Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Täby BD Bil Filip Stankovic

4.5 / 5 i betyg — 35 rekommendationer

Läs vad 35 användare tycker om Filip Stankovic

• Marko S
    Marko S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Filip Stankovic är en grym person! Han är hjälpsam, rolig och väldigt kunnig med det han håller på med, i detta fall då att sälja/- och jobba med bilar. Han är väldigt serviceinriktat och gör verkligen allt han kan för att möta kundes krav/behov och hitta den rätta typen av drömbil. Helt enkelt en härlig kille!
  • Marko S
    Marko S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Bra och seriös säljare! Rekommenderar starkt Filip till ert nästa bilköp hos BD Bil!
  • Johan G
    Johan G skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Grymt nöjd med bilköpet och säljaren. Rekommenderar alla att köpa bil på BD Bil och utav Filip! Fick svar på alla mina frågor direkt och köpet kändes solklart!
  • Jimmy P
    Jimmy P skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Bra och seriös säljare. Bara gott att säga om Filip.
  • Gunnar W
    Gunnar W skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Bra bemötande, trevlig. Snabb affär. fixade alla problem.
  • Michael Q
    Michael Q skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Det positiva var att de hade ett trevliga bemötande.

Lite hittepå med hur många som hade provat bilen.

Filip hävdade att nästa service skulle gå på max 2000 :- och bromsbyte fram var inget de ville göra. Att sälja en säkerbil borde vara en prioritet.
    I själva verket landade servicen på 7600 :- exklusive bromsbyte och det var inget som de ville veta av efter att jag har hört av mig. Att ge bra service till alla gäller inte för denna bilfirma.
    Nu har vi jag provat denna bilfirma och aldrig igen.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Filip är en ödmjuk och trevlig kille som gillar sitt jobb. Jag har inte något att klaga på utan vill bara ge mina bästa rekommendationer till BD Bil i allmänhet och Filip S i Synnerhet för en väl genomförs bilaffär där ett gäng unga företagare satsar på kvalitet och kanske inte så mycket kvantitet. Tummar upp till det :)
    Tillägg:
    Efter besiktningen så visade det sig att jag satt med 2 st 2;or och den ena visste jag om efter provkörningen och denna tog jag själv. Felkoden som hette P0263 som handlade om insprutnings-systemet kände jag att det låg utanför min kontroll! Jag ringde då Filip och han sa direkt: "Det tar vi på garantin"? Och detta gjordes idag av Mekonomen i Viggbyholm som är otroligt trevliga och kompetenta, efter felsökning så återställde dom felkoden (detta klarade ej Mekonomen Haninge av) och efter detta så tog personalen min bil till besiktningen och bilen gick såklart igenom :) I Haninge så skulle dom byta en insprutnings-del för 5000 kr och sedan skulle det ta ca 5 timmar att göra detta? Jag säger bara WTF! Vad är det för jädra hästhandlare i Haninge.
    MINA varmaste rekommendationer till BD Bil, Filip och co, Ilija Peralovic och co på Mekonomen Viggbyholm :)
    En jävligt supernöjd kund och bilägare :) :) :)
  • Cecilia T
    Cecilia T skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Filip var snabb med att kontakta mig då jag mailat intresse om en bil. Han erbjöd sig direkt att komma till min arbetsplats för att kunna provköra bilen över lunchen. Filip är en enormt drivande positiv man med kunden i fokus. På ett mycket smakfullt sätt ger han den bästa service man kan önska sig. Han är personlig och professionell ut i fingerspetsarna, det märks att han trivs bra med det han gör. Han är engagerad och väldigt kunnig. Han lyssnar på kundens behov och leder kundens frågor till klarhet på ett lättsamt sätt. Att träffa Fipip är en väldigt behaglig upplevelse, han ger verkligen kunden det där lilla extra man önskar att så många fler skulle ha! Filip har förstått hemligheten med att nå in till kunden på rätt sätt!!! Alla människor borde få möjlighet att köpa en bil av honom, WOW!
  • Zihni S
    Zihni S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Filip är en mycket trevlig och hjälpsam säljare. Han är lyhörd och gjorde sitt bästa för att göra mig nöjd. BD Bil är toppen.
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Mycket trevlig säljare, inget krångel, hela Bd bil var bra.
  • Björn K
    Björn K skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Kändes seriöst och kundvänligt.
    kommer nog att göra affär där igen.
  • Kajsa
    Kajsa skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Det var över lag bra service, men disträ pga personliga omständigheter vid överlämningen av bilen. Hade kunnat underlätta stort för mig om detta överlämnats till en annan person på firman som var mer allert.
  • Arkan N
    Arkan N skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Väldigt bra bemötande och bra service !
  • Jorma P
    Jorma P skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Filips trevliga och ödmjuka bemötande gör att jag kan rekommendera BD Bil AB för andra kunder till ett tryggt bilköp.
  • Irina N
    Irina N skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    FILIP mycket vänliga manager som vet sin verksamhet att sälja. Vi var mycket nöjda med dem och vi hoppas att fler än en gång, och vända tillbaka till honom.
  • Roine M
    Roine M skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Lysande mottagande, ytterst trevlig säljare som det inte var några konstigheter med. Inga problem med något. Hattlyft.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Bra service och trevligt bemötande! Rekommenderar till andra kunder!
  • Jonathan M
    Jonathan M skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Fick ett trevlig bemötande av Filip och en bra deal på bilen så går inte att klaga
  • Infra P
    Infra P skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Toppen i alla avseenden! Jag rekommenderar BD Bil AB om man vill bli behandlad väl!
  • Peter J
    Peter J skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Lättsam , inget krångel .enkelt snabbt .
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Tillmötesgående, professionell och gav en skälig värdering av inbytesbilen.
  • Johan E
    Johan E skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    helt ok,dock lite besviken att bilen ej var servad och fick inget avdrag för det.
  • Fadi K
    Fadi K skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Mycket bra upplevelse. Trevlig och proffsig säljare som förenklade mitt första bilköp. Tack/ Fadi
  • Johan J
    Johan J skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    hej BD Bil har bra personal och skulle rekomendera dom till nära och kära :)
    MvH johan!
  • Sofie T
    Sofie T skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Mycket bra! Snabb och bra service, Filip S var dessutom väldigt trevlig och kompetent.

//Magnus H
  • Pål M
    Pål M skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    När vi klev in genom dörren kom Filip genast fram och välkomnade oss, frågade vilken typ av bil vi sökte. Då vi redan hittat bilen på blocket visste vi vilken bil vi ville provköra. När vi återkom efter provkörningen så pratade Filip inte bara med mig utan även med min fru, vilket uppskattades av henne. Kan rekommendera detta företag och deras servicenivå verkar högre än genomsnittet av bilhandlare.
  • Antonio C
    Antonio C skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Bra bemötande samt duktig som säljare. Mycket nöjd med det nya inköpet av en Volkswagen Scirocco!
  • Yvonne V
    Yvonne V skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Trevligt bemötande, snabb alert gosse
  • Sasa J
    Sasa J skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Mycket bra och proffsigt bemötande, av en ung säljare.
    Jag tittade på en begagnad bil av modellen VW Golf Variant, provkörde den och säljaren berättade lite bakgrund om bilen samt vilka finansierings möjligheter företaget erbjuder. Vi köpte bilen och hela transaktionen gick väldigt smidigt.
    Min upplevelse var mycket god och jag kan varmt rekommendera DB Bil till andra.
  • Martina R
    Martina R skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Jätte bra service, trevliga säljare, fräscha lokaler 👍
  • Marcus Å
    Marcus Å skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    BD Bil har varit engagerade och hjälpsamma under hela tiden köpet pågått.
    Att diskutera om priset är det rätta samt hämta mig på tågstationen för att underlätta är bara några saker som gör att jag med stor sannolikhet även köper nästa bil via dem.
  • Björn I
    Björn I skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Bra bemötande trevlig och ändmålsenlig lokal. Gjorde affär med Filip som skötte det på ett bra och enkelt sätt. Nu valde jag att köpa en bil med årsmodell 2012 så den är inte ny, men skall man klaga på någonting så är det att seriösa och välrekommenderade bilfirmor endast borde sälja bilar som är 100% fri från fel. Nu var detta en snabb affär som mer eller mindre gjordes upp på telefon och Filip ringde medans jag var på väg till bilfirman och upplyste mig om ett fel på bromsarna eller om det är i framvagnen det återstår stt se. Nu valde jag att köpa denna bil i alla fall, men mera rätt är att bilfirman innan bilarna benämns leveransklara åtgärdar fel av denna sort.
  • Ann Charlotte A
    Ann Charlotte A skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Proffsig upplevelse
    Fina fräscha bilar
  • Linda W
    Linda W skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Ringde på blocket annons, trevligt bemötande på telefon och vid ankomst.
    Köpte bil. Saknade aningens kunskap hos säljaren gällande detaljer ang bilen. Serviceintervall, extrautrustning mm. Stod sommar o vinterdäck i annonsen- fast alla däck var slitna och måste bytas...
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil
    Trevlig personal, bra service, och tillmötesgående gällande önskemål.
Dejan Savic
Erik Sönnerfors