Läs vad 20 Läs vad Vinterförvaring

• 2020-06-18
    Är mycket nöjd med allt från bemötandet till utförandet.
  • 2020-06-11
    Premiumservice.
    Bra bemötande.
    Allt enligt avtal.
    Kan rekommendera
  • 2020-05-22
    Båten är välpolerad ochväl omhändertagen i det avseendet. Önskade tjänster ej genomförda! Lagning av pump fr a. Rutan i kapellet trasig! Så var inte fallet när båten lämnades. Måste ha förvarats helt fel. Fästena till motorn tätade med något svart som ser förfärligt ut till ljus båt. Det ena fästet är helt förstört. Ser ut som att man bränt gummit. Mycket konstigt att man lämnar en båt så. Trots både tel och mail får vi ingen återkoppling. Också oklarheter kring batterierna.
  • 2020-05-18
    Vinterförvaring.
    Känns tryggt att lämna båten där, kunnig och trevlig personal.
    Ar anlitat dem i 5 år, har alltid fungerat bra.
  • 2020-04-22
    Jag har köpt deras kompletta produkt förvinterförvaring och service. De har skött arbetet på ett bra sätt men de har ett onödigt komplicerat upplägg med ett femtiotal punkter gällande vad de gör på båten, detta hade kunnat förenklas och gjorts mer lättförståeligt. Bitvis svårt att få kontakt med dem, men det viktigaste är som sagt att de gör ett bra jobb med båten vilket de verkligen gör.
  • 2020-04-20
    Suverän totalservice av vinterförvaring, upp- och iläggning av båten samt service. Uppskattar enormt att bara säga till när jag vill ha båten sen löser BVS resten!
  • 2020-04-20
    Vinterförvaring av mindre plastbåt + motor. Som vanligt ett trevligt och serviceinriktat bemötande.
    Säker och trygg i både tjänsten och det personliga bemötandet
    Tack för ditt omdöme Per! Det är alltid roligt att få ta hand om din skuta och hålla den igång. Med kontinuerligt underhåll försöker vi hålla ner kostnaderna för dig och förebygga reparationer etc när båten blir till åren. Härligt att höra att det känns tryggt - ha en fin sommar på Ön Bästa Victor

Vinterförvaring

Visa svar
  • 2020-04-20
    Bra kvalite på jobb, bra planering, ettctoppjobb helt enkelt
    Tack Niclas Det känns skönt att höra! Vi fortsätter utveckla vinterförvaringen i samma riktining!

Vinterförvaring

Visa svar
  • 2019-12-23
    Vinterförvaring av båt. De är väldigt kunniga och det går alltid att få en tid som passar. De ställer alltid upp även när det dyker upp oväntade saker och alltid med ett leende. Victor är en klippa och driver ett mycket bra bolag.

Det enda negativa är att det är lite väl dyrt.
  • 2019-12-20
    Vinterförvaring Flipper 760 HT
    Hög servicenivå och trevlig personal.
    Kan förbättra kommunikationen.
    Känns alltid att de sätter kunden i centrum och jag kan definitivt rekommendera Båtvårdspecialisten.
    Tack Victor!