Bilförsäljning Stockholms län Täby BD Bil Inköp Edgar Avagjan
Edgar Avagjan
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 14 kunder tycker om Edgar Avagjan

• Alexander N skrev om Edgar Avagjan en del av BD Bil Inköp
    Tog hjälp av BD Bil vid försäljning av min BMW. Tack vare Edgar gick affären snabbt och smidigt. Överföring och ägarbytet skötes utan problem och idag är jag och sambon redo för att köpa en ny bil. Han skötte affären väldigt professionellt, han kändes trygg och var väldigt tillmötesgående. Jag skulle rekommendera Edgar vid varje bilaffär. Läs mer
  • Wadih M
    Wadih M skrev om Edgar Avagjan en del av BD Bil Inköp
    Mycket bra och professionellt bemötande. Stort tack ! Läs mer
  • Jonas B skrev om Edgar Avagjan en del av BD Bil Inköp
    Proffsigt, ordning och reda, inga konstigheter, smidigt! Helt klart den smidigaste försäljningen av bil jag genomfört. Försöker komma på nått som skulle kunna göras bättre men jag kommer inte på något. Jag ger mina allra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Edgar Avagjan en del av BD Bil Inköp
    Efter alla samtal från oseriösa prutare var det skönt med en köpare som gav raka besked och höll vad han lovade. Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Edgar Avagjan en del av BD Bil Inköp
    Sålde min VW Passat till BD Bil. Edgar som köpte in bilen var otroligt trevlig och proffesionell. Bra kommunikation och snabb återkoppling under hela processen. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • Daniel N skrev om Edgar Avagjan en del av BD Bil Inköp
    Edgar köpte in min i40 till ett helt okej pris.
    En smidig snabb bilaffär med en proffsig säljare! Läs mer
  • Christian W
    Christian W skrev om Edgar Avagjan en del av BD Bil Inköp
    Jag gjorde upp affären med Dejan som äger företaget, men träffade även Edgar när de hämtade min bil.

Professionella, vänliga, trevliga, kunniga och förtroendeingivande killar och dessutom mycket serviceinriktade.

”Med kunden i fokus” är en utsliten och missbrukad devis, men på Bd Bil är det exakt så !

Jag kan varmt rekommendera Bd Bil, fortsättningsvis är det där jag gör mina bilaffärer ! Läs mer
  • Freddie L
    Freddie L skrev om Edgar Avagjan en del av BD Bil Inköp
    Snabb och smidig affär! Super trevlig personal! Läs mer
  • Ghadir B skrev om Edgar Avagjan en del av BD Bil Inköp
    Edgar tillsammans med sin kollega Ziad var väldigt proffessionella och gjorde affären väldigt smidig och tryggt! Läs mer
  • Marcus H skrev om Edgar Avagjan en del av BD Bil Inköp
    Sålde min bil til BDbil. Edgar ringde och vi gjorde upp allt i telefon. Dom kom sen och hämtade i Örebro och allt gick väldigt smidigt och problemfritt utan ytterligare diskussioner. Tack för en bra affär! Läs mer
Edgar Avagjan
Ziad Solaka