Alla kategorier Vinterförvaring båt Stockholms län Värmdö Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
Rekommenderat företag 2016 - Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

Älvsby Gårdsväg 20, 139 52 Värmdö — Visa karta

Vi vill vara unika i vårt slag vad gäller att leverera god service till kund.
Vi ser till att arbetet blir utfört i tid och motsvarar kundens förväntningar.
Vi arbetar genom att skapa en dialog mellan oss och kunden.

För oss är det viktigt att förhålla sig på en affärsmässigt hög nivå och samtidigt hålla ett mänskligt förhållningssätt till dig som kund. Genom att utbyta tankar och idéer, lära oss av varandra och bemöta varandra med respekt kan vi bygga upp en relation utöver det vanliga.

Läs vad 53 kunder tycker om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

• Per F
    Per F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Kommer bli svårt då lämnade kostnader blivit 45% dyrare mvh Per Forss
  • Göran I
    Göran I skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Mycket bra, var villiga att hjälpa till när alla andra i branchen var på semester.
    2016-11-17 Victor K svarar Göran I
    Tack för din feedback Göran! Vi fortsätter att hålla våra sommaröppettider då det verkar mycket uppskattat!
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtupptagning och service sedan flera år. De är mycket kompetenta och har en mycket hög servicegrad.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Förträfflig service! De vet verkligen hur man skall göra kunden nöjd och har alltid gjort "det lilla extra" för att underlätta mitt ägande!
  • Clas P
    Clas P skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Väldigt trevligt bemötande och verkar definitivt kunna sin sak. Toppbetyg!
  • Jan Å
    Jan Å skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Kortfattat sagt sa ar vi nojda da Batvardsspecialisten var till hands mycket snabbt da vi hade en nodsituation. Verkligen "serviceminded"!
    2016-11-16 Victor K svarar Jan Å
    Hej Jan,
    Tack för dina ord och att du fått en bra uppfattning om oss! Den skall vi bibehålla.
    Hls Victor
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Vinterplats för båten med väl utformat avtal och till bra pris och möjligheter att göra tillval för extratjänster. Har gjort ett seriöst och professionellt intryck. Har varit lite svårt att få svar på frågor via mail, inom rimlig tid.
    2016-11-16 Victor C svarar Stefan R
    Hej Stefan,

Tack för din recension!
    Kul att vi motsvarar det som du behöver och förväntar dig.
    Jag skall ta till mig ang mailbiten och utveckla detta så att vi alltid svarar inom ett dygn oavsett säsong på året.
    Hoppas du ger ett omdöme om under våren och att vi då bättrat oss där:)
    Hls Victor
  • Mats N
    Mats N skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Proffsigt o vänligt bemötande. Rekommenderas starkt
    2016-11-16 Victor K svarar Mats N
    Hej Mats,

Tack för dina värmande ord och att du är så nöjd! Vi fortsätter i denna anda!
  • Rikard F
    Rikard F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Hej, jag var i kontakt med båtvårdsspecialisten för att jag behövde hjälp med vinterkonservering av min båt och vattenskoter. Jag upplever min kontakt med dom som vänligt vänlig, tillmötesgående och professionell. Helhetsintrycket är mycket nöjd.......
    2016-11-16 Victor C svarar Rikard F
    Hej Rikard,

Härligt att vi uppnådde dina förväntningar.
    Det är det jag och Tim som nyckelpersoner strävar efter dagligen.
    Vi fortsätter och utveckla verksamheten i denna riktning!
    Tack.
    Bästa Victor
  • Lennart
    Lennart skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Nu är det mitt tredje år som kund hos dem.
    Jag är mycket nöjd, de är kunniga och professionella, lätt att få kontakt i telefon, håller vad de lovar, alltid ett mycket trevligt bemötande, man känner sig välkommen.
    Inget problem med båten under säsongerna allt har funkat.
    Kan varmt rekommendera dem.
    Fortsätt så
    Lennart E
    2016-11-16 Victor C svarar Lennart
    Hej Lennart,

Det är lika kul varje gång man får antingen sno åt sig din skuta eller lämna tillbaka den på våren!
    Jag och Tim fortsätter att arbeta och finslipa bolaget så du fortsätter vara nöjd många år framöver.
    Tack Lennart E.

Bästa Hälsningar Victor
  • Jens K
    Jens K skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    toppen, mycket bra bemötande och hög servisgrad kan stärkt rekomendera
    2016-06-07 Victor C svarar Jens K
    Härligt Jens! Kul att vi levererar till dig:) Vi fortsätter utveckla bolaget i samma riktning.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Personligt kundfokuserat och med social kompetens sköts bolaget av unga entreprenörer. Jag är mycket nöjd som kund!
    2016-06-07 Victor C svarar Stefan K
    Tack Stefan för din recension! Kul att du lyfter upp att vi är kundfokuserade. Kunderna är den viktigaste resursen vårt bolag har att vårda! Trevlig sommar!
  • Mats M
    Mats M skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Bra hemsida
    Bra bemötande
    Bra jobb utfört
    Bra kund-behovsuppfattning
    Bra flexibilitet
    Tillgänglighet per telefon kan förbättras
    Total upplevelse som kund är mycket positiv
    2016-06-07 Victor C svarar Mats M
    Hej Mats,

Tack för din feedback, det är det som för oss framåt som Båtvarv och kan ge dig bättre service!

Värmer extra mycket att du nämner Telefontillgängliheten som jag själv upplevt är en svår bit för oss att hantera. Speciellt under vår och höst då arbetena skall bli gjorda samtidigt som samtalen/mailen skall svaras på.

Tack vare dig har jag nu beställt/investerat i två stycken headset som skall klara det brus, vind och buller som kommer från våra maskiner.
    Det ena med hörselkåpor och det andra som är mer lättburet.
    Min förhoppning är att jag som ägare nu kan föra samtal även när jag arbetar som mest intensivt.

Ha en god sommar så hörs vi på Telefon mot hösten så ska jag se till att få till nåbarheten tills dess.
  • Johan M
    Johan M skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Supertrevliga och superproffsiga! Kommer att rekommendera Båtvårdsspecialisten till alla jag känner som har en båt, som man vill ge lite extra kärlek.
    2016-06-07 Victor C svarar Johan M
    Hej Johan
    Härligt att höra om din positiva upplevelse!
    Njut av sommaren nu och hör av dig om det dyker upp något du behöver hjälp med framöver.
  • Göran K
    Göran K skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Beställde en bottenbehandling av Båtvårdsspecialisten som utfördes helt enligt överenskommelse och på utsatt tid. Victor höll mig hela tiden uppdaterad på arbetets utförande. Kundbemötandet var över förväntan.
    2016-03-27 Victor C svarar Göran K
    Kul att läsa att vi levererade enl dina förväntningar! Det är just det vi arbetar dagligen för att uppnå. Glad Påsk och en fin båtsommar!
  • Nisse F
    Nisse F skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Trevligt bemötande och bra jobb på utgåva tid till är pris.detta rekommenderar jag.
    2016-06-07 Victor C svarar Nisse F
    Tack Nisse för dina fina ord. Verkar som vi arbetar i rätt riktning.
  • Johan A
    Johan A skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Jag ringde båtvårdsspecialisten för att vinterkonservera min motor.
    Fick snabbt tid (inom en vecka under högsäsong för vinterförvaring).
    Victor lät mig vara med och gå igenom hela processen, han skrev även ner vad som behövdes göras inför nästa säsong.
    Super bra bemötande och grym service.
    Rekommenderas starkt!

/Johan Amtell
  • Anders H
    Anders H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    BVS har tagit upp vår båt för vinterförvaring. Det gjordes proffesionellt och vi ett mycket trevligt bemötande.
  • Carl W
    Carl W skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    toppen. båtmotor lagad..........................................................................
    2015-10-14 Victor C svarar Carl W
    Härligt! Är motorn hel är jag nöjd. Tveka inte att återkomma om något inträffar. Trevlig höst och lycka till med upptagning.
  • Johnny W
    Johnny W skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Victor! Ägare & helt aktiv i produktionen styrde upp en lagning i min båt, tog ner drev och blästrade, spacklade och lackade det. När det ändå var nere passade han på att byta impeller. Victor genomförde även en service på motor samt gick igenom den helt för att se hur den mådde. Bytte även samtliga zinkanoder på båten.

Jag hade bråttom med detta jobb men det löste Victor ändå trots att hans schema var fullt. Man träffar sälla så engagerade människor som Victor därav ville jag verkligen ta mig tid att även skriva det för att rekommendera allt och alla till honom & hans företag.

Sammanfattningsvis: Proffsigt bemötande, bra återkoppling, enkel att föra dialog med, fint genomfört arbete, proffsiga protokoll och papper efter genomfört arbete.

Släpp Er båt till Båtvårdsspecialisten Värmdö AB och få ett bekymmersfritt båtägande!

Johnny Wallman
    2015-04-24 Victor C svarar Johnny W
    Hej Johnny,

Wow....
    Häftigt att vi trots högsäsong lyckas leverera enl ovan!
    Tack för din välskrivna upplevelse av våra tjänster.
    Jag fortsätter att utveckla företaget i denna riktning.
    Tack!

Hälsningar Victor
  • Peter H
    Peter H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Toppen. Trevligt och proffsigt bemötande. Utmärkt arbete med min förorenade RME-smittade dieseltank. Tack Victor.
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtvårdsspecialisten är riktigt duktiga och Viktor är lyhörd över vad jag som kund har för önskemål.
    Ett företag som alltid återkopplar och kommer med egna idéer samt delar gärna med sig av sina erfarenheter.
    Rekommenderar varmt Båtvårdsspecialisten.
  • Nicklas J
    Nicklas J skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Blir aldrig besviken, proffsen på båtvårdsspecialisten levererar varje gång. Serviceinriktad och ser till att vårt båtägande blir enkelt och lätt. Tack !
    2015-03-16 Victor K svarar Nicklas J
    Tusen toppen tack!
    Det är alltid lika kul att få ett kvitto på när vi sköter våra åtaganden rätt här på bolaget.
    Vi hoppas få fortsätta hjälpa dig i framtiden!
  • Heric L
    Heric L skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtvårdsspecialisten är helt otroligt grymma. Snabba, återkopplar direkt vid frågor och levererar en förstklassig tjänst. Det är sällan man träffar på så här proffsiga leverantörer numera.
    2015-03-16 Victor K svarar Heric L
    Härligt att höra! Vi kämpar på att fortsätta leverera. Nu mer har vi tillgång till diagnosverktyg för Mercruiser motorer bl.a så vi kopplar upp din motor och får ut timmar etc innan du får tillbaka båten ivår!
  • Anders C
    Anders C skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Victor och Båtvårdsspecialisten är kunniga, professionella och Victor är väldigt serviceinriktad och tillgänglig. Har helt enkelt fått en båt i toppskick och ett bekymmersfritt båtägande genom Båtvårdsspecialisten!?? / Anders & Ryds 20 Family
    2015-03-16 Victor K svarar Anders C
    Det är precis så jag vill att du skall känna. Skall bli kul att leverera båten ivår. Jag skall se till att du får en trevlig båtsommar!
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Det är första gången som vi anlitat Båtvårdsspecialisten och vi har precis tagit upp vår båt o kan bara e betyg på bemötandet hittils, ej utförda tjänster. Efter att ha jämfört diverse platser så valde vi bland annat Båtvårdsspecialisten för att man blir offererad en totalsumma för ett paket som inkl. det man vill ha för en vinterförvaring. Lockar inte med ett pris för att sedan lägga på för de tjänster som behövs som exempelvis konservering, laddning av batteri etc.

Bemötandet hittills per telefon och mejl har varit väldigt trevligt, serviceinriktat och till belåtenhet. Vid upptagningen för två var Victor (ägaren) på plats enligt avtalad tid och vi känner oss trygga med att vår Askeladden Z7 är i hans händer till våren.
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Konservering och service av inombords motor

Då jag reser mycket i jobbet så är det skönt att lämna över ansvaret till BSV då det gäller service och konservering av motorn. Man får en faktura och ett protocoll vad som är gjort och uppmätt . Vilket kan vara bra om något händer under vintern
  • Birgitta Q
    Birgitta Q skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Mycket bra bemötande. Ordning och reda, kunnig. Har köpt vinterförvaring av motorbåt.
  • Linus L
    Linus L skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Ställer upp vid behov, verkar ha en hög kompetens. Har egen bil som orkar dra upp båten. Leverererar protokoll och ifyllda dokument på ett seriöst sätt.
  • Nicole L
    Nicole L skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    fint kundbemötande, alltid hjälpsam med det lilla extra. Tack ! Vi kan rekommendera Båtvårdsspecialisten Värmdö AB varmt.
  • Johan S
    Johan S skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Funkar bra. Båtvårdsspecialisten har heltäckande service.
  • Peter L
    Peter L skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Båtvårdsspecialisten är riktigt bra att ha att göra med, snabba, serviceminded och framför allt ett riktigt bra jobb. Har använt dem 2 säsonger nu för min Aquador 23HT och de har tagit hand om den på bästa sätt. Jag kan varmt rekommendera dem och Victor är dessutom jäkligt trevlig att ha att göra med!
  • Diane V
    Diane V skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Bra service och kontakt med båtvårdsspecialisten.
    2015-03-16 Victor K svarar Diane V
    Tack för dina tankar krig vår service. Vi fortsätter hålla denna nivå på service och kontakt i framtiden.
  • Jan K
    Jan K skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Köpt tjänst år upptagning/iläggning av båten rengöring, vinterförvaring, rekond av hela båten samt lagning av skada.

Visst arbete kvarstår samt leverans/iläggning.
    En viss oklarhet upplevdes i vad som överenskoms men det har hanterats på ett bra sätt. Företaget har återkommit snabbt per mail och fört en bra dialog med mig som kund. Sammantaget ett mycket bra bemötande. Med reservation för att jag ännu inte sett båten, men så här långt, är jag mycket nöjd.
  • Jan N
    Jan N skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Alltid trevligt bemötande och bra service samt ansvarstagande när något blivit fel. Fixar och löser problem. Ibland lite svårt att få kontakt/svar.
    2014-01-27 Victor C svarar Jan N
    Tack för dina tankar!
    Kul att du upplever att vi är tillmötesgående när något har inträffat, det är så jag vill att det skall fungera.
    Du som kund har rätt att få det du förväntar dig.

Jag kommer att arbeta med att förbättra nåbarheten under våren 2014 och hoppas du kommer märka positiv skillnad i framtiden.
  • Hans Å
    Hans Å skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    - Mycket bra
    - Ja
    - Mycket bra
    - acceptabelt
    - Mycket bra passar mina behov
    2014-01-27 Victor C svarar Hans Å
    Hej Hans,

Tack för att du informerar oss om att du är nöjd.
    Jag skall se till att utvecklingen framöver får dig att vara ännu nöjdare.
    Vi fortsätter med ett än bättre 2014.
    Bästa Hälsningar Victor
  • thomas b
    thomas b skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Bra och omtänksamt bemötande. Flexibla och angelägna om att göra ett bra jobb. Det är det jag förväntar mig av ett bra serviceföretag, och de lever upp till det.
    2014-01-27 Victor C svarar thomas b
    Thomas,

Tack för din fina utvärdering om mitt bolag.
    Det är detta som för oss framåt och får oss att växa tillsammans:
    Jag fortsätter att utveckla båtvårdsspecialisten och ser till att du är nöjd även i framtiden.

Hälsningar Victor
  • Tom B
    Tom B skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Serviceinriktat, trevligt bemötande och lösningsorienterat. Inte billigast men bäst service.
    2014-01-27 Victor C svarar Tom B
    Hej Tom,

Tack för dina tankar kring Båtvårdsspecialisten.
    Jag är medveten om att det kostar mycket pengar att anlita mina tjänster.
    Som du säger "Bäst Service" vilket är det jag kan leverera i gengäld.
    Kul att du är så positiv, jag skall fortsätta utveckla bolaget i samma riktning.
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Helt OK
    Motsdvarade förväntningarna

Bra service men inte alltid i tid

Motsvarade marknadsvärdet
    Trevligt bemötande, hyfsad servicenivå, oklara faktureringsrutiner
    2014-01-27 Victor C svarar Ulf T
    Hej Ulf,

Tack för att du transparent lyfter de frågor som är viktiga för att föra Båtvårdsspecialisten Värmdö AB framåt.

Jag förstår att jag måste jobba mer på att vara tydlig i vår offertskrivning angående faktureringsrutinerna.
    Punktligheten måste jag jobba på så du känner att det är än mer värt att anlita oss i framtiden.
    Jag vet att vi i vissa fall haft svårt att leverera våra tjänster i tid under högsäsong och skall se till att du kan räkna med oss även där 2014.

Vore kul med en ny recension mot kommande höst och se om du upplever att det går åt rätt håll.
  • Li K
    Li K skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Vi har alltid blivit bra bemötta, bra service, håller vad dom lovar, valuta för pengarna
    2014-01-27 Victor C svarar Li K
    Det värmer att du är nöjd Li. Vi fortsätter på samma sätt 2014.
  • karin d
    karin d skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Victor och Amanda har givit toppen service och jag kan varmt rekommendera deras företag. De är flexibla, serviceinriktade och vänliga i sin ton.
    2014-01-27 Victor C svarar karin d
    Kul att din upplevelse är positiv Karin. Tack för det! Jag fortsätter att utveckla företaget så du känner än mer mervärde i framtiden.
  • Peter K
    Peter K skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    * Supertrevlig telefonist.
    * Det var en hög servicenivå.

I övrigt så kan jag inte svara på vad jag tycker. Det är första gången jag anlitar båtvårdsspecialisten så att jag får vänta och se tills båten kommer till min brygga igen. Jag hoppas givetvis att det skall vara bra. Jag tycker nog att det är lite lite dyrt faktiskt. Om det skulle kosta 10.000kr så skulle jag nog tycka att det var ok.
    2014-01-27 Victor C svarar Peter K
    Hej Peter,

Tack för dina tankar. Detta för oss framåt!

Det är kul att höra att du är nöjd med vår service så här långt.
    Jag skall se till att dina blå fribord är väl polerade vid leverans och att vi håller måttet hela vägen till din brygga.

Det krävs mycket tid och engagemang att ta hand om en 8meters båt under åtta bistra vinter månader och vår ersättning måste täcka alla de omkostnader som uppstår.

Vi knyter ihop säcken i vår och jag ser fram emot nya reflektioner efter sjösättning.
  • Dick Ö
    Dick Ö skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Värt varenda krona.
    Mycket positivt. Man får snabbt svar och alltid trevligt bemötande. Båten tas om hand på professionellt sätt.
    2014-01-27 Victor C svarar Dick Ö
    Mycket kul att höra. Jag skall se till att du upplever detsamma 2014 och många år framöver.
  • Carl E
    Carl E skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Bemötande 5
    Förväntan 2, båten har inte varit färdig när den levererats vid något tillfälle
    Stämning 4,5 Inget fel på detta
    2,5. Kanske lite dyrt, men tanke på att vi tappade tid på att det inte vär färdigt
    Upplevelsen 4,5. De har definitivt en tjänst jag behöver o gärna betlar för
    2014-01-27 Victor C svarar Carl E
    Hej Carl,

Tack för dina reflektioner och synpunkter:
    Detta för oss framåt och du lyfter precis de frågor som två andra på reco till gjort i sina recensioner.

Jag kommer under 2014 arbeta med tydlighet och punktlighet vilket du kommer märka av vid leveransen av din båt strax innan midsommar detta år.

Du kommer märka störst skillnad på:
    -Kommunikation
    -Tydlighet
    -Punktlighet

Jag ser fram emot dina tankar och hur du upplever min tjänst efter sjösättning!
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

Mycket dyrt

Allt fungerar väldig bra, men det är svårt att försvar den dyra penningen!
    2014-01-27 Victor C svarar Kenneth A
    Hej Kenneth,

Detta för oss framåt, tack för dina tankar kring min verksamhet.

Vi ligger på samma fullservice prisnivå som våra etablerade kollegor i branschen.
    Jag skall jobba på detta och se till att du kommer hitta anledningar till att försvara även vårt pris i framtiden.
    Ser fram emot ytterligare recension efter sommaren.
  • Christian H
    Christian H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Det är första gången vi använder oss av Båtvårdsspecialisten. Bro och ordning och reda vid bokning, lite missar vid upptagningen och vidare bokning men ok.
    Vet ännu ej hur arbetet är men hoppas det är bra då kan jag klart rekommendera dem
    2014-01-27 Victor C svarar Christian H
    Hej Christian,

Tack för ditt svar!
    Förstår att du blivit drabbad av planeringsmiss under upptagningen och uppföljning.
    Jag jobbar med att vara tydligare och punktligare även under hösäsongen år 2014 och hoppas du kommer uppleva en positiv förändring.

Jag kommer se till att alla våra tjänster kring din båt överträffar dina förväntningar.
    Ser fram emot dina reflektioner efter sjösättning i vår i Gustavsbergs Hamn.
  • Per A
    Per A skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Bra
    Ok, tjänsten kostar relativt mycket pengar, men inte billigare på annat ställe
    2014-01-15 Victor C svarar Per A
    Tack för dina åsikter Per.

Jag vet att det kostar mycket pengar att anlita just tjänster i vårat segment.
    Kostnaden baseras på att jag ska kunna ge den goda service du som kund har rätt att efterfråga och den individuella flexibilitet som jag tycker är viktig att du som kund har rätt till.

Bästa Hälsningar
    Victor Chamorro Karlsson
  • Lars v
    Lars v skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

2014-01-15 Victor C svarar Lars v
    Kul att höra att du är nöjd Lars!
    Samma som jag svarade Johan i tidigare recension kommer jag utveckla företaget så du känner än mer mervärde.
  • Johan H
    Johan H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Proffsigt, flexibelt, bra jobb.
    2014-01-15 Victor C svarar Johan H
    Tack för din recension Johan.
    Låter som att du önskar att vi fortsätter att utveckla företaget i rätt riktning.
    Planering, Tydlighet och noggrannhet är de tre ben som jag vill lägga ner lite extra på 2014.

Vårat goda flexibla och proffsiga arbete kommer givetvis att utvecklas även det!

Bästa Hälsningar
    Victor Chamorro Karlsson
    Ägare/VD
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Bra service, flexibla och hjälpsamma!
    2014-01-15 Victor C svarar Daniel W
    Kul att du nämner just dessa ord Daniel.
    Jag arbetar dagligen för att vi på Båtvårdsspecialisten skall fokusera kring just detta.

Älvsby Gårdsväg 20, 139 52 Värmdö