Erik Sönnerfors

Erik Sönnerfors

Erik Sönnerfors en del av BD Bil inköp

Läs vad 13 Läs vad Erik Sönnerfors

2022-05-23 Insamlad av företaget
    Fick hjälp av Erik med att både sälja min bil och hitta en nyare begagnad med höga speckrav från min sida. Servicen var grym med regelbunden, rak och ärlig kommunikation genom båda processerna som sköttes parallellt.
    Kan med min erfarenhet av Erik & C/o inget annat än att starkt rekommendera BD Bil.
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Jag har haft kontakt med Erik vid både privata bilaffärer och företagsaffärer! Alltid ett trevlig & seriöst bemötande,gör alltid det lilla extra för att man ska bli nöjd!
    han sätter kundens behov och önskemål först och kommer fortsätta att använda mig av Erik vid köp och sälj av bil!

Tack för ännu en trevlig bilaffär!

Mvh Rasmus
    2022-05-06 Insamlad av företaget
    Hej !!
    Jag är mycket nöjd med Erik mycket trevlig
    Han var saklig å lugn de var ingen massa onöddigt prat å stirr
    2022-05-06 Insamlad av företaget
    Vilken härlig bilaffär👍
    Enkelt:-)
    allt klart och transport ingick😉
    Rekommenderar starkt
    2022-02-26 Insamlad av företaget
    Blev kontaktad av Erik för förmedlingsuppdrag av min Porsche. Mkt trevligt och transparent bemötande. Erik löste allt och jag behövde i princip inte engagera mig alls.
    2022-02-20 Insamlad av företaget
    Erik ger ett proffsigt och trevligt bemötande!
    Då jag själv har mycket erfarenhet av bil och bilköp så gör det sig extra viktigt att personalen har en bra kunskap och service.
    BD bil: Ett av få självklara val på marknaden om man ska sälja, byta eller köp bil! 10/10 alla dagar i veckan!
    2022-02-20 Insamlad av företaget
    Innan jag träffade Erik så fick jag alltid ont i magen vid varje ny affär jag skulle göra med bilhandlare. Ärligheten är att jag inte kan ett skit om bilar.
    Erik har hjälp mig att bygga upp en ordentlig bilpark till mig och företaget och det är jag väldigt tacksam för.
    Jag har ofta presenterat en bil jag tycker skulle passa oss, men erik kan säga tvär nej och förklara för mig varför jag inte ska välja den bilen eller märke.
    Det kan tex vara att den bilen ligger för högt i pris just nu, eller att växel lådan på den bilen inte alls är bra. Sånna saker är otroligt viktiga då våra bilar rullar många mil varje dag.
    Vi har verkligen inte tid med att ha bilarna på verkstad då vi är snickare, bilen är vårat viktigaste verktyg.

Nu har vi inhandlat runt 10 bilar av Erik och jag har inget negativt alls att säga.
    Erik är ett proffs på det han gör.
    För honom honom handlar det inte om snabba affärer utan långsiktiga relationer.
    Det är jag evigt tacksam för! Tack Erik!
    2022-02-20 Insamlad av företaget
    Bästa och lättaste bilaffären någonsin! 👍👌
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Proffsigt och kunnigt bemötande.
    Mycket hjälpsam och serviceinriktad personal.
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    BD Bil är väldigt professionella och snabbfotade.