Bättre Hem Stockholm AB

Välkommen till Bättre Hem Stockholm AB!

Vi förfinar och förbättrar ditt hem genom snickeri,golvläggning, golvslipning och måleri. Är du trött på det gamla och känner förändringens vindar vina? Det är dags för ett nytt golv - eller bara polera det gamla? Genom att rusta upp och lägga nytt golv eller måla om känns plötsligt hemmet mer som ett hem - ditt hem!

Varför Bättre Hem Stockholm AB?
- Hög kvalitet
- God kommunikation
- Snabbt & effektivt

Vi har arbetat i över 10 år i branschen och vårt mål är alltid att du som kund ska känna att du fick det du blev lovad. Varmt välkommen till Bättre Hem Stockholm AB!

Läs vad 63 kunder tycker om Bättre Hem Stockholm AB 2

2021-11-18
    Bättre hem är trevliga och duktiga. Snabba, kostnadseffektiva och går att prata med under arbetets gång.
  • Farbod F
    2021-10-27
    Vi är jätteglada att vi valde Bättre hem för vår dröm renovering.

Dom är trevliga och lätt tillgängliga och håller sin tidsplan.

Vi anlitade dem för att slipa hela vår villas golv och vit olja det. Det vart jättefint resultat och dem är noggranna i sitt arbete på slipning och målning av golv.

Dem hjälpte även oss med målning av väggar och tak vilket vi även är supernöjda med. Dem är noggrann och erbjöd sig att måla fler strykningar tills resultatet blev perfekt.

Dem hjälpte även oss med att lägga nytt golv i hallen och reparera en del golv där vi tagit bort en vägg.

Vi är mycket nöjda med Nelson och BättreHem killarna! Rekommenderar att ta in en offert från dom vilket dom hade bäst pris men även bäst kvalite och garantier på sitt jobb. Dem håller vad dom lovar och man kan lita på denna seriösa firma!
    Tack så jättemycket Farbod att ni anlitade oss och ert förtroende till oss och vår kommunikation mellan varandra. Resultatet vår även ett bra samarbete mellan er kunder och oss då ni ville höra råd och tips och era härliga idéer resultatet blev väldigt fint och bra Hör gärna av er igen. Bättre Hem Stockholm AB
    2021-10-11
    Bättre Hem gjorde ett bra jobb med fint resultat. Kunde även komma igång snabbt och var klara snabbt. Mitt enda klagomål är att de var lite dåliga på att passa tider och nyckelåterlämningen inte gick så smidigt till.
    Tack för förtroendet. Härligt att höra att ni blev nöjda med oss och vårt arbete. Tveka inte att anlita oss igen. Bättre Hem Stockholm AB
    2021-08-30
    Verifierad kundrelation
    Varning för detta företag!!
    Vi anlitade Nelzon och Bättre Hem för renoveringen av vårt hus.

Förutom sprickor och ett dåligt installerat kök så knarrar alla golv och parketten har svullnat upp och det sjunker när man trampar på ett ställe!!!!
    De har lagt upp flera bilder på sin Facebooksida och man kan tro att det är de som lagt fiskbensmönstret fast de endast slipade och lagade ena sidan.
    Vi har ringt och skrivit till Nelzon och David ett flertal gånger och trots att vi ser att de tagit emot och läst våra meddelanden så struntar de i att svara.
    Jag trodde inte att man kunde göra ett så dåligt jobb!!!!! Skäms på dig Nelzon. Du är en opålitlig och oseriös hantverkare!
    Du vet vilka vi är. Du har förstört vårt hem och har du en gnutta anständighet så kontaktar du oss.
    Det är tråkigt att du är missnöjda.
    Vi skickade en offert till er och det va för dyrt så vi tipsade om en billigare hantverkare. Hade ni godkänt offerten och lyssnat på våra råd om arbetet hos er så hade ni blivit nöjdare med resultatet.
    Eftersom du inte godkände vår offert och vi bättre hem inte gjorde arbetet utan tipsade om ett annat företag och de gjorde jobbet ni är missnöjda över. Det är inga garantier vi från bättre hem har för att ni blir nöjda av ett annat företag.
    Så därför kunde vi inte göra något eftersom vår offert inte var godkänd av er. Tråkigt och beklagligt att ni är missnöjda såklart.
  • Jan S
    2021-08-22
    Bra offert. Bra pris. Kom före utsatt tid Kanonjobb. Kan rekommenderas.
    Tack så mycket för rekommendationen
    Härligt att ni är så nöjda. Kom gärna ihåg oss 😀👍
  • Markus Johan Alejandro P
    2021-08-08
    När jag skickade ut mina förfrågningar till alla företag skrev jag att det var akut. Bättre Hem svarade direkt med uppringning och prisförslag. Av alla offerter var hade Bättre Hem bäst erbjudande dessutom.
    När det var dags att påbörja arbetet gick allt jättesmidigt, David och Mark var väldigt professionella och trevliga. De hjälpte mig att strukturera upp arbetet på bästa sätt och kom med tips på vad man kan göra bättre, de var även väldigt måna om att jag skulle vara nöjd och säkerställde alltid med mig att jag var okej med hur de tänkte göra.

Jag är jättenöjd med Bättre Hem. Det var snabbt, professionellt och enkelt. När jag ska kakla köket vet jag vilka jag ska ringa.

Rekommenderas starkt!
    Tack så mycket för er fina omdöme och att ni tar er tid att skriva omdöme om oss.
    Vi vill alltid våra kunders bästa och att ni känner er trygga med oss och vårt arbete hos er.
    Tack för era rekommendationer om oss
    2021-07-21
    Jag fick hjälp av Nelson och hans medarbetare med att slipa och vaxa nylagt golv. Dom är väldigt lätta att ha och göra med samtidigt som han säger vad han tror behövs för få ett bra resultat.

Jag rekommenderar Nelson och Bättre hem
    Tack så mycket! Vi ger alltid våra professionella råd och tips om kunden önskar. Att våra kunder är riktigt nöjda och belåtna av vårt arbete och resultat är så klart de viktigaste för oss. Tack så mycket för rekommendationen det värmer. Bättre Hem Stockholm AB
    2021-07-20
    Anlitade Bättre Hem för slipning av parkettgolv. Trodde inte det gick att få det mycket slitna golvet så snyggt. De är pålitliga och lätta att ha att göra med så jag kommer definitivt använda dem igen.
    Tack för ert fina omdöme Bättre Hem Stockholm AB
    2021-07-19
    Jag anlitade Bättre hem AB för inläggning av parkett i två rum plus byte av fyra innerdörrar. De var snabba, hantverksskickliga och flexibla. En liten komnunikationsmiss mitt i projektet skapade onödig oro hos mig, då Nelzon blev sjuk och jag inte visste det utan sökte honom förgäves , samtidigt som ett leveransproblem uppstod (inte deras fel).

Rekommenderas utan tvekan!
    Tack så mycket för rekommendationen
    Det blev lite olyckligt att jag blev sjuk och att du blev orolig ber om ursäkt för de. Skönt att höra att du blev nöjd över vårt arbete hos dig och rekommendationen om oss.
    2021-07-12
    Tog hjälp av Bättre hem för rivning av golv, la i nytt fiskbensparkett samt målning och är så himla nöjd!! De var otroligt snabba och lätta att jobba med. De kan verkligen sin sak och fick mycket bra råd. Gick på rekommendation och kan inget annat än varmt rekommendera själv! Kommer definitivt ringa Nelzon för nästa renovering.
    Härligt att höra. Tack så jättemycket Bättre Hem Stockholm AB
    2021-07-06
    Jag anlitade Bättre Hem i mars för att slipa och hårdvaxa mina golv. Resultatet blev förödande. Golven missfärgade, stora runda repor från deras slipmaskin, vita runda droppformade fläckar, stänk på vägg från deras olja. Kontaktat företaget ett flertal gånger. Till slut kom de ut och besiktigade golven för en månad sedan. De erkände att resultatet inte var tillfredsställande, och att man tydligt såg märken från deras slipmaskin på flera ställen. Till en början skyllde Bättre Hem på deras underleverantör av vaxolja. Därefter påstod de att jag spillt ut olika medel på golven och lagt ut mattor. Inget av detta stämmer. De föreslog att jag anlitar en annan firma för att göra om jobbet om jag inte var nöjd och själv stå för kostnaden. Bättre Hem har inte visat någon som helst vilja att komma med någon konstruktiv lösning utan lagt skulden på kunden, dvs på mig. Min upplevelse av Bättre Hem är en stor besvikelse. Jag rekommenderar inte Bättre Hem. Mitt hem blev allt annat än bättre.
    Som svar på detta så har det gått mer än 6 månader sedan vi var och arbetade hos er. Vi slipade och behandlade då golvet som blev riktigt proffesionellt bra. Sen komma flera månader efter och säga att det är fläckar på golvet vilket vi har sagt till er beror på att ni inte följde de instruktioner efter behandlingen som står tydligt i offerten och som vi rekommenderat er.

Angående väggen så va det inte vi som målade den det en annan firma ni anlitat eller gjort de själva Ni ville inte ens kontakta den firman som gjort målningen utan skyllde direkt på oss. Vi vet inte ens vem som har målat väggen. Kanske ni gjorde de själva.

Vi beklagar så klart att ni inte följde våra rekommendationer efter arbetat va klart.

Vi är ett proffesionellt företag och skulle de blivit något som uppstått på grund av oss när vi var där och inom
    garantin står vi såklart alltid för det men i detta fall kommer kunden flera månader efter om några fläckar på golvet i köket som kan uppkommit tex av kunden använt starkt skurmedel även lägga matta där för tidigt.

då de inte följt våra rekommendationer och läst instruktionerna i offerten.
    2021-07-04
    Vi har blivit bemötta på bästa sätt och kan varmt rekommendera Bättre hem för spackling, slipning och målning av både nybyggda rum och renovering av bef rum. Vi är väldigt nöjda med utfört arbete.
    Tack så mycket för ert fina omdöme om oss. Härligt att höra.
    Vi finns alltid här igen.
    2021-06-26
    Rivning av tapet, spackling och målning av vårt sovrum, utmärkt arbete.

Efter det målning av träfasaden på villan. Förlöpte väl i strålande sol, snabbt och väl genomfört!
    Ni har ett bra bemötande och är lyhörda för önskemål och kommer med förslag till förbättringar!
    Tack Daniel, David Mark,mfl. Varma rekommendationer!
    Carita
    Tack så mycket för ert fina omdöme. Bättre Hem Stockholm AB
    2021-06-24
    Vi har byggt om badrum, wc och sovrum. Bättre hem har spacklat och målat alla nya rum samt bättrat på bef trappa och öppen spis. Vi är jättenöjda med resultatet och de är snabba och trevliga.
    🏡🏡🏡✅🏡🏡🏡🏡tack så mycket för ert fina omdömen mvh. Nelson från Bättre Hem Bättre Hem Stockholm AB
  • Charlotte Elisabeth L
    2021-06-22
    Rivning av mååååånga lager tapet, bredspackling väggar och målning. Målning snickerier/element. Nelzon och Co kunde börja med kort varsel och är mycket snabba på att återkoppla/svara i telefon. Vi är mycket nöjda!
    Ett gott bemötande och att leverera ett 100 procentigt proffsigt arbete är viktigaste för oss.🏡 Bättre Hem Stockholm AB
    2021-06-09
    Rivning av innevägg samt målning av väggar och tak, 1rok 32kvm.

Gav en väldigt snabb återkoppling angående vår förfrågan.
    Besök genomfördes snabbt och smidigt där vi berättade vår ide för David.
    David gav ett professionellt intryck och kom med många bra råd och tips.
    De offerter vi fick var utförliga och arbetet kunde påbörjas snabbt då vår tidsplan var snäv.
    Trots en snäv tidsplan så kom de i mål med arbetet med väldigt gott resultat.
    Samtliga hantverkare vi mött på har varit trevliga och hjälpsamma däribland målaren som till och med erbjöd lyft hjälp när vi flyttade in.
    Hjälpen vi fått samt viljan till att lämna en så bra slutprodukt som möjligt gör bättre hem till ett självklart val för oss i framtiden.
    Tack så mycket! 😀😀 ja absolut Välkomna till oss På Bättre hem 🏡 Bättre Hem Stockholm AB
    2021-06-08
    Bättre hem jobbade supereffektivt och gjorde att vi kunde hålla vår optimistiska tidsplan! Jättebra proffsigt bemötande av Nelson och hans kollegor. De slipade, lagade och behandlade vårat furugolv samt lade in Sten i hallen . Alvaro som lade stenen gjorde ett toppenjobb!
    Tack så mycket för ert fina omdöme härligt att höra att ni blev så nöjda. Bättre Hem Stockholm AB
    2021-05-31
    Anlitade Nelzon och hans kollega för att lägga in golv i hela min dotters lgh.
    Fantastiska att ha och göra med. Professionella och snabba utan att tumma på kvalité. Och utförde arbetet på den tidsbestämda dagen.
    Catharina
    Tack så mycket för ert fina omdöme.😄👍 Bättre Hem Stockholm AB
    2021-05-28
    Anlitade Bättre Hem för golvslipning och målning av min lägenheten. Jättenöjd med resultatet.

Nelson va alltid snabb och svara i telefon när jag behövde råd eller om jag ville göra ändringar. Väldigt uppskattat. Bra service.
    /Micke
    Härligt att höra. Ett gott bemötande och att leverera ett 100 procentigt proffsigt arbete är viktigaste för oss. Bättre Hem Stockholm AB
  • Julia Astrid Maria L
    2021-05-27
    Supernöjd! Behövde slipning och vitlasering av ekparkett och blev väldigt professionellt bemött och goda tips och förslag på hur jag skulle tänka kring val av behandling. Kommunikation med Nelzon var toppklass, och Gustavo var mycket punktlig och gjorde ett fantastiskt jobb. Mycket mycket nöjd!
    2021-05-23
    Vi har slipat och lackat våra golv. Fick snabb återkoppling från företaget och goda råd kring vilket lack vi skulle använda. Är nöjd med resultatet
    Tack så mycket. Härligt att ni är nöjd. Bättre Hem Stockholm AB
    2021-05-18
    Jag anlitade företaget och Nelson för att:
    - riva tapeter
    - måla om vardagsrum och kök
    - ta bort fast inredning i form av skåp i hallen och köket
    - spackla, fixa väggar och golv där skåpen stått samt måla

Deras service var utmärkt. De svarade snabbt och gjorde vad de lovade och lite mer.

Överväger att sätta igen en dörr till en vägg och då tänkte jag återigen använda Nelson och Co.
    Tack så jättemycket för ert fina omdöme och härligt att höra att ni är så nöjd. 😄🙏 / Nelzon Bättre Hem Stockholm AB
  • TOBIAS G
    2021-05-13
    Vi ville totalrenovera källaren i vårt sextiotalsradhus. Riva ut gammal heltäckningsmatta, jämna av betonggolv, lägga ny heltäckningsmatta, fixa till och måla betong- och vävtapetväggar och renovera trappan.

Bättre Hem överträffade våra förväntningar. De identifierade dessutom ett behov av att stötta upp källarbjälklaget med stålbalk och stålpelare, något som utfördes mycket snyggt.

Rerik, David, Gustavo och Nelson har varit enkla att samarbeta med och alltid positiva och trevliga. De fixade snygga lösningar och ett väldigt bra slutresultat till bra pris.

Vi har redan tänkt anlita dem igen för att fixa vårt köksgolv.
    2021-05-08
    Bättre Hem hjälpte till med min golvslipning och jag är väldigt nöjd! Upplevde stort engagemang från Nelson som gav mig goda tips och råd på vad som var bäst för mina golv och resultatet blev precis vad jag önskade. Det gick dessutom väldigt snabbt och smidigt. Skulle verkligen rekommendera!
    Tack så mycket för ert fina omdöme. Glad för att ni är riktigt nöjd med vårt arbete och vårt bemötande. Tack för ett trevligt genomfört arbete. Bättre Hem Stockholm AB
    2021-05-04
    Toppenjobb av Nelzon och Gustavo! Vi önskade slipa, nåta, luta och hårdvaxolja golvet! Resultatet blev fantastiskt!! Kan varmt rekommendera detta supertrevliga gäng!
    Tack så mycket för ert fina omdöme. Härligt att höra hur nöjd ni blev med resultatet. Bättre Hem Stockholm AB
    2021-04-27
    Golvslipning+såpning.

Trevligt och kompetent bemötande.
    Är mycket nöjd med utförandet.
    2021-04-12
    Bättre Hem har gjort ett fantastiskt fint jobb med min lägenhet. Jag köpte en orenoverad lägenhet och Nelson med personal har gjort en fantastisk golvläggning och målade hela lägenheten. En företag som har ett otroligt bra pris för kvaliteten, trevliga och tillmötesgående. De renoverade en etta på 31 kvm på knappt en vecka, väldigt nöjd med resultatet. Kommer rekommendera till alla jag känner.
    2021-04-09
    Snabbt jobbat! Trappslipning gick på en halv dag och oljning tog ytterligare en halv dag.
  • Kristina Maria S
    2021-03-07
    Anlitade Bättre hem för att slipa golvet. De var mycket proffsiga och jag fick förslag på fler förbättringar. Nu känns lägenheten som ny. De har inte bara fixat golvet utan tagit bort tapeterna och målat. Mycket nöjd då de också målade detaljer som fönster och element. De lyckades ta bort glipa mellan golvet och golvsockeln. Har på deras förslag nu fått fina allmoge socklar. Mycket trevliga killar som är lätta att ha att göra med.
    2021-03-05
    Tänkte först bara slipa om vårt köksgolv, men blev rekommenderade att byta detsamma. Detta var helt rätt rekommendation av Nelson, så vi är väldigt nöjda med det. Golvet blev jättefint lagt av Besy, och enligt planerad tidsåtgång. Väldigt trevliga killar, som är lätta att ha att göra med.
    Lite administrationsproblem med verktyg, men det kunde han låna av oss, så det löste sig.
    2021-02-24
    Superfint jobb; golvet är som nytt😊
    Jag är så nöjd.
    Eva Lundberg
    2021-02-17
    Jag anlitade Bättre hem för att jag hade fukt i badrumstaket & de tog kontakt med försäkring & sköt allt som berör badrummet & då började de riva taket & fixa en ny tak, målade den & detta arbete gick smidig & proffsigt.
    Jag tackar Nelson & Cristian & Alina för välmötande & de var trevliga & kunniga med att förklara allt & hur de ska göra & vad som är bra & bäst.
    Jag rekommenderar Bättre hem för att de kan fixa allt
    Lina H
    2021-02-15
    Bätrre hem målade om och slipade golvet i vår övernattningslägenhet.
    Bättre hem var snabba med att svara och lätta att ha kontakt med.
    Arbetet utfördes till belåtenhet, helt enligt våra önskemål.
    Vi kan verkligen rekommendera Bättre hem
    Tack för ditt omdöme. Bra samarbete redan från första mötet . Tack och hoppas vi hittar nya samarbeten framöver. Vänligen, Nelzon Vänligen, Bättre hem Bättre Hem Stockholm AB
  • JUMAA A
    2021-01-16
    Vi är super ,super nöjd med allt från start till slutet.väldig trevliga personalar. En special tack till Nilzon för en väldigt trevlig bemötande och en väldig Proffsig golvlägning tack.rekommenderas starkt
    /Jumaa
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Härligt att höra. Bättre Hem Stockholm AB
    2021-01-03
    Snabba, enkla att ha att göra med. Fattar vad man vill åstadkomma och agerar direkt. Snyggt och gediget utförande.
    Tack för ditt omdöme. Bra samarbete redan från första mötet - snabbt, smidigt, enkelt och väldigt bra. Alltid snabba svar, tydlig kommunikation. Ett föredömligt betyg även till er som kund. Tack och hoppas vi hittar nya samarbeten framöver. Vänligen, Nelzon Vänligen, Bättre hem Bättre Hem Stockholm AB
  • FRANK L
    2020-12-16
    Vi använde bättre hem för att byta bänkskiva i köket.
    Kan varmt rekomendera bättre hem då det hållit sig inom lovad tidsram och slutresultat varit helt enligt önskemål. Nelson är trevlig och snabb på att återkoppla.
    Tack för de fina orden och förtroendet för oss. Många hälsningar Bättre hem Stockholm AB Bättre Hem Stockholm AB
    2020-12-05
    Vi anlitade Bättre Hem för att slipa ett cementgolv. Bra bemötande och proffsigt utfört. Rekommemderas.
    Tack för ert fina omdöme 🙏🤝
    Tack själv för ett trevlig bemötande. Vi finns
    Alltid här för våra kunder.
    Hör gärna av er igen vid nästa renovering 😀👍
  • CHARLOTTA S
    2020-12-01
    Vi anlitade Bättre Hem för slipning och behandling av golv samt målning av väggar, tak och snickerier. Vi är väldigt nöjda med resultatet - över förväntan! Uppskattade fint bemötande och snabba åtgärder vid små missar, förslag på förbättringar och proaktiv rådgivning gällande hur vi skulle lägga upp planeringen av renoveringen. Rekommenderar stark!
    Vänligen, Nelzon
    Vänligen,
    Bättre hem
  • MADELENE A
    2020-11-29
    Jag anlitade Bättre Hem för att slipa och behandla mina gamla furugolv. Resultatet blev fantastiskt, jag kunde inte vara mer nöjd! Professionella, rådgivande, flexibla med tider och trevliga. Kommer definitivt anlita igen!
    Tack så mycket. Vi uppskattar verkligen er som
    kunder. Resultatet blev vi riktigt nöjda med. Bra material val av er. Vi finns alltid här för våra kunder.
  • SARA K
    2020-10-28
    Kan varmt rekommendera detta företag. Väldigt måna om att våra förväntningar ska bli uppfyllda. De hjälpte oss slipa golv och måla två rum. Väldigt trevliga hantverkare!
    Tack så mycket för ert fina ömdöme. Vi är jätteglad att ni är så nöjda. Tack en en gång att ni valde oss. Tveka inte att höra av er igen om
    de är något ni vill ha gjort. :)
    2020-10-22
    Bytte köksbänk och kakel i köket. Resultatet blev bra och de var flexibla och utförde uppdraget bra.
    Tack så mycket Linus! för att du tog dig tid att skriva om oss men framför allt för ditt förtroende.
    2020-10-11
    Nöjd med gips, målning, snickerier, golvslipning och renovering av kök. Noggranna med bra kommunikation. Små misstag och missuppfattningar kunde åtgärdas. Rekommenderas!
    Hej Mattias! Det var ett nöje att hjälpa dig med dit snickeri projekt
    Tack för de fina orden och förtroendet för oss.

Många hälsningar Bättre hem Stockholm AB
  • Curt Dennis Alexander R
    2020-10-05
    Bättre hem la golv i vårt kök, hall och sovrum, samt slipade golvet i vardagsrummet. Resultatet blev bra, och små missförstånd rättades ut snabbt och smidigt. Trevkigs killar - rekommenderas!
    Hej Dennis!
    Tack för de fina orden och förtroendet för oss.

Många hälsningar Bättre hem Stockholm AB
  • John David Mattias A
    2020-09-18
    Jättenöjd med Bättre Hem.
    Måleri och mindre snickeri utfört mycket snyggt och noggrant.
    Mycket trevlig personal som vara lätta att kommunicera med.

Vi är också tacksamma för riktigt bra tips angående färgval etc.
    Tack så mycket för de fina omdömet. Alltid vårt mål och målsättning att göra det bästa och noggrannaste jobb vi nånsin kan göra.
    Tack än en gång
  • Simon Ö
    2020-09-16
    Super nöjd med grabbarna. De löser allt utan problem. De byggde en plats byggt friggebod. Kunde inte bli bättre eller snyggare. Rätt pris och kunskap.
    Tack så mycket för ditt fina omdöme om oss. Tack så mycket för att du anlitade oss. Bättre Hem Stockholm AB
  • LAWRENCE O
    2020-08-14
    Tack Bättre Hem för ett fantastiskt jobb med golvslipningen i mitt hem.
    Rekomenderar det här företaget och när det gäller golvslipning så vill jag speciellt tacka Gustavo som utförde arbetet hos mig, väldigt professionellt.
    Tack till Alina och Nelson som hela tiden har varit tillgängliga & flexibela under processens gång.
    Tack Lawrence , för att du tid att skriva om oss och för ditt förtroende och omdöme.
  • SANDRA ISABEL C
    2020-08-07
    Tack vare er på Bättrehem så kan jag nu flytta tillbaka hem. Jag fick tyvärr vattenskada hemma pga fastighetens stamrör sedan fick jag gå igenom dåliga leverantörer tills jag kontakta er och ni renoverade hela mitt kök, vardagsrum och hall professionellt. Tack till Alina & Nelson som skött hela processen med försäkringsbolaget och leverantörer etc. De var verkligen flexibla och hade koll på allt. Ett stort tack till Cristian & kollegor som utförde ett utmärkt bra jobb gällande golvläggning, bänkskiva och allt annat med renoveringen.

Rekomenderar er starkt!

Sandra
    Tack så mycket Sandra för att du tog dig tid att skriva om oss men framför allt för ditt förtroende.
    2020-07-16
    Nöjdes tapeten. Snabb leverans
    Hej Malin,
    tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Bättre hems målsättning är att ge våra kunder ett snabbt och ett bra arbete.
    2020-06-07
    Jag fick företaget rekommenderat av en vän med mycket goda erfarenheter av Bättre Hem. Och jag kan verkligen å det varmaste rekommendera Bättre Hem Stockholm AB och Nelzon, Alina och de andra där! De renoverade tak, målade väggar och känsliga snickerier och renoverade köket i min lägenhet och resultatet blev perfekt och fantastiskt. Och så servicen! Svarar direkt, följer upp, kommer igång genast och är alltid tillgängliga. De har en särskild kundkontaktperson som kontinuerligt hör av sig och de levererar också det där lilla extra i servicen och i arbetet. Kunniga, kompetenta, utsökt service. Om ni behöver något utfört, så kontakta Bättre Hem AB! Med vänlig hälsning från en mycket nöjd kund, Annika Borg
    Tack så mycket!
    för att du tog dig tid att skriva om oss men framför allt för ditt förtroende.
    2020-06-03
    Vi beställde golvslip och vaxning samt slipning och oljning av trappa, bänkar och fönsterbrädor. Bemötandet vi fick från företaget var mycket gott, snabbt, informativt och tydligt. Efter ett första möte lämnade vi huset för att återkomma när arbetet var utfört. Vi blev extremt positivt överraskade när vi återkom. Inget slipdamm och inget som helst att slå ned på. Återkoppling på frågor vi hade efteråt besvarades snabbt och vi lämnar våra varmaste rekommendationer.