Alla kategorier Vinterförvaring båt Stockholms län Värmdö Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

Båtvårdsspecialisten Värmdö AB , sid 2

Älvsby Gårdsväg 20, 139 52 Värmdö — Visa karta

Vi vill vara unika i vårt slag vad gäller att leverera god service till kund.
Vi ser till att arbetet blir utfört i tid och motsvarar kundens förväntningar.
Vi arbetar genom att skapa en dialog mellan oss och kunden.

För oss är det viktigt att förhålla sig på en affärsmässigt hög nivå och samtidigt hålla ett mänskligt förhållningssätt till dig som kund. Genom att utbyta tankar och idéer, lära oss av varandra och bemöta varandra med respekt kan vi bygga upp en relation utöver det vanliga.

Läs vad 58 kunder tycker om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

• Christian H
    Christian H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Det är första gången vi använder oss av Båtvårdsspecialisten. Bro och ordning och reda vid bokning, lite missar vid upptagningen och vidare bokning men ok.
    Vet ännu ej hur arbetet är men hoppas det är bra då kan jag klart rekommendera dem
    2014-01-27 Victor C svarar Christian H
    Hej Christian,

Tack för ditt svar!
    Förstår att du blivit drabbad av planeringsmiss under upptagningen och uppföljning.
    Jag jobbar med att vara tydligare och punktligare även under hösäsongen år 2014 och hoppas du kommer uppleva en positiv förändring.

Jag kommer se till att alla våra tjänster kring din båt överträffar dina förväntningar.
    Ser fram emot dina reflektioner efter sjösättning i vår i Gustavsbergs Hamn.
  • Per A
    Per A skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Bra
    Ok, tjänsten kostar relativt mycket pengar, men inte billigare på annat ställe
    2014-01-15 Victor C svarar Per A
    Tack för dina åsikter Per.

Jag vet att det kostar mycket pengar att anlita just tjänster i vårat segment.
    Kostnaden baseras på att jag ska kunna ge den goda service du som kund har rätt att efterfråga och den individuella flexibilitet som jag tycker är viktig att du som kund har rätt till.

Bästa Hälsningar
    Victor Chamorro Karlsson
  • Lars v
    Lars v skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB

2014-01-15 Victor C svarar Lars v
    Kul att höra att du är nöjd Lars!
    Samma som jag svarade Johan i tidigare recension kommer jag utveckla företaget så du känner än mer mervärde.
  • Johan H
    Johan H skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Proffsigt, flexibelt, bra jobb.
    2014-01-15 Victor C svarar Johan H
    Tack för din recension Johan.
    Låter som att du önskar att vi fortsätter att utveckla företaget i rätt riktning.
    Planering, Tydlighet och noggrannhet är de tre ben som jag vill lägga ner lite extra på 2014.

Vårat goda flexibla och proffsiga arbete kommer givetvis att utvecklas även det!

Bästa Hälsningar
    Victor Chamorro Karlsson
    Ägare/VD
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Bra service, flexibla och hjälpsamma!
    2014-01-15 Victor C svarar Daniel W
    Kul att du nämner just dessa ord Daniel.
    Jag arbetar dagligen för att vi på Båtvårdsspecialisten skall fokusera kring just detta.
  • Arne E
    Arne E skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Trevliga och gör ett mycket bra arbete, båten blir som ny. Jag är Helt nöjd
    2014-01-15 Victor C svarar Arne E
    Härligt att höra Arne!
    Jag kommer se till att vi kan fortsätta att få segelbåten skinande kommande säsonger!
    Våra tillvägagångssätt utvecklas ständigt och jag hoppas du kommer uppleva förändringar till det positiva.
  • Erik E
    Erik E skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Jag har anlitat Båtvårdsspecialisten nu i ett par år för vinterförvaring, motorservice samt elarbeten. Bemötandet är på topp och det finns alltid en vilja att lösa alla situationer på bästa sätt. De är kunniga och kvalitén på de arbeten som utförts tycker jag har varit bra. Ibland känns det dock som att de har lite väl mycket att stå i vilket gör att tider kanske inte alltid passas. Den delen skulle kunna utvecklas, men i stort kan jag varmt rekommendera Bårvårdsspecialisten.
    2014-01-15 Victor C svarar Erik E
    Tack för dina tankar kring bolaget Erik.
    Jag har tagit till mig dina åsikter ang vår planering som jag håller med om varit en akilleshäl.
    Jag har under 2013 vidtagit mängder med åtgärder för att få detta att fungera bättre.
    Tydliga scheman intern och en kommunikation med kunden som gör att planeringar kan hållas i båda riktningarna.
    På våren är Båtbranschen väldigt säsongspåfrestande och i dom tiderna har vi valt att boka in färre jobb och värna om dig och de kunder vi redan inlett ett samarbete med så ni får högsta kvalité i vår tjänst.
    Bästa Hälsningar Victor Chamorro Karlsson
  • Alexander I
    Alexander I skrev om Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
    Victor och Amanda på Båtvårdsspecialisten ger ett mycket professionellt bemötande. Jag fick en tydlig offert och de har varit flexibla och tillmötesgående vad gäller hantering av nycklar m.m. De rekommenderas varmt.
    2014-01-15 Victor C svarar Alexander I
    Tack Alexander för din åsikt. Jag skall fortsätta att arbeta för än tydligare offerter och en bra planering.

Älvsby Gårdsväg 20, 139 52 Värmdö