela renoveringen. Allt gick väldigt smidigt och vi blev jätte nöjda!

Tova
Skrev om Ballingslöv Bromma

Väldigt trevlig butik där allt som man vill se finns tillgängligt. Man få bra bemötande när man kommer in och blir alltid frågad om man behöver hjälp. Precis som en köksbutik ska vara!