Bättre Hem Stockholm AB

Farkostvägen 12, 181 35 Lidingö — Visa karta

Välkommen till Bättre Hem Stockholm AB!

Vi förfinar och förbättrar ditt hem genom golvläggning, golvslipning och måleri. Är du trött på det gamla och känner förändringens vindar vina? Det är dags för ett nytt golv - eller bara polera det gamla? Genom att rusta upp och lägga nytt golv eller måla om känns plötsligt hemmet mer som ett hem - ditt hem!

Varför Bättre Hem Stockholm AB?
- Hög kvalitet
- God kommunikation
- Snabbt & effektivt

Vi har arbetat i över 10 år i branschen och vårt mål är alltid att du som kund ska känna att du fick det du blev lovad. Varmt välkommen till Bättre Hem Stockholm AB!

Läs vad 7 kunder tycker om Bättre Hem Stockholm AB

• PERNILLA H

2020-03-05

PERNILLA H skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Väldigt proffsigt bemötande. Snabba på återkoppling av offert och väl genomfört arbete. Vi kommer fortsätta att anlita Nelson och hans kollegor. Läs mer
    2020-03-05 Bättre Hem Stockholm AB svarar PERNILLA H
    Tack så mycket. Härligt att höra. Ett gott bemötande och att leverera ett 100 procentigt proffsigt arbete är viktigaste för oss.
  • PAUL P

2020-02-15

PAUL P skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Effektiva noggranna flexibla snickare och jobbare. Renoverade vårt kök på bästa sätt på kort tid. röjning och städning efter utfört arbete var mycket bra. Läs mer
    2020-02-16 Bättre Hem Stockholm AB svarar PAUL P
    Tack så jättemycket för de fina omdömet. Våra kunder är de viktigaste vi har och ger alltid det bästa resultatet.
    Bättre Hem Stockholm AB gillar detta
  • 2020-01-30

ANNA GUNILLA C skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Jag kan varmt rekommendera Nelson och Bättre Hem Stockholm AB. Alltid hjälpsamma med kunden i fokus, noggranna, punktliga och kompetenta. Nelson räddade en kritisk situation då företaget som skulle leverera och lägga golv inte levde upp till utlovat slutdatum. Men Nelson fick arbetet klart på ett dygn. Läs mer
  • Magnus L

2019-11-15

Magnus L skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Via en annons på Facebook kom vi i kontakt med Bättre Hem som från dag 1 har levererat bara kvalitet.

Punktlighet, ordning & reda och inget tjafs som "vi behöver mer pengar", "det här räknade vi inte med" eller "det gick mer material än planerat".

Grabbarna slipade 80 kvadratmeter ekgolv utan knappt ett synligt dammkorn och pigmenterade, vaxade och polerade golvet till oigenkännlighet - vi fick inte bara ett nytt golv utan en ny våning!

Vi kan inget annat är rekommendera Bättre Hem för deras ärliga inställningar, deras professionalitet och det fantastiska resultatet vi fick!

Mer än nöjda rekommenderar vi Bättre Hem//Magnus & Maria Läs mer
  • 2019-11-13

Adi S skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Utmärkt golvslipning utav Bättre Hem. Jag är supernöjd med resultat och bemötandet var exemplariskt från start till slut. Läs mer
  • 2019-11-04

Anders P skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Vi anlitade Bättre Hem för slipning och behandling av delvis nyläggning av trägolv i vår lägenhet. Innan var furugolven ojämna och olika behandlade men resultatet efter slipning och behandling är att golven ser mycket fina och enhetliga ut i hela lägenheten. Stort plus för att Nelzon även kom med riktigt bra förslag på lösningar där vi själva hade gått i stå på hur vi skulle kunna göra. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2019-11-04 Bättre Hem Stockholm AB svarar Anders P
    Hej Anders! Tack för de fina omdömet. Tack för att vi fick komma och göra jobbet hemma hos dig. Med vänliga hälsningar /Nelzon bättrehem
  • 2019-11-03

Erik L skrev om Bättre Hem Stockholm AB
    Vi har fått hjälp av Bättre Hem med målning av vår lägenhet vid Mariatorget i Stockholm. Det krävdes en hel del underarbete efter tidigare skador, och såväl detta som målning har utförts med hög kvalitet. Vi är mycket nöjda med såväl arbete, som kommunikation och punktlighet. Läs mer
    2019-11-04 Bättre Hem Stockholm AB svarar Erik L
    Hej ! Tack för de fina omdömet. Med vänliga hälsningar /Nelzon bättrehem 😀😀