Alla kategorier Byggvaruhus Östergötland Linköping BAUHAUS & Co

Östra Svedengatan 31, 582 73 Linköping — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om BAUHAUS & Co

• Stefan L
    Stefan L skrev om BAUHAUS & Co
    Har haft stora problem med servicen på Bauhaus. Beställde en duschvägg i butiken i februari, och efter några dagar kom det en kille från Bauhaus som skulle mäta upp badrummet där duschväggen skulle sitta. Mätkillen hade inte med sig en lasermätare som överenskommet, men sa att någon annan skulle höra av sig för att mäta om. Sedan dess har jag inte hört av Bauhaus. Minst 5 mail har förblivit obesvarade, och trots ett stort antal samtal till butik och växel har ingenting hänt. Det har nu gått 5 månader sedan beställningen gjordes och jag står fortfarande utan duschvägg. Jag har blivit lovad gång på gång att jag ska bli kontaktad, nu senast av jourhavande chef, men det har inte skett. Otroligt nonchalant och dåligt hanterat av Bauhaus. Med all den tid det har kostat mig att försöka lösa hade det varit bra mycket billigare att köpa duschväggar någon annanstans - och det hade dessutom besparat mig mycket jobb och frustration.

Östra Svedengatan 31, 582 73 Linköping