Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm BangerHead Studio
Rekommenderat företag 2016 - BangerHead Studio
Rekommenderat företag 2015 - BangerHead Studio

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, 114 46 Stockholm — Visa karta

Bangerhead Studio är en populär frisörsalong belägen i centrala Stockholm i fräscha, moderna lokaler. Våra professionella frisörer utför förstklassiga behandlingar så som klippning, slingor, färgning och hårförlängning samt guidar dig fram till produkter som passar just dig och ditt hår. Utöver detta erbjuder vi hudvårdsbehandlingar tillsammans med Dermalogica och Decleor samt nagelbehandling. Givetvis har vi ett stort produktutbud till försäljning. Välkomna hit!
Mån: 10:00-18:30
Sön: Stängt

Läs vad 199 kunder tycker om BangerHead Studio

• Rebecca G
    Rebecca G skrev om BangerHead Studio
    Jennifer hos BangerHead Studio slingade samt klippte mitt hår. Hon lyssnade och förstod vad jag var ute efter, blev riktigt imponerad hur Jennifer arbetade och resultatet blev över förväntan.

Rekommenderar er att gå till Jennifer hos BangerHead Studio!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om BangerHead Studio
    Toppen frisör som alltid är rolig att träffa!
  • Madeleine P
    Madeleine P skrev om BangerHead Studio
    Jag klipper mig hos BangerHead och blir alltid trevligt bemött.
  • Stephanie N
    Stephanie N skrev om BangerHead Studio
    Sofia på BangerHead Studio är en riktig pärla! Jag känner mig trygg och Sofia ger mig och mitt hår precis vad vi behöver. Boka Sofia innan någon annan tar din tid.

//Stephanie
  • Erica N
    Erica N skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Gabriella är en otroligt skicklig frisör, både på färg och klipp. Är alltid så nöjd när jag går därifrån. Hon är helt klart den bästa frisören jag vart hos. Rekommenderas varmt.
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om BangerHead Studio
    Alltid bra hos Maria för både klipp, färg och extensions.
  • Natalia S
    Natalia S skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Jag brukar boka tid per telefon. Det går snabbt och smitigt. Om jag vill boka om får jag alltid det utan problem. Jag är mycket nöjd med Jennifer. Hon klipper mig precis som jag vill. Jag köper då och då hårprodukter som Jennifer rekommenderar .
    Jag är nöjd annars skulle jag inte komma tillbaka.
  • Nina R
    Nina R skrev om BangerHead Studio
    Maria och övriga på Bangerhead är toppen! Bra kundservice och alltid ett vänligt bemötande när man kommer. Maria är även en duktig frisör och jag är alltid nöjd när jag går därifrån. De får högsta möjliga betyg från mig!
  • Tilde N
    Tilde N skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Bra och trevligt. Noggrann och duktig
  • Gustav N
    Gustav N skrev om BangerHead Studio
    Mycket nöjd med bemötande och resultatet
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Hej Gabriella!

En uppriktig rekommendation från mig om Bangerhead studio är en serviceinriktad personal som tar sig tid att förstå vad kunden är ute efter. Jag färgade min utväxt och det blev jättefint

Bangerhead har även en webbsida som har allt samlat på ett och samma fönster.

Vilket jag gillar!

Allt från hudvård till hårvård, make up samt parfymer.

Bangerhead har det mesta, senaste produkterna och god kvalité på det som säljs.

// Cecilia Axelsson
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om BangerHead Studio
    Mycket trevligt bemötande och proffsigt hantverk
  • Anna S
    Anna S skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Jennifer var lyhörd, trevlig och avslappnad
  • Mira B
    Mira B skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Helt fantastisk! Hon visste precis vad som skulle göras. Hela upplevelsen var som en dröm. 5/5!!
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Jag älskar Bangerhead! Går alltid därifrån både nöjd, glad och snygg i håret.
  • Erik W
    Erik W skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Klipper fantastiskt bra, rekommenderar varmt Gabriella!
  • Karin E
    Karin E skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Bangerhead är bästa salongen. Jag behöver knappt säga vad de behöver göra och är sjukt nöjd när jag går därifrån :)
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Gabbi är toppen. Proffsig och gullig.
  • Adina P
    Adina P skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Fantastisk färgning. Får alltid beröm för den.
  • Felicia R
    Felicia R skrev om BangerHead Studio
    Duktig personal, trevlig atmosfär, bra butik och läge på salongen.
  • Ida A
    Ida A skrev om BangerHead Studio
    Jag blev kanonnöjd med färgningen som hon lade i. Ljust å fräscht precis som jag hade förväntat mig. Emma är jätteduktig för att ha hållt på så kort tid, å hon gjorde allt för att jag som kund skulle trivas.
    Någonting som jag tkr att Emma kan öva extra på är själva klippningen, kände inte riktigt att håret var igenomklippt då mitt hår är rätt tjockt oxå..
    Men färgningen var super! inte ett enda fel på det å det var just själva färgningen som jag gick till henne för.
    Emma får en 4/5 av mig!
  • Lotta T
    Lotta T skrev om BangerHead Studio
    Duktig och trevlig frisör. Mycket bra på färg!
  • Jessica
    Jessica skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Väldigt trevlig och kompetent. Jättedukitg på både klipp och färg. Fick håret precis som jag ville ha det. rekommenderas!!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Gabriella är en väldigt duktig frisör och jag är supernöjd med hennes kundbemötande.
  • Malin A
    Malin A skrev om BangerHead Studio
    Jättetrevlig och duktig frisör som jag återkommit till i flera år! Har alltid varit supernöjd när jag gått därifrån.
  • Malin B
    Malin B skrev om BangerHead Studio
    Har gått till BangerHead flera gånger eftersom Sofia verkligen har förstått hur jag vill ha mitt hår. Det är det alltid mysigt att sitta där, få en kaffe, och småprata. Min upplevelse är att Sofia är väldigt kunnig och jag har rekommenderat henne till andra.
  • Kristina A
    Kristina A skrev om BangerHead Studio
    Tycker mkt bra om S. Lyssnar på mig o stressar inte. Noggrann.
  • Carolina A
    Carolina A skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Lyhörd, trevlig och kompetent!

Mkt märklig enkät, man brukar inte kräva 30 tkn i öppna svar. Gör om gör rätt....
  • Peter W
    Peter W skrev om BangerHead Studio
    Alltid bra service och trevligt bemötande så jag kan varmt rekommendera Maria och Bangerhead studio.
  • Carin B
    Carin B skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Jag har färgat och klippt håret hos Gabriella vid flera tillfällen och alltid varit nöjd. Gabriella är alltid trevlig och gör ett superbra jobb. Hon känns proffsig och kunnig. Skulle absolut rekommendera henne vidare.
  • Ann Marie L
    Ann Marie L skrev om BangerHead Studio
    Jag har blivit klippt o färgad av Emma två ggr och jag är jätte nöjd med båda resultaten. Emma har mycket bra känsla för vad kunden önskar och visar upp en trygghet i sin yrkesroll som gör stunden hos henne angenäm.
  • Daniela B
    Daniela B skrev om BangerHead Studio
    Jag går alltid till Sofia och tycker hon är helt udnerbar! Hon gör alltid sitt absolut bästa och är ingen "nej sägare", utan hon kör på och jag får alltid ett fantastiskt resultat.
  • Simon P
    Simon P skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Bästa frisören! Alltid ett avslappnat och tryggt bemötande. Dessutom grym på att frisera!
  • Linda J
    Linda J skrev om BangerHead Studio
    Jag är alltid nöjd efter ett besök hos Sofia! :)
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    När jag går till frisören vill jag först och främst veta att jag blir snyggare efter än innan. Efter att jag klippt mig hos Sara är jag inte orolig längre. Hon är duktig, kreativ och förstår DITT eget bästa innan du själv visste hur bra du skulle passa i den frisyren eller hårfärgen. Det blir riktigt bra varje gång och jag rekommenderar henne varmt!
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Grymt bra frisör. Proffsiga och jag har gått dit i snart 7 år och inte varit missnöjd en enda gång
  • Ellen J
    Ellen J skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Jag känner mig alltid lika lugn när jag går till Sara. Hon är mycket skicklig och har en känsla för detaljer. Hon lyssnar alltid på hur jag vill ha det men kommer med egna idéer som passar just min stil. Sara lyckas alltid och jag blir alltid lika nöjd!
  • Carl-Magnus A
    Carl-Magnus A skrev om BangerHead Studio
    Fantastiskt nöjd! Proffsigt och glatt, precis som jag ville ha det.
  • Christian G
    Christian G skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Trevligt bemötande och en väldigt proffsig finish på klippningen. Var oerhört nöjd med resultatet och kommer klippa mig hos henne framöver.
  • Anna J
    Anna J skrev om BangerHead Studio
    En frisör som lyssnar på mig som kund, förstår vad jag menar och vill ha och ger realistiska råd för vad som går att göra med mitt hår.
    Jag är super nöjd!
  • Gullavee V
    Gullavee V skrev om BangerHead Studio
    Har hoppat runt till ett x-antal frisörer genom åren och har äntligen funnit rätt. Har relativt tjockt hår och vilket inte alla frisörer kan ta sig an, men Emma kommer alltid med goda råd och slutar aldrig förvåna mig med slutresultatet. Varit hos henne fyra gånger nu och har aldrig gått därifrån med minsta missnöje. Rekommenderas varmt.
  • Karin D
    Karin D skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Mycket noggrann frisör som är lätt att prata med och förklara hur man vill ha det.
    Verkar ha ett konstnärligt öga och bra koll på vad man passar i och vilka frisyrer som är snygga. Känns som hon anpassar sig till kunden och vad man önskar o passar i.
  • Mimmi G
    Mimmi G skrev om BangerHead Studio
    Jätteduktig frisör! Fixade toning och klippning precis enligt mina önskemål men också med egna goda råd. Supernöjd!!!
  • Julia K
    Julia K skrev om BangerHead Studio
    Jag tycker Emma är jätte bra på att färga mitt hår så naturligt som möjligt och även att matcha när det kommer till löshår. Jag har aldrig lämnat Emma utan att vara helt nöjd. Har haft problem med att hitta en frisör som vet vad jag vill och nu behöver jag inte leta längre. Jag har rekommenderat Emma till mina kompisar och jag rekommenderar henne till alla andra också.
  • Nadine G
    Nadine G skrev om BangerHead Studio
    Bästa frisören i Stockholm! Trevlig, duktig på att klippa och bra på form!
  • Anna G
    Anna G skrev om BangerHead Studio
    Emma är en fantastik frisör med stor kreativitet och känsla för färg och form. Rekommenderas varmt!
  • Maria B
    Maria B skrev om BangerHead Studio
    Sofia är den bästa frisören! Hon är inlyssnande, och gör precis så som du vill ha det. Välj Sofia alla gånger om du vill känna dig nöjd efter en klippning och färgning
  • Eva P
    Eva P skrev om BangerHead Studio
    Emma är en superduktig frisör med ett mycket trevligt bemötande. Man känner sig jättefin och nöjd när man går från salongen. Rekommenderar verkligen henne.
    Eva-Marie
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Har klippt och slingat håret hos Gabriella i tre år varit nöjd varje gång. Hon klipper så man får snygg utväxt vilket är ett plus!
  • Camilla M
    Camilla M skrev om BangerHead Studio
    Maria gör ett toppen jobb med mitt hår
Gabriella Bäck
Emelie Järpell