Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

Älvsby Gårdsväg 20, 139 52 Värmdö — Visa karta

Vi vill vara unika i vårt slag vad gäller att leverera god service till kund.
Vi ser till att arbetet blir utfört i tid och motsvarar kundens förväntningar.
Vi arbetar genom att skapa en dialog mellan oss och kunden.

För oss är det viktigt att förhålla sig på en affärsmässigt hög nivå och samtidigt hålla ett mänskligt förhållningssätt till dig som kund. Genom att utbyta tankar och idéer, lära oss av varandra och bemöta varandra med respekt kan vi bygga upp en relation utöver det vanliga.

Läs vad 98 kunder tycker om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

• 2019-11-17

Tom N skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    De gjorde en förgasarservice med rengöring, demontering och montering samt utbyte av packningar och filter. Allt fungerade enligt belåtenhet. Läs mer
  • 2019-11-17

Bengt B skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Ny bottenfärg. Bra service o snabbt jobbat. Enkla att prata med. Toppen! Läs mer
  • Mattias C

2019-11-17

Mattias C skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Gjorde en uppfräschning av båten inklusive slipning av teak och massa småsaker. Båtvårdsspecialisten löste allt väldigt smidigt med ett bra resultat. Läs mer
  • 2019-11-16

Erik L skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Fick hjälp att bottensanera min båt. Fick mycket bra och professionell service Läs mer
  • 2018-12-27

Lars Z skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Vi är helt nya kunder för i år, men hitintills har bemötandet varit utmärkt. Läs mer
  • 2018-12-26

Pia A skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Dåligt att ni inte kunde bestämma en dag som ni skulle komma, nu fick vi lägga ut vår nyckel flera dagar i rad. Återkopplingen från er sida är under all kritik. Ni sa att arbetet ej var slutfört och att ni skulle återkomma för att färdigställa allt, det har inte hänt. Vi har dock fått en slutfaktura (dyr) för ett arbete som inte är klart. Det hela känns väldigt oprofessionellt och vi kommer inte att anlita er igen och kommer inte heller att rekommendera er till någon annan. Läs mer
    2018-12-27 Victor C svarar Pia A
    Hej Pia, Det låter som vi har gjort något väldigt snett mot er och er båt! Återkoppla gärna till mig direkt på victor@bvsv.se så skall jag försöka reda ut vad som inträffat. Vår målsättning är alltid att ge våra kunder högsta service, jag vet att tidsramarna har varit snäva med höstförkylningar och annat hos dem anställda men att vi inte slutfört arbetet hoppas jag att vi kan kom fram till gemensamt vad som hänt. Jag tackar det ödmjukaste för ditt omdöme! Bästa Victor Ägare och VD
  • 2018-12-23

Allan F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Har vinterplats, service plus sjösättning/upptagning. Har funkat bra och smärtfritt. Men vissa utlovade saker har jag behövt påminna om några gånger. Läs mer
  • 2018-12-22

Bra bemötande och Service än så länge. Läs mer
  • Mats P

2018-12-20

Mats P skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Har inte haft mycket kontakt förutom bokning och upptagning.
    Men all kontakt har varit precis som jag vill ha det när jag lämnar bort min båt.
    Känner mig trygg med förvaringen. Läs mer

Nils S skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtvårdsspecialisten är flexibla och fixar allt. Läs mer
    2018-12-20 Jennifer E svarar Nils S
    Härligt att du tycker så Nils! Det fortsätter vi med :)

Hans S skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Vinterförvaring och service, inomhus varmt.
    Har ingen aning om hur de hanterat min båt och om de gjort vad jag beställt.
    Bemötandet är OK.
    Ni har för bråttom med detta. Känns nästan löjligt av er att skicka ut denna enkät. Läs mer
    2018-12-19 Victor K svarar Hans S
    Hej Hans, vi är alltid jätte intresserade av att få reda på vad våra kunder anser om våra tjänster. Vi tar hjälp av Reco.se för att få in så mycket info som möjligt så att vi hela tiden kan utveckla oss och bli bättre, vilket också brukar uppskattas av våra kunder. Vi hoppas att du kommer bli jätte nöjd när du får tillbaka din båt efter vintern och du är alltid varmt välkommen hit och besöka oss.

• Mikael B

2018-12-19

Mikael B skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Vi anlitade Båtvårdspecialisten för upptagning, vinterkonservering och avställning på vår privata tomt. Vi fick ett gott bemötande från start till leverans! Nu ser vi fram emot våren och sjösättning igen =) Läs mer
    2018-12-20 Jennifer E svarar Mikael B
    Hej Mikael, jätte tack för dom fina orden! Vi ser också fram emot båtsäsong och lite värme ;)

Vi önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt 2019

Lars-åke O skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Jag har blivit mycket väl omhändertagen i samband med vinterförvaringen av min båt. God service och trevligt bemötande. Jag var kund första gången förra året och återvände eftersom jag var mycket nöjd med företaget. Läs mer
    2018-12-20 Jennifer E svarar Lars-åke O
    Väldigt kul att höra att du är så nöjd Lars! Vi fortsätter på samma spår :)

Önskar dig en God Jul

Adam K skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    HITTILLS VÄLDIGT BRA OCH PROFFSIGT BEMÖTANDE.
    /aDAM Läs mer
    2018-12-20 Jennifer E svarar Adam K
    Tackar tackar Adam, härligt att du känner så!

Jan B skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Smidigt, bra service och alltid trevligt bemötande av Victor! Rekommenderas! Läs mer
    2018-12-20 Jennifer E svarar Jan B
    Roligt att du är så nöjd Jan! Det tackar vi för :)

Robert G skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Upptagning av båt samt vinterförvaring.
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-12-20 Jennifer E svarar Robert G
    Tack Robert, det värmer att du känner så!

God Jul & Gott Nytt År :)

Li B skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Vi blir alltid bra bemötta och vi får alltid gehör för våra önskemål.
    Om det uppstår problem så löses de snabbt av Båtvårdsspecialisten. Läs mer
    2018-12-20 Jennifer E svarar Li B
    Tack! Det är verkligen superkul att höra Li :)

Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År

Daniel J skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtförvaring. Bra tjänst. Ibland lite svårt få svar, men bra utförande. Läs mer
    2018-12-20 Jennifer E svarar Daniel J
    Tack för din rekommendation Daniel! Detta ska vi definitivt förbättra :)

Önskar dig en God Jul & ett Gott Nytt 2019
  • 2018-12-16

Mikael S skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Vinterförvaring och försäkringsarbete.
    Bra bemötande och engagemang för att lösa de problem som uppstått i samband med skade- och stöldreglering. Vinterförvaringen med sjösättning och upptagning fungerar perfekt. Läs mer
    2018-12-20 Jennifer E svarar Mikael S
    Underbart att du känner så! Vi fortsätter i denna anda :)

God Jul & Gott Nytt År!
  • 2018-12-16

Hampus D skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Vinterförvaring deluxe! Lämnar enkelt över vår pärla till BVS på hösten och vet att till våren får jag tillbaka henne som ny. Alltid proffsigt och trevligt bemötande. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-12-19 Jennifer E svarar Hampus D
    Hej Hampus :)
    Superkul att höra att du är nöjd med oss! Vi ses till våren

Ha en riktigt fin Jul & och ett Gott Nytt År /
  • 2018-12-15

Niclas W skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Bra kvalite på jobbet, trevlig personal, prisvärt Läs mer
    2018-12-19 Jennifer E svarar Niclas W
    Härligt att du tycker så Niclas! Tack :)

God Jul & Gott Nytt År /

Anders H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Trevligt och servicevänligt bemötande.

Imponerad! Läs mer
    2018-12-19 Jennifer E svarar Anders H
    Tack så mycket Anders för dom fina orden :)

Ha en fin Jul & Gott Nytt!

Carl E skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtförvaring o service upptagning, iläggning Läs mer
    Jennifer E, Victor C gillar detta
  • Jan N

Jan N skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtvårdsspecialisten har verkligen underlättat och tillfört mitt båtägande mervärde. Alltid professionell och snabb hjälp vad det än har gällt för arbete som efterfrågats. Trevligt bemötande från all personal gör varje kontakt till en positiv upplevelse. Läs mer
    2018-12-19 Jennifer E svarar Jan N
    Hej Jan, det är verkligen superkul att läsa din rekommendation! Det är även väldigt trevligt när du kommer på besök.

Önskar dig en God Jul & ett Gott Nytt År /
    2018-12-19 Jan N svarar Jennifer E
    Tack Jennifer
    jag känner mig alltid välkommen hos Er
    God Jul och Gott Nytt 2019
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Magnus R

Magnus R skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Jag köpte och har köpt sedan tidigare år vinterkonservering och/eller service av utombordsmotor. Jag har alltid blivit mycket väl bemött av Viktor som jag haft kontakt med och som jag känner en stor trygghet och förtroende med. Om det är något som jag skulle vilja förbättras är återkopplingen när någon tjänst är utförd eller då jag sökt kontakt om något. Det går långsamt att få återkoppling och ibland vet man inte vad status är på servicen förrens jag får fakturan. I övrigt har vi en bra dialog och kat kontaktar också Viktor som rådgivare ibland vilket också visar på mitt förtroende. Jag kommer absolut fortsätta anlita Båtvårdsspecialisten. Läs mer
    2018-12-19 Jennifer E svarar Magnus R
    Hej Magnus, jätte härligt att du känner förtroende och trygghet när du anlitat oss! Vi tar till oss det med återkopplingen, det ska vi definitivt bli bättre på!

Ha en God Jul & ett Gott Nytt År :)

Martin I skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Upptagning ,förvaring och iläggning av båt och vattenskoter,
    det mesta fungerade bra. Läs mer
    2018-12-19 Jennifer E svarar Martin I
    Hej Martin,
    Tack för din rekommendation! Skulle du vilja förtydliga vad du kände inte fungerade, så att vi kan förbättra oss? :)

Anders E skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Första året för mig med BVS så jag har ingen erfarenhet av sjösättning och hur båten är i vår. Utgår bara från att det kommer vara bra baserat på servicen jag fått i höst.

Så här långt: Väldigt enkla/bra att ha att göra med. Flexibla.

Gillar att de tecknar avtal å så digitalt. De känns mycket mer moderna än sina konkurrenter som ofta inte ens klarar svara på mail.

Bra att jag fick ett SMS om att båten var upptagen. Såna där små saker som gör att jag slipper kolla och kan vara lugn.

Väldigt flexibla och serviceinriktade när jag skulle lämna nyckeln inför upptagning...

Så Anders är en väldigt nöjd kund. Läs mer
    2018-12-19 Jennifer E svarar Anders E
    Härligt att du känner så Anders! Vi fortsätter i den andan så hoppas vi på att det blir fler år :)

• Oscar L

Oscar L skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Väldigt kompetenta och lyhörda. Proaktiviteten från personalen uppskattar jag extremt mycket.
    Stor tumme upp. Läs mer
    2018-12-19 Jennifer E svarar Oscar L
    Tack för dom fina orden! Det värmer :D

God Jul & Gott Nytt År Oscar

Kristoffer H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Hej, har haft min båt under 2 år hos Båtvårdsspecialisten. De gör ett otroligt bra jobb. Kundbemötandet är fantastiskt. Flexibla som få.

Kristoffer Läs mer
    2018-12-17 Victor C svarar Kristoffer H
    Verkligen jättekul att höra att du är nöjd med oss Kristoffer. Vi fortsätter så :) God Jul och Gott nytt år!
  • Stoja D

2018-08-31

Stoja D skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Vinterförvaring fungerade bra. Hade en hel del kontakt med Victor efter sjösättning och fick alltid väldigt snabbt svar. Mycket serviceinriktad företag, kan varmt rekommendera de till alla! Läs mer
  • 2018-08-20

Anders S skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    vinterförvaring - fungerade i slutändan bra även med sjösättningen trots sen islossning
    diverse småreparationer under själva båtsäsongen som fungerat utmärkt! Läs mer
  • 2018-08-06

Helena F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Jag beställde epoxybehandling av min segelbåts botten. Jobbet gick snabbt och det var klart tidigare än beräknat. Läs mer
    2018-08-07 Victor K svarar Helena F
    Tack för din recension och att du berättat hur du upplevde kontakten med oss!
  • 2018-06-18

Stefan S skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Har alltid gett mig en bra service och väl ufört arbete på motorservice och div. reparationsjobb på min båt, en daycruiser inombordare. Dom är Tillmötesgående och serviceminded. Som alla "säsongstunga" leverantörer så bör man vara ute i god tid men Båtvårdsspecialisten har även varit tillmötesgående mitt i högsäsong med frågor och tillkommande jobb. Läs mer
    2018-08-07 Victor K svarar Stefan S
    Hej Stefan, Tack för din recension och att du berättat hur du upplevde kontakten med oss! Vi gör vårt bästa även under högsäsong även om vi märker att det inte är tillräckligt alltid. Vi kommer fortsätta utveckla firma så att vi räcker till även där!
  • 2018-06-14

Lars H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Vinteruppläggning med service av motor
    Mycket serviceinriktad och levererat upp till förväntan. Läs mer

John W skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Slipa bort gammal bottenfärg och epoxi. Ny epoxi samt bottemålning, polering och vaxning av fribord. Mycket väl utfört arbete och mycket trevlig personal. Rekomenderas starkt! Läs mer

Peter B skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtvårdsspecialisten har polerat/rekondat min båt tre år i rad nu och jag har inget att anmärka på. Mycket väl genomfört arbete, klara på tid och inget strul. Första året sågs vi t o m vid båten så jag fick titta och godkänna arbetet, sen har det inte känts nödvändigt.

Bra bemötande av Victor som jag haft kontakten med. Läs mer

Göran L skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtvårdsspecialisten vaxade och polerade skrovet på min segelbåt med mycket gott resultat! Läs mer
  • 2018-01-31

Henrik F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Trevligt bemötande och serviceminded personal. Läs mer
  • 2017-07-08

Thomas G skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Bottenblästring och målning - motorbåt. Allt enl tidsram och förutbestämd offert Läs mer
  • 2017-07-06

Erik B skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Fantastiskt bra! Vänliga och effektiva. Läs mer
  • Hans B

2017-07-06

Hans B skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    J'ättebra bemötande och genomförande. Från börja till slut
    Hasse Läs mer
  • 2017-02-11

Nisse F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Hej jag har fått ett fantastiskt jobb utfört och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2016-11-18

Per F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Kommer bli svårt då lämnade kostnader blivit 45% dyrare mvh Per Forss Läs mer
    2016-12-08 Victor K svarar Per F
    Hej Per:) Ber om ursäkt för det missförstånd som uppstått i vår prissättning. Nu när vi hållit en dialog på telefon under veckan och försökt tillgodosett dina önskemål hoppas jag vårt betyg stiger en aning:P Tack för att du beställt ytterligare arbeten av oss på din båt trots ovan upplevda känsla. Lämna gärna en till rekommendation i vår när din båt är sjösatt. Bästa Hälsningar Victor

Göran I skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Mycket bra, var villiga att hjälpa till när alla andra i branchen var på semester. Läs mer
    2016-11-17 Victor K svarar Göran I
    Tack för din feedback Göran! Vi fortsätter att hålla våra sommaröppettider då det verkar mycket uppskattat!

Magnus Ö skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtupptagning och service sedan flera år. De är mycket kompetenta och har en mycket hög servicegrad. Läs mer
    2016-12-08 Victor K svarar Magnus Ö
    Härligt att höra att vi steppat upp till denna nivå Magnus! Du har varit kund hos oss sedan vi startade med vinterförvaring 2009 så det värmer lite extra med detta omdöme som visar att vi tydligt går framåt. Kompetensen och erfarenheten stiger med åren upplever jag:)

Fredrik R skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Förträfflig service! De vet verkligen hur man skall göra kunden nöjd och har alltid gjort "det lilla extra" för att underlätta mitt ägande! Läs mer
    2016-12-08 Victor K svarar Fredrik R
    Snyggt Fredrik! Du ger ett kvitto på att fullservicen fungerar och att service som bla. hämtning och lämning vid brygga utan extra debitering i den mån vi kan uppskattas. Det är riktigt kul att höra! Vi jobbar på i denna riktning.

Clas P skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Väldigt trevligt bemötande och verkar definitivt kunna sin sak. Toppbetyg! Läs mer
    2016-12-08 Victor K svarar Clas P
    Hej Clas, Tack för att du delar med dig av din upplevelse! Vi skall se till att hålla detta så du känner samma sak i vår när skutan ligger åter vid din brygga!
  • 2016-11-15

Jan Å skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Kortfattat sagt sa ar vi nojda da Batvardsspecialisten var till hands mycket snabbt da vi hade en nodsituation. Verkligen "serviceminded"! Läs mer
    2016-11-16 Victor K svarar Jan Å
    Hej Jan,
    Tack för dina ord och att du fått en bra uppfattning om oss! Den skall vi bibehålla.
    Hls Victor

Älvsby Gårdsväg 20, 139 52 Värmdö