Alla kategorier Vinterförvaring båt Stockholms län Värmdö Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

Älvsby Gårdsväg 20, 139 52 Värmdö — Visa karta

Vi vill vara unika i vårt slag vad gäller att leverera god service till kund.
Vi ser till att arbetet blir utfört i tid och motsvarar kundens förväntningar.
Vi arbetar genom att skapa en dialog mellan oss och kunden.

För oss är det viktigt att förhålla sig på en affärsmässigt hög nivå och samtidigt hålla ett mänskligt förhållningssätt till dig som kund. Genom att utbyta tankar och idéer, lära oss av varandra och bemöta varandra med respekt kan vi bygga upp en relation utöver det vanliga.

Läs vad 76 kunder tycker om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

• Niclas W skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Bra kvalite på jobbet, trevlig personal, prisvärt Läs mer
  • Anders H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Trevligt och servicevänligt bemötande.

Imponerad! Läs mer
  • Carl E skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtförvaring o service upptagning, iläggning Läs mer
  • Jan N
    Jan N skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtvårdsspecialisten har verkligen underlättat och tillfört mitt båtägande mervärde. Alltid professionell och snabb hjälp vad det än har gällt för arbete som efterfrågats. Trevligt bemötande från all personal gör varje kontakt till en positiv upplevelse. Läs mer
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Jag köpte och har köpt sedan tidigare år vinterkonservering och/eller service av utombordsmotor. Jag har alltid blivit mycket väl bemött av Viktor som jag haft kontakt med och som jag känner en stor trygghet och förtroende med. Om det är något som jag skulle vilja förbättras är återkopplingen när någon tjänst är utförd eller då jag sökt kontakt om något. Det går långsamt att få återkoppling och ibland vet man inte vad status är på servicen förrens jag får fakturan. I övrigt har vi en bra dialog och kat kontaktar också Viktor som rådgivare ibland vilket också visar på mitt förtroende. Jag kommer absolut fortsätta anlita Båtvårdsspecialisten. Läs mer
  • Martin I skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Upptagning ,förvaring och iläggning av båt och vattenskoter,
    det mesta fungerade bra. Läs mer
  • Anders E skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Första året för mig med BVS så jag har ingen erfarenhet av sjösättning och hur båten är i vår. Utgår bara från att det kommer vara bra baserat på servicen jag fått i höst.

Så här långt: Väldigt enkla/bra att ha att göra med. Flexibla.

Gillar att de tecknar avtal å så digitalt. De känns mycket mer moderna än sina konkurrenter som ofta inte ens klarar svara på mail.

Bra att jag fick ett SMS om att båten var upptagen. Såna där små saker som gör att jag slipper kolla och kan vara lugn.

Väldigt flexibla och serviceinriktade när jag skulle lämna nyckeln inför upptagning...

Så Anders är en väldigt nöjd kund. Läs mer
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Väldigt kompetenta och lyhörda. Proaktiviteten från personalen uppskattar jag extremt mycket.
    Stor tumme upp. Läs mer
  • Kristoffer H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Hej, har haft min båt under 2 år hos Båtvårdsspecialisten. De gör ett otroligt bra jobb. Kundbemötandet är fantastiskt. Flexibla som få.

Kristoffer Läs mer
  • Stoja D
    Stoja D skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Vinterförvaring fungerade bra. Hade en hel del kontakt med Victor efter sjösättning och fick alltid väldigt snabbt svar. Mycket serviceinriktad företag, kan varmt rekommendera de till alla! Läs mer
  • Anders S skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    vinterförvaring - fungerade i slutändan bra även med sjösättningen trots sen islossning
    diverse småreparationer under själva båtsäsongen som fungerat utmärkt! Läs mer
  • Helena F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Jag beställde epoxybehandling av min segelbåts botten. Jobbet gick snabbt och det var klart tidigare än beräknat. Läs mer
    2018-08-07 Victor K svarar Helena F
    Tack för din recension och att du berättat hur du upplevde kontakten med oss!
  • Stefan S skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Har alltid gett mig en bra service och väl ufört arbete på motorservice och div. reparationsjobb på min båt, en daycruiser inombordare. Dom är Tillmötesgående och serviceminded. Som alla "säsongstunga" leverantörer så bör man vara ute i god tid men Båtvårdsspecialisten har även varit tillmötesgående mitt i högsäsong med frågor och tillkommande jobb. Läs mer
    2018-08-07 Victor K svarar Stefan S
    Hej Stefan, Tack för din recension och att du berättat hur du upplevde kontakten med oss! Vi gör vårt bästa även under högsäsong även om vi märker att det inte är tillräckligt alltid. Vi kommer fortsätta utveckla firma så att vi räcker till även där!
  • Lars H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Vinteruppläggning med service av motor
    Mycket serviceinriktad och levererat upp till förväntan. Läs mer
  • John W skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Slipa bort gammal bottenfärg och epoxi. Ny epoxi samt bottemålning, polering och vaxning av fribord. Mycket väl utfört arbete och mycket trevlig personal. Rekomenderas starkt! Läs mer
  • Peter B skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtvårdsspecialisten har polerat/rekondat min båt tre år i rad nu och jag har inget att anmärka på. Mycket väl genomfört arbete, klara på tid och inget strul. Första året sågs vi t o m vid båten så jag fick titta och godkänna arbetet, sen har det inte känts nödvändigt.

Bra bemötande av Victor som jag haft kontakten med. Läs mer
  • Göran L skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtvårdsspecialisten vaxade och polerade skrovet på min segelbåt med mycket gott resultat! Läs mer
  • Henrik F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Trevligt bemötande och serviceminded personal. Läs mer
  • Thomas G skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Bottenblästring och målning - motorbåt. Allt enl tidsram och förutbestämd offert Läs mer
  • Erik B skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Fantastiskt bra! Vänliga och effektiva. Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    J'ättebra bemötande och genomförande. Från börja till slut
    Hasse Läs mer
  • Nisse F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Hej jag har fått ett fantastiskt jobb utfört och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Per F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Kommer bli svårt då lämnade kostnader blivit 45% dyrare mvh Per Forss Läs mer
    2016-12-08 Victor K svarar Per F
    Hej Per:) Ber om ursäkt för det missförstånd som uppstått i vår prissättning. Nu när vi hållit en dialog på telefon under veckan och försökt tillgodosett dina önskemål hoppas jag vårt betyg stiger en aning:P Tack för att du beställt ytterligare arbeten av oss på din båt trots ovan upplevda känsla. Lämna gärna en till rekommendation i vår när din båt är sjösatt. Bästa Hälsningar Victor
  • Göran I skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Mycket bra, var villiga att hjälpa till när alla andra i branchen var på semester. Läs mer
    2016-11-17 Victor K svarar Göran I
    Tack för din feedback Göran! Vi fortsätter att hålla våra sommaröppettider då det verkar mycket uppskattat!
  • Magnus Ö skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtupptagning och service sedan flera år. De är mycket kompetenta och har en mycket hög servicegrad. Läs mer
    2016-12-08 Victor K svarar Magnus Ö
    Härligt att höra att vi steppat upp till denna nivå Magnus! Du har varit kund hos oss sedan vi startade med vinterförvaring 2009 så det värmer lite extra med detta omdöme som visar att vi tydligt går framåt. Kompetensen och erfarenheten stiger med åren upplever jag:)
  • Fredrik R skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Förträfflig service! De vet verkligen hur man skall göra kunden nöjd och har alltid gjort "det lilla extra" för att underlätta mitt ägande! Läs mer
    2016-12-08 Victor K svarar Fredrik R
    Snyggt Fredrik! Du ger ett kvitto på att fullservicen fungerar och att service som bla. hämtning och lämning vid brygga utan extra debitering i den mån vi kan uppskattas. Det är riktigt kul att höra! Vi jobbar på i denna riktning.
  • Clas P skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Väldigt trevligt bemötande och verkar definitivt kunna sin sak. Toppbetyg! Läs mer
    2016-12-08 Victor K svarar Clas P
    Hej Clas, Tack för att du delar med dig av din upplevelse! Vi skall se till att hålla detta så du känner samma sak i vår när skutan ligger åter vid din brygga!
  • Jan Å skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Kortfattat sagt sa ar vi nojda da Batvardsspecialisten var till hands mycket snabbt da vi hade en nodsituation. Verkligen "serviceminded"! Läs mer
    2016-11-16 Victor K svarar Jan Å
    Hej Jan,
    Tack för dina ord och att du fått en bra uppfattning om oss! Den skall vi bibehålla.
    Hls Victor
  • Stefan R skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Vinterplats för båten med väl utformat avtal och till bra pris och möjligheter att göra tillval för extratjänster. Har gjort ett seriöst och professionellt intryck. Har varit lite svårt att få svar på frågor via mail, inom rimlig tid. Läs mer
    2016-11-16 Victor C svarar Stefan R
    Hej Stefan,

Tack för din recension!
    Kul att vi motsvarar det som du behöver och förväntar dig.
    Jag skall ta till mig ang mailbiten och utveckla detta så att vi alltid svarar inom ett dygn oavsett säsong på året.
    Hoppas du ger ett omdöme om under våren och att vi då bättrat oss där:)
    Hls Victor
  • Mats N
    Mats N skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Proffsigt o vänligt bemötande. Rekommenderas starkt Läs mer
    2016-11-16 Victor K svarar Mats N
    Hej Mats,

Tack för dina värmande ord och att du är så nöjd! Vi fortsätter i denna anda!
  • Rikard F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Hej, jag var i kontakt med båtvårdsspecialisten för att jag behövde hjälp med vinterkonservering av min båt och vattenskoter. Jag upplever min kontakt med dom som vänligt vänlig, tillmötesgående och professionell. Helhetsintrycket är mycket nöjd....... Läs mer
    2016-11-16 Victor C svarar Rikard F
    Hej Rikard,

Härligt att vi uppnådde dina förväntningar.
    Det är det jag och Tim som nyckelpersoner strävar efter dagligen.
    Vi fortsätter och utveckla verksamheten i denna riktning!
    Tack.
    Bästa Victor
  • Lennart skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Nu är det mitt tredje år som kund hos dem.
    Jag är mycket nöjd, de är kunniga och professionella, lätt att få kontakt i telefon, håller vad de lovar, alltid ett mycket trevligt bemötande, man känner sig välkommen.
    Inget problem med båten under säsongerna allt har funkat.
    Kan varmt rekommendera dem.
    Fortsätt så
    Lennart E Läs mer
    2016-11-16 Victor C svarar Lennart
    Hej Lennart,

Det är lika kul varje gång man får antingen sno åt sig din skuta eller lämna tillbaka den på våren!
    Jag och Tim fortsätter att arbeta och finslipa bolaget så du fortsätter vara nöjd många år framöver.
    Tack Lennart E.

Bästa Hälsningar Victor
  • Jens K skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    toppen, mycket bra bemötande och hög servisgrad kan stärkt rekomendera Läs mer
    2016-06-07 Victor C svarar Jens K
    Härligt Jens! Kul att vi levererar till dig:) Vi fortsätter utveckla bolaget i samma riktning.
  • Stefan K skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Personligt kundfokuserat och med social kompetens sköts bolaget av unga entreprenörer. Jag är mycket nöjd som kund! Läs mer
    2016-06-07 Victor C svarar Stefan K
    Tack Stefan för din recension! Kul att du lyfter upp att vi är kundfokuserade. Kunderna är den viktigaste resursen vårt bolag har att vårda! Trevlig sommar!
  • Mats M skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Bra hemsida
    Bra bemötande
    Bra jobb utfört
    Bra kund-behovsuppfattning
    Bra flexibilitet
    Tillgänglighet per telefon kan förbättras
    Total upplevelse som kund är mycket positiv Läs mer
    2016-06-07 Victor C svarar Mats M
    Hej Mats,

Tack för din feedback, det är det som för oss framåt som Båtvarv och kan ge dig bättre service!

Värmer extra mycket att du nämner Telefontillgängliheten som jag själv upplevt är en svår bit för oss att hantera. Speciellt under vår och höst då arbetena skall bli gjorda samtidigt som samtalen/mailen skall svaras på.

Tack vare dig har jag nu beställt/investerat i två stycken headset som skall klara det brus, vind och buller som kommer från våra maskiner.
    Det ena med hörselkåpor och det andra som är mer lättburet.
    Min förhoppning är att jag som ägare nu kan föra samtal även när jag arbetar som mest intensivt.

Ha en god sommar så hörs vi på Telefon mot hösten så ska jag se till att få till nåbarheten tills dess.
  • Johan M skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Supertrevliga och superproffsiga! Kommer att rekommendera Båtvårdsspecialisten till alla jag känner som har en båt, som man vill ge lite extra kärlek. Läs mer
    2016-06-07 Victor C svarar Johan M
    Hej Johan
    Härligt att höra om din positiva upplevelse!
    Njut av sommaren nu och hör av dig om det dyker upp något du behöver hjälp med framöver.
  • Göran K
    Göran K skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Beställde en bottenbehandling av Båtvårdsspecialisten som utfördes helt enligt överenskommelse och på utsatt tid. Victor höll mig hela tiden uppdaterad på arbetets utförande. Kundbemötandet var över förväntan. Läs mer
    2016-03-27 Victor C svarar Göran K
    Kul att läsa att vi levererade enl dina förväntningar! Det är just det vi arbetar dagligen för att uppnå. Glad Påsk och en fin båtsommar!
  • Nisse F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Trevligt bemötande och bra jobb på utgåva tid till är pris.detta rekommenderar jag. Läs mer
    2016-06-07 Victor C svarar Nisse F
    Tack Nisse för dina fina ord. Verkar som vi arbetar i rätt riktning.
  • Johan A
    Johan A skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Jag ringde båtvårdsspecialisten för att vinterkonservera min motor.
    Fick snabbt tid (inom en vecka under högsäsong för vinterförvaring).
    Victor lät mig vara med och gå igenom hela processen, han skrev även ner vad som behövdes göras inför nästa säsong.
    Super bra bemötande och grym service.
    Rekommenderas starkt!

/Johan Amtell Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    BVS har tagit upp vår båt för vinterförvaring. Det gjordes proffesionellt och vi ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Carl W skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    toppen. båtmotor lagad.......................................................................... Läs mer
    2015-10-14 Victor C svarar Carl W
    Härligt! Är motorn hel är jag nöjd. Tveka inte att återkomma om något inträffar. Trevlig höst och lycka till med upptagning.
  • Johnny W skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Victor! Ägare & helt aktiv i produktionen styrde upp en lagning i min båt, tog ner drev och blästrade, spacklade och lackade det. När det ändå var nere passade han på att byta impeller. Victor genomförde även en service på motor samt gick igenom den helt för att se hur den mådde. Bytte även samtliga zinkanoder på båten.

Jag hade bråttom med detta jobb men det löste Victor ändå trots att hans schema var fullt. Man träffar sälla så engagerade människor som Victor därav ville jag verkligen ta mig tid att även skriva det för att rekommendera allt och alla till honom & hans företag.

Sammanfattningsvis: Proffsigt bemötande, bra återkoppling, enkel att föra dialog med, fint genomfört arbete, proffsiga protokoll och papper efter genomfört arbete.

Släpp Er båt till Båtvårdsspecialisten Värmdö AB och få ett bekymmersfritt båtägande!

Johnny Wallman Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Toppen. Trevligt och proffsigt bemötande. Utmärkt arbete med min förorenade RME-smittade dieseltank. Tack Victor. Läs mer
  • Patrik B skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtvårdsspecialisten är riktigt duktiga och Viktor är lyhörd över vad jag som kund har för önskemål.
    Ett företag som alltid återkopplar och kommer med egna idéer samt delar gärna med sig av sina erfarenheter.
    Rekommenderar varmt Båtvårdsspecialisten. Läs mer
  • Nicklas J
    Nicklas J skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Blir aldrig besviken, proffsen på båtvårdsspecialisten levererar varje gång. Serviceinriktad och ser till att vårt båtägande blir enkelt och lätt. Tack ! Läs mer
  • Heric L skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtvårdsspecialisten är helt otroligt grymma. Snabba, återkopplar direkt vid frågor och levererar en förstklassig tjänst. Det är sällan man träffar på så här proffsiga leverantörer numera. Läs mer
  • Anders C skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Victor och Båtvårdsspecialisten är kunniga, professionella och Victor är väldigt serviceinriktad och tillgänglig. Har helt enkelt fått en båt i toppskick och ett bekymmersfritt båtägande genom Båtvårdsspecialisten!?? / Anders & Ryds 20 Family Läs mer
  • Elisabeth K skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Det är första gången som vi anlitat Båtvårdsspecialisten och vi har precis tagit upp vår båt o kan bara e betyg på bemötandet hittils, ej utförda tjänster. Efter att ha jämfört diverse platser så valde vi bland annat Båtvårdsspecialisten för att man blir offererad en totalsumma för ett paket som inkl. det man vill ha för en vinterförvaring. Lockar inte med ett pris för att sedan lägga på för de tjänster som behövs som exempelvis konservering, laddning av batteri etc.

Bemötandet hittills per telefon och mejl har varit väldigt trevligt, serviceinriktat och till belåtenhet. Vid upptagningen för två var Victor (ägaren) på plats enligt avtalad tid och vi känner oss trygga med att vår Askeladden Z7 är i hans händer till våren. Läs mer
  • Håkan R skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Konservering och service av inombords motor

Då jag reser mycket i jobbet så är det skönt att lämna över ansvaret till BSV då det gäller service och konservering av motorn. Man får en faktura och ett protocoll vad som är gjort och uppmätt . Vilket kan vara bra om något händer under vintern Läs mer
  • Birgitta Q skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Mycket bra bemötande. Ordning och reda, kunnig. Har köpt vinterförvaring av motorbåt. Läs mer

Älvsby Gårdsväg 20, 139 52 Värmdö