Alla kategorier Byggvaruhus Uppsala Uppsala BAUHAUS & Co

Alltid aktuella och förmånliga - BAUHAUS interneterbjudanden
Geometrivägen 7, 14175, KUNGENS KURVA
Kvik Kungens Kurva
Stefan Å:
Vid köp av garderober fick vi trevlig och snabb service. Allt från beställning till leverans gick smidigt och enligt utsatt leveranstid. Eft...

Läs vad 5 kunder tycker om BAUHAUS & Co

• loffe c
    loffe c skrev om BAUHAUS & Co
    oengagerad personal som inte vet vad de hade för sortiment och inte bryr sig om att kolla.
  • Nils T
    Nils T skrev om BAUHAUS & Co
    Mycket bra affär med stort sortiment och trevlig och ganska kunnig personal. Läget i Boländerna är givetvis fantastiskt. Telefonservicen lämnar dock en del i övrigt att önska.
  • Johan
    Johan skrev om BAUHAUS & Co
    Kasst bemötande och dyrare priser än fackhandeln på många saker. Mycket konstigt tycker jag.
    Ett plus för det stora sortimentet dock.
  • lars k
    lars k skrev om BAUHAUS & Co
    En riktig skitbutik. Skulle köpa en byggnadsställning som dom annonserat i sitt senaste reklamblad. För att få hem den behövde jag hyra släpkärra. Därför ringde jag först och frågade om ställningen skulle få plats på en släpkärra. Han som svarade skulle kolla upp detta och försvann några minuter. När han kom tillbaka svarade han glatt att det var inga problem. Jag hyrde då ett släp för att inhandla denna. När jag kommer fram visar det sig att det inte finns några ställningar hemma. Jag blir förbannad och frågar naturligtvis varför dom inte sa något om detta i telefon när jag ringde. Expediten svarar då att så brukar vi svara. Fy fan, jag sätter aldrig min fot där mer igen. 8 mil t/r + hyrd släpkärra i onödan.
  • Karin S
    Karin S skrev om BAUHAUS & Co
    skitstort utbud på snygga lampor! har det mesta av inredning och hemmafix. bra prylar som inspirerar till att göra om hemma. hade inte skadat om de utökat sitt utbud av skoställ med en billigare variant.

Verkstadsgatan 16, 753 23 Uppsala