Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm BangerHead Studio

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, 114 46 Stockholm — Visa karta

Bangerhead Studio är en populär frisörsalong belägen i centrala Stockholm i fräscha, moderna lokaler. Här erbjuds du ett helhetskoncept inom skönhet och du kan få behandlingar från topp till tå av vårt sammansvetsade team av frisörer och hudvårdsterapeuter.

Våra professionella frisörer utför förstklassiga behandlingar såsom klippning, slingor, färgning och hårförlängning samt guidar dig till produkter som passar just dig och ditt hår. Kom hit och njut av den lugna stund och omtanke du är värd!

Utöver detta erbjuder vi hudvårdsbehandlingar tillsammans med Dermalogica och Decleor. Du kan också få manikyr, pedikyr, vaxning samt flera olika behandlingar för permanent makeup. Givetvis har vi ett stort produktutbud till försäljning. Välkomna!
Mån: 10:00-18:30

Läs vad 321 kunder tycker om BangerHead Studio

• Sofie Carina T

2019-04-25

Sofie Carina T skrev om Elin Johansson en del av BangerHead Studio
    Det är synd om alla som inte har Elin som frisör. Stockholm gulligaste och bästa frisör 👏 Läs mer
  • 2019-03-27

Malin Z skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio
    Supertrevlig och noggrann! Är supernöjd med min klippning! Läs mer
  • 2019-03-20

Carl R skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio
    Sarah är väldigt bra och hon är den första frisören som jag är tillräckligt nöjd med och har valt att gå till regelbundet. Jag är alltid supernöjd när jag går där ifrån och ser fram till nästa besök!! Läs mer
  • 2019-03-19

Siw A skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio
    Sarah var lyhörd för mina önskemål (klippning och färgning) och kom även med egna idéer.
    Jag är mycket nöjd med resultatet! Mvh Siw Läs mer
  • 2019-03-18

Josefine Ä skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio
    Bara bra erfarenheter. Detta påminner mig om att jag borde gå tillbaka snart :) Läs mer
  • 2019-03-18

Rosanna T skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio
    Väldigt duktig, tar in och lyssnar med ett fantastiskt resultat. Läs mer
  • 2019-03-12

Angelica L skrev om Elin Johansson en del av BangerHead Studio
    Elin är en fantastisk frisör som gör att mitt annars så tråkiga hår sed magiskt ut! Duktig på att ge råd om frisyr/extensions :) Läs mer
  • 2019-03-11

Mia B skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Fick en underbar klippning, blev så nöjd!
    Fantastiskt bemötande i en salong. Jättebra service och en så fin och kompetent frisörska! Läs mer
  • 2019-03-11

Camilla W skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio
    Jag kom till BangerHead för en klippning och blev mycket väl omhändertagen av Sarah. Blev också supernöjd med resultatet, det är utan tvekan den bästa klippning jag har fått. Sarah är mycket kompetent, talangfull och gav ett utmärkt bemötande. Jag skulle definitivt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-03-07

Caroline T skrev om Elin Johansson en del av BangerHead Studio
    Jag både färgar klipper och har till och med testat "hairtalk" hos Elin, och hon är grym på allt!

Att hon dessutom är supertrevlig är ett Stort Plus!

Rekomenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-03-06

Lina S skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio
    Sarah var grymt lyhörd och tillsammans kom vi fram till vad som skulle passa mig bäst. Några decimeter rök och jag var nöjdare än någonsin när jag gick därifrån! Läs mer
  • 2019-03-04

Linnéa L skrev om Elin Johansson en del av BangerHead Studio
    Klippt mig hos henne två gånger och allatid varit supernöjd med resultatet. Superhärligt bemötande och proffsig! Kommer inte att byta frisör! Läs mer
  • 2019-03-04

Lena T skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Emma har klippt mig 2 gånger och är väldigt bra på att lyssna in mina tankar och önskemål och är även väldigt noggrann. Läs mer
  • Sara G

2019-02-27

Sara G skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio
    Omsorgsfull klippning av både mig och långhårige sonen. Läs mer

Rebecka S skrev om Elin Johansson en del av BangerHead Studio
    Jag är jättenöjd med Elin. Supertrevlig bemötande alltid och jag är alltid så nöjd med mitt hår när jag går därifrån! Läs mer

Carl L skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Emma är ju anledningen till att man går till BangerHead, annars kan man gå till vilken salong som helst. Jäkligt härlig aura som gör att det är kul att klippa sig, annars brukar man ju mest sitta o sura med en kall kaffe och köra stirrleken med frisören. Sen klipper hon bra också, så man blir dubbelt nöjd.

Fem av fem toasters Läs mer

Annelie L skrev om Elin Johansson en del av BangerHead Studio
    Första gången på den salongen för mig, blev otroligt trevlig och proffsigt bemött av hela deras crew, Elin visade verkligen att hon ville att jag skulle bli nöjd. Samt kändes som personalen hade en härlig kemi sig emellan som smittade av sig på oss kunder.

Önskar Elin lycka till.

/Anneli Lundbäck Läs mer
  • 2019-02-25

Lisa O skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio
    Slingning utav hår. Väldigt bra bemötande! Tyvärr blev jag inte nöjd med slutresultatet, blev inte som jag tänkt mig alls. Håret blev åt det gula hållet som jag klart och tydligt sagt att jag verkligen inte ville ha trots att jag satt där i 4h första gången!

Var sedan tvungen att komma en annan gång för att försöka nyansera bort det gula, något som skulle gå fort, på någon timma enl Sara men tog 2,5h och blev ändå inte mindre gult.

Kommer ej gå tillbaks till Sara. Dessutom var hon hårdhänt och drog i håret när hon satte slingorna och borstade håret när det var blött och trassligt med inget balsam eller schampoo i vid avtvättningsstationen. Kändes som jag tappade en massa hår vid besöket och mitt hår känns inte lika tjockt längre. Hade ont i skalpen i flera dagar efteråt. Läs mer
  • 2019-02-25

Dijana B skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Bästa konstnär 🤗 med sina mjuka händer gör hon verk.Hon är så kunnig o tar väll hand om sina kunder.
    Allt bästa. Läs mer
  • 2019-02-19

Evelina A skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Jennifer är bäst! Alltid nöjd! Läs mer

Barbara B skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Har både klippt och färgat håret hos Emma och har aldrig varit så nöjd med resultatet när jag gått ifrån frisören som jag har varit efter behandlingarna hos Emma. Hon är lyhörd till kundens önskemål och föreslår även själv vad som passar en utifrån hårets skick och kvalité. Man känner sig bekväm och trygg med håret i Emmas händer. En fantastisk, noggrann, super trevlig och kunnig frisör som varmt rekommenderas. Läs mer
  • lulu v

2019-02-18

lulu v skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio
    Jag var hos Sarah Grant för första gången och blev så imponerad!
    Det är svårt att hitta frisörer som är duktiga på att slinga/ färga håret blont. Hon var superduktig och gav mig verkligen det jag ville ha och mer. Jag har ”svårt hår” (det blir väldigt snabbt en varm ton) men hon löste det, och ännu mer imponerande är att nu (2 mån senare) är färgen fortfarande jättefin. Det är har aldrig hänt förut, och jag har slingat mitt hår i minst 5 år. Läs mer

Elin D skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Jag slingade och klippte håret hos Emma och blev väldigt nöjd. Emma är väldigt lyhörd och såg till att jag fick precis det resultatet jag ville ha och tillochmed ännu bättre än jag själv hade kunnat komma på. Fantastisk frisör och supertrevlig och proffsig! Läs mer

Emilie G skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio
    Supertrevlig och professionell frisör. Ser redan fram emot nästa besök! ✨ Läs mer

Johanna Beckman P skrev om Elin Johansson en del av BangerHead Studio
    Elin är toppenbra! Hon är bra på att lyssna in vad jag vill ha samtidigt som hon kommer med nya förslag. Läs mer

Saga R skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Jag klippte mig och fick håret stylat. Jättenöjd med besöket. Emma var supertrevlig och jag gick där ifrån med en snygg och lyxig frisy. Läs mer

John H skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Supernöjd med besöket hos Emma. Bra rådgivning och utmärkt utförande. Väldigt trevligt upplevelse som helhet. Läs mer

Andi J skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio
    Sarah is super friendly and I really loved my haircut! I will definitely be back! Läs mer

Maria P skrev om Olivia Öström en del av BangerHead Studio
    hon plockade mina bryn, de tblev väldigt bra och Olivia var mycket trevlig! Läs mer
  • 2019-02-12

Ewa A skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Klippning, första besöket, på rekommendation av kollega.
    Mycket nöjd! Blev uppmärksammad direkt när jag kom.
    Emma gav förslag om klippning och förklarade hur hon tänkte och lyssnade in mej och mina funderingar.

Allt utföll över förväntan!
    Jag kommer tillbaka till Emma! Läs mer
  • 2019-02-12

Nathalie P skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Emma är en professionell, lyhörd, flexibel och duktig frisör. Hon levererar alltid enligt förväntan. Rekommenderas varmt! Läs mer

Nadja O skrev om Elin Johansson en del av BangerHead Studio
    Jag klippte mig hos Elin i början av januari. Hade klippt luggen själv så den var sne och vind, och håret ganska snett, men hon styrde upp det så det blev jättefint. Hon var också väldigt trevlig. Läs mer

Victoria B skrev om Elin Johansson en del av BangerHead Studio
    Supertrevlig och jätteduktig! Läs mer
  • Cilla K

2019-02-11

Cilla K skrev om Olivia Öström en del av BangerHead Studio
    Mycket trevligt bemötande. Fick känslan av att jag var viktig. Olivia upplevde jag som kunnig, ärlig och professionell. Hon berättade direkt att mina fransar skulle vara svårböjda, men jag blev glatt överraskad då resultatet blev bättre än jag förväntat mig. Jag kände verkligen att jag var där och nu. Jag rekommenderar Olivia till alla som vill unna sig lite lyx i vardagen. Jo hjälpte mig även att fixa ögonbrynen. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Tove H skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Väldigt trevlig och kompetent :-) Läs mer

Rebecca S skrev om Elin Johansson en del av BangerHead Studio
    Klippte mig hos henne sist och var väldigt nöjd. hon är snäll, trevlig och har egna bra förslag gällande en ny frisyr som passar mig. Läs mer
  • 2018-01-14

Mana S skrev om BangerHead Studio
    Bokade tid för en Luggklippning på BangerHead Studio. Bra koncept om man inte vill betala jättemycket pengar för att bara klippa lugg, trodde jag. Men tyvärr så verkade Elionore novis. Klippa lugg är kanske bra träning men jag har inte kunnat ha min vanliga frisyr sen dess. Förstår inte hur svårt det kan vara att klippa exakt samma frisyr utan att komplicera till det. Som sagt bra koncept men det var nog enda och sista gången. Läs mer
  • Anders E

2018-01-04

Anders E skrev om Elin Johansson en del av BangerHead Studio
    Exceptionellt!! Blev klippt i går av Elin Johansson och det var kvalité rakt igenom från topp till tå. Duktig både med maskin och sax.

Kul att börja året med en snygg frisyr, jag kommer igen!!

/Anders Läs mer
  • 2017-08-22

Matilda G skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Jag är supernöjd med min första klippning och färgning hos Emma - både med processen och slutresultatet! Hon är super trevlig, kunnig, och verkar väldigt mån om att man ska bli nöjd. Kände mig väldigt trygg i hennes stol, och kan varmt rekommendera henne till alla som vill bli snygga i håret! Läs mer
  • 2017-03-27

Rebecka P skrev om BangerHead Studio
    Superbra. Trevlig och väl bemötande Läs mer
  • 2017-03-20

Jessica B skrev om BangerHead Studio
    Super bra!!! Väldigt professionell och tar jättebra hand om sina kunder! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2017-03-19

Bianca G skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Trevlig och lyssnar noga på ens önskemål. Lika nöjd som vanligt!! Läs mer
  • 2017-03-07

M skrev om BangerHead Studio
    Vänlig, bra bemötande och väldig professionell inom mötet med sina kunder. Läs mer
  • 2017-03-06

Moa W skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Emma är en av få frisörer jag tillåter klippa och färga mitt hår. Hon lyssnar alltid på de önskemål jag har och är extremt noga med slutresultatet. Dessutom är hon trevlig och glad. Jag ser alltid fram emot mina tider hos Emma! Läs mer
  • 2017-02-27

Lovisa M skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Duktig och väldigt trevlig. Gick därifrån supernöjd! Läs mer
  • 2017-02-22

Alfred L skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Superduktig och trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2017-02-22

Lisa S skrev om BangerHead Studio
    Hon är trevlig och jag ser fram emot mina frisörsbeskök. Har även varit nöjd med min klippning efter jag gått dit! Läs mer
  • Lena J

2017-02-20

Lena J skrev om BangerHead Studio
    Trevlig, kompetent och en bra upplevelse helt enkelt!
    Går gärna till henne som kund😊 Läs mer
  • 2017-02-20

Alma R skrev om BangerHead Studio
    Alltid lika trevligt bemötande och blir supernöjd varje gång! Läs mer
  • 2017-02-15

Dina G skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Jätte bra och är alltid super nöjd! Läs mer
Gabriella Bäck
Emma Gouteva