Rekommenderat företag 2016 - BD Bil
Rekommenderat företag 2015 - BD Bil

BD Bil

TILLVERKARVÄGEN 13, 187 66 Arninge — Visa karta

Välkommen till BD Bil AB, om du är intresserad av en snabb och billig bilaffär så har du kommit helt rätt. Antingen får du pengar för din bil på en gång eller så kan du dra av samma värde när du köper en bil av oss. Vi tar emot alla modeller från alla märken. När du kommer till BD Bil vet du att du kommer göra en snabb och smidig affär, vi är även mycket snabba på att återkoppla med en korrekt värdering av din bil. Vi sätter in pengar direkt för din bil på önskat konto och löser eventuella skulder som fnns på bilen. Vi tar även hand om ägarbyte och avregistrerar din bil hos transportstyrelsen. Dessutom ser vi till att din försäkring automatiskt sägs upp.

När det kommer till Garantier har vi en trafiksäkerhetsgaranti på 1 månad eller 100 mil. Den här garantin omfattas av samtliga bilar som har sålts av BD Bil Stockholm Bil AB. Den gäller på bilar för över 30.000:-, bilar i den lägre kategorin säljs utan garantier. BD Bil arbetar även exklusivt med DNB Finans. Tillsammans skräddarsyr vi din finansiering på bästa möjliga sätt oavsett val av bil. Under de bilar som finns i lager kan du direkt räkna ut vad finansiering av din nya bil skulle kosta dig. Givetvis ser vi till att din nya bil är försäkrad vid leverans där vårt samarbete med Trygg-Hansa dessutom ger dig en helförsäkring 2 veckor från det datum bilen levereras, du får också 35% rabatt på din premie under det första halvåret om du senare vill fortsätta.

Vi tillhandahåller flera sätt att betala för din bil, enkelt och säkert. Vi tar emot både betalningar via bankgiro samt betalningar via Swish. Du hittar oss på Tillverkarvägen 13 i Arninge, varmt välkommen!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 163 kunder tycker om BD Bil

• Karl W
    Karl W skrev om Rebaz Diliwi en del av BD Bil
    Ett bra bemötande som levde upp till mina förväntningar.
  • William P
    William P skrev om BD Bil
    Hämtade en F30 335 hos BD bil, var något strul med xenonregleringen men det löste deras garanti på direkten. Riktigt bra service och trevlig personal!
  • Lottie B
    Lottie B skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Dejan löste vår bilaffär på ett smidigt sätt. Snabb till beslut och inget krångel. Vi kan rekommendera Dejan och BD Bil. // Lottie och Jan
  • Marko S
    Marko S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Filip Stankovic är en grym person! Han är hjälpsam, rolig och väldigt kunnig med det han håller på med, i detta fall då att sälja/- och jobba med bilar. Han är väldigt serviceinriktat och gör verkligen allt han kan för att möta kundes krav/behov och hitta den rätta typen av drömbil. Helt enkelt en härlig kille!
  • Marko S
    Marko S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Bra och seriös säljare! Rekommenderar starkt Filip till ert nästa bilköp hos BD Bil!
  • Johan G
    Johan G skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Grymt nöjd med bilköpet och säljaren. Rekommenderar alla att köpa bil på BD Bil och utav Filip! Fick svar på alla mina frågor direkt och köpet kändes solklart!
  • Jimmy P
    Jimmy P skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Bra och seriös säljare. Bara gott att säga om Filip.
  • Gunnar W
    Gunnar W skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Bra bemötande, trevlig. Snabb affär. fixade alla problem.
  • Ingela E
    Ingela E skrev om Rebaz Diliwi en del av BD Bil
    Hej, vi är supernöjda med vår bilaffär! Kanonbra service och mycket lyhörda gällande våra önskemål. Tog reda på svar på våra frågor och leverade bilen bilen enligt vår överenskommelse.
    Köper nästa bil där också!
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Rebaz Diliwi en del av BD Bil
    Superbra service, bästa bilhandlaren.
    Trevlig säljare och fina bilar i toppskick.
    Rekommenderar varmt BDbil.
    Tack för servicen Rebaz
  • Andreas J
    Andreas J skrev om BD Bil
    Grymt bra bemötande och service!
    Dök upp en del småfel på bilen direkt efter leverans som dom fixade till redan nästa vardag!
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil
    Mycket trevligt bemötande, snabb service och tillmötesgående för våra önskemål.
  • Hans B
    Hans B skrev om Rebaz Diliwi en del av BD Bil
    Säljare med snygg frisyr. Bra kundfokus.
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Mycket trevligt bemötande och tjänsten levde väl upp till mina förväntningar. Är mycket nöjd med mitt bilköp och hur trevlig Dejan var genom det hela.
  • Jan E
    Jan E skrev om Rebaz Diliwi en del av BD Bil
    Rebaz hade ett mycket professionellt och seriöst bemötande i såväl dialogen innan som under affärens genomförande. Kommer absolut att återkomma till BD Bil och Rebaz vid kommande bilköp.
  • Christian K
    Christian K skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Bra bemötande och trevlig personal, lättsam att gör affär med.
  • Gustaf S
    Gustaf S skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Toppenbra bemötande. Dejan hjälpte mig med min första bilaffär.
  • Michael S
    Michael S skrev om Rebaz Diliwi en del av BD Bil
    Väldigt duktig och professionell säljare, kom för att köpa 1 bil. Men köpte 3 bilar. Bor i Örebro men kommer rekommendera BD Bil till alla som ska köpa ett fordon. Återkommer när fler bilar behövs! Tack Rebaz.

Med vänlig hälsning

Michael & Ann Snobl
    Nordisk Entreprenad i Örebro AB
  • Peter N
    Peter N skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Faktiskt den bästa säljare man varit i kontakt med bilköp.
  • Emil B
    Emil B skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Riktigt snabb och enkel affär! Gick in och kika på bilen jag ville ha och rullade hem med bilen utan krångel, tummen upp!
  • Ayden D
    Ayden D skrev om Rebaz Diliwi en del av BD Bil
    Bemötande var jätte bra
    Affären gick fort
    Bra service
    Trevliga människor
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Rebaz Diliwi en del av BD Bil
    Trevlig och bra säljare. Bra bemöt och gjorde allt för att få min bil klart i tid.
  • Michael Q
    Michael Q skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Det positiva var att de hade ett trevliga bemötande.

Lite hittepå med hur många som hade provat bilen.

Filip hävdade att nästa service skulle gå på max 2000 :- och bromsbyte fram var inget de ville göra. Att sälja en säkerbil borde vara en prioritet.
    I själva verket landade servicen på 7600 :- exklusive bromsbyte och det var inget som de ville veta av efter att jag har hört av mig. Att ge bra service till alla gäller inte för denna bilfirma.
    Nu har vi jag provat denna bilfirma och aldrig igen.
  • Anders W
    Anders W skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil
    Jag har bara positiva saker att säga om detta företag..
    Och Erik har varit en person som har engagerat i min affär.
    Har haft två fel på bilen..
    1 Ac kylde inte som den skulle.
    Var bara att ringa o förklara läget.
    Var bara att åka till en verkstad sa Erik.. 5800:- kostade den affären..

2 Fyrhjulsdriften fungerade inte,upptäckte detta ca 2 månader efter köp.
    Ringde Erik igen.
    Lämnade en offert på 8027:-
    Erik löste problemet mkt smidigt..
    Så 13827:- har Bd bil lagt ut på min bil EFTER köp.
    Mkt seriöst!!
    Så nöjd
  • Peter S
    Peter S skrev om Rebaz Diliwi en del av BD Bil
    Kanonbra kille. Bra och lösningsinriktad. Kul att köpa bil av rebaz
  • Simon W
    Simon W skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil
    Väldigt trevligt tillmötesgående. Fick bra hjälp. Skulle starkt rekommendera dem.
  • Inger L
    Inger L skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Fick ett mycket bra bemötande av säljaren . Han var kunnig och mycket trovärdig . Ett plus är väl också att han var snygg
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Dejan gjorde ett toppen jobb och vi köpte en nästan ny xc90 när vi kom för att titta på den.
    Bra service och trovärdig.
  • Jan R
    Jan R skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Bra totalintryck. Det mesta var bra kring tillgänglighet och service inför köpbeslutet och inför leverans. Det jag saknar var en större flexibilitet och lyhördhet kring priset där jag hade önskat någon typ av prutmån för att få till en känsla av win-win situation (eftersom bilen var behäftad med en del yttre skavanker av typen repor/inbuktningar/dörruppslag).
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Filip är en ödmjuk och trevlig kille som gillar sitt jobb. Jag har inte något att klaga på utan vill bara ge mina bästa rekommendationer till BD Bil i allmänhet och Filip S i Synnerhet för en väl genomförs bilaffär där ett gäng unga företagare satsar på kvalitet och kanske inte så mycket kvantitet. Tummar upp till det :)
    Tillägg:
    Efter besiktningen så visade det sig att jag satt med 2 st 2;or och den ena visste jag om efter provkörningen och denna tog jag själv. Felkoden som hette P0263 som handlade om insprutnings-systemet kände jag att det låg utanför min kontroll! Jag ringde då Filip och han sa direkt: "Det tar vi på garantin"? Och detta gjordes idag av Mekonomen i Viggbyholm som är otroligt trevliga och kompetenta, efter felsökning så återställde dom felkoden (detta klarade ej Mekonomen Haninge av) och efter detta så tog personalen min bil till besiktningen och bilen gick såklart igenom :) I Haninge så skulle dom byta en insprutnings-del för 5000 kr och sedan skulle det ta ca 5 timmar att göra detta? Jag säger bara WTF! Vad är det för jädra hästhandlare i Haninge.
    MINA varmaste rekommendationer till BD Bil, Filip och co, Ilija Peralovic och co på Mekonomen Viggbyholm :)
    En jävligt supernöjd kund och bilägare :) :) :)
  • David N
    David N skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Tack Dejan för att du jobbade över, så vi kunde göra affären så de passade mig och flyg tiderna.
  • Simon E
    Simon E skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    En smidig affär, trevligt bemött och jag är väldigt nöjd med bilen. Försäljaren dejan savic måste jag säga är en väldigt målmedveten och trevlig människa, vet vad han pratar om och hade alltid mig som kund i fokus. Stort tack till dejan savic för en snabb och smidig affär!
  • Cecilia T
    Cecilia T skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Filip var snabb med att kontakta mig då jag mailat intresse om en bil. Han erbjöd sig direkt att komma till min arbetsplats för att kunna provköra bilen över lunchen. Filip är en enormt drivande positiv man med kunden i fokus. På ett mycket smakfullt sätt ger han den bästa service man kan önska sig. Han är personlig och professionell ut i fingerspetsarna, det märks att han trivs bra med det han gör. Han är engagerad och väldigt kunnig. Han lyssnar på kundens behov och leder kundens frågor till klarhet på ett lättsamt sätt. Att träffa Fipip är en väldigt behaglig upplevelse, han ger verkligen kunden det där lilla extra man önskar att så många fler skulle ha! Filip har förstått hemligheten med att nå in till kunden på rätt sätt!!! Alla människor borde få möjlighet att köpa en bil av honom, WOW!
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Trevlig säljare, däremot problem med bilen vid leverans, borde kontroleras innan, (tråkigt när man tar ledigt från jobbet halvdag) man får åka mellan olika verkstäder!
  • Göran H
    Göran H skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil
    Hej Erik
    Jag är mycket nöjd med de bemötande som jag fick av dig,Taxi från Arlanda och
    allt var klart med servis och kamremsbyte. att du inte kunde så mycket om husbilen kan jag förstå ,men de kunde inte jag heller .Upplysningsvis så har bilen
    GPS ,Backkamera ,dragkrok, dubbla värmare solenergipanel på taket motorn är även utrustad med trimbox. de finns säkert mer som jag inte har hittat än
    MVH Göran
  • Roger H
    Roger H skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Dejan var en mycket trevlig bilförsäljare
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Trevligt bemötande. Rekommenderas.
  • Noel B
    Noel B skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil
    Erik har hög servisnivå och är väldigt ambitiös./Noel
  • Zihni S
    Zihni S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Filip är en mycket trevlig och hjälpsam säljare. Han är lyhörd och gjorde sitt bästa för att göra mig nöjd. BD Bil är toppen.
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Mycket trevlig säljare, inget krångel, hela Bd bil var bra.
  • Stezer E
    Stezer E skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Tja...
    Dejan va skön säljare som hjälpte mej me precis allt.Hoppas på att göra fler affärer med honom i framtiden!
  • Farzad N
    Farzad N skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil
    Några av Eriks bra egenskaper som jag fick uppleva var; bra tillgänglighet, proffesionell och genomförde affären på ett snabbt och smidigt sätt!
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Trevlig och effektiv👍 Han sköt sig bra och jag fick den hjälpen jag behövde.
  • Johan L
    Johan L skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil
    Erik är påläst och affären gick smidigt,inga konstigheter! Hade en kanon tur hem till Enköping med nya bilen!!!
  • Björn K
    Björn K skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Kändes seriöst och kundvänligt.
    kommer nog att göra affär där igen.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Dejan är en person med stor personkännedom. Han kan sätta fingret på vad det är kunden önskar och behöver. Han är ödmjuk och ärlig. Han vill verkligen att affären ska vara en win-win situation. Jag kan varmt rekommendera att träffa Dejan och låta han leta efter en bil som passar ens önskemål. En trygg och pålitlig bilaffär.

Som kund är man nöjd både före och efter köpet. Dessutom är Dejan en väldigt rolig och sympatisk människa sommar gillar vid första träffen.
  • Martin L
    Martin L skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Han skötte de snyggt . Rakt på sak. Trevligt bemött. Tål att skämtas med. Fick bra kontakt med alla som jobbade där.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Mycket väl bemötande och snabb och trevlig affär. Toppklass, Dejan!
  • Angelica J
    Angelica J skrev om Dejan Savic en del av BD Bil
    Bra bil, lång väntan på utlovade däck men vi skyller på semester och många inblandade....Dejan är trevlig men lite glömsk.
  • Kajsa
    Kajsa skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Det var över lag bra service, men disträ pga personliga omständigheter vid överlämningen av bilen. Hade kunnat underlätta stort för mig om detta överlämnats till en annan person på firman som var mer allert.
Dejan Savic
Filip Stankovic