Bauer Clinic Linköping

Bauer Clinic Linköping

www.bauerclinic.se

Välkommen till Bauer Clinic i Linköping! Känn dig fräsch, strålande och välmående med oss på Bauer Clinic i Linköping. Vi erbjuder en rad olika skönhets- och injektionsbehandlingar. Du kan välja mellan fillers och botulinumtoxin, pigmentering av ögonbryn, eyeliner med taffy-metoden, kosmetisk pigmentering och mycket mer. Du...

90 omdömen om Bauer Clinic Linköping

Helén J
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Nöjd med min behandling. Angelica är professionell och trevlig. Rekommenderar Bauer Clinic.

Frida C
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Angelica är så proffsig på det hon gör. Alltid ett trevligt bemötande och här känner jag mig trygg i de behandlingar som utförs och i de resultat som jag vill uppnå.

Veronica L
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Jag var på 2 behandlingar, fillers till läpparna. Bra mottagande och kändes bra under tiden hade behandlingen. Kan varmt rekommenderas.

Monica D

Jag fick nya ögonbryn! Snygga🎉

Helene H
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Botox tre områden, blev mycket proffsigt bemött. Kunnig och väldigt nöjd med resultatet. Förväntningarna infriades med råge.

Elin A
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Skulle gärna sett lite mer personligt engagemang hos personalen. Erbjudanden borde kunna vara också till gamla kunder, inte bara nya.

Sofie J
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Jag kom till kliniken nyfiken men inte helt övertygad om vad jag egentligen tyckte om att behandla med botox. Efter att ha fått saklig information och ett mycket professionellt bemötande kände jag mig trygg att prova. Jag fick hjälp med bekymmersrynkan och några djupa kråksparkar. Resultatet blev över förväntan i form av en synlig förändring med bibehållet naturligt uttryck. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Bauer Clinic, speciellt till dig som vill men inte riktigt vågar, för hos Bauer Clinic känner man tydligt att man är i kunniga, trygga händer.

Anna Pernilla F
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Gjorde botox behandling. Angelica är mkt trevlig och servicemindad och ger ett proffesionellt intryck

Eta I
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Botox mot bruxism. Jag blev väl bemött, fick den info jag behövde och Angelica är mycket professionell och kunnig. En fin miljö och en bra helhetsupplevelse.

Eva A
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Fantastiskt bemötande. Kände sig trygg och omhändertagande.

Susanne L
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Mycket fint och proffesionellt bemötande! Angelica är lugn, behagligt och inte minst väldigt kompetent inom sina områden! Har gjort fillers hos henne två tillfällen med ett utmärkt resultat! Hon är ett självklart val nästa gång jag har möjlighet att fylla på med fillers. Kan varmt rekommendera Angelica!

Kimberley A
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Angelica är proffsig och lyssnar in vad man har för önskemål! Kan varmt rekommendera henne till andra!

My W
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Jag har varit hos Angelica flera gånger och alltid blivit så nöjd. Hon är superproffsig på det hon gör och det är en underbar upplevelse att lämna Bauer Clinic och känna sig så mycket piggare och fräschare än när man kom dit.

Emelie S
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Botox. Dyrt i jämförelse med andra platser. Inget återbesök efter två veckor. Men trevlig tjej och känns kunnig

Therese W
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Trygg o säker behandling hos den bästa!

Niccolina F
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Mycket bra bemötande och resultat!

Karin W
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Man känner att man är i trygga händer.

Marie B
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Jag fick hjälp med att fylla i mina små rynkor. Det var min första gång, och jag fick den allra bästa servicen. Angelica förklarade och visade på ett riktigt proffsigt sätt vad jag kunde förändra i mitt ansikte. Jag har bokat en tid igen. Angelica är inte bara proffsig, hon är väldigt trevlig och rolig också. Så jag rekommenderar henne varmt.

Johan T
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Professionell, erfaren och bra resultat - rekommenderas!

Therese P
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Angelica är mycket kompetent, man känner sig alltid trygg och i händerna på den allra bästa! Sen blir resultatet fantastiskt också!

Jenna M
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Proffsigt bemötande och mycket trevlig! Samt duktig på sin grej.

Elenor F
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Jag gjorde botox i pannan, jag blev väldigt nöjd med resultatet! Angelica va väldigt lyhörd för mina önskemål.

Ulla S
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Min behandling blev mycket bra. Därför kommer jag att anlita kliniken igen.

Karin D
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Bra bemötande och kunnig personal men dyrt!

Marianne I
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Botox panna arg rynka , mycket trevligt bemötande förväntningarna uppfylldes. Återkommer gärna , mycket duktig , vet vad hon gör , så toppen, betyg💕

Linn N
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Läppfiller! Seriös och duktig, lyssnar på mig som kund samtidigt som hon har mitt fulla förtroende pga sin erfarenhet och känsla för naturliga resultat!

Lisa C
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Angelica är otroligt duktig och proffsig. Man känner sig helt trygg i hennes händer. Jobbar själv inom sjukvården och skulle aldrig lägga mig på nån annans brits. Hon vet vad hon gör!

Nian N
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Jag upplever att jag har väll bemöttat och har jag fått det svar som jag hade önskat. Även har jag inte börjat med mina behandlingar.

Helene N
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Bauer Clinic erbjuder enbart säkra och kvalitativa behandlingar vilket gör att man som kund alltid känner sig trygg. Alltid ett trevligt och varmt bemötande som gör att man vill komma tillbaka. Bauer Clinic är för dig som bara nöjer dig med det absolut bästa!

Johan L
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Proffsigt bemötande vad det både gäller om produkt och behandling

Anna R
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Jag har gjort en kosmetisk pigmentering av ögonbrynen med TAFFY-metoden. Jag har blivit trevligt bemött och fått snabb återkoppling på mina frågor via mail. Mina förväntningar om att få snygga, symmetriska och naturliga ögonbryn har infriats. Upplevde att mina önskemål och behov som kund verkligen stod i fokus och att behandlingen utfördes på ett noggrant och proffsigt sätt.

Katarina S
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Fillers läppar. Angelica var jättetrevlig men blev inte så nöjd med resultatet jämfört med med när jag gjort samma behandling på annan klinik

Sarah Ö

Filler under ögonen. Bra och proffsig hjälp. Kände sig trygg

Linda E
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Botox Jag har blivit bemött på ett mycket bra och proffsigt sätt. Jag känner mig trygg när jag tar botox på Bauer clinic. Angelica är mycket kompetent, engagerad. Har aldrig blivit påtvingad någon behandling utan Angelica ser till mina behov. Jag är mycket nöjd med alla mina besök på Bauer clinic och jag rekommenderar alla att gå dit.

Inger M
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Jag fick nya fina ögonbryn är jätte nöjd med dom.

Linda J
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Jag har gjort fillerbehandling hos Bauer Clinic,alltid nöjd med det naturliga resultat jag önskar,Angelica är lyhörd,lugn och superproffsig och är aldrig orolig att något ska gå fel. Bemötandet är personligt och proffsigt och fina lokaler!

Ann-katrin N
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Jag fyllde i ögonbrynen, jag är nöjd med både bemötande o resultat

Inger L
Skrev om Bauer Clinic Linköping

trevlig personal , och kunnig, informerande .

Tanja A
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Har gjort många olika behandlingar. Oerhört proffsig och kompetent. Man känner sig trygg och i goda händer vid besök. Finns inget negativt att säga förutom att priser ligger lite högre än hos många andra. Har man råd så rekommenderar ja att man gör sina behandlingar hos Angelica

Susann I
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Hos Bauer clinic kan man känna sig trygg med att resultatet blir estetiskt och väl avvägt. Jag har alltid varit mkt nöjd efter att i flera år gått till Bauer!

Anja A
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Har gått hos Angelica ett tag nu, skulle inte gå till någon annan. hon vet vad hon gör och jag känner mig trygg i hennes händer. Har blivit jättenöjd alla gånger. Finns inget negativt att säga hon är väldigt professionell och skicklig man känner att hon vet precis vad hon gör. Rekommenderas varmt.

Anita A
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Fixade mina ögonbryn som blev FANTASTISKT fina och gjort mig piggare överhuvudtaget!👍❤

Selma S
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Gick på konsultation. Fick bra förtroende för Angelica. Dock högre och högre priser hela tiden och det känns nu orimligt högt för att jag ska gå vidare med behandling hos henne tyvärr.

Lena L
Skrev om Bauer Clinic Linköping

proffsig o trevlig, stort förtroende för henne

Elise K
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Botox och fillers. Professionellt bemötande och mycket nöjd med resultatet!

Helene B
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Fillers Juvederm. Trevligt bemötande och gott resultat över förväntan.

Kamsa M
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Underbar trevlig och proffsigt arbete man känner sig säker

Filippa N
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Jag gillar Bauer clinic. Fin salong och Angelica är så trevlig tjej! Gjorde fillers o så nöjd

Blanca P
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Det är en fröjd att köpa tjänster av Bauer Clinic. Man känner sig alltid trygg. Resultaten blir alltid de bästa. Man vet att man är i trygga händer av legitimerad personal som hela tiden uppdaterar sig inom branschen . Skulle aldrig låta någon annan utföra behandlingar på mig.

Ida L
Skrev om Bauer Clinic Linköping

Jag fixade mina ögonbryn. Angelica är otroligt proffsig och väldigt trevlig, skulle aldrig gå till någon annan klinik. Är supernöjd med resultatet!