Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm BangerHead Studio

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, 114 46 Stockholm — Visa karta

Bangerhead Studio är en populär frisörsalong belägen i centrala Stockholm i fräscha, moderna lokaler. Här erbjuds du ett helhetskoncept inom skönhet och du kan få behandlingar från topp till tå av vårt sammansvetsade team av frisörer och hudvårdsterapeuter.

Våra professionella frisörer utför förstklassiga behandlingar såsom klippning, slingor, färgning och hårförlängning samt guidar dig till produkter som passar just dig och ditt hår. Kom hit och njut av den lugna stund och omtanke du är värd!

Utöver detta erbjuder vi hudvårdsbehandlingar tillsammans med Dermalogica och Decleor. Du kan också få manikyr, pedikyr, vaxning samt flera olika behandlingar för permanent makeup. Givetvis har vi ett stort produktutbud till försäljning. Välkomna!
Mån: 10:00-18:30
Lör: 09:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 328 kunder tycker om BangerHead Studio

• Grodan B skrev om BangerHead Studio
    Jag vill avråda att handla från Bangerhead på nätet eftersom de använder en budfirma och du måste vara hemma och anträffbar under otroligt många timmar. Du vet inte när de kommer till dig. De ringer och lägger på och säger sedan att det inte var någon som svarade. Bor du i stan med elektroniska lås så måste du också passa dem eftersom de inte kommer in för att avlämna paketet.Så där håller det på i veckor utan att du lyckas få ditt paket. Bangerhead kan inte ändra leveransadress så det blir till slut en retur av din beställning. Man kan inte få sin leverans till ett postutlämningskontor heller. Ingen hjälp till dig som kund. Läs mer
    2018-09-14 Helena B svarar Grodan B
    Hej,

Tack för din feedback. Vi är ledsna att du upplevt en negativ köpupplevelse!

Vi erbjuder flera olika leveranssätt i dagsläget, så att man som kund har möjlighet att välja det alternativ som passar en bäst. Eftersom att Budbee erbjuder hemleverans till dörren har dem ej möjlighet att leverera paketet till ett postombud. I det sms man får av Budbee kan man enkelt följa budbilen fram tills det är utanför dörren, man ser även hur många stopp det är innan budet är framme hos just dig och kan även se den exakta tiden då budet kommer, man kan som kund själv välja att ändra leveransdatum om det är så att den förvalda leveransdagen inte passar. Är man inte hemma vid tillfället finns det även möjlighet för Budbee att leverera det utanför dörren.

Vi ser gärna att man kontaktar vår kundtjänst på hej@bangerhead.se om det är så att man upplever att leveransen av paketet inte gått rätt till så att vi får möjlighet att åtgärda det. Vi tackar för din feedback åter igen och hoppas att vi får en ny chans att göra dig nöjd.

Med vänliga hälsningar

Helena
    Bangerhead.se
  • Linn O skrev om BangerHead Studio
    VARNING för denna hemsida!
    Har handlat här flera gånger men kommer aldrig mer besöka denna sida. Satt som många gånger förut med mobilen för att internetshoppa. Trots att jag inte handlat på 3 månader eller besökt hemsidan är man automatiskt inloggad. La några saker i varukorgen men stängde ner då jag hade annat att göra. När jag sedan kollar mobilen en timme senare har det gjorts flera köp med olika produkter som betalats med faktura och snabbfrakt..... jag är 100% säker att jag inte "råkat" beställa något själv och det är även såpass många steg som krävs för ett köp. Har aldrig någonsin recenserat en hemsida/butik/mm men tyvärr så kommer jag aldrig ens våga besöka denna hemsida igen. Läs mer
    2018-09-14 Helena B svarar Linn O
    Hej Linn,

Tack för att du valt att lämna ett omdöme på Reco, men tråkigt att du upplevt problem med hemsidan.

Vi hoppas att du vid tillfället kontaktat vår kundtjänst så att vi har fått hjälpa dig att avbryta eventuella felaktiga köp. Detta scenario är givetvis inget som tillhör vanligheten och det är självklart att man som kund inte ska behöva betala för något man ej beställt, ibland kan tekniken strula.

Vi är självklart ledsna för det inträffade och hoppas att du vågar ge oss en ny chans i framtiden! :)

Med vänliga hälsningar

Helena
    Bangerhead.se
  • Mana S skrev om BangerHead Studio
    Bokade tid för en Luggklippning på BangerHead Studio. Bra koncept om man inte vill betala jättemycket pengar för att bara klippa lugg, trodde jag. Men tyvärr så verkade Elionore novis. Klippa lugg är kanske bra träning men jag har inte kunnat ha min vanliga frisyr sen dess. Förstår inte hur svårt det kan vara att klippa exakt samma frisyr utan att komplicera till det. Som sagt bra koncept men det var nog enda och sista gången. Läs mer
  • A
    A skrev om BangerHead Studio
    Exceptionellt!! Blev klippt i går av Elin Johansson och det var kvalité rakt igenom från topp till tå. Duktig både med maskin och sax.

Kul att börja året med en snygg frisyr, jag kommer igen!!

/Anders Läs mer
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Jag litar på Sara till 100% och jag blir alltid nöjd! Hon är noga med att man ska förstå varandra så att både frisör och kund har samma bild. Helt suverän! :) Läs mer
  • Matilda G skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Jag är supernöjd med min första klippning och färgning hos Emma - både med processen och slutresultatet! Hon är super trevlig, kunnig, och verkar väldigt mån om att man ska bli nöjd. Kände mig väldigt trygg i hennes stol, och kan varmt rekommendera henne till alla som vill bli snygga i håret! Läs mer
  • Fanny L skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Tifony är snabb, effektiv och noggrann! Läs mer
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Tifony är trevlig och duktig, jag är mycket nöjd med att vara hennes kund. Läs mer
  • Rebecka P skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Superbra. Trevlig och väl bemötande Läs mer
  • Anna V skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Alltid lika nöjd, Tifony är proffsig och trevlig! Läs mer
  • Jessica B skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Super bra!!! Väldigt professionell och tar jättebra hand om sina kunder! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Bianca G skrev om Gabriella Bäck en del av BangerHead Studio
    Trevlig och lyssnar noga på ens önskemål. Lika nöjd som vanligt!! Läs mer
  • Meyrem skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Vänlig, bra bemötande och väldig professionell inom mötet med sina kunder. Läs mer
  • Anita N skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Vet inte ens vart jag ska börja när man ska beskriva en såndan underbar person som, Tifony är.
    Hon är verkligen så himla härlig och alltid känt mig bekväm i hennes händer under en behandlig eller om råd jag frågat. Lätt att prata med om allt, vilket gör att upplevelsen känns som något man ändå kan längta till att göra! Läs mer
  • Moa W skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Emma är en av få frisörer jag tillåter klippa och färga mitt hår. Hon lyssnar alltid på de önskemål jag har och är extremt noga med slutresultatet. Dessutom är hon trevlig och glad. Jag ser alltid fram emot mina tider hos Emma! Läs mer
  • Ann-sofie M skrev om Therese Kjell en del av BangerHead Studio
    Therese är supertrevlig och har uppfyllt mina förväntningar varje gång jag varit hos henne. Läs mer
  • Lovisa M skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Duktig och väldigt trevlig. Gick därifrån supernöjd! Läs mer
  • Stine B
    Stine B skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Finally Have I found Someone that can make My skin glow, My lashes Looking perfectly natural and get My brows Looking the way I want! I Am obsessed with skincare and I Have been to so many treatments all over the world, But I Keep coming back to Tifony! She is professional, passion about her job and Fun to talk to! Läs mer
  • Linn M skrev om Therese Kjell en del av BangerHead Studio
    Jag var återkommande nöjd kund med frisören Emily hos Bangerhead. Jättenöjd. Sen gick hon på mammaledighet och slutade därefter, och jag har inte varit nöjd med någon annan frisör hos Bangerhead än henne. Therese Kjell upplevde jag inte som särskilt duktig på slingning, som var min behandling hos Bangerhead den senaste gången där. Jag kommer därför gå till en annan frisérsalong i framtiden. Läs mer
  • Alfred L skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Superduktig och trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Lisa S skrev om Therese Kjell en del av BangerHead Studio
    Hon är trevlig och jag ser fram emot mina frisörsbeskök. Har även varit nöjd med min klippning efter jag gått dit! Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Trevlig, kompetent och en bra upplevelse helt enkelt!
    Går gärna till henne som kund😊 Läs mer
  • Diana S skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Tifony är alltid proffsig & trevlig, har gått hos henne regelbundet i ett år nu! Läs mer
  • Alma R skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Alltid lika trevligt bemötande och blir supernöjd varje gång! Läs mer
  • Michaela B skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Underbar människa med en underbar service. Man känner sig alltid väl omhändertagen när man kommer från Tifony. Bara massor av ros. Läs mer
  • Dina G skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Jätte bra och är alltid super nöjd! Läs mer
  • Marie L skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Mycket professionell och duktig, dessutom alltid ett leende på läpparna. Du kommer vara i varma och trygga händer. Läs mer
  • Lovisa S skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Hon skapar och formar håret som om det var hennes konstverk Läs mer
  • Ida B skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    toppen, finns inga anmärkningar! Läs mer
  • Carin L skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Super bra service, man känner sig alltid högt värderad som kund. Jag har testat flera olika behandlingar och Tifony är otroligt duktig och kunnig. Jag kan starkt rekommendera ett besök hos henne! Läs mer
  • Mathias L skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Jennifer är alltid trevlig och klipper bra. Alltid precis efter mina önskemål. Läs mer
  • Sylvia H skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Jättetrevlig och kunnig personal, härlig atmosfär, väldigt bra produkter till försäljning, Superbra utbud av behandlingar. Man blir underbart omhändertagen och får en fantastiskt härlig och relaxad upplevelse. Läs mer
  • Eveline D skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Hon är extremt kundinriktad, vänlig, behaglig och dessutom väldigt duktig. Läs mer
  • Artur L skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Svårt att tänka sig ett bättre resultat eller bättre omhändertagande än hos Emma. Alltid proffsig och gör sitt yttersta för att kunden ska bli nöjd. Alla tummar upp! Läs mer
  • Nelly J skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Sara är en bra frisör som hjälper till och får till färgen och klippningen som man vill ha det. Läs mer
  • Sofia S skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    Trevlig och professionell i sin roll Läs mer
  • Eva L skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Jag går till Sara sedan ca 2 år tillbaka. Alltid lika nöjd! Läs mer
  • karolina b
    karolina b skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Bästa frisören! Känner mig alltid supernöjd efter ett besök hos Sara. Hon lyssnar alltid på mina tankar o idéer, men kommer samtidigt med grymma förslag. Läs mer
  • Zofia M skrev om Therese Kjell en del av BangerHead Studio
    Hon är jätte trevligt och duktig frisör tycker jag :) Läs mer
  • Karolina S
    Karolina S skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Utmärkt bemötande. Sara Dahlgren har verkligen levt upp till mina förväntningar och min upplevelse hos BangerHead Studio har tack vare henne varit uteslutande positiv! Läs mer
  • Cassandra B skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Jennifer är en toppenfrisör! Har endast varit hos henne två gånger och är supernöjd. Ska dit nu i februari igen, hon lyssnar på en, kommer med förslag och är supertrevlig. Kan verkligen rekommendera henne :) Läs mer
  • Agnes R skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Jag tycker att hon är grym! Jag har varit hos henne vid två tillfällen och har varit super nöjd båda gångerna! As härlig och trevlig också! Känns alltid bra när man går därifrån.

Vänligen,
    Agnes Läs mer
  • Ina K skrev om BangerHead Studio
    Jag hade en underbar upplevelse. Min frisör var trevlig och jag blev väldigt nöjd med klippningen. Har kommit tillbaks redan i flera år och kommer fortsätta göra det. Jag har köpt med mig produkter från Moroccan Oil och har varit nöjd med dem också. Läs mer
  • Agnes K skrev om BangerHead Studio
    Gick till Jennifer som gav ett trevligt bemötande och var väldigt glad och härligt! Förstod direkt vad jag ville göra och resultatet blev jag väldigt nöjd med. En superduktig frisör. Läs mer
  • Lovisa W skrev om BangerHead Studio
    Klippning. Mycket bra, kommer att komma tillbaka. Läs mer
  • Åsa W skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio
    Emma tar väl hand om sina kunder, är noggrann och mån om att man ska bli nöjd. Jag har nog aldrig varit så nöjd med min frisyr och frisör! :) Läs mer
  • Sofia K skrev om BangerHead Studio
    Fantastisk salong, älskar min frisör och kan rekommendera alla att gå dit. Läs mer
  • Agnes S skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Trevlig, avslappnad, effektiv! Läs mer
  • Astrid W skrev om Tifony Goodman-Trachez en del av BangerHead Studio
    She is supernice and comfortable to work with! Läs mer
  • Daniela B skrev om Jennifer Dahlqvist en del av BangerHead Studio
    Superhärlig och duktig med hög servicekänsla! Läs mer
Gabriella Bäck
Tifony Goodman-Trachez