Bilförsäljning Stockholms län Täby BD Bil Inköp Ziad Solaka
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 9 Läs vad Ziad Solaka

• Gabriel J skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp

2019-01-31

Köpte min golf GTD och allt gick smidigt till. Kanon grymma killar som är ärliga och proffsiga. Rekommenderar Ziad Solaka för er som ska köpa en ny bil eller sälja. Tack för en snabb och smidig affär. 👍👍 Läs mer
  • Peter J skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp

2018-12-02

Fick rekommendation av en bekant att höra av mig till Ziad när jag skulle sälja bilen!
    Gav BD Bil ett försök och jag är så nöjd.
    Affären gick exakt som Ziad förklarade.
    En riktigt trevlig och kunnig kille dock hade jag velat att Ziad kom till mig och hämta bilen.
    Därav en MYCKET stark 4:a.
    Men jag är jätte nöjd med hela proceduren och rekomenderar Ziad och hela BD BIL varmt!

Varma hälsningar
    Peter Läs mer
    2019-01-28 BD Bil svarar Peter J
    Hej Peter!

Vi är jätteglada att du gav oss ett försök och lika så gällande recensionen. Tack för det!
    Kul att du blev hänvisad till oss och att du kan tänks dig att hänvisa oss vidare till andra som vill sälja sin bil på ett smidigt sätt.
    Ziad hälsar så mycket och vi hoppas att vi får möjligheten att träffas igen. Nästa gång får vi se till att hämta bilen så att vi får 5 stjärnor :)

Ha det bäst!

Med vänlig hälsning, BD Bil
  • Simon skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp

2018-11-18

Tack så mycket för den smidiga affären!!
    Fick lite mindre än vad jag jag hade förväntat mig av bilen.
    Men otroligt nöjd med affären.
    Hade en bild av att bilhandlare var jobbiga köpare men du motbevisa detta Ziad.
    Återigen tack så mycket Ziad för allt.
    Med detta professionella arbete kommer du långt!

Med vänliga hälsningar
    Simon Läs mer
    2019-01-28 BD Bil svarar Simon
    Hej Simon!

Vad kul att vi lyckats kompensera det något lägre inköpspriset med bra service!
    Vår målsättning på BD Bil Inköp är att vara så smidiga som det bara går. Din recension är ett kvitto på att vi lyckats med det och det tackar vi för!
    Ziad hälsar så mycket och hälsar även till din släkting som hänvisade dig till oss! Hoppas Scania behandlar både dig och grabben bra :)

Med vänlig hälsning, BD Bil
  • Damir S skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp

2018-10-11

Riktigt trevlig kille, professionell i sitt arbete. Smidig och snabb affär. Kan rekommendera alla. 👍🏻Tack Ziad Läs mer
    2019-01-28 BD Bil svarar Damir S
    Hej Damir!

Tack för din recension och rekommendation! Ziad vill tacka att affären blev väldigt smidig och hoppas på fler affärer med dig! :)

Med Vänlig Hälsning, BD Bil
  • Claes M
    Claes M skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp

2018-09-18

Professionell och ärlig - två bra egenskaper som Ziad har och som gjorde bilaffären snabb och korrekt. Kan varmt rekommendera Ziad och BD bil när du skall sälja din bil. Tack Ziad/Claes Läs mer
    2019-01-28 BD Bil svarar Claes M
    Hej Claes!

Kul att höra att du är nöjd med din affär. Ziad vill tacka för fikat, den smidiga affären och din tydlighet. Han hoppas på att det blir mer affärer i framtiden!

Med Vänlig Hälsning, BD Bil
  • Isa A skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp

2018-08-07

En expert och fantastiskt kille Ziad!
    Vi gjorde upp bilaffär väldigt smidigt, rekommenderar starkt och kommer definitivt kontakta er vid nästa affär. Läs mer
  • Pierre S skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp

2018-08-02

Sålde just bilen till dessa killar..Funkade helt perfekt med allt och mycket trevliga att ha och göra med..Kan verkligen rekommenderas... 👍👍 Läs mer
  • Sargon K skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp

2018-07-21

Extremt trevlig kille.
    Professionell vet exakt vad han gör.
    Ziad har en förmåga att se till att jag som säljare känner mig trygg fast än vi hade olika banker!
    Rekommenderar alla att ta kontakt med Ziad innan försök till att sälja på blocket. Läs mer
  • Rivan J skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp

2018-07-21

Mycket trevligt , professionell och trygg att göra affär med dig! Jag är super nöjd med affären och kommer definitivt kontakta er när det är dags att sälja min nya bil . Tack för denna gången! Läs mer
    Rivan J gillar detta
Ziad Solaka