Alexander Nordby
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 15 kunder tycker om Alexander Nordby

• Anna G
    Anna G skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Fantastiskt proffsigt och trevligt bemötande! Kan rekommendera Alexander till alla! Läs mer
  • Lovisa B
    Lovisa B skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Audi A6.
    Bra bemötande, fick provköra 4 bilar innan jag bestämde mig. Bra säljare.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Rickard J skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en privatbil av Alexander. Väldigt kunnig person som snabbt kunde svara på alla de frågor som vi hade. Stort plus för den tålmodighet han hade med allt velande från våran sida om det var den bilen vi verkligen ville ha. Det blev en mycket bra affär! Läs mer
  • Björn E skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Tack för en mkt bra service trots att jag som kund krånglande med mitt bilköp. Så ett stort tack till säljaren Alexander och hans tålmodiga chef😀 Läs mer
  • Harald B skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en begagnad toyota land cruiser 90 prado. Jag köpte min första bil och hade många frågor och Alexander svarade på allt och tvekade alldrig på att hjälpa med alla mina frågor! Jag bor i luleå och fick köpa den på distans och det tillsamans med mitt första bilköp skapade lite nervositet i början, men det försvann snabt efter jag börja prata med dom. Är otroligt nöjd med deras bemötande. Tack för allt!

/Harald Läs mer
  • Sven L skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Golf. De brister bilen hade åtgärdades direkt av BD Bil innan köpet utan något tjafs när de påtalades. Läs mer
  • Roger P
    Roger P skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    En trevlig och kunnig säljare😊 Läs mer
  • Tommy S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte bil och vi hade lite strul men personalen på bd-bil hanterade det mycket profetionellt. Säljaren Alexander är saklig och lysnar på kunden. Han är en topp säljare Läs mer
  • Christoffer E skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Grymt nöjd med den nya bilen, snabb å smidig affär med säljaren Alexander. Läs mer
  • Erika L skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en liten Citroën, blev väldigt väl bemött på alla sätt och vis! Det gick snabbt och enkelt och jag är helnöjd med allt. Kan verkligen rekommendera andra att köpa bil där! / erika Läs mer
Ayman Fatot
Hasan Kinali