Bauer Elektriska AB

Svärdlångsvägen 44, 120 60 Årsta — Visa karta

Vi på Bauer Elektriska är certifierade elektriker som tar elsäkerhet på allvar. Efter över 30 år i branschen kan vi klara det mesta som har med din el att göra, oavsett om du är privatperson eller företag!

Genom vår mångåriga erfarenhet och breda kompetens kan vi bistå dig på flera typer av elarbeten, bland annat elinstallation och felsökning av din elanläggning. Systemen åldras med tiden och det är otroligt viktigt att underhålla och se till att elen är säker.

Dessutom kan vi installera takvärmeanläggningar för att förhindra isbildning och ras under de kalla månaderna och vi har ett stabilt kontaktnät i branschen så att vi även kan erbjuda dig helentreprenad där vi sköter allt kring ditt byggprojekt.

Vi tycker det är otroligt viktigt att varje jobb utförs noggrant och korrekt, dels för säkerheten och dels för att du som kund ska bli nöjd!

Kontakta oss för kostnadsfri offert och/eller rådgivning!

Läs vad 19 kunder tycker om Bauer Elektriska AB

• Lennart E skrev om Bauer Elektriska AB
    Kalle en sympatisk, kunnig och lyhörd elektriker som jag gärna rekommenderar! Läs mer
  • Rakel F skrev om Bauer Elektriska AB
    Super bra, kan varmt rekommendera dom! Har anlitat dom flera gånger och alltid lika nöjd! Läs mer
  • Per-olof E
    Per-olof E skrev om Bauer Elektriska AB
    Bra, snabba.
    De gav bra information kring olika alternativ. Läs mer
  • Johan E skrev om Bauer Elektriska AB
    Utmärkt service till konkurrenskraftigt pris, som vanligt med Bauer Läs mer
  • Nils S skrev om Bauer Elektriska AB
    Bestäälde jobb i en mindre nybyggnation. Bra bemötande som alltid. På det hela taget mkt bra, grumlades något av lite småslarv i montage, men ingen stor sak. Läs mer
  • NIklas T skrev om Bauer Elektriska AB
    El-entreprenad Gjutarplan.
    Fantastiskt bra bemötande, lösningsorienterade med mycket bra slutresultat. Läs mer
  • Lennart U skrev om Bauer Elektriska AB
    Fullständig elinstallation i nybyggd vindsvåning.
    Utomodentligt välgjort arbete!
    Bauer kan rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jan A skrev om Bauer Elektriska AB
    Snabb återkoppling
    Proffsigt genomfört jobb Läs mer
  • Johan I
    Johan I skrev om Bauer Elektriska AB
    Bauer hjälpte oss med renovering och modernisering av diverse gammal el i vårt hus (ursprunglingen från 20-talet). Det var ett hyfsat stort projekt som sträckte sig över ett antal dagar spridda över flera veckor där vi dessutom gjorde olika tillägg under tiden. Bauer kom alltid vid utsatt tid och var väldigt hjälpsamma med att hitta ytterligare tider när projektet växte. Allting har blivit utmärkt och vi har i vissa mer knepiga fall gemensamt hittat bästa lösning. Sist men inte minst har det alltid varit snyggt och städat efteråt, vilket vi uppskattar. Varm rekommendation. Läs mer
  • Daniel W skrev om Bauer Elektriska AB
    Rekommenderas! Fantastiskt gäng allihopa. Kommunicerar! Läs mer
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Daniel W
    Hej Daniel
    Tack för dina fina omdömen och det är alltid lätt att göra ett bra jobb när man har en glad och positiv kund :-)
    Hoppas du får en kanon bra dag och välkommen åter!
  • Fredrik L skrev om Bauer Elektriska AB
    Super bra service och kunnande. Det tog över ett halvår att få fakturan sen skulle de ha betalt inom 10 dagar. Det kan hanteras bättre. Läs mer
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Fredrik L
    Hej Fredrik
    Stort tack för ditt goda omdöme gällande arbetet hos dig !
    Ledsen för att du fått vänta på fakturan men ett halvårs kredittid är ju inte så dåligt egentligen (för dig) men självklart skulle fakturan kommit till dig direkt efter arbetets utförande och jag är ledsen för att det drog ut på tiden med fakturan!
    Jag önskar dig en riktigt bra dag och du är alltid välkommen åter!
  • Tomas L skrev om Bauer Elektriska AB
    Har vid flera tillfällen anlitat Bauer elektriska för elarbeten.
    Det har alltid fungerat perfekt, bra utförda arbeten och trevlig personal.
    Jag kan absolut rekommendera Bauer elektriska och kommer själv att fortsätta anlita dom när jag behöver hjälp med elarbeten. Läs mer
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Tomas L
    Hej och tack Tomas för alla de fina omdömena!
    Alltid lika trevligt att bli anlitad av dig och du är alltid välkommen åter !
    Med Vänlig hälsning Robert Bauer
  • Agneta W skrev om Bauer Elektriska AB
    Snabb och bra service. Perfekt installation. Läs mer
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Agneta W
    Hej Agneta
    Tack för det fina omdömet och självklart kommer vi ilandes direkt, och om du behöver mer hjälp så är du alltid mer än välkommen att höra av dig!
    Ha en fin dag!
  • Eva B
    Eva B skrev om Bauer Elektriska AB
    Bauer Elektriska hjälpte oss med installationen av utebelysning i vår trädgård. Från det första mötet blev vi imponerade av deras professionalitet och kompetens. De stod verkligen upp för oss för att se till att vi kunde slutföra projektet i tid. Läs mer
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Eva B
    Hej Eva
    Fantastiskt trevligt att få så fint betyg och att ni vart så nöjda och det gjorde det ju inte saken sämre av att vi hade ett så gott samarbete med trädgårdsdesigner Bengtsson Design som i samverkan fick ett "lysande" resultat och en mycket vacker trädgård.
    Du är alltid Välkommen åter!
    Med vänlig hälsning Robban Bauer
  • Per L skrev om Bauer Elektriska AB
    Hörde av sig och sa att vi blir sena, mycket ovanligt bland hantverkare!

Enkla svar på frågor och bra förkklaringa på varför.
    Proffsigt. Läs mer
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Per L
    Hej Per
    Tack för dina fina ord! Att det då och då kör ihop sig händer nog alla ibland men det är ju faktiskt en självklarhet att höra av sig!
    Välkommen åter!
    Mvh Robban Bauer
  • Annacarin L skrev om Bauer Elektriska AB
    Hade lite svårt att få till en tid men sen när väl elektrikern kom funkade allt perfekt och resultatet var mycket bra. Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Bauer Elektriska AB
    Det finns många elektriker att välja på men Sjöströms Entreprenad AB väljer självklart Bauer som vår elektriker när vi vill ha lite spänning & proffsiga installationer. Läs mer
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Magnus S
    Hej Magnus
    Stort tack för dina goda omdömen och självklart skall vi även i fortsättningen utföra våra arbeten på bästa möjliga sätt och du är alltid mer än välkommen åter!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Bauer Elektriska AB
    Bauer Elekriska lever verkligen upp till Mortens fina vitsord, jag har anlitat dem för en del arbeten på kontoret. Väl på plats kom de med initiativ kring vilka armaturer som borde bytas ut, de drog om en del knasiga el-ledningar och lämnade arbetsplatsen fungerande och undanstädat.

När de var klara var de verkligen nyfikna om jag var nöjd med jobbet. Och det var jag, skön känsla!

Faktum är att jag blev lite förvånad när jag fick deras faktura. Jag hade helt glömt att Bauer Elektriska hade varit hjälpt oss. Numera fungerade allt och jag hade glömt våra tidigare bekymmer.

Jag blev såklart påmind tack vare deras supertydliga faktura med tillhörande beskrivning/specifikation kring vad de hade gjort och vilka delar de hade bytt ut, dessutom till en rimlig summa pengar.

Nu har jag en ny favorit som elektriker. Rekommenderar verkligen Bauer Elektriska. Rakt igenom skickliga och trevliga. Läs mer
    Nikola T, Morten K gillar detta
  • Morten K
    Morten K skrev om Bauer Elektriska AB
    finns bara ett ord proffs. inte lätt att finna bra medarbetare men detta glada sällskap får min rekommendation. . mvh Morten Källström Rot rör AB Läs mer

Svärdlångsvägen 44, 120 60 Årsta