Haris Kadunic

Haris Kadunic

Haris Kadunic en del av BD Bil Knivsta

Läs vad 22 Läs vad Haris Kadunic

2022-02-03 Insamlad av företaget
    Bra bemötande både på telefon och väl på plats. Snabb och smidig affär med finansiering. Tydlig kommunikation. Tummen upp!
    2022-01-29 Insamlad av företaget
    Mycket snällt personal bra service, allt gick snabbt och enkelt.
    2022-01-27 Insamlad av företaget
    Helnöjd med köpet, allt som sas om bilen och det som överenskoms i affären stämde. Rekommenderas starkt!
    2022-01-20 Insamlad av företaget
    Halloj!

Hittade en bil på blocket som jag blev intresserad av i mellandagarna.
    Googlade BD BIL och tyvärr kunde jag mest läsa dåliga omdömen. Det gjorde mig lite skeptiskt till företaget.

Jag ringde upp försäljaren och talade om jag var på väg ner från Gävle för att kolla på bilen.

Väl på plats i Knivsta möts jag av en supertrevlig försäljare vid namn Haris. Enormt fräsch bil-lokal, perfekt placerat längs med e4an.

Bilen var redan framrullad när jag anlände! Smidigt!

Köpet gick toppen och Haris gick igenom allt!

Påpekande några fel under garantitiden som direkt åtgärdades på Mekonomen hemma i Gävle. Det var inte en tilltendens att ifrågasätta. BD Bil tog på sig allt. Supertryggt och skönt som kund.

Och vill även lämna en tumme upp till försäljaren Jimmy!

Det ända märkliga var att försäljare följer med när man ska provköra. Man blir stressad och hinner inte riktigt koncentrera sig på bilen.

Och det som får ett stort minus är att man måste köpa till sommardäcken. Ett företag som omsätter 300mille lär väl kunna lämna med ett par sommardäck som ändå tidigare ägare av bilen haft.
    Men ja, vi alla vill väl tjäna lite extra pengar!

Mvh Mogge i Gävle
  • 2021-12-30 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, företaget stod för de som dom sagt i telefon.
    2021-12-29 Insamlad av företaget
    Otroligt bra och proffsigt bemötande!
    Bil inhandlades med snabb och smidig affär.
    2021-12-29 Insamlad av företaget
    Mycket bra
    Nästa bilaffär blir via 1a koll hos BD
    2021-11-16 Insamlad av företaget
    Kunniga säljare, smidig affär, köpte en audi a5
    2021-10-09 Insamlad av företaget
    Bra och proffsigt bemötande , är positivt inställd till företaget
    2021-09-21 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med servicen, särskilt förhållandet till huset. Jag kände mig bekväm under hela processen med att köpa en bil. Jag kom till och med från Helsingborg för att köpa en bil av dem, för jag tror att de är de bästa bilhandlarna i hela Sverige. Jag köpte en Skoda Octavia RS som var i perfekt skick, jag är mycket nöjd med bilen och jag rekommenderar alla att köpa en bil i BD Bill Knivsta.