BARKLUNDA Flyttbolag AB

BARKLUNDA Flyttbolag AB

Ring 0102-14 66 67 www.barklunda.com

Välkommen till BARKLUNDA Flyttbolag! När det är dags att flytta är det mycket som kan behöva planeras. Men vi på BARKLUNDA Flyttbolag tycker inte att din flytt ska behöva vara stressig. Du kan lugnt luta dig tillbaka så tar vi hand om din flytt på bästa sätt. Vi kan hjälpa dig som privatperson att flytta såväl som att hjälpa...

153 omdömen om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Dmitrij N
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

AKTA, firman betalar inte sina räkningar! Barklunda Flyttbolag har anlitat oss för akut bärhjälp De har sedan inte betalat fakturan trots påminnelser via mejl och samtal

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Cecilia B
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Ett mycket bra och pålitligt företag. Flytten gick hur smidigt som helst. Inga konstigheter. De var 2 karlar som flyttade mitt bohag från villa till lägenhet. De löste allt.

Eleanor F
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Sammanfatta din upplevelse och beskriv gärna vad du köpte för vara eller tjänst

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Joakim F
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Underbara "gubbar", effektiva, uppmärksamma på vad kunden har för önskemål,

Musa M
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Bra bemötande och man uppfyllde alla mina förväntningar.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för fina ord, Musa! Det tar vi till oss :) Hoppas du trivs bra i nya bostaden.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Julius R

Bra bemödande. Flexibelt och effektivt

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för ditt fina omdöme, Julius! Stort lycka till i nya hemmet.

Barbro T
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Trevlig personal, snabbt utfört.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för toppbetyget, Barbro! Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Bodil O
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Service inriktade Tillmötesgående. Hjälpsamma Erfarna. Hade inte fått in allt i lådor men det ordnade sig med deras grejor

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Hej Bodil! Tack för att du tog dig tid att skriva din fina rekommendation av oss! Det värmer :) Hoppas du trivs bra på nya adressen.

André B
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Jag har använt mig av Barklunda Flyttbolag vid en tidigare flytt och blev bemött på ett otroligt varmt och kompetent sätt. Deras personal är snabb, effektiv och väldigt lätta att ha och göra med. Jag kommer absolut att använda mig av dem nästa gång jag behöver flytthjälp och jag kommer fortsätta att rekommendera dem till alla jag känner som skulle vara i behov av deras tjänster.

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3320 omdömen 4.7 av 3320 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Suzanne V
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Köpte flytt från en adress till två adresser. Tänkte att det kunde bli komplicerat men Allt fungerade toppenbra. Snabbt och effektivt samt ett mycket trevligt bemötande

Linus E
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Vi anlitade Barklunda för flytthjälp. Barklunda har varit fantastiska ända från start. De har svarat på alla frågor vi har haft och varit så professionella, trevliga och hjälpsamma. Själva flytten gick så himla snabbt och killarna var så trevliga och effektiva. De ringde under dagen och gav oss uppdateringar om flytten och allt kändes så bra och säkert. Kunde inte vara mer nöjd med Barklunda. De har gjort ett fantastiskt jobb. När vi flyttar nästa gång kommer vi garanterat att anlita Barklunda igen.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för din fantastiska rekommendation av oss, Linus! Hoppas vi får chansen att hjälpa er igen.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1023 omdömen 4.8 av 1023 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Nils G
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Väldigt trevligt bemötande. Snabb och smidig flytt.

Kagendo K
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

I was amazed how fast they were and extremely professional. They have moved my family 4 times now and I’m very happy with their services

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 118 omdömen 4.5 av 118 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Karl Richard Ö
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Vi är supernöjda med Barklunda som flyttbolag. Väldigt trevlig och tillmötesgående personal!

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för toppbetyget! Hoppas vi får chansen att hjälpa er igen.

Monica B
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Jag hade flyttjänsten samt fick låna kartonger. Från första kontakten och hela vägen otroligt proffsigt och vänligt bemötande. Jag hade en del frågor och fick alltid snabbt svar. Själva flytten gick snabbt och säkert. Inga skador på möbler eller annat. Jag fick också mitt förråd flyttat direkt till nya förrådet. Jag är jättenöjd och rekommenderar verkligen Barklunda varmt!

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för din fina rekommendation av oss, Monica! Det värmer :)

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Sofie H
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Fantastisk service. Duktiga och noga. Extra plus för lösning på tunga kassaskåp.punktliga.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för toppbetyget, Sofie!!

Andreas Å
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Otroligt bra service redan när vi hittade ett datum. Därifrån till att vi hade flyttat klart genomsyrades av att ”det ordnar vi” med glädje i rösten. Vi kände oss helt trygga, inget har lämnats oklart.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för att du tog dig tid att skriva så fint omdöme av oss, Andreas! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1234 omdömen 4.7 av 1234 omdömen

Ludvig L
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Mycket duktiga smidiga flyttkillar. Mycket bra kundsupport!

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för omdömet, Ludvig! Hoppas du trivs bra i nya bostaden.

Victoria M
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Very good service! I will definitely recommend it

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Hi Victoria! Thank you so much for your recommendation! Hope we have the pleasure of helping you again.

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 521 omdömen 4.8 av 521 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Stefan W
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Smidigt att boka flytt och bra bemötande. Flytten gick snabbt och tryckt 😊

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för att du tog dig tid att recensera oss! Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen.

Najat E
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Har flyttat för två veckor sedan med BARKLUNDA Flytt . det gick super bra med allt . Tack Maria & andra medarbetare för gott bemötande & det proffsiga jobb. Rekommenderar starkt

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för din fina rekommendation av oss, Najat! Hoppas ni trivs bra i Uppsala :)

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2181 omdömen 4.7 av 2181 omdömen

Moa B
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Jättetrevliga, kompetenta, lätta att ha att göra med, inget skadades

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för toppbetyget, Moa! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden och välkommen till Uppsala :)

Staffan E
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Supersmidiga att ha att göra med och väl genomförd flytt.

Fredrik A
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Otroligt nöjda med hela flytten, från tillgänglighet vid frågor till hur snabba och effektiva de var på flyttdagen. Kan verkligen rekommendera detta bolag om ni ska flytta.

Tommy P
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Ett flyttbolag jag verkligen kan rekommendera. Noggrannhet i rätt tid med aktsamhet om vårt möblemang och övrigt. Smidigt med lånade flyttkartonger vilket ingick i offert. Det absolut bästa flyttbolag jag genom åren anlitat. Deras bemötande tillhör det bästa man kan få!

Lotta T
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Bra kommunikation. Överenskommelser infriades.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för toppbetyget, Lotta! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden.

Ann-Katrin H
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Jag är väldigt nöjd med bemötandet från Barklunda Flyttbolag. Maria var alltid tillmötesgående vid min kontakt med henne. Flyttkarlarna jobbade hårt med att bära upp allt mitt bohag denna dag, få hissen råkade vara ur funktion. Jag rekommenderar varmt Barklunda Flyttbolag.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Stort tack för ditt fina betyg, Ann-Katrin! Det värmer :)

MARCUS W
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Vi flyttade från en lägenhet i Uppsala till hus i Storvreta med hjälp av Barklunda Flyttbolag. De gjorde ett utmärkt jobb, var trevliga, hjälpsamma och professionella. Kommunikationen via mejl innan och via munnen (på svenska) på flyttdagen fungerade klockrent. Skulle rekommendera dem alla dagar i veckan!

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för din fina rekommendation av oss, Markus! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden!

Thord R
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Trevligt bemötande och funkade som uppgjort

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för toppbetyget, Thord! Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen.

Vvs T
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Bra service och snabb återkoppling!

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

TACK :) Hoppas vi får chansen att hjälpa ert företag igen!

Leif M
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Trevligt och positivt bemötande i alla led. Allt vi oroat oss för blev snabbt problem som kunde lösas. Vi hade ingen rutin på flyttning så vi var lite spända att allt kunde packas med under en dag vilket det gjordes med marginal. Avlastningen gick smidigt med några lokala kollegor på plats. Fin stämning och mycket servicekänsla rakt igenom. Vi kan rekommendera företaget utan minsta tvekan!

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack snälla Leif för att ni tog er tid att skriva ett så fint omdöme om oss, det värmer! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden.

Anna W
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Mycket nöjda med allt från bemötande till utförande

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för fint betyg, Anna! Hoppas vi får chansen att hjälpa er igen ;)

Maria W
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Glada, lösningsorienterade människor. Jättebra att ha att göra med.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för toppbetyget, Maria! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden.

Håkan N
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Fenomenalt trevliga och pålitliga. Man blir nästan sugen på att flytta igen! Flytten gick från Gamla stan i Stockholm till Gotland, ganska komplicerat, men Barklunda löste allting briljant" Stort tack!

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för fina ord, Håkan! Det värmer :) Hoppas vi får chansen att hjälpa er igen. Hoppas ni får en fortsatt fin sommar!

Ann Maria Linnéa K
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Inga problem, de kom, flyttade mitt bohag, inget gick sönder, de var trevliga, fick låna flyttkartonger, allt till ett bra pris.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för att du tod dig tid att betygsätta oss! Stort lycka till i nya bostaden.

Eva Å
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Flytthjälp. Otroligt bra och trevligt bemötande både vid bokning och vid själva flytten. Kan varmt rekommenderas.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för ditt fina betyg, Eva!

Bengt J
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Med kort varsel löste Barklunda en flytt från Stockholm till Gotland. Trevligt bemötande och proffsig hjälp. Rekommenderar dem varmt.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för toppbetyget, Bengt! Hoppas ni får en fortsatt fin sommar på Gotland :)

Erja L
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Glad och trevlig ägare (kvinna). Bra att jag i detalj fick beskriva vad som skulle göras. Flyttgängets ledare var jätte bra. Det handlade om flytt från Uppsala till Ängskär i Hållnäs.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack snälla Erja för fina ord, det värmer! Hoppas du får en fin sommar på nya orten.

Mohsen M
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Mycket bra service , nöjd o belåten och kommer varmt rekommendera andra 👍

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för fint beröm! Önskar dig en skön sommar.

Robin B
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Punktliga, snabba, trevliga, bara säga vart du vill ha grejerna så bärs dom dit

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för toppbetyget, Robin! Hoppas du trivs bra i nya bostaden.

Tina M
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Jag köpte flyttning på 22 mil. Jag blev bra bemött före flytten både via mail och telefon. På flyttdagen hade firman bokat till fel adress men de löste det mycket bra. Två män kom och bar in allt snabbt. Ordentligt gjort och trevliga personer. Ingenting verkar ha gått sönder eller blivit skadat. Vi är mycket nöjda.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack Tina för att du tog dig tid att skriva en sånt fint omdöme av oss! Hoppas du får en skön sommar på nya orten :)

Mats E
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Trots kort varsel toppen service 👍

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack snälla för fint betyg! Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen.

Ann-Cathrine P
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Färja Nynäshamn-Visby inte bokad, så omplanering i sista minuten. Ledde till att jag inte var på plats när flyttlasset lossades, flyttkartongerna lämnades i "oordning" trots att de var väl uppmärkta. Överenskommelse om kompensation hölls inte. Oproffsigt genomförd flytt och tråkigt bemötande, jämfört med den hjälp och det bemötande jag tidigare fått från andra flyttfirmor./Ann Cathrine Pettersson

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Hej Ann-Cathrine! Vi är väldigt ledsna över att du upplever att vår service inte nådde upp till dina förväntningar och det är alltid tråkigt när meningsskiljaktigheter uppstår kring vad som var överenskommet. Vi önskar dig stort lycka till på Gotland

Kristina T
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Fantastiskt trevligt bemötande och skickligt genomförd flytt utan stress. Jag hade läst många fina recensioner på webben om företaget före, och kan bara hålla med. Flytten från norra till södra Uppsala flöt över förväntan bra. Allt packades in noggrant och placerades ut på ett sätt som gjorde det lätt att packa upp kartongerna i skåp och lådor. Personalen var kompetent och hjälpte till att lösa oklarheter som dök upp under flyttdagen, och det var en fin bonus att kunna låna extra flyttkartonger. Kan varmt rekommendera dem!

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack snälla för din fantastiska rekommendation av oss, Kristina! Hoppas du trivs bra i nya bostaden och trevlig sommar!

Lena H

Utmärkt service och trevligt bemötande. Proffsigt 😀

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för toppbetyg, Lena! Hoppas du får en fin sommar i nya bostaden.

Therése L
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Smidig och enkel flytthhälp! Bra bemötande och enkla att få tag på

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack Therése! Hoppas ni trivs bra och har börjat komma iordning i huset :)

Benny S

Inte billigast Inte dyrast men Bästa flytten

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

TACK Helena! Hoppas vi får chansen att flytta dig igen.

Haddis A
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Jag bokade Barklunda flyttbolag för hjälp med att flytta mina flyttkartonger mm från den gamla lägenheten till den nya. Flyttmännen var superbra, effektiva, snabba, starka, men också ordningssamma och försiktiga om våra saker utöver att de var trevliga också. Det gick jättesnabbt i flytten, var så otroligt värt att boka flytthjälp. Även kontaktpersonerna på telefon var jättetrevliga och hjälpsamma med olika frågor osv. Jag är supernöjd med allt och rekommenderar verkligen det här företaget!

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för din jätte fina recension av oss, Haddis! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden.

Marie D
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Glada trevliga i extremt hjälpsamma Köpte tjänst för flytt av bohag

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för fina ord, Marie! Det slukar vi med hull och hår ;) Hoppas du trivs bra i nya hemmet!

Henrik C
Skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB

Väldigt effektiva och bra service i all kontakt! Kommer anlita dem igen vid framtida flytt.

Svar från BARKLUNDA Flyttbolag AB

Tack för toppbetyget, Henrik! Hoppas vi får chansen att hjälpa er även i framtiden.