Bilförsäljning Stockholms län Täby BD Bil Inköp Ziad Solaka
Ziad Solaka
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 8 kunder tycker om Ziad Solaka

• Peter J skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp
    Fick rekommendation av en bekant att höra av mig till Ziad när jag skulle sälja bilen!
    Gav BD Bil ett försök och jag är så nöjd.
    Affären gick exakt som Ziad förklarade.
    En riktigt trevlig och kunnig kille dock hade jag velat att Ziad kom till mig och hämta bilen.
    Därav en MYCKET stark 4:a.
    Men jag är jätte nöjd med hela proceduren och rekomenderar Ziad och hela BD BIL varmt!

Varma hälsningar
    Peter Läs mer
  • Simon skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp
    Tack så mycket för den smidiga affären!!
    Fick lite mindre än vad jag jag hade förväntat mig av bilen.
    Men otroligt nöjd med affären.
    Hade en bild av att bilhandlare var jobbiga köpare men du motbevisa detta Ziad.
    Återigen tack så mycket Ziad för allt.
    Med detta professionella arbete kommer du långt!

Med vänliga hälsningar
    Simon Läs mer
  • Damir S skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp
    Riktigt trevlig kille, professionell i sitt arbete. Smidig och snabb affär. Kan rekommendera alla. 👍🏻Tack Ziad Läs mer
  • Claes M
    Claes M skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp
    Professionell och ärlig - två bra egenskaper som Ziad har och som gjorde bilaffären snabb och korrekt. Kan varmt rekommendera Ziad och BD bil när du skall sälja din bil. Tack Ziad/Claes Läs mer
  • Isa A skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp
    En expert och fantastiskt kille Ziad!
    Vi gjorde upp bilaffär väldigt smidigt, rekommenderar starkt och kommer definitivt kontakta er vid nästa affär. Läs mer
  • Pierre S skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp
    Sålde just bilen till dessa killar..Funkade helt perfekt med allt och mycket trevliga att ha och göra med..Kan verkligen rekommenderas... 👍👍 Läs mer
  • Sargon K skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp
    Extremt trevlig kille.
    Professionell vet exakt vad han gör.
    Ziad har en förmåga att se till att jag som säljare känner mig trygg fast än vi hade olika banker!
    Rekommenderar alla att ta kontakt med Ziad innan försök till att sälja på blocket. Läs mer
  • Rivan J skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil Inköp
    Mycket trevligt , professionell och trygg att göra affär med dig! Jag är super nöjd med affären och kommer definitivt kontakta er när det är dags att sälja min nya bil . Tack för denna gången! Läs mer
    Rivan J gillar detta
Edgar Avagjan