Bättre Fötter - Bättre Hy

Bättre Fötter - Bättre Hy

battrefotterbattrehy.se
  • BadgeSixYears
Boka tid Ring 073-445 62 62 Dela

Välkommen till oss på Bättre Fötter - Bättre Hy! Vår salong erbjuder dig allt från hårborttagning med laser till hudvård, medicinsk fotvård, vaxning, fransar och bryn samt behandlingar med botox och fillers. Oavsett om du är i behov av en behandling eller om du bara vill få en avkopplande stund i din vardag kan du alltid vända...

401 omdömen om Bättre Fötter - Bättre Hy

Sedan starten hos Reco 2018

Jimmy F
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Jättetrevlig och kunnig med sin erfarenhet

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack så hemskt mycket Jimmy för din fina rekommendation. Uppskattar det väldigt mycket. Önskar dig en riktigt skön och trevlig påsk.

Pavlina S
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Man blir alltid trevligt bemött och behandlingen är mycket tillfredsställande. Man anstränger sig lite extra för att man ska känna ett lugn med lite lyx. Jag rekommenderar gärna Bättre fötter Bättre hy och kommer med säkerhet gå dit igen.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack Pavlina, blev väldigt glad för din fina rekommendation. Uppskattas otroligt mycket. Du är är hjärtligt välkommen tillbaka när du känner för det. Önskar dig en Glad Påsk.

Cecilia L
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Jag är verkligen jätte nöjd.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Cecilia för din fina rekommendation, trevligt att höra att du är nöjd med din bahabdling. Önskar dig en riktigt skön och härlig Påsk.

Joreno B
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Proffsigt, fräsht, alltid lika välkomnande, man går på moln efter en behandling.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Joreno för din fina bedömning, uppskattas jätte mycket. Alltid lika trevligt att träffa dig, få förmånen att behandla dina fötter. Önskar dig en riktigt trevlig Påsk.

Inga G
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Mycket trevligt bemötande och man går hem som på moln,med sköna fötter.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Inga för din fina bedömning, uppskattas jätte mycket. Blir glad av att höra att du uppskattar behandling och att dina fötter går på moln.

Gun Marie P
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Hit går jag gärna tillbaka!

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Gun Marie för din fina bedömning. Det värmer att höra dig säga att du vill komma tillbaka. Så hjärtligt välkommen tillbaka när du vill och kan.

Inger S
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Mycket nöjd med allt, proffsigt!

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Inger, tack så hemskt mycket för din fina bedömning, det värmer verkligen och jag uppskattar det otroligt mycket.

Maria P
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Mycket bra och professionell behandling, fötterna kändes som nya efter fotvården, fick många bra tips på "vägen"

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Maria. får tacka så hemskt mycket för din fina bedömning, uppskattar det otroligt mycket och blir också väldigt glad över bedömningen. Roligt att höra att du var nöjd med mina råd och tips.

Ragnhild H

Bra bemött. Professionell behandling

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Ragnhild för din fina bedömning, det uppskattas väldigt mycket. Önskar dig en God Jul och Ett Gott Nytt År.

Karin C
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Känner att mina fötter blir kärleksfullt och professionellt omhändertagna. Går gärna tillbaka hit.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Karin för din fina bedömning, blir väldigt glad för detta. Fötterna behöver lite kärlek emellanåt, de får stå ut med en hel del under en livstid. Glad att jag kunde ge dina fötter lite "kärlek". Önskar dig en God Jul och Ett Gott Nytt År.

Kerstin L
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Toppentrevlig personal,bra vård och behandling. Kan inte vara bättre.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Uppskattar otroligt mycket för den fina bedömningen som du har givit oss. Det blev som en liten tidig julklapp till oss. Önskar dig en riktigt God jul och Gott Nytt År.

Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

En lugn och trevlig miljö Blev omhändetagen på bästa sätt.Köpte en skön fotsalva.Kommer att återkomma.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Anne för din fina bedömning, uppskattar jag jätte mycket. Hoppas att du är nöjd med fotsalvan. Du är varm välkommen åter. Önskar dig en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År.

Eva Solveig D
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Fick bra behandling men också tips och råd hur jag ska sköta mina hälar och bra produkt för ändamålet.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack så hemskt mycket Eva för din fina bedömning, det uppskattas jätte mycket. Även glad att höra att du är nöjd med råden som du fick vid behandlingen.

Anne-Marie A
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Proffsbehandling från ankomst tills jag lämnade! Fina tips om hur jag bäst skulle tänka om mina tår i förhållande till skor med öppen tå inför Mallorcaresa. Så tacksam har använt vanliga sandaler hela veckan. Klippning och skötsel innan helt perfekt

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Anne-Marie för din fina rekommendation, det uppskattas otroligt mycket. Jätte kul att höra att du att du använde vanliga sandaler på din resa. Du kommer att kunna använda sandaler varje sommar och på alla resor. Önskar dig en fortsatt skön höst.

Anna-Maija N
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Alltid ett vänligt och professionellt bemötande.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Anna-Maija tackar så hemskt mycket för din fina bedömning, det uppskattas väldigt mycket.

Gunilla I
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Mycket vänligt och professionellt bemötande av Barbro , bättre fötter. Rekommenderar helhjärtat Mvh / Gunilla

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Gunilla för din fina bedömning och tack för att du rekommenderar oss. Blir otroligt glad för de fina orden. Önskar dig en fortsatt trevlig sommar.

Monika N
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Trevligt bemötande och fina fötter.tack

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Monika för din fina bedömning, uppskattar det väldigt mycket. Hoppas att fötterna skall hålla ett bra tag nu, du som går och står mycket på dagarna.

Johan W
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Alltid bra, trevligt och professionellt

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack så hemskt mycket Johan för din fina bedömning, det uppskattas väldigt mycket.

Jenny R
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Bra och trevliga. Skönt med bra fotvård i närområdet.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Jenny för din fina bedömning, uppskattas väldigt mycket. Visst är det både skönt och bekvämt när man har företag i sitt närområde som man kan vända sig till. Önskar dig en fortsatt trevlig fortsättning på sommaren.

Eva G
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Jag blev väl bemött och fotterapeut Barbro kunde din sak, vilket gjorde att jag kände mig trygg

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack Eva för din fina bedömning det uppskattar jag jätte mycket. För mig känns det väldigt bra att höra och är väldigt viktigt att du känner dig trygg hos mig. Önskar dig en fortsatt bra sommar.

Astrid O

Trevligt bemötande. Bra vård Det är allltsäga. jag har att

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack Astrid för din fina bedömning, det uppskattas jätte mycket. Önskar dig en fortsatt trevlig sommar.

Andreas S

Bra mottagande Perfekt behandling Fötterna blev som nya

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Andreas för din fina bedömning, det uppskattas jätte mycket. Trevligt att du fick känslan av nya fötter :). Önskar dig en fortsatt bra sommar.

Kjell L
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Fantastisk bra jobb med mina torra fötter, ett mycket proffsigt jobb jag gick hem som på moln.. Jag har varit på hos flera fotvård ställen men ingen som denna. Rekommenderar denna till 100 %

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Kjell för din otroligt fina bedömning. Blir glad att du uppskattade behandlingen som du fick och att torrheten på fötterna blev bättre. Nu är det bara att smörja fötterna regelbundet så kan du gå på moln under en lång tid :). Önskar dig en fortsatt bra sommar.

Yngve S
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Vänligt bemötande o bra utförd behandling

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Yngve för din fina bedömning, det uppskattas väldigt mycket.

Carina W
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Väl bemött, noggrant arbete med en liktorn kanrekomenderas

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Carina för din fina bedömning. Hoppas innerligt att det dröjer ett bra tag innan liktorn kommer tillbaka. Du är alltid välkommen nästa gång liktorn behöver borras ur. Önskar dig en skön sommar.

Micael F
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Trevligt och kunnigt bemötande.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack Micael för din fina bedömning, det uppskattas väldigt mycket. Önskar dig en riktigt skön sommar.

Thomas Z
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Har haft problem med torra fötter men efter besöket där så är det mycket bättre. Fantastiskt bemötande och trevligt mottagande.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack så hemskt mycket för din fina bedömning. Roligt att höra att dina fötter känns bättre. Med god egenvård med att smörja dina fötter regelbundet så kommer fötterna att kännas mycket bättre. Så smörj, smörj och smörj :). Önskar dig en riktigt härlig sommar.

Larissa H
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

En riktig trevlig och professionellt bemötande. Mina fötter blev ordentligt omhändertagna.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Larissa för din fina bedömning. Blir glad att höra att du uppskattade omhändertagandet av dina fötter. Önskar dig en riktigt skön sommar.

Bahara D
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

En jättehärlig upplevelse! Mina fötter känns mycket lenare och jag känner mig nu uppmuntrad att ta bättre hand om dem!

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Bahara för din fina bedömning, det gör mig jätte glad. Blir också väldigt glad över att jag har lyckats uppmuntrat dig att ta hand om dina fötter, smörja, smörja :)

Eva S
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Ansiktsbehandling och fotvård, kände mig mycket väl omhändertagen och väldigt nöjd med båda behandlingarna. Mycket kunniga och ansvarsfull personal.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack, snälla Eva för din fina bedömningen gällande både fotvård och ansiktsbehandling det uppskattar vi otroligt mycket. Önskar dig en riktigt skön sommar.

Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Mycket bra bemötande. Avkopplande. Jag är väldigt nöjd med min fotvårdstimme.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Trevligt att höra att du uppskattade fotvårdsbehandlingen och tack för din fina bedömning. Uppskattar också att du upplevde behandlingen avkopplande.

Berit G
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Jag var alltigenom nöjd med min fotbehandling! Trevligt bemötande och god service

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack Berit för ditt fina omdöme, jag uppskattar det jätte mycket.

Pål N
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Trevligt bemötande, seriös och hänsynsfull behandling

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack så hemskt mycket Pål för din fina bedömning. Alltid lika trevligt att träff dig.

Roger H

Fotvård dyrt och dåligt utförd. Roger Holmbäck

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Beklagar att du tyckte det var ett dåligt utfört arbete. Hade varit bra att få veta exakt vad det var som du var missnöjd med så att jag hade kunnat få möjligheten att åtgärda det. Du hade antingen kunnat ringa, mejla eller komma ner direkt för att få den hjälp som du anser att du inte har fått. Angående priset på behandling så framgår det både på hemsidan, Bokadirekt samt på din bokningsbekräftelse. Du var hos oss senast 2017 och sedan dess har priserna gått upp p g a olika händelser i världen som tyvärr även drabbat vårt land.

Micke L
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Har gått i många år hos dem, blir väl bemött. Otroligt snälla, bra service.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack Michael för dina fina ord, det värmer och uppskattas mycket. Alltid lika trevligt att ha dig på besök.

Agneta L
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Mycket proffsigt och trevligt. Rent och snyggt.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Agneta för din fina bedömning, det uppskattas väldigt mycket.

Eva S

Bra och proffsigt Dessutom lättillgängligt såväl med Oendeln som med Buss

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack så hemskt mycket för din fina bedömning Eva. Det uppskattas otroligt mycket, blir också glad att höra att det var lätt för dig att ta sig till oss. du är alltid välkommen tillbaka.

Anders A Massage AB
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Rekommenderas varmt. Toppbetyg i allt från bemötande till behandling!

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Anders för din fina bedömning, det uppskattas otroligt mycket. Det är alltid lika trevligt att få träffa dig och ta hand om dina fötter.

Mikael L
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Väldigt duktiga & professionella, kan starkt rekommendera Bättre fötter- Bättre hy.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack Micke för din fina bedömning=0) Alltid lika kul att ses! Vi ses snart igen=0).

Ellenor Z
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Bra service sökte för vårtor bra behandling

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Ellenor för ditt fina omdöme det uppskattas jätte mycket. Skall bli intressant att se hur dina vårtor ser ut vid ditt nästa besök.

Anna Stina G
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Mkt positiv upplevelse! Trevligt och proffsigt bemötande som ingav förtroende.Mina fötter blev lyckliga och längtar redan till nästa besök

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Anna Stina för din fina bedömning, uppskattas jätte mycket. Alltid trevligt när det är glada fötter som lämnar salongen :). Du är alltid varmt välkommen tillbaka.

Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Var jätte skönt trevlig bemötande kommer att gå dit igen

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Anne för din fina bedömning, det uppskattar väldigt mycket. Du är alltid varmt välkommen tillbaka.

Anders S

Trevligt och högkompetent. Trogen kund

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack så hemskt mycket Anders för din fina bedömning, det värmer väldigt mycket. Alltid lika trevligt att träffa dig.

Lars K
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Bra bemött. Levde upp till mina förväntningar. Bra jag är återkommande kund.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Lars för din fina bedömning, det uppskattas mycket. Alltid lika trevligt att träffa dig.

Helena H
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Kompetent, engagerat och väldigt trevligt bemötande. Fräsch lokal och smidigt att ta sig dit både kommunalt och med bil. Rekommenderas varmt!

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Helena för din otroligt fina bedömning, det uppskattas väldigt mycket och jag blir jätte glad för dina fina ord.

Cecilia L
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Trevligt bemötande. Jätte nöjd.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Cecilia för ditt fina omdöme. Det värmer väldigt mycket.

Mark W
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Veldigt trelig och profsit! Jag skulle lät recomendera Bättre fötter till väner och familjen!

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack Mark för ditt fina omdöme, det uppskattas jätte mycket. Blir glad att höra att du även skulle rekommendera oss till nära och kära.

Anita T

Trevligt, Fantastiskt och välgörande

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack snälla Anita för den fina bedömningen som du gav oss. Det uppskattas jätte mycket.

Ana-Maria M
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Mycket bra behandlingar och fin service!

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack Ana-Maria för din fina bedömning, jättekul att höra=0)!

Birgitta O
Skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy

Fotvård: Helt OK. Inget att anmärka på.

Svar från Bättre Fötter - Bättre Hy

Tack Birgitta för din fina bedömningen, det uppskattar jag väldigt mycket.