5.0 / 5 i betyg — 6 rekommendationer

Läs vad 6 användare tycker om Sara Dahlgren

• Linnea H
    Linnea H skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    När jag går till frisören vill jag först och främst veta att jag blir snyggare efter än innan. Efter att jag klippt mig hos Sara är jag inte orolig längre. Hon är duktig, kreativ och förstår DITT eget bästa innan du själv visste hur bra du skulle passa i den frisyren eller hårfärgen. Det blir riktigt bra varje gång och jag rekommenderar henne varmt!
  • Ellen J
    Ellen J skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Jag känner mig alltid lika lugn när jag går till Sara. Hon är mycket skicklig och har en känsla för detaljer. Hon lyssnar alltid på hur jag vill ha det men kommer med egna idéer som passar just min stil. Sara lyckas alltid och jag blir alltid lika nöjd!
  • Christian G
    Christian G skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Trevligt bemötande och en väldigt proffsig finish på klippningen. Var oerhört nöjd med resultatet och kommer klippa mig hos henne framöver.
  • Karin D
    Karin D skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Mycket noggrann frisör som är lätt att prata med och förklara hur man vill ha det.
    Verkar ha ett konstnärligt öga och bra koll på vad man passar i och vilka frisyrer som är snygga. Känns som hon anpassar sig till kunden och vad man önskar o passar i.
  • Emma D
    Emma D skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Bemötandet har varit väldigt fint. Har fått hjälp till färgning och klipp. Tycker att det märks att Sara har en gedigen utbildning hos Björn Axen bakom sig. Förutom att hon lyssnar och förstår vad jag har för önskningar så är hon tekniskt duktig som jag inte tycker någon annan jag klippt mig hos har varit. Kommunikationen fungerar alltid, hon förstår precis vad jag vill ha och jag har alltid blivit nöjd när jag klippt mig hos henne. Nöjd med både företaget och Sara Dahlgren
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Sara Dahlgren en del av BangerHead Studio
    Sara var väldigt lyhörd och lyssnade på mina önskemål på ett sätt som gjorde att jag kände mig väldigt trygg i att få det resultat jag önskade. Slutresultatet blev jag otroligt nöjd med och kände att hon gjorde sitt yttersta för att få till den färg och stil jag ville ha. En väldigt bra upplevelse!
Gabriella Bäck
Emelie Järpell