Emma Gouteva

Emma Gouteva

Läs vad 121 Läs vad Emma Gouteva

• 2022-10-21 Insamlad av företaget
    Bangerhead Studio besviker aldrig! Alla är kompetenta och välkomnande.
    Jag har varit hos Emma bara en gång för att rädda en ’fel-klippt’ lugg. Hon fixade den utmärkt och jag särskild uppskattade att hon inte rusade genom klippning i med att det var ’bara’ luggen (som vissa frisörer gör). Hon ville att jag skulle trivas med resultat, men hon också ville vara nöjd med den och hon tog den tid som krävdes. Underbar. Dessutom var hon väldig trevlig!
  • 2022-10-19 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsig och trevlig. Gör alltid det där lilla extra och är en riktig magiker när det kommer till hår och färg! 100/100!!
  • 2022-10-17 Insamlad av företaget
    Absolut bästa frisören. Jag har besökt många frisörer under åren, så jag vet vad jag talar om. Dessutom har jag alltid blivit trevligt bemött så fort jag kliver in genom dörren, både från Emma och de andra frisörerna. Ett leende, hej och välkommen. Det gör att man bli på gott humör och känner sig extra välkommen. Mycket trevlig lokal också. Verkligen värt att åka från Rivieran för ett besök hos Bangerhead Studio
    - Professionellt och varmt välkomnande
    - Mina höga förväntningar möttes. Otroligt kunnig och lyhörd.
    - Frisör på Bangerhead. Skulle aldrig byta frisör.
  • 2022-10-17 Insamlad av företaget
    Bästa frisören jag haft, kunnig, alltid glad "a great place to stay" :)
  • 2022-10-17 Insamlad av företaget
    Hela studion med all dess personal är väldigt varm och välkomnande. Är så glad att jag hittat hit till Emma och jag kommer aldrig vilja gå till någon annan. Blir lika nöjd varje gång oavsett om jag vill toppa, klippa en förändring eller slinga håret.
  • 2022-10-13 Insamlad av företaget
    Väldigt gullig och empatisk. Noggrann utan att det behöver dra ut på tiden. Duktig på att se och upptäcka hur håret och skalpen mår. Man känner sig väldigt trygg i att låta Emma ha fria händer.
  • 2021-11-28 Insamlad av företaget
    Jag träffade Emma för första gången i somras och hon är verkligen helt otrolig, precis som alla hade sagt till mig. Hon är otroligt duktig och hjälpsam. Jag bor långt bort men hon har verkligen hjälpt mig att hitta en tid i hennes mycket upptagna schema. Äntligen har jag hittat en frisör som är topp 👌🏻 och nu vill jag aldrig byta! Så glad att jag valde att gå dit och lära känna Emma❤️.
  • 2021-11-26 Insamlad av företaget
    Emma är den bästa frisören man kan ha, jag har aldrig lämnat salongen och känt mig missnöjd. Tack vare henne och alla produkttips så har mitt hår aldrig mått så bra som det gör nu. Hon är en stjärna!
  • 2021-11-24 Insamlad av företaget
    Emma är otroligt duktig på det hon gör - färg, klipp, extensions och styling. Jag litar fullständigt på Emma och lämnar alltid Bangerhead glad och full av energi. Kan inte rekommendera henne mer än vad jag redan gör till alla som inte redan går till henne regelbundet.