Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

Vi vill vara unika i vårt slag vad gäller att leverera god service till kund.
Vi ser till att arbetet blir utfört i tid och motsvarar kundens förväntningar.
Vi arbetar genom att skapa en dialog mellan oss och kunden.

För oss är det viktigt att förhålla sig på en affärsmässigt hög nivå och samtidigt hålla ett mänskligt förhållningssätt till dig som kund. Genom att utbyta tankar och idéer, lära oss av varandra och bemöta varandra med respekt kan vi bygga upp en relation utöver det vanliga.

Läs vad 125 kunder tycker om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB 2

2020-09-11
    Bottenfärgssanering
    Trevligt bemötande av personalen
    2020-06-18
    Är mycket nöjd med allt från bemötandet till utförandet.
    2020-06-11
    Premiumservice.
    Bra bemötande.
    Allt enligt avtal.
    Kan rekommendera
    2020-06-10
    Bra kontakt, proffsigt jobb och utmärkt kommunikation innan, under och efter med Victor på båtvårdsspecialisten.
    //Pelle
  • Michael V
    2020-06-09
    Mycket trevligt bemötande. Hjälpsamma och gör det där extra.

Jag kan med glädje rekommendera Båtvårdsspecialisten och Victor.
  • Conni J
    2020-05-25
    bra kvalite på arbete och trevligt kundbemötande
    2020-05-22
    Båten är välpolerad ochväl omhändertagen i det avseendet. Önskade tjänster ej genomförda! Lagning av pump fr a. Rutan i kapellet trasig! Så var inte fallet när båten lämnades. Måste ha förvarats helt fel. Fästena till motorn tätade med något svart som ser förfärligt ut till ljus båt. Det ena fästet är helt förstört. Ser ut som att man bränt gummit. Mycket konstigt att man lämnar en båt så. Trots både tel och mail får vi ingen återkoppling. Också oklarheter kring batterierna.
    2020-05-18
    Vinterförvaring.
    Känns tryggt att lämna båten där, kunnig och trevlig personal.
    Ar anlitat dem i 5 år, har alltid fungerat bra.
  • Ragnar H
    2020-05-05
    Dom var tillmötesgående, tidsplanen höll.
    Var ett försäkringsärende.
    Har rekomderat dom till några andra.
  • Claes Olof P
    2020-04-28
    Vårrustningen av min Aquador 22 HT gav ett fantastiskt fint resultat såvär utvändigt som invändigt, och överträffade alla förväntningar! Victor och hans grabbar är väldigt trevliga att ha att göra med.
    2020-04-26
    Mycket proffsigt bemötande och strålande service!
    2020-04-24
    Bottensanering, nedslipning och epoxibehandling
    Bemötande på ett mycket trevligt sätt, lite svårt att nå dom på telefon men de beror väl på att de har mycket göra. Mail kontakt var lättare.
    Nöjd kund således.
    2020-04-22
    Jag har köpt deras kompletta produkt förvinterförvaring och service. De har skött arbetet på ett bra sätt men de har ett onödigt komplicerat upplägg med ett femtiotal punkter gällande vad de gör på båten, detta hade kunnat förenklas och gjorts mer lättförståeligt. Bitvis svårt att få kontakt med dem, men det viktigaste är som sagt att de gör ett bra jobb med båten vilket de verkligen gör.
    2020-04-20
    Suverän totalservice av vinterförvaring, upp- och iläggning av båten samt service. Uppskattar enormt att bara säga till när jag vill ha båten sen löser BVS resten!
    2020-04-20
    Vinterförvaring av mindre plastbåt + motor. Som vanligt ett trevligt och serviceinriktat bemötande.
    Säker och trygg i både tjänsten och det personliga bemötandet
    Tack för ditt omdöme Per! Det är alltid roligt att få ta hand om din skuta och hålla den igång. Med kontinuerligt underhåll försöker vi hålla ner kostnaderna för dig och förebygga reparationer etc när båten blir till åren. Härligt att höra att det känns tryggt - ha en fin sommar på Ön Bästa Victor Vinterförvaring
    2020-04-20
    Bra kvalite på jobb, bra planering, ettctoppjobb helt enkelt
    Tack Niclas Det känns skönt att höra! Vi fortsätter utveckla vinterförvaringen i samma riktining! Vinterförvaring
    2020-01-16
    Fick hjälp med att renovera min båt. Proffsigt bemötande, flexibelt arbetssätt och utmärkt utförande av min renovering!
    2020-01-02
    Tog på sig en mindre olyckshändelse och visade på exemplariskt ansvar utan diskussion. Sånt som gör att man kan lita på en tjänsteleverantör på så många sätt.

Väl utfört arbete och bra att ha att göra med på alla vis.

Kommer använda igen och rekommenderar andra att göra detsamma.
    2020-01-02
    Bra service och trevligt bemötande.
    2019-12-30
    Vi har givit ett uppdrag att sanera botten på båten samt reparera motorn som inte har fungerat tillfredställande. Bemötandet har varit alldeles utmärkt med tydliga och rimliga offerter. Resultatet kan vi inte bedöma ännu då arbetet ännu inte är slutfört men vi uppfattar kunnandet hos företaget som proffesionellt.
    Håkan och Fredrik Swedberg
    2019-12-27
    Upptagning och servicepaket
    Kanon
    Absolut
    Bra än så länge
    2019-12-23
    Vinterförvaring av båt. De är väldigt kunniga och det går alltid att få en tid som passar. De ställer alltid upp även när det dyker upp oväntade saker och alltid med ett leende. Victor är en klippa och driver ett mycket bra bolag.

Det enda negativa är att det är lite väl dyrt.
  • Tad G
    2019-12-22
    Jag är en "nybörjar"-kund till Båtvårdsspecialisten. Vill därför avvakta med att ge betyg tills jag får den tjänsten jag har betalat för.
    2019-12-21
    Båtrecond, proffsigt och snyggt gjort!
    2019-12-20
    Vinterförvaring Flipper 760 HT
    Hög servicenivå och trevlig personal.
    Kan förbättra kommunikationen.
    Känns alltid att de sätter kunden i centrum och jag kan definitivt rekommendera Båtvårdspecialisten.
    Tack Victor!
    2019-12-20
    Hittills bra service då de hämtat båten i Gustavsberg. Men lite tidigt ännu att ge ett utlåtande. Bättre att svara på detta i maj när det varit sjösättning :)
    2019-11-22
    Till och från bra återkoppling. Finns utvecklingspotential. Snabbare svar och service, tydligt, kommer att höja när nivån rejält
    2019-11-17
    De gjorde en förgasarservice med rengöring, demontering och montering samt utbyte av packningar och filter. Allt fungerade enligt belåtenhet.
    2019-11-17
    Ny bottenfärg. Bra service o snabbt jobbat. Enkla att prata med. Toppen!
  • Mattias C
    2019-11-17
    Gjorde en uppfräschning av båten inklusive slipning av teak och massa småsaker. Båtvårdsspecialisten löste allt väldigt smidigt med ett bra resultat.
    2019-11-16
    Fick hjälp att bottensanera min båt. Fick mycket bra och professionell service
    2018-12-27
    Vi är helt nya kunder för i år, men hitintills har bemötandet varit utmärkt.
    2018-12-26
    Dåligt att ni inte kunde bestämma en dag som ni skulle komma, nu fick vi lägga ut vår nyckel flera dagar i rad. Återkopplingen från er sida är under all kritik. Ni sa att arbetet ej var slutfört och att ni skulle återkomma för att färdigställa allt, det har inte hänt. Vi har dock fått en slutfaktura (dyr) för ett arbete som inte är klart. Det hela känns väldigt oprofessionellt och vi kommer inte att anlita er igen och kommer inte heller att rekommendera er till någon annan.
    Hej Pia, Det låter som vi har gjort något väldigt snett mot er och er båt! Återkoppla gärna till mig direkt på victor@bvsv.se så skall jag försöka reda ut vad som inträffat. Vår målsättning är alltid att ge våra kunder högsta service, jag vet att tidsramarna har varit snäva med höstförkylningar och annat hos dem anställda men att vi inte slutfört arbetet hoppas jag att vi kan kom fram till gemensamt vad som hänt. Jag tackar det ödmjukaste för ditt omdöme! Bästa Victor Ägare och VD Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    2018-12-23
    Har vinterplats, service plus sjösättning/upptagning. Har funkat bra och smärtfritt. Men vissa utlovade saker har jag behövt påminna om några gånger.
    2018-12-22
    Mycket bra service. Bra bemötande
    2018-12-22
    Proffs, personliga, prisvärda!
    2018-12-21
    Bra bemötande och Service än så länge.
  • Mats P
    2018-12-20
    Har inte haft mycket kontakt förutom bokning och upptagning.
    Men all kontakt har varit precis som jag vill ha det när jag lämnar bort min båt.
    Känner mig trygg med förvaringen.
    2018-12-19
    Båtvårdsspecialisten är flexibla och fixar allt.
    Härligt att du tycker så Nils! Det fortsätter vi med :) God Jul & Gott Nytt År Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    2018-12-19
    Vinterförvaring och service, inomhus varmt.
    Har ingen aning om hur de hanterat min båt och om de gjort vad jag beställt.
    Bemötandet är OK.
    Ni har för bråttom med detta. Känns nästan löjligt av er att skicka ut denna enkät.
    Hej Hans, vi är alltid jätte intresserade av att få reda på vad våra kunder anser om våra tjänster. Vi tar hjälp av Reco.se för att få in så mycket info som möjligt så att vi hela tiden kan utveckla oss och bli bättre, vilket också brukar uppskattas av våra kunder. Vi hoppas att du kommer bli jätte nöjd när du får tillbaka din båt efter vintern och du är alltid varmt välkommen hit och besöka oss. God Jul & Gott Nytt År/ Jennifer Vinterförvaring
  • Mikael B
    2018-12-19
    Vi anlitade Båtvårdspecialisten för upptagning, vinterkonservering och avställning på vår privata tomt. Vi fick ett gott bemötande från start till leverans! Nu ser vi fram emot våren och sjösättning igen =)
    Hej Mikael, jätte tack för dom fina orden! Vi ser också fram emot båtsäsong och lite värme ;) Vi önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt 2019 Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    2018-12-19
    Jag har blivit mycket väl omhändertagen i samband med vinterförvaringen av min båt. God service och trevligt bemötande. Jag var kund första gången förra året och återvände eftersom jag var mycket nöjd med företaget.
    Väldigt kul att höra att du är så nöjd Lars! Vi fortsätter på samma spår :) Önskar dig en God Jul Vinterförvaring
    2018-12-17
    HITTILLS VÄLDIGT BRA OCH PROFFSIGT BEMÖTANDE.
    /aDAM
    Tackar tackar Adam, härligt att du känner så! God Jul & Gott Nytt År Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    2018-12-17
    Smidigt, bra service och alltid trevligt bemötande av Victor! Rekommenderas!
    Roligt att du är så nöjd Jan! Det tackar vi för :) God Jul & Gott Nytt År Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    2018-12-17
    Upptagning av båt samt vinterförvaring.
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande.
    Tack Robert, det värmer att du känner så! God Jul & Gott Nytt År :) Vinterförvaring
    2018-12-17
    Vi blir alltid bra bemötta och vi får alltid gehör för våra önskemål.
    Om det uppstår problem så löses de snabbt av Båtvårdsspecialisten.
    Tack! Det är verkligen superkul att höra Li :) Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    2018-12-17
    Båtförvaring. Bra tjänst. Ibland lite svårt få svar, men bra utförande.
    Tack för din rekommendation Daniel! Detta ska vi definitivt förbättra :) Önskar dig en God Jul & ett Gott Nytt 2019 Vinterförvaring
    2018-12-16
    Vinterförvaring och försäkringsarbete.
    Bra bemötande och engagemang för att lösa de problem som uppstått i samband med skade- och stöldreglering. Vinterförvaringen med sjösättning och upptagning fungerar perfekt.
    Underbart att du känner så! Vi fortsätter i denna anda :) God Jul & Gott Nytt År! Vinterförvaring
    2018-12-16
    Vinterförvaring deluxe! Lämnar enkelt över vår pärla till BVS på hösten och vet att till våren får jag tillbaka henne som ny. Alltid proffsigt och trevligt bemötande. Rekommenderas starkt.
    Hej Hampus :) Superkul att höra att du är nöjd med oss! Vi ses till våren Ha en riktigt fin Jul & och ett Gott Nytt År / Jennifer Vinterförvaring
    2018-12-15
    Bra kvalite på jobbet, trevlig personal, prisvärt
    Härligt att du tycker så Niclas! Tack :) God Jul & Gott Nytt År / Jennifer Båtvårdsspecialisten Värmdö AB