Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm BangerHead Studio Emma Gouteva
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 33 Läs vad Emma Gouteva

• Mia B skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio

2019-03-11

Fick en underbar klippning, blev så nöjd!
    Fantastiskt bemötande i en salong. Jättebra service och en så fin och kompetent frisörska! Läs mer
  • Lena T skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio

2019-03-04

Emma har klippt mig 2 gånger och är väldigt bra på att lyssna in mina tankar och önskemål och är även väldigt noggrann. Läs mer
  • Carl L skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio

2019-02-27

Emma är ju anledningen till att man går till BangerHead, annars kan man gå till vilken salong som helst. Jäkligt härlig aura som gör att det är kul att klippa sig, annars brukar man ju mest sitta o sura med en kall kaffe och köra stirrleken med frisören. Sen klipper hon bra också, så man blir dubbelt nöjd.

Fem av fem toasters Läs mer
  • Dijana B skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio

2019-02-25

Bästa konstnär 🤗 med sina mjuka händer gör hon verk.Hon är så kunnig o tar väll hand om sina kunder.
    Allt bästa. Läs mer
  • Barbara B skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio

2019-02-18

Har både klippt och färgat håret hos Emma och har aldrig varit så nöjd med resultatet när jag gått ifrån frisören som jag har varit efter behandlingarna hos Emma. Hon är lyhörd till kundens önskemål och föreslår även själv vad som passar en utifrån hårets skick och kvalité. Man känner sig bekväm och trygg med håret i Emmas händer. En fantastisk, noggrann, super trevlig och kunnig frisör som varmt rekommenderas. Läs mer
  • Elin D skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio

2019-02-18

Jag slingade och klippte håret hos Emma och blev väldigt nöjd. Emma är väldigt lyhörd och såg till att jag fick precis det resultatet jag ville ha och tillochmed ännu bättre än jag själv hade kunnat komma på. Fantastisk frisör och supertrevlig och proffsig! Läs mer
  • Saga R skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio

2019-02-13

Jag klippte mig och fick håret stylat. Jättenöjd med besöket. Emma var supertrevlig och jag gick där ifrån med en snygg och lyxig frisy. Läs mer
  • John H skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio

2019-02-13

Supernöjd med besöket hos Emma. Bra rådgivning och utmärkt utförande. Väldigt trevligt upplevelse som helhet. Läs mer
  • Ewa A skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio

2019-02-12

Klippning, första besöket, på rekommendation av kollega.
    Mycket nöjd! Blev uppmärksammad direkt när jag kom.
    Emma gav förslag om klippning och förklarade hur hon tänkte och lyssnade in mej och mina funderingar.

Allt utföll över förväntan!
    Jag kommer tillbaka till Emma! Läs mer
  • Nathalie P skrev om Emma Gouteva en del av BangerHead Studio

2019-02-12

Emma är en professionell, lyhörd, flexibel och duktig frisör. Hon levererar alltid enligt förväntan. Rekommenderas varmt! Läs mer
Gabriella Bäck
Emma Gouteva