Sarah Grant
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-13

Läs vad 28 Läs vad Sarah Grant

• Victor Thomas D skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio

2020-04-18

Jag klipper mig sedan en längre tid hos Sarah och har aldrig blivit besviken - tvärtom överträffar Sarah gång på gång mina förväntningar!
    Sarahs styrkor som frisör är hennes utmärkta hantverk, känsla för specifika frisyrer och hårtyper, hennes lyhördhet till mina önskningar och dessutom toppat med en bubblande personlighet och härlig brittisk humor. Sedan jag började gå till Sarah har inte bara kontinuerligt fått frisyren precis som jag önskar den utan också tips & råd kring produkter som förbättrat min hårbård markant. Jättenöjd! Läs mer
  • Kristoffer Robin Z skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio

2020-03-26

Jag klipper mig regelbundet, sedan en längre tid, hos Sarah och är alltid mycket nöjd med resultatet. Sarah har ett trevligt och professionellt bemötande, och är i mitt tycke en oerhört kompetent frisör. Jag uppfattar henne som lyhörd, ärlig och genuint intresserad av att varje gång förbättra min upplevelse. Håret betyder mycket för mig och det finns ingen annan jag hellre skulle låta ta hand om det än Sarah! Läs mer
  • Måns E skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio

2020-03-19

Professionell och väldigt duktig på att skapa en frisyr man önskar! 5 Stjärnor! Läs mer
  • Sabina B skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio

2020-01-30

Mycket bra!
    Sarah är trevlig och ger ett proffsigt intryck. Hon är lyhörd för önskemål, ger feedback på dessa och försöker verkligen uppfylla mina önskningar när det gäller frisyr och färg.
    Jag rekommenderar henne mer än gärna till mina vänner! Läs mer
  • Klara E skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio

2020-01-29

Otroligt kompenent och duktig- alltid gått därifrån väldigt nöjd. Sarah är dessutom otroligt trevlig! Hon är den frisör jag rekommenderar till alla. Läs mer
  • Jonas H skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio

2020-01-27

Sarah is a great hairdresser. I never need to worry about by my hair when I go to her. Läs mer
  • Nickta S skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio

2020-01-27

I booked a last minute hairdressing appointment with Sarah as my ordinary hairdresser was fully booked and I just had the intention to go only once. However, Sarah exceeded all expectations. She is very thorough and skilled. Also, she is very honest, which is appreciated when I ask for her advice and because you can tell that she really cares. So after that first appointment I kept going to her and I truly recommend her. Läs mer
  • Helena N skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio

2020-01-24

Gick hos Bangerhead cirka ett år innan jag flyttade från stan. Fick bland annat hjälp med att gå från nyfärgat brunt tillbaka till blont utan att håret blev slitet. Läs mer
  • Miriam D skrev om Sarah Grant en del av BangerHead Studio

2019-08-15