Bättre Hem Stockholm AB

Farkostvägen 12, 181 35 Lidingö — Visa karta

Välkommen till Bättre Hem Stockholm AB!

Vi förfinar och förbättrar ditt hem genom golvläggning, golvslipning och måleri. Är du trött på det gamla och känner förändringens vindar vina? Det är dags för ett nytt golv - eller bara polera det gamla? Genom att rusta upp och lägga nytt golv eller måla om känns plötsligt hemmet mer som ett hem - ditt hem!

Varför Bättre Hem Stockholm AB?
- Hög kvalitet
- God kommunikation
- Snabbt & effektivt

Vi har arbetat i över 10 år i branschen och vårt mål är alltid att du som kund ska känna att du fick det du blev lovad. Varmt välkommen till Bättre Hem Stockholm AB!

Läs vad 25 kunder tycker om Bättre Hem Stockholm AB

• 2020-11-08

MONICA S skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Bättre Hem har gjort ett fantastiskt fint jobb med våra golv. Vi köpte en totalt orenoverad lägenhet från 1930 och Nelson med personal har gjort en fantastisk slipning och behandling av alla våra golv. En firma som har bra pris för kvaliteten och så trevlig personal kan man inte annat än rekommendera!!! Läs mer
    2020-11-13 Bättre Hem Stockholm AB svarar MONICA S
    Tack så otroligt mycket för ert fina omdöme. Så härligt att höra att ni blev så nöjda då vårt mål alltid är att våra kunder blir väldigt nöjda med vårt arbete och såklart vårt bemötande.
  • SARA K

2020-10-28

SARA K skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Kan varmt rekommendera detta företag. Väldigt måna om att våra förväntningar ska bli uppfyllda. De hjälpte oss slipa golv och måla två rum. Väldigt trevliga hantverkare! Läs mer
    2020-11-13 Bättre Hem Stockholm AB svarar SARA K
    Tack så mycket för ert fina ömdöme. Vi är jätteglad att ni är så nöjda. Tack en en gång att ni valde oss. Tveka inte att höra av er igen om
    de är något ni vill ha gjort. :)
  • 2020-10-22

Linus E skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Bytte köksbänk och kakel i köket. Resultatet blev bra och de var flexibla och utförde uppdraget bra. Läs mer
    2020-11-14 Bättre Hem Stockholm AB svarar Linus E
    Tack så mycket Linus! för att du tog dig tid att skriva om oss men framför allt för ditt förtroende.
  • 2020-10-11

MATTIAS B skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Nöjd med gips, målning, snickerier, golvslipning och renovering av kök. Noggranna med bra kommunikation. Små misstag och missuppfattningar kunde åtgärdas. Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-25 Bättre Hem Stockholm AB svarar MATTIAS B
    Hej Mattias! Det var ett nöje att hjälpa dig med dit snickeri projekt
    Tack för de fina orden och förtroendet för oss.

Många hälsningar Bättre hem Stockholm AB
  • Curt Dennis Alexander R

2020-10-05

Curt Dennis Alexander R skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Bättre hem la golv i vårt kök, hall och sovrum, samt slipade golvet i vardagsrummet. Resultatet blev bra, och små missförstånd rättades ut snabbt och smidigt. Trevkigs killar - rekommenderas! Läs mer
    2020-10-25 Bättre Hem Stockholm AB svarar Curt Dennis Alexander R
    Hej Dennis!
    Tack för de fina orden och förtroendet för oss.

Många hälsningar Bättre hem Stockholm AB
  • John David Mattias A

2020-09-18

John David Mattias A skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Jättenöjd med Bättre Hem.
    Måleri och mindre snickeri utfört mycket snyggt och noggrant.
    Mycket trevlig personal som vara lätta att kommunicera med.

Vi är också tacksamma för riktigt bra tips angående färgval etc. Läs mer
    2020-09-18 Bättre Hem Stockholm AB svarar John David Mattias A
    Tack så mycket för de fina omdömet. Alltid vårt mål och målsättning att göra det bästa och noggrannaste jobb vi nånsin kan göra.
    Tack än en gång
  • Simon Ö

2020-09-16

Simon Ö skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Super nöjd med grabbarna. De löser allt utan problem. De byggde en plats byggt friggebod. Kunde inte bli bättre eller snyggare. Rätt pris och kunskap. Läs mer
    2020-09-17 Bättre Hem Stockholm AB svarar Simon Ö
    Tack så mycket för ditt fina omdöme om oss. Tack så mycket för att du anlitade oss.
  • LAWRENCE O

2020-08-14

LAWRENCE O skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Tack Bättre Hem för ett fantastiskt jobb med golvslipningen i mitt hem.
    Rekomenderar det här företaget och när det gäller golvslipning så vill jag speciellt tacka Gustavo som utförde arbetet hos mig, väldigt professionellt.
    Tack till Alina och Nelson som hela tiden har varit tillgängliga & flexibela under processens gång. Läs mer
    2020-08-14 Bättre Hem Stockholm AB svarar LAWRENCE O
    Tack Lawrence , för att du tid att skriva om oss och för ditt förtroende och omdöme.
  • SANDRA ISABEL C

2020-08-07

SANDRA ISABEL C skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Tack vare er på Bättrehem så kan jag nu flytta tillbaka hem. Jag fick tyvärr vattenskada hemma pga fastighetens stamrör sedan fick jag gå igenom dåliga leverantörer tills jag kontakta er och ni renoverade hela mitt kök, vardagsrum och hall professionellt. Tack till Alina & Nelson som skött hela processen med försäkringsbolaget och leverantörer etc. De var verkligen flexibla och hade koll på allt. Ett stort tack till Cristian & kollegor som utförde ett utmärkt bra jobb gällande golvläggning, bänkskiva och allt annat med renoveringen.

Rekomenderar er starkt!

Sandra Läs mer
    2020-08-14 Bättre Hem Stockholm AB svarar SANDRA ISABEL C
    Tack så mycket Sandra för att du tog dig tid att skriva om oss men framför allt för ditt förtroende.
  • 2020-07-16

Malin N skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Nöjdes tapeten. Snabb leverans Läs mer
    2020-07-17 Bättre Hem Stockholm AB svarar Malin N
    Hej Malin,
    tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Bättre hems målsättning är att ge våra kunder ett snabbt och ett bra arbete.
  • 2020-06-07

Annika B skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Jag fick företaget rekommenderat av en vän med mycket goda erfarenheter av Bättre Hem. Och jag kan verkligen å det varmaste rekommendera Bättre Hem Stockholm AB och Nelzon, Alina och de andra där! De renoverade tak, målade väggar och känsliga snickerier och renoverade köket i min lägenhet och resultatet blev perfekt och fantastiskt. Och så servicen! Svarar direkt, följer upp, kommer igång genast och är alltid tillgängliga. De har en särskild kundkontaktperson som kontinuerligt hör av sig och de levererar också det där lilla extra i servicen och i arbetet. Kunniga, kompetenta, utsökt service. Om ni behöver något utfört, så kontakta Bättre Hem AB! Med vänlig hälsning från en mycket nöjd kund, Annika Borg Läs mer
    2020-11-14 Bättre Hem Stockholm AB svarar Annika B
    Tack så mycket!
    för att du tog dig tid att skriva om oss men framför allt för ditt förtroende.
  • 2020-06-03

Helen T skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Vi beställde golvslip och vaxning samt slipning och oljning av trappa, bänkar och fönsterbrädor. Bemötandet vi fick från företaget var mycket gott, snabbt, informativt och tydligt. Efter ett första möte lämnade vi huset för att återkomma när arbetet var utfört. Vi blev extremt positivt överraskade när vi återkom. Inget slipdamm och inget som helst att slå ned på. Återkoppling på frågor vi hade efteråt besvarades snabbt och vi lämnar våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • JOHAN W

2020-06-02

JOHAN W skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Fick hjälp med golvslipning och ommålning i hall, vardagsrum och sovrum. Kanonresultat. Snabbt och proffsigt utfört. Läs mer
    2020-06-03 Bättre Hem Stockholm AB svarar JOHAN W
    Tack så mycket Härligt att höra. 😃👍
  • 2020-06-01

Olga T skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Bättre Hem målade mitt rum. Allt gick snabbt och väggar är målade perfekt. Väldigt trevliga människor också! Läs mer
    2020-06-03 Bättre Hem Stockholm AB svarar Olga T
    Tack så mycket. Härligt att höra 👍😀
    Olga T gillar detta
  • 2020-06-01

Ann Elizabeth T skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Jag blev vänligt bemött och uppskattade deras tålamod med att jag villa ha tre olika offerter. Därefter snabbt och noggrant utfört jobb med spackling. Enda missen i kommunikation var att de spacklade hela vägen upp till taket (dvs bevarade inte tre cm vitt längst upp) men då målade de den biten plus taket utan kostnad. Förutom den lilla grejen rekommenderar jag dem till 100 procent. Läs mer
  • 2020-05-20

Ida F skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Supernöjd med Bättrehem. Det jag gillar är att Nelson gav tips om saker som jag inte tänkt på, han var duktig på att förklara hur allting skulle gå till. Det var lätt att nå både Nelson och Alina och de var alltid behjälpliga. Resultatet blev över förväntan, så fint! Jätteglad att jag valde Bättrehem och jag kan starkt rekommendera dem. Läs mer
    2020-06-01 Bättre Hem Stockholm AB svarar Ida F
    Tack så otroligt mycket. Det är jätte kul att höra. Det är alltid vårat mål att leverera över förväntan
  • 2020-05-13

Khashayar K skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Nelzon och hans team slipade, nåtade och pigmentera golvet i lägenheten (samt diskbänkar). Är mycket, mycket nöjd med deras arbete! Mycket bra priser, oerhört trevligt bemötande och snabba svar. Har ingen negativt att säga. Kommer anlita de framöver för det fall fler jobb skulle behöva utföras.
    Muchas gracias! Läs mer
    2020-05-13 Bättre Hem Stockholm AB svarar Khashayar K
    Tack för ditt förtroendet att anlita oss! det är alltid varmt välkommen med respons!
  • 2020-05-07

Michael H skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Anlitade Bättre Hem för att lägga ekparkett i köket och blev verkligen supernöjd med resultat. Det blev över förväntan och jag har bara bra saker att säga om Bättre Hem.

Vi blev så nöjda att vi passade på och lägga nytt kakel i köket samt måla om i hallen vilket dom löste med bravur.

Rekommenderar dom starkt! Läs mer
    2020-05-13 Bättre Hem Stockholm AB svarar Michael H
    Tack! Det är viktigt för oss att du är nöjd.
  • PERNILLA H

2020-03-05

PERNILLA H skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Väldigt proffsigt bemötande. Snabba på återkoppling av offert och väl genomfört arbete. Vi kommer fortsätta att anlita Nelson och hans kollegor. Läs mer
    2020-03-05 Bättre Hem Stockholm AB svarar PERNILLA H
    Tack så mycket. Härligt att höra. Ett gott bemötande och att leverera ett 100 procentigt proffsigt arbete är viktigaste för oss.
  • PAUL P

2020-02-15

PAUL P skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Effektiva noggranna flexibla snickare och jobbare. Renoverade vårt kök på bästa sätt på kort tid. röjning och städning efter utfört arbete var mycket bra. Läs mer
    2020-02-16 Bättre Hem Stockholm AB svarar PAUL P
    Tack så jättemycket för de fina omdömet. Våra kunder är de viktigaste vi har och ger alltid det bästa resultatet.
  • 2020-01-30

ANNA GUNILLA C skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Jag kan varmt rekommendera Nelson och Bättre Hem Stockholm AB. Alltid hjälpsamma med kunden i fokus, noggranna, punktliga och kompetenta. Nelson räddade en kritisk situation då företaget som skulle leverera och lägga golv inte levde upp till utlovat slutdatum. Men Nelson fick arbetet klart på ett dygn. Läs mer
    2020-11-14 Bättre Hem Stockholm AB svarar ANNA GUNILLA C
    Hej ! Tack för de fina omdömet. Tack för att vi fick komma och göra jobbet hemma hos dig. Med vänliga hälsningar /Nelzon bättrehem
  • Magnus L

2019-11-15

Magnus L skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Via en annons på Facebook kom vi i kontakt med Bättre Hem som från dag 1 har levererat bara kvalitet.

Punktlighet, ordning & reda och inget tjafs som "vi behöver mer pengar", "det här räknade vi inte med" eller "det gick mer material än planerat".

Grabbarna slipade 80 kvadratmeter ekgolv utan knappt ett synligt dammkorn och pigmenterade, vaxade och polerade golvet till oigenkännlighet - vi fick inte bara ett nytt golv utan en ny våning!

Vi kan inget annat är rekommendera Bättre Hem för deras ärliga inställningar, deras professionalitet och det fantastiska resultatet vi fick!

Mer än nöjda rekommenderar vi Bättre Hem//Magnus & Maria Läs mer
    2020-11-14 Bättre Hem Stockholm AB svarar Magnus L
    HTack för de fina omdömet. vänliga hälsningar /Nelzon bättrehem
  • 2019-11-13

Adi S skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Utmärkt golvslipning utav Bättre Hem. Jag är supernöjd med resultat och bemötandet var exemplariskt från start till slut. Läs mer
    2020-11-14 Bättre Hem Stockholm AB svarar Adi S
    Hej! Tack för de fina omdömet. Tack för att vi fick komma och göra jobbet hemma hos dig. Med vänliga hälsningar /Nelzon bättrehem
  • 2019-11-04

Anders P skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Vi anlitade Bättre Hem för slipning och behandling av delvis nyläggning av trägolv i vår lägenhet. Innan var furugolven ojämna och olika behandlade men resultatet efter slipning och behandling är att golven ser mycket fina och enhetliga ut i hela lägenheten. Stort plus för att Nelzon även kom med riktigt bra förslag på lösningar där vi själva hade gått i stå på hur vi skulle kunna göra. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2019-11-04 Bättre Hem Stockholm AB svarar Anders P
    Hej Anders! Tack för de fina omdömet. Tack för att vi fick komma och göra jobbet hemma hos dig. Med vänliga hälsningar /Nelzon bättrehem
  • 2019-11-03

Erik L skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Vi har fått hjälp av Bättre Hem med målning av vår lägenhet vid Mariatorget i Stockholm. Det krävdes en hel del underarbete efter tidigare skador, och såväl detta som målning har utförts med hög kvalitet. Vi är mycket nöjda med såväl arbete, som kommunikation och punktlighet. Läs mer
    2019-11-04 Bättre Hem Stockholm AB svarar Erik L
    Hej ! Tack för de fina omdömet. Med vänliga hälsningar /Nelzon bättrehem 😀😀
    Nelzon C gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte